İncil’in Tahrif Edilmesi:
İlâhi vahiy olan semâvi kitaplar her türlü tezat ve ihtilaftan uzaktır. Zira gönderilen elçiye verilen kitap kelâmullah’tır, Allah’ın kelâmı, sözü, beyanıdır. İncil’in tahrif edilmiş olduğu dört İncil’in bulunmasından, bu incillerin, birbiri ile çelişip tezata düşmesinden, farklı bilgiler vermesinden, alenen anlaşılır.
Bahsedilen inciller İsa Aleyhisselâm’dan sonra yazılmış ve onun hayatını kaleme almışlardır. İlâhi vahyin nüshaları karışmış ve fakat İsa Aleyhisselâm’a inen gerçek incil tahrif edilmiştir. İncelendiğinde, akl-ı selim ile düşünüldüğünde bu gerçek açıkça görülebilecektir. Hatta Yuhanna, incili bizatihi kendisinin kaleme aldığını; “Onun adıyla yaşama kavuşasınız” (20/30-31) diyerek temennilerini de oraya yazarak bizatihi bunu GÖREN GÖZLER için itiraf etmiştir.
Bu 4 farklı incilin aynı olaylar üzerine farklı bilgiler vermesine dair bazı örnekler:
* Matta (4/18) ve Markos (1/16), Mesih’in, Petrus ve kardeşi Andreas’ı “Denize ağ atarlarken bulduğunu” Luka (5/2) ise, İsa’nın “iki balıkçıyı kayıklarından inmiş, ağlarını yıkarken bulduğunu”, Yuhanna (1/35-42) ise, “İsa’nın gezinirken, Yahya’nın şakirdlerinden ikisiyle oturduğunu, Andreas’ın İsa’nın ardından gittiğini ve daha sonra kardeşi Petrus’u da İsa’ya getirdiğini” belirtmiştir. Bunların hangisi doğrudur?
* Matta İncili (11/18) “Yahya’nın yemiyerek ve içmeyerek geldiğini” haber verirken, Markos İncili (1/6) “Yahya’nın yaban balı” yediğini söyler ki, bu iki haber birbirini çürütür.
* Matta (27/60); Markos (15/46); Luka (23/53)ya göre ceset alınıp “Kaya içine oyulmuş bir kabre konulmuştur.” Yuhanna (19/41)ya göre ise, “İsa’nın cesedi bahçede olan bir kabre konmuştur.”
* Matta’ya göre, (28/1) İsa’nın kabrini, ziyatere gelenler arasında Mecdelli Meryem ve başka bir Meryem de vardı. Yuhanna’ya göre, (20/1) kabri ziyarete gelen sadece Mecdelli Meryem’dir.
* Matta İncili’ne göre (20/20-21) “İki oğlu için İsa’dan melekûtundan yer isteyen Zebedî’nin zevcesidir.” Markos İncili’ne göre (10/35) İsa’nın melekûtunu isteyen Zebedî’nin iki oğludur.
* Matta İncili’ne göre (10/9) İsa Havârilerine “yanlarına Asâ bile almaya müsaade etmezken” Markos İncili’nin ifadesine göre (6/8), “yanlarında Asâ taşımalarını” tavsiye etmiştir.
* “Göklerin melekutun”da en büyüğün kim olduğu hakkında soruyu soran, Matta İncili’ne göre (18/1) “İsa’nın talebeleridir.” Markos İncili’ne göre (9/33-34) sorulan suali haber veren “İsa’nın kendisidir.”
* İncillerde dipnot olarak sık sık (Matta: 17/20-21, 18/10-11 - Markos: 7/15-16, 11/25-28, Luka: 8/45, 9-56) “Birçok eski metinlerde şu sözler de yer alır.” denilmektedir.
Veya Markos (16/20)de olduğu gibi “bu bölümün 9-20 ayetleri eski metinlerde yoktur.” denilmektedir.
Bu tahrifatı açıklayan alenilik Yuhannada (7/53 - 8/11)de de mevcuttur.
•
İlâhi bir kitapta hiç çıkartma, yok etme, alma, koyma olabilir mi? İlâhi olan İncil’i bu şekilde tahrif ettiler..
HATTA HALA DA BU TAHRİF'E DEVAM EDİYORLAR.. NASIL MI?
Hıristiyanlığın temeli sayılan teslisle ilgili âyet şöyle idi: “Çünkü gökte şehadet edenler üçtür: Baba, kelime ve Ruh’ul-Kudüs ve bu üç birdir ve yerde şehadet edenler üçtür. Ruh ve su ve kan ve bu birde mutabıktır.” (Yuhannanın Mek: 5/ 7-8)
1881’de basılan tashihli nüshadan birinci kısım çıkarılmış ve bugünkü yeni baskılarda bu yoktur.
HİÇ ALLAH'IN KELAMINDA EKSİLTME, ÇIKARMA, KULLARI TARAFINDAN BİR TASARRUF BULUNABİLİR Mİ...???