Kadir Razlık
Kısıtlı Erişim
buna inanmiyorsun başka kaynak versem ne olacak yanliz kuran diyorsuniyi de kardeşim bu kaynak değil ki uydurma bir yazı üstelik her sözü de yanlış.allah'ın ayetlerine aykırı.
buna inanmiyorsun başka kaynak versem ne olacak yanliz kuran diyorsuniyi de kardeşim bu kaynak değil ki uydurma bir yazı üstelik her sözü de yanlış.allah'ın ayetlerine aykırı.
Bunlar hep malum E.Y'in görüşleri.. E.Y sorgulamayı öğretirken kendisi de sorgulanmaz hale geliyor.. Onun yolundan gidenler nazarında diyorum.."Efendi baba" demiyorum elbette ki.
fakat tarikatlarda hem babası hem efendisi olmadığı halde müritler,şeyh denilen kişilerin hem efendileri hem de babaları olduğunu yalanına inandırılıyor.
ilk önce uzun yaziyorsun sonra kisalyiyorsun niye yazdiğin yanliş mibunlar hep malum e.y'in görüşleri.. E.y sorgulamayı öğretirken kendisi de sorgulanmaz hale geliyor.. Onun yolundan gidenler nazarında diyorum..
Bence sen e.y'in dediklerini de sorgula..
Kavramlardan ziyade o kavramın içine yüklenen anlam önemlidir. Kavram, bir kap gibidir. Aslolan kap değil, içinde taşıdığı niteliktir.. Kimse ''efendi'' kabını kullanırken ''beni rızıklandıran ve yoktan var eden'' anlamı yüklemiyor ona.. çelebiler, böyle bir dünya yok. Su-i zan iyi değil.. Bu mantık oyunlarını e.y çok kullanıyor. Kendisi felsefeci olduğu için bilir bunları.. Lakin bizde biliriz onun kadar bu felsefeyi..
e y kimbunlar hep malum e.y'in görüşleri.. E.y sorgulamayı öğretirken kendisi de sorgulanmaz hale geliyor.. Onun yolundan gidenler nazarında diyorum..
Bence sen e.y'in dediklerini de sorgula..
Kavramlardan ziyade o kavramın içine yüklenen anlam önemlidir. Kavram, bir kap gibidir. Aslolan kap değil, içinde taşıdığı niteliktir.. Kimse ''efendi'' kabını kullanırken ''beni rızıklandıran ve yoktan var eden'' anlamı yüklemiyor ona.. çelebiler, böyle bir dünya yok. Su-i zan iyi değil.. Bu mantık oyunlarını e.y çok kullanıyor. Kendisi felsefeci olduğu için bilir bunları.. Lakin bizde biliriz onun kadar bu felsefeyi..
Yazılanlar doğru lakin özel kişilerin şahsı ile alakalı fikrimi genele yaymanın doğru olmadığını düşünüp siliyorum..ilk önce uzun yaziyorsun sonra kisalyiyorsun niye yazdiğin yanliş mi
Sildikten sonra söylemekte mahsur yok sanırım.. Edip Yüksel..e y kim
buna inanmiyorsun başka kaynak versem ne olacak yanliz kuran diyorsun
Bunlar hep malum E.Y'in görüşleri.. E.Y sorgulamayı öğretirken kendisi de sorgulanmaz hale geliyor.. Onun yolundan gidenler nazarında diyorum..
Bence sen E.Y'in dediklerini de sorgula..
Kavramlardan ziyade o kavramın içine yüklenen anlam önemlidir. Kavram, bir kap gibidir. Aslolan kap değil, içinde taşıdığı niteliktir.. Kimse ''efendi'' kabını kullanırken ''beni rızıklandıran ve yoktan var eden'' anlamı yüklemiyor ona.. Çelebiler, böyle bir dünya yok. Su-i Zan iyi değil.. Bu mantık oyunlarını E.Y çok kullanıyor. Kendisi felsefeci olduğu için bilir bunları.. Lakin bizde biliriz onun kadar bu felsefeyi..
buna inanmiyorsun başka kaynak versem ne olacak yanliz kuran diyorsun
Edip yükselle hiç alakası yok.Yaptığın hata burada düşünmek yerine kafandaki şablona uyduruyorsun.
Kavram kap falan değildir kardeşim.Kavramlar inşa eder.
Bugün herşeyi yanlış okuyorsun.
Bu fikirler Edip Yüsel'indir. Biliyoruz da konuşuyoruz.. Her 3 videosundan birinde bu ''efendi'' meselesini aynı senin dediğin şekilde dile getirir..
Türkiye'de ki Ermeni Ortodoks Kilisesi incili okurken ALLAH diyor.. Şimdi onların ALLAH ismine yükledikleri anlam ile bizim yüklediğimiz anlam aynı mı oluyor? Senin bu mantığına göre öyle!
Bence daha fazla saçmalama!!
Hadis-i serifler icin bu ayet-i kerimeyi mi veriyorsun sen de bir bilmezmisin ayet-i kerimelerin de bir inis sebebi vardir.İşte bunlar,Allah´ın ayetleridir ki,onları sana hak olarak okuyoruz.
Hal böyle iken Allah´tan ve onun ayetlerinden sonra hangi hadise/söze inanıyorlar?!
(Câsiye 45:6)
Tamam öyle olsun bir sey buna bu üstekine de demiyorum bizim bu halimiz ona ne bakam dan ziddi ki veya neden bizlerde bir zarar mi görecegiz bu bilgi ve bakistan dolayi mi vede böyle bir düsünce sahib de olmadan da mi?.Bazılarının ANLAYAMADIĞI çok basit bir nokta var.KUR'AN = ALLAHIN SÖZLERİ = İSLAMİYET MÜSLÜMAN KUR'ANDAN SORUMLUDUR,KUR'ANDAN SORUMLU TUTULACAKTIR.
.
Tamam öyle olsun bir sey buna bu üstekine de demiyorum bizim bu halimiz ona ne bakam dan ziddi ki veya neden bizlerde bir zarar mi görecegiz bu bilgi ve bakistan dolayi mi vede böyle bir düsünce sahib de olmadan da mi?.
O LA'yı çektirenlerin onlar olduğunu nereden bilebilirsin ki? LA'yı çekmek, her şeye düşman olmayı gerektirmez. Hürmet ve edep; kadir kıymet bilmek; nankör olmamak gerekir.. Seni sen yapan birtakım süreçlerin gerekliliğini anlaman gerekir. Ham insan anlamaz bunları.. Çıktığı kabuğu beğenmeyecek kadar bedbaht olmaktan Allah'a sığınırım.Edip'in efendi kelimesini anlatan video yayınlaması bu kelimenin manasını Edip vermiş gibi bir mana çıkarmaz.
Elbetteki Patriğin kast ettiği Allah ile bizim kast ettiğimiz bir olmayacak.Neden Muhammed'e vahiy geldi dersin?
Efendilerine sağlam bir la çekmeden akledemeyeceksin anlaşılan.
Senin su yazina bak yazi olsun diye mi yazdin veya söyle diyeyim sen de ne yazdigini biliyormusun ve senin yazi catisirir yazmis olduklarin seylerle buna bak da bir gör sen de.Hadisler peygamberimizi söylediği RİVAYET EDİLEN sözleridir.
Kardeş sen benim ilmimi ne yapacaksın?Hadis-i serifler icin bu ayet-i kerimeyi mi veriyorsun sen de bir bilmezmisin ayet-i kerimelerin de bir inis sebebi vardir.
Bu ayet buna mi bir delil getiriyorsun senin ilmin de bu kadar o zaman.
Bu söz senin mi kimin ise senin icin de bir delil ve de ölcü olur degil mi bana vede benim gibi de bakanlara da tek bu vede sadece de bize ters gelir makul,makbul,muteber olarak dan da.EVET BEN KUR'AN DA OLMAYAN,TEK KELİME İLE BİLE BAHSİ GEÇMEYEN ŞEYLERİ ARAP DİN ADAMLARININ UYDURDUKLARI ŞEYLERİ KABUL ETMEM REDDEDERİM.
Veyselcan Hadisler RİVAYETTİR ,PEYGAMBERİMİZİN SÖYLEDİĞİ SÖZLER DEĞİLDİR.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Peygamber (s.a.v.) söyledigi nasil onun bir sözü olmaz o söylememis demek ashabi (r.a.) kiram a iftira ve bir yalan olur bir baska ifade ile onlar da hadisleri uydurmuslar olur böyle bir sey de onlarin icin mümkün degildir.
2.Ashab-i kiram (r.a.) onlar duyduklarini ve gördüklerini vede bildiklerini demislerdir ve onlar hakkinda müslümanlarin katinda adalet sahibidirler.
3.Sen suanda onlara bir iftira atmis oldun ve benim acimdanda yalan olarak da yazmis oldun.