“Yetiş Ya Gavs!” “Kurtar Bizi Şeyhim!” “Himmet Et Bize Kutbum!” “Yetiş Ya Geylani

efonaltı

Kısıtlı Erişim
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
703
Tepkime puanı
18
Puanları
0
Yaş
44
Konum
almanya
Yemame vakası Rasulullah efendimizin irtihal-i şeriflerinden yani dünyadan göçmelerinden sonradır. Ebu bekir Sıddık efendimizin hilafeti zamanı. Yalancı Peygamber Müseylime üzerine gidilen ve yok edildiği savaştır. Bu savaşa çok sayıda Sahabe katılmıştır. Bu vaka sebebiyle pekçok hafız Sahabe de şehid olmuştur. Bazı kaynaklar şehid olan hafız Sahabe sayısını 700 olarak vermektedir. Daha az sayı veren kaynaklar da vardır.

Sadece hafız şehid sayısı 100 bile olsa savaşa katılanların toplam sayısı hakkında fikir verebilir. Hafızlar dahil toplam şehidimiz 1.110 civarındadır.

Bu savaşa katılanlar "Ey Muhammed!" (aleyhi salatu ve selam) diye yüksek sesle medet isteyerek, Peygamberimizden yardım bekleyerek savaşmışlardır. Ve akıbet Sahabe muzaffer olmuşlardır. Yalancı peygamberin kafirlerinden 10.000 kişiyi öldürmüşler.

Muteber kaynaklarda anlatılan bir vakadır.

Bu kadar Sahabeyi İslam'ı bilmemekle ya da haşa şirke düşmekle suçlayacak varsa, aklını peynir ekmekle yemiştir.

Ya da uydurma de geç, canını sıkma. Keyfince yaşa.


Biz islam tarihinde hiç böyle bir şey okumadık.Helede ölmüş peygamberden yardım isteyen bir sahabe !


HAŞAAAA! SÜMME HAŞAA!
 

efonaltı

Kısıtlı Erişim
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
703
Tepkime puanı
18
Puanları
0
Yaş
44
Konum
almanya
SEN BURADA CEVAB YAZACAĞINA ,TUTARSINIZ ŞİMDİ :VAYY!PEYGAMBERE NASIL ÖLMÜŞ DERSİN!


Şimdiden cevabı yazalımda ........
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
15,445
Tepkime puanı
1,111
Puanları
0
Konum
Giresun


Tarikatlar arası ÜFÜRÜK TURNUVASI düzenlense kim alır "Gopayı ?"
:D

alinti
 

Ahter

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eki 2009
Mesajlar
5,252
Tepkime puanı
186
Puanları
0
Konum
antalya
İstiğase yani, birisinden meded beklemek meselesi, kısa ifade ile 3 kısımdır. biz sadece konuyla alakalı kısma değinelim.


Ya şeyh Abdulkadir!Şey lillah yahud ''Ya şeyh filan''! demek .Bunun caizliği hakkında ehli sünnet ihtilaf olunmuştur.

Hanefilerden Hayreddin-u Remli el--Fetaval-Hayriyye' adlı eserinde, ''Bir takım insanların zikir esnasında ''Ya şeyh Abdulkadir! Şey lillah''; ''ya şeyh Ahmed Rufai! Şey lillah' ve benzeri meded istemeleri hakkında ne buyurursunuz?'' sorusuna cevaben şöyle demektedir: ' Onların Ya şeyh Abdulkadir demeleri nidadır.Şey lillah=Allah için bir şey demeleri, Allah Tealanın ikramıyla bir şeyi taleb etmektir.Bunun haramlığına gerek yoktur.Kayduş-şeraid ve Nazmul Fevaid adlı eserin müellifinin ''şey lillah'' diyen ba'z kafir olur demesine mağrur olmaya gerek yoktur.Çünkü sözünün delili yoktur.Binaenaleyh her iki Remlinin de fetvalarına göre , şeyhinden meded bekleyen ve ona sığınan kimsenin talebi, ma'siyet veya küfür değildir.,

ittifakla istiğase , tevhidi güzel bilenin hakkında iki şartla caizdir.
1- meded beklenen kimsenin velayetinin bir cemaat tarafından kabul olunmasıdır.mesela şeyh abdulkadir geylani, şahı nakşibend gibi..

2- Kul bizatihi rızık vermez, rızık vermeye oluktur, ister bu rızık maddi, ister manevi olsun' diye inanmak gerekir. Şübhesiz hakiki failin Allah olduğunu bilen bir mümin, resullerle, enbiya ve evliya ile tevessül istiğasesi ölümden sonrada caizdir.

elhasıl tevessül ittifakidir, istiğase , tevhid ve tasavvuf ilminde aşina olmayanlara göre ihtilaflıdır.
 

elbiss

Ordinaryus
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
2,514
Tepkime puanı
43
Puanları
0
Konum
Türkiye
Allah adına iki sayfa kocumeen yazı yazmışsın Allahın kitabından bir delil yok.Din his,inanç ,akli yorumlara kalırsa aslından hemen uzaklaşır.yorumcuya has bir din olur.Akıl yurütme serbest elbette.fakat dinle bir alakası yok.

Biz her nekadar düğünlere havaya atışlerı yasaklasakda şarjörünü boşaltan boşaltıyor.Biz gidib ensesine binemiyoruz.


Allahın dini öyle değil.zamanı geldimi havaya atışların hesabı sorulacak bunun kaçarı yok..

Delil mi?

İnsanlık dünya var olduğundan beri kaç yüz yıl kez delil gördüğü halde sonuç neden İNSANLIK adına güzel olmuyor....Delillerin olması insanlar için neyi değiştirebiliyor söyleyebilirmisin?..

Dünyaya gelmiş kaç peygamber delil gösterdiği halde bizzat ALLAH ın kutsal metinlerini iletişim kurup insanlığa sunduğu halde insanlık reddetmedi mi?..

Bugün ortaya delili benim sunmam neyi değiştirecek ki... hem ALLAH çok güzel insanlığa deliller vermiş zaten bunu insanlık kendi bulup araştıracak ...insanlık herzaman daha iyisi ve daha güzeli için mücadele edecek...insanlık hiç bir şey bilmiyorsa KUTSAL METİN lere bakıp okuyup yorumlayacak...bazen bazı sözler yorumlanır açılır ama gören göz anlayabilir...ötesini insan bilemez...bilen ALLAH varken.

Ben ALLAH ımızın adına konuşamam benim böyle bir yetkim yok ALLAH bana böyle bir yetki versede o istemedikçe kullanmam..

Sözlerde ben güzel olabilenin nasıl olabileceğinin yorumlamasını yapıyorum....şöyle olursa iletişimin daha etkin ve radikal olabileceğini bahsediyorum kendimi makamlarda gezdirecek ve yükseltecek biri hayatımda hiç olmadım olmayıda düşünmüyorum

Benim gözümde en değerli büyük ve yüce olan tek biri var oda yüce ALLAH ımızdır...belki ona layık biri değilimdir ama onu bahsederken şanına güzelliğine yakışır şekilde bahsetmekten kaçınmam çünkü hayatım ve yaşantım boyunca övgümü vereceksem ben bir tek ona veririm çünkü o herşeyden benim için çok değerli....onun güzelliğine layık biri değilimdir bilemem belki ama bildiğim birşey var bu dünyada onu tanıdığım için çok mutluyum....umarım ALLAH ta biz insanlardan mutludur diye niyet ve dua ederim...

Kaprislerim yada heveslerimin olduğunu düşündüysen daha düşünmeye devam et çünkü hayalinde canlandıracağın biri hiç olmadım ve olmayıda düşünmedim...

Böyle.
 

elbiss

Ordinaryus
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
2,514
Tepkime puanı
43
Puanları
0
Konum
Türkiye
Mürşidim herşeyi bilir demeyin. Allahü Teala dilemedikçe hiçbirşey bilinmez.

Gavs-i Sani (k.s.)

Alıntı yaptığın yerde ALLAH dilemedikçe ve istemedikçe birşey olmaz deniliyor zaten söylemek istediğini tam olarak anlayamadım ayrıntılı açıp anlatabilirsen sevinirim...belki daha iyi birbirimize yardımcı olabiliriz...

Herdaim söylediğim üzere yine söyleyeyim...

Bu yaşam alanının tüm parsel kareleri içerisinde (uzay-evren vss gibi) ALLAH ın izni dileği ve isteği olmadıkça hiçbir canlı hiçbirşey yapamaz...Herşey ALLAH ın izni dahilinde olandır...Buna görünmeyen 4.boyut aleminde yaşayan canlı türleride dahildir...

ALLAH tektir ve tek hakim olandır...bu bilinir olması gereken imanın şartlarından olandır...iman etmiş olan bir insan bunları bilerek ALLAH a koşulsuz şartsız iman eder ve etmelidir de ...

Sözlerimin devamında kişi duayı ilk kendi yapmalıdır denmiştir devamında İLK DUA ALLAH a yapılmalıdır devamında ilk istekte ALLAH tan yapılmalıdır demişimdir...

alıntıladığın yerde yanlış anlamazsan vermek istediğin mesajı inan anlayamadım olaki yanlış anlaşılmışımdır diye ekstra yazılar yazmak durumunda kaldım...

Böyle.
 

cahid

Kıdemli Üye
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
6,202
Tepkime puanı
1,438
Puanları
113
Konum
Muamma...!
Teşbihte hata olmasın Hz. Ali'nin (k.v.) ahireti inkar eden kimse ile olan diyaloğunu bu meseleye kıyas edersek , istiğâse velev ki câiz olsun (ben öyle düşünmüyorum) yapmayan ne kaybeder? Şirk olduğunu iddia edenlerin görüşü makbul ise bu fiili işleyenlerin durumu nice olur? İslam 5 temel üzerine bina edilmiş. Binayı afetlerden koruyan ise verâdır (Şüpheli şeylerden kaçınmak) Râbıta , tevessül , istiğâse gibi konularda bu prensiple İslam dünyası hareket etse birliktelik sağlanacak. Ve müslümanlar özlemle beklediği zamanlara kavuşacaklar ama ne hikmetse yapılması farz , vâcib ya da sünnet olmayan bu tür şeyler üzerinde ısrar edilip duruluyor. Bu tür şeylere tevessül etmek iman kuvvetinden midir zaafiyetinden midir? Zekeriyya (a.s.)'ın şehit edilmesi kıssası hepimize malum iken bunu hâlâ kâmil imandan gibi görenler varsa hangi akılla böyle düşünürler anlamış değilim. Bu durumda imanın kemâline değil zaafiyetine götürecek böyle ameller ne için olmazsa olmazmış gibi telâkki edilir? Müslümanların bir araya gelmesi ve fırkalara bölünmemesi Kur'an ve sünnete dönüş ile olabilir ancak. Kur'an ve sünnette kesin delillerle var olmayan hiç bir şeye müslümanların ihtiyacı yoktur. Ne eksik ne fazla. Ölçü belli.
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
15,445
Tepkime puanı
1,111
Puanları
0
Konum
Giresun
11246855_800737126688803_5275150083784530135_n.jpg
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
15,445
Tepkime puanı
1,111
Puanları
0
Konum
Giresun
Maalesef bugün bu tarikatci ve bilimum sufi mollalarinin ortaya koyduklari din anlayisi ile Allah'in vahiyle
bildirdigi ve Peygamberin ortaya koydugu din anlayisi birbirine tamamen zit. Böyle olunca da bunlarin
yasantilari ile Peygamberimizin yasantisi hic birbirine benzememektedir.
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir

DiyanetMeali 48:10. Şüphesiz sana baş eğerek ellerini verenler (biat edenler), Allah'a baş eğip el vermiş sayılırlar. Allah'ın eli onların ellerinin üstündedir. Verdiği bu sözden dönen, ancak kendi aleyhine dönmüş olur. Allah'a verdiği sözü yerine getirene, Allah büyük ecir verecektir.*
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
15,445
Tepkime puanı
1,111
Puanları
0
Konum
Giresun
"EL"i yakaladi ya bir kere tamam
delil hazir, bak ayet el vermekten bahsediyor :)

ben cocukken ve türkcem zayifken babamin "bidon'u getir oglum" deyip te benim "bi tane don" aramam gibi
lafons da o hesap
 

Ahter

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eki 2009
Mesajlar
5,252
Tepkime puanı
186
Puanları
0
Konum
antalya
Alıntı yaptığın yerde ALLAH dilemedikçe ve istemedikçe birşey olmaz deniliyor zaten söylemek istediğini tam olarak anlayamadım ayrıntılı açıp anlatabilirsen sevinirim...belki daha iyi birbirimize yardımcı olabiliriz...

Herdaim söylediğim üzere yine söyleyeyim...

Bu yaşam alanının tüm parsel kareleri içerisinde (uzay-evren vss gibi) ALLAH ın izni dileği ve isteği olmadıkça hiçbir canlı hiçbirşey yapamaz...Herşey ALLAH ın izni dahilinde olandır...Buna görünmeyen 4.boyut aleminde yaşayan canlı türleride dahildir...

ALLAH tektir ve tek hakim olandır...bu bilinir olması gereken imanın şartlarından olandır...iman etmiş olan bir insan bunları bilerek ALLAH a koşulsuz şartsız iman eder ve etmelidir de ...

Sözlerimin devamında kişi duayı ilk kendi yapmalıdır denmiştir devamında İLK DUA ALLAH a yapılmalıdır devamında ilk istekte ALLAH tan yapılmalıdır demişimdir...

alıntıladığın yerde yanlış anlamazsan vermek istediğin mesajı inan anlayamadım olaki yanlış anlaşılmışımdır diye ekstra yazılar yazmak durumunda kaldım...

Böyle.


Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz.Tekvir-29 /Huccetül islam Gazzali ''Dilediğimi yapıyorum diyen adama, dilediğini


dileyebilirmisin?'
' demiştir.

Maturidiyenin sorumluluğu yükleyebilmek maksadıyla insana cüz'i iradesinde istiklal vermesi ve bununla beraber , cüzi iradeyi varlığı olmayan itibari bir şey sayması çok tuhaftır.Varlığı olmayanın teklife mahal olması doğru mudur?Ve bu aynı zamanda sorumluluğun mahalli yoktur demek değilmidir?

Kulun fiilinin meşiesine bağlı olduğunu bizde kabul ediyoruz.lakin kulun meşieside Allahın meşiesine bağlıdır.Zira Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz...
 

Son.Fedai

Kıdemli Üye
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
6,367
Tepkime puanı
136
Puanları
63
Yaş
55
Konum
Gaziantep
Web sitesi
www.elibolyazilim.com
Maalesef bugün bu tarikatci ve bilimum sufi mollalarinin ortaya koyduklari din anlayisi ile Allah'in vahiyle
bildirdigi ve Peygamberin ortaya koydugu din anlayisi birbirine tamamen zit. Böyle olunca da bunlarin
yasantilari ile Peygamberimizin yasantisi hic birbirine benzememektedir.
Yani Allah CC ın indirdiği dini o kadar iyi biliyorsun

Allah CC ın indirdiği dini o kadar iyi biliyorsun ki; kim Allah CC ın indirdiği dini yaşıyor, kim dine uyuyor; kim zıt düşüyor herkesi biliyorsun maşaallah....

Dikkat et...

Bilmediğin şeyin ardına düşme, el ayak, göz kulak bundan sorumludur

Allah CC ın indirdiği hakkında konuşuyorsun
 

elbiss

Ordinaryus
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
2,514
Tepkime puanı
43
Puanları
0
Konum
Türkiye

Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz.Tekvir-29 /Huccetül islam Gazzali ''Dilediğimi yapıyorum diyen adama, dilediğini


dileyebilirmisin?'
' demiştir.

Maturidiyenin sorumluluğu yükleyebilmek maksadıyla insana cüz'i iradesinde istiklal vermesi ve bununla beraber , cüzi iradeyi varlığı olmayan itibari bir şey sayması çok tuhaftır.Varlığı olmayanın teklife mahal olması doğru mudur?Ve bu aynı zamanda sorumluluğun mahalli yoktur demek değilmidir?

Kulun fiilinin meşiesine bağlı olduğunu bizde kabul ediyoruz.lakin kulun meşieside Allahın meşiesine bağlıdır.Zira Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz...

Yazılan satırlar arasında senin söylediğin var zaten

Herdaim söylediğim üzere yine söyleyeyim...

Bu yaşam alanının tüm parsel kareleri içerisinde (uzay-evren vss gibi) ALLAH ın izni dileği ve isteği olmadıkça hiçbir canlı (buna insan türüde giriyor) hiçbirşey yapamaz...

Bak benim söylemek istediğim esas nokta şu...,

örnekleyerek yola çıkayım...

Kul rabbine karşı ellerini açar ve duasını yapar ve sonrasında kul duasının kabul olmasını bekler...burada bir sıkıntı yok...dileyen isteyen veren ALLAH tır...uygun görmüşse kuluna verir....bunda da bir sıkıntı yok...insana düşen duanın usulune ve edebi makamına uyup uygun yapabilmesidir...bunda da sıkıntı yok....insan ne kadar etkin dua eder ise ALLAH ile bağlantısını o derece güzelleştirir fakat sağlamlaştırır demedim yanlış anlaşılmasın bunda da sıkıntı yok....

Kul yardım isteyeceği ve şükrü sunacağı kapının ALLAH olduğunu biliyor mu ?..
evet
o zaman bunda da sıkıntı yok...

Fakat bazı zamanlar olur ki kul ALLAH ına çok kez dua etmiştir ama bir türlü duanın usulü edebi makamını gerçekleştirememiştir...işte bu aşamada kul yine rabbiyle iletişimdedir fakat bu sefer ALLAH ın sevdiği kuluna gider kendisi için dua etmesini işlerinin hayra dönmesini ister...

Sizler hiç namaz sonrası ellerinizi açıp bir başka insan kardeşiniz için dua etmezmisiniz?...Sizler dualarınızı sadece kendinize mi saklıyorsunuz? ALLAH bencil olan insanları sevmez...

İnsan yardıma muhtaç kardeşi için ALLAH a dua eder....ALLAH kabul eder etmez ayrı mesele...

Geçmiş zamanlarda bir çok peygamberler ümmet için ve insanlık için dua etmiştir...

HZ.İSA nın önüne doğuştan kör ama bir bayan gelmiş....Bayan gözlerinin açılması için HZ İSA dan kendisi adına ALLAH a dua etmesini istemiş gözlerinin açılıp görmesi için...HZ İSA da kıramamış ve dua sını etmiş duanın edilme usulü ve adabı var bunlar çoğu kez peygamberlerin yaşantılarında kendilerini gösteriyor ne kadar da uygunluk olsada kabul etme yada etmeme yine ALLAH a ait....o yüzden kul dua eder gerisi nasip...

Peygamberlerin duaları kabul olur çünkü zaten baştan ALLAH tarafından seçilmiş özel insanlardır....Bu tarz güzel insanların ALLAH ile iletişimleri harkülade mükemmel ötesidir...

Dün insanlık peygamberi görüp kendisi adına dua etmesini istiyordu bugün insanlık ise peygamberi görmeden peygamberin kendilerine yetişmesini istiyor arada bir fark yok sadece atladığınız nüanslar var...eğer görmeyi deneyemezseniz kalpleriniz güzellikleri göremez...

İnsanlık peygamberlerin hiç ölmediğine inanır esasende bedenen peygamberler gitmiş olsada ruhen ALLAH ın izni ile isterlerse buradalardır.....yani bugün insanlık yetiş a MUHAMMED demeyle aslında bir nevi kendileri için dua edilmesini beklediklerinin ifadeleridir....

Yoksa kimse demiyor yada en azından ben demiyorum....iNSAN herşeyi yapar diye...

Hayır tam aksine tüm izinler ALLAH ın bilgisi dahilinde olandır...Yani ALLAH istemedikçe hiçbirşey dünyada olmaz...

İnsanlar DUA ederek
dilek ve istekte bulunabilirler ama DUANIN KABULU yalnızca ALLAH a aittir....

Yani bugün makamın tüm üst derecelerinde ol ALLAH istemedikçe yine olmaz...çünkü değerli ve özel olan sadece ALLAH tır.

Böyle.
 

efonaltı

Kısıtlı Erişim
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
703
Tepkime puanı
18
Puanları
0
Yaş
44
Konum
almanya
Delil mi?İnsanlık dünya var olduğundan beri kaç yüz yıl kez delil gördüğü halde sonuç neden İNSANLIK adına güzel olmuyor....Delillerin olması insanlar için neyi değiştirebiliyor söyleyebilirmisin?..Dünyaya gelmiş kaç peygamber delil gösterdiği halde bizzat ALLAH ın kutsal metinlerini iletişim kurup insanlığa sunduğu halde insanlık reddetmedi mi?..Bugün ortaya delili benim sunmam neyi değiştirecek ki... hem ALLAH çok güzel insanlığa deliller vermiş zaten bunu insanlık kendi bulup araştıracak ...insanlık herzaman daha iyisi ve daha güzeli için mücadele edecek...insanlık hiç bir şey bilmiyorsa KUTSAL METİN lere bakıp okuyup yorumlayacak...bazen bazı sözler yorumlanır açılır ama gören göz anlayabilir...ötesini insan bilemez...bilen ALLAH varken.Ben ALLAH ımızın adına konuşamam benim böyle bir yetkim yok ALLAH bana böyle bir yetki versede o istemedikçe kullanmam..Sözlerde ben güzel olabilenin nasıl olabileceğinin yorumlamasını yapıyorum....şöyle olursa iletişimin daha etkin ve radikal olabileceğini bahsediyorum kendimi makamlarda gezdirecek ve yükseltecek biri hayatımda hiç olmadım olmayıda düşünmüyorumBenim gözümde en değerli büyük ve yüce olan tek biri var oda yüce ALLAH ımızdır...belki ona layık biri değilimdir ama onu bahsederken şanına güzelliğine yakışır şekilde bahsetmekten kaçınmam çünkü hayatım ve yaşantım boyunca övgümü vereceksem ben bir tek ona veririm çünkü o herşeyden benim için çok değerli....onun güzelliğine layık biri değilimdir bilemem belki ama bildiğim birşey var bu dünyada onu tanıdığım için çok mutluyum....umarım ALLAH ta biz insanlardan mutludur diye niyet ve dua ederim...Kaprislerim yada heveslerimin olduğunu düşündüysen daha düşünmeye devam et çünkü hayalinde canlandıracağın biri hiç olmadım ve olmayıda düşünmedim...Böyle.
Dostum siz mandolin hocasımısınız?Din adına konuşuyoruzuz.Allaha inanç adına konuşuyoruz.Bunun kurallarını koyanda Allah cc dır.Siz ise allah'karşı duygularınızı din diye anlatıyorsunuz.acaba nekadar doğru?Bu iş öyle canlar canını buldum kovanım yağma olsun iş değil.
 

elbiss

Ordinaryus
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
2,514
Tepkime puanı
43
Puanları
0
Konum
Türkiye
Dostum siz mandolin hocasımısınız?Din adına konuşuyoruzuz.Allaha inanç adına konuşuyoruz.Bunun kurallarını koyanda Allah cc dır.Siz ise allah'karşı duygularınızı din diye anlatıyorsunuz.acaba nekadar doğru?Bu iş öyle canlar canını buldum kovanım yağma olsun iş değil.

Peki ben yanlışım Doğrusunu anlatta senden dinleyelim o zaman gözümüz gönlümüz zengin olsun...Bakalım kaç satır yazı yazabileceksin görmek isterdim şahsen..

Neyse Konu benim adıma bitmiştir...Yazmak istediğini yazabilirsin..Bugün keyfim yerinde değil kusura kalma.

Böyle.
 

efonaltı

Kısıtlı Erişim
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
703
Tepkime puanı
18
Puanları
0
Yaş
44
Konum
almanya
Peki ben yanlışım Doğrusunu anlatta senden dinleyelim o zaman gözümüz gönlümüz zengin olsun...Bakalım kaç satır yazı yazabileceksin görmek isterdim şahsen..Neyse Konu benim adıma bitmiştir...Yazmak istediğini yazabilirsin..Bugün keyfim yerinde değil kusura kalma.Böyle.
Gavs kutp inancı islam ile bağdaşmayan şirk inançdır.İslamda manevi beklenti sadece allah cc dan dır.Maddi yardım ise bizzat yaratıcının önünü açtığı ve teşvik ettiği bir durum..Gavs ve kutb inancı nın kurallarıni rabbaninin mektubatında şekillendirlmiş ortaya konmuş.Aslı astar olayan dayanağı olmayan yetkilerin velilere bolca dağıldı şirk deryası bir eser..
 

DostunDostu

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
6,183
Tepkime puanı
473
Puanları
83
Evinde yangın çıkarsa itfayeyi ararken ki halini görmek isterdim doğrusu :D O esnada aklına bir an olsun oturup Allah'dan dilemek gelecek mi acaba?

İnsanoğlu Allah'tan ne kadar uzak olduğunu tam idrak edemiyor. O bize şah damarından yakın olması bizim ona yakın olmamız anlamına gelmez.

Şeyhinden yardım isteyen mürid, uzun sürecek bir disiplinin başındadır. O yolun başına kendi fıtratıyla başlıyor. Sonra oraları aşıp bir an olsun Allah'ı unutmaz hale geliyor. Bu disiplinde amaç şeyhinden yardım istemek değildir. Allah'tan yardım isteyecek samimiyete talim etmektir.

Boks torbasını yumruklayan boksöre bakıp ''bu torbayı delmek için mi çalışıyorsun'' sanan adamın aymazlığına düşmemek gerek. Ehli tarikat bas bas her fırsatta gayenin Allah olduğunu hep dile getirirken inadına işi ters yüz etmek doğru değil güzel kardeşlerim benim..
 
Üst