çocukken hep "acaba neden efendimiz kamera ve fotoğrafmakinesinin bulunduğu çağlarda yaşamadı " diye düşünürdüm şimdi daha iyi anlıyorum bazı şeyleri herşeyde bir hayır vardır en iyisi risale-i nur okumaya devam
Aşağıdaki linki dikkatlice okuyunuz.Ben yeminlerini bilmem, sen onu Ustad siyasetten ve şeytandan Allaha sığınırken, gazeteyi radyoyu terketmişken cemaati bunlara bulaştıranlara ve "demek siz masonlara alet olacaksınız ha" deyip dövdüğü hizmetkarlarına sor... Resim 4 mezhebe göre haramdır,Ustadın bu harama taraf olması düşünülemez. Sen veya başkası olabilirsiniz ama Ustad olamaz. Olmamış da. Asıl senin aklın bunu nasıl kesiyor ben onu anlamadım...
üstad a ait olan yada üstadın sevdiği şeylere ilgi göstrmek hizmete zarar veriyor...
ben beni sevmiyorum,beni sevenide sevmiyorum diyor üstad
... risaleleri okumak benle görüşmekten 10 defa daha faidelidir diyor üstadımız...her bir risale bir Said dir diyor...
Herkes kendine bir yol bulmuş,
biri de ses kaydı,
digerinde teyp,
ötekinde bardak,
berikinde ibrik.
Geçin bunları kardeşim artık...
GEÇEMEZLER !...
:ıslık:
Badıllı'nın elindeki cübbeyi alsanız geriye ne kalır ?
Üstad olaydı sesiyle ilgilendiğimiz hoşuna gider miydi acaba?
Yoksa der miydi? "sesimin tonunu boş verin, siz manaya önem verin!"
Gayet açık yazdığımı düşünüyorken, halen ne diye Saidi Nursi hz.lerinin anlatılmasından rahatsızsınız gibi cümelerle karşılaşıyorum. Hayret!
Burada sataşma olamayacağını ve sebebini de söyledik. Nerelerde var, adreste gösterdik ama yine nerde sataşma var mı denilmiş.
Yalanlamak ile fikir ayrılığı arasında farkı bildiğinize inandığımdan, sizde hakkı kabul edememe hastalığı görüyorum, meşrep taassubundan.
Sami Efendi Kadiri dersi almıştır diyor Üstad için, Badıllı da bu konuda hiç bir sahih rivayet yoktur diyor. Sami Efendinin sözünü bilmesine rağmen. Bu fikir ayrığılığına örnek olarak gösterilemez. Yalanlamaktır, reddetmektir. Bu kadar açık bir olay da dahi Badıllı yanlış yapmıştır diyemiyorsanız, bırakınız uhuvvet masallarını. Uhuvvet risalesi okumakla uhuvvet yolunda adım atmış olmazsınız. Yolu tarif eder o, yolda yürütmez. Yürüyecek olan sizsiniz. Fakat, zor maalesef bu şekilde sizlerle.. Hem yalancılık isnadında bulunun, hem de büsbüyük abinizi savunun, sonra da fikir ayrılığı deyin İlginç vesselam..
Bir taraftan böyle diyorlar diğer taraftan Said-i Nursi hz.lerine yere, göğe sığdıramayacağız diye evliyaya dahi yalan isnadında bulunabiliyorlar :crying:
Onu zorla insanlara müceddid, müctehid -bazları Mehdi- kabul ettirmeye çalışıyorlar. Bazı sohbetlere gitmişimdir illa ondan bahsetmişlerdir. Ehli tarikin sohbetinde bulundum, çoğunda şeyhlerinin isimlerini dahi zikretmeden sohbetleri bitirmişlerdir.
Uhuvvet derler, araları diğer cemaatlerle en açık olan cemaattirler.
Kim neyi çok zikrediyorsa, ondan en uzak olmuş. Ahir zaman..
Koca iki alimin okadar yazdığı şey var ama biri öyle öteki değil dedi biri yalancı oldu bukadar basit yani.E o uhuvvet yolunda sizi de göremiyoruz bu kelimelerle maalesef hadi biz şartlı bakıyoruz e peki siz niye hüsnü zan etmiyorsunuz o vakit madem bukadar vakıfsınız olaya.
Kardeş hala anlamıyorsun olay agbi üstad şeyh savunmak değil,senin attığın bir adıma karşı karşıdan aynı üslubu beklemen yanlış,biz öle değiliz dedikçe sen yok illa ölesiniz iddsındasın ee mübarek olsun uhuvvetli kardeş napalım,sana uhuvvet yolları bize kurşunlar arzunuz üzre.SELAMETLE.
sn.talib burası iktibas değil
Burda Nurlara ve üstada karşı bizler saygıyla davranılmasını telkin ediyoruz
Bazı arkadaşlarınız gibi Nurlarla veya üstadla dalga geçmek istiyorsanız
Bilin ki burası doğru adres değil, kim kimi ne kabul eder bu herkzein kendi sorunu
müceddid kabul ettirmenin ZORLAMASINA bir örnek verirsen doğru sözlü olduğuna kanaat edelim
Yok farklı ise kılletül kelam
Bir taraftan böyle diyorlar diğer taraftan Said-i Nursi hz.lerine yere, göğe sığdıramayacağız diye evliyaya dahi yalan isnadında bulunabiliyorlar :crying:
Onu zorla insanlara müceddid, müctehid -bazları Mehdi- kabul ettirmeye çalışıyorlar. Bazı sohbetlere gitmişimdir illa ondan bahsetmişlerdir. Ehli tarikin sohbetinde bulundum, çoğunda şeyhlerinin isimlerini dahi zikretmeden sohbetleri bitirmişlerdir.
Uhuvvet derler, araları diğer cemaatlerle en açık olan cemaattirler.
Kim neyi çok zikrediyorsa, ondan en uzak olmuş. Ahir zaman..