Yeni-OSMANLI
Yasaklı
- Katılım
- 19 Eki 2010
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 195
- Puanları
- 0
Boş yazıyorsun! Kendi medyamız var. Gücümüz yettiğince var. Ama maddi güç gerekli ki büyük güçlü medyan olsun. Bizim müteahhitlerimiz çok olsa elbette güçlü medyamız olurdu. Bugün siyonistlerin istediği sistemin partisi olsaydık medya bizi severdi. Ama hiç sevemedi çünkü siyonistlerin tek düşmanı biziz.
Yeni Osmanlı bilgi hazneni ilmini bilmiyorum ama Milli Görüşün siyonizme piyon olduğu iddiasına alkış tutman senin siyasette hiçbir ilmin bilginin olmadığını ispatlamış oldu. Çünkü benim bildiğim siyonizme piyon olmak demek amerikancı ve avrupa birlikçi olmaktır, imfci olmaktır, faizci olmaktır hatta ve hatta Irak'taki müslümanın kafasına bomba yağmasına destek olmaktır.
Milli Görüş hangisini yaparak siyonizme piyon oldu? Milli Görüş D-8leri kurarak İslam birliğinin temellerini atarak mı siyonizme piyon oldu?
Yazık bende sizi birşey biliyorsunuz diye izliyorum ama ilmi siyasette şuurunuz yeterli değil.
Siz talep edin anlatalım ama bilmeden biliyormuş gibi yazmanızda bir o kadar anlamsız!
Hicbir müslüman faizci olmaz,zalimden yana olamaz,aksi takdirde yani misal faizi helal sayarsa zaten dinden cikar,müslüman dedigin HAKKTAN yana olur,BATILA karsi gelir.Bunu yaparken bazen bilmediginden kaynaklanan sebebden dolayi iyi niyetle kötülere hizmet eder.
Iyi niyetle kötülere hizmet etmek nasil yanlissa iyi niyetle 28 subata alet olmak,iyi niyetle islama ve müslümanlara zarar vermekte ayni sekilde yanlistir,suursuzluktur.
Misal Cecenistanin bagimsizligina bir adim kala bir kisim iyi niyetli mücahid oyuna gelerek ruslarin uzaydan yönettigi dagistan tuzagina girmisti,ellerini kollarini sallayarakdagistanin bagimsizligi ilan etmisler,bunu yaparken ruslar ellerini sivayip savunmasiz kalan cecenistai isgal etmisti.niyet iyi,netice kötü.Tipki niyeti iyi olupta bilmeyerek yahudi mallari tüketenler gibi,ayni sonuc,siyonizme alet olmak,BATILIN piyonu olmak buna denir.
Ayrica kendi medyamiz gücümüz miktarinca var diyorsun.
ohalde gücün nisbetinde hareket et,gücünü asan meselelere girerek islama ve müslümanlara zarar verme,buna HAKKIN YOK,HARAMDIR!
İslâm Hukukunun Genel Prensipleri
(Mecelle’nin Küllî Kâideleri)
MADDE 31. Zarar bi-kaderi’l-imkân def’olunur. (ed-dararu medfu’ün bi-kaderi’l-imkân)
Yani Zarar imkân dahilinde giderilir.
imkanin yoksa aksine zarar veriyorsa baska yollara basvurna ruhsati vermis islam bize:
MADDE 17. Meşakkat teysiri celbeder. (el-meşakkatü teclibü’t-teysîr)
Zorluk, kolaylığı getirir, darlık zamanında genişlik gösterilir.
MADDE 18. Bir iş zîk oldukda müttesi’ olur. (el-emrü izâ dâka ittese’a)
Yani bir işde meşakkat görülünce ruhsat ve vüs’at gösterilir.
[Bir işte daralma, sıkıntı başgösterirse genişletilir, ruhsata gidilir.
MADDE 21. Zarûretler memnu’ olan şeyleri mübah kılar. (ed-darûrât tübîhu’l-mahdûrât)
Zaruretler yasakları mübah duruma getirir.
MADDE 26. Zarar-ı âmmı def’ için zarar-ı hâs ihtiyar olunur. (yütehammelü’d-dararu’l-hâs li-ecli def’ü’d-darâri’l-âm)
Tabib-i câhili menetmek bu asıldan teferru’ eder.
Yani genel zararı gidermek için, özel zarar tercih edilir.
MADDE 27. Zarar-ı eşed zarar-ı ehaf ile izâle olunur. (ed-dararu’l-eşeddi yüzâlü bi’l-ehaff)
Şiddetli bir zarar, daha hafif bir zararla giderilir.
MADDE 28. İki fesad teâruz ettikde ehaffi irtikâb ile a’zamının çaresine bakılır. (izâ teârada mefsedetâni rû’ıye ekallühâ dararen bi-irtikâbi ehaffihümâ)
İki kötülük karşı karşıya geldiğinde hafif olanı işlenerek büyük olanının giderilmesine çalışılır.
MADDE 29. Ehven-i şerreyn ihtiyar olunur. (izâ teârada mefsedetâni yühtâru ehvenühümâ)
İki kötülükle karşı karşıya kalındığında daha hafif, ehven olanı seçilir.