Üstadin Ses Kaydi

sızıntı

Üye
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
94
Tepkime puanı
7
Puanları
0
çocukken hep "acaba neden efendimiz kamera ve fotoğrafmakinesinin bulunduğu çağlarda yaşamadı " diye düşünürdüm şimdi daha iyi anlıyorum bazı şeyleri herşeyde bir hayır vardır en iyisi risale-i nur okumaya devam
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Mustafa Acet ağbi nin naklettiğine göre tarihçe yi hayat yazıldıktan sonra üstada hashih etmesi için verilmiş ve üstad okuduk sıra sayfaları "burada da beni anlatmışsınız" diyerek sayfaları yırtmaya başlamış,iş öyle ki yazılan eser in 3 te 2 isi ni yırtmış üstad ve agbilerin elinde kalmış bu günkü tarihçe yi hayat.

Yani üstad defaatle bahsetmiş ki siz benden sonra risalelere sarılın ve onlara önem verin onları okumak beni 10 kere ziyaret etmekten hayırlıdır.Hem alim bir zatın teveccühü sebebi ile hemde davanın kendisi bile olsa kişilere takılı kalmaması ve fikren devamı için eserleri hedef göstermiştir,

Şimdi bu durumda üstadımızın bize tavsiyeleri doğrultusunda ,önce risalelere ve tabiki tüm alimlerin eserlerine teveccüh etmeliyiz,o eserler bir dava için yazıldı bir kişi veya zat ı meth etmek için değil.SELAMETLE.
 

mucize

Üye
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Ben yeminlerini bilmem, sen onu Ustad siyasetten ve şeytandan Allaha sığınırken, gazeteyi radyoyu terketmişken cemaati bunlara bulaştıranlara ve "demek siz masonlara alet olacaksınız ha" deyip dövdüğü hizmetkarlarına sor... Resim 4 mezhebe göre haramdır,Ustadın bu harama taraf olması düşünülemez. Sen veya başkası olabilirsiniz ama Ustad olamaz. Olmamış da. Asıl senin aklın bunu nasıl kesiyor ben onu anlamadım...
Aşağıdaki linki dikkatlice okuyunuz.
http://www.sorularlaislamiyet.com/subpage.php?s=show_qna&id=2401

Hem resim farklı bir şey fotoğraf ise çok farklı birşeydir:

Yukarıda zikredilen yasaklama gerekçesi böyle bir açıklamaya tâbi tutulduğunda, günümüzdeki fotoğrafın, kamera, video ve diğer teknik araçlarla ekrana, sahneye yansıtılan görüntülerin klasik literatürdeki “tasvir” kapsamında düşünülmemesi gerekir. Çünkü bunlar olmayan bir varlığın hayal gücüne dayanarak şekillendirilmesi olmayıp aksine, mevcut varlıkların teknik cihazlarla kaydedilip tekrar görüntüye gelmesidir. Bunlar belki de insan ve diğer varlıkların görüntülerinin suya, aynaya yansıması grubunda mütalaa edilebilir. Böyle olunca, fotoğraf ve filimlerde yer alan tema ve görüntünün, dinin inanç ve ahlâk esaslarını ihlâl etmemesi, cinsî tahrike, bozgunculuk ve fitneye yol açmaması gibi şartlar üzerinde öncelikle durulması gerekir. Haliyle bu şartlar da, fotoğraf ve filmin kendisinin meşrûluğundan çok kullanım tarz ve amacıyla ilgili olarak getirilebilecek sınırlamalardır.
Selam ve dua ile...
Sorularla İslamiyet Editör
 

mucize

Üye
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puanları
0
üstad a ait olan yada üstadın sevdiği şeylere ilgi göstrmek hizmete zarar veriyor...

ben beni sevmiyorum,beni sevenide sevmiyorum diyor üstad
... risaleleri okumak benle görüşmekten 10 defa daha faidelidir diyor üstadımız...her bir risale bir Said dir diyor...

"İns ve cin şeytanları ve dinsizlerin bir desîsesi de budur ki: Bâzan derler ve dertirler: "Üstadınız şahsına kıymet vermiyor; siz ise onun hakkında takdirkâr mektuplar yazıp, Üstadınızın rızâsına uygun hareket etmiyorsunuz." İşte onlar, Risâle-i Nur ve Üstadımızı İslâmiyet düşmanlarına karşı müsbet ve nezih bir tarzda müdâfaa etmekten menetmek için safdillik damarlarından istifade ile böyle bir fikir ve mugalâta ile Nur Talebelerini aldatmaya, iğfal etmeye çalışırlar. Evet Üstadımız Bediüzzaman, ihlâsının iktizâsı olarak şahsına kıymet vermeyebilir. Bu hal, Üstadımızdaki yüksek bir kemâlât ve âlî bir seciyenin timsâlidir. O, şahsına ne kadar kıymet vermiyorsa bizim onda milyarlar derece fazla kıymet ve ehemmiyeti görmemiz, basîret ve insâniyetin muktezâsıdır. Bir lûtf-u İlâhîdir. Zîrâ Risâle-i Nur gibi parlak bir tefsir-i Kur'ân olan şâheser, onun varlığından meydana gelmiş ve fışkırmıştır. Öyle bir eserin müellifiyle yalnız bugünkü âlem-i İslâm değil, yalnız asr-ı hâzır beşeriyeti değil, nesl-i âtîdeki milyarlar kimsenin hayat ve memât dâvâsı Risâle-i Nur'la alâkadardır." Tar. Hayat
 

sufi7007

Profesör
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
1,161
Tepkime puanı
15
Puanları
0
Herkes kendine bir yol bulmuş,

biri de ses kaydı,

digerinde teyp,

ötekinde bardak,

berikinde ibrik.

Geçin bunları kardeşim artık...

GEÇEMEZLER !...
:ıslık:

Badıllı'nın elindeki cübbeyi alsanız geriye ne kalır ?
 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
Üstadın ses kaydı yok, ama bu şivesinin bozukluğundan veya sesinin kötü oluşundan olmasa gerek

Evet türkçeyi sonradan öğrendiği için aksanlı konuşuyormuş zaten fotoğrafının çekilmesinden de hem rahatsız hem şikayetçi

O sesine görüntüsüne değil Nurlara önem veriyordu

Sadece Ceylan Ağabeyin üstadla bir ders sırasında Ceylan ağabey okurken üstad düzeltiyor ama ses uzaktan geldiği için anlaşılmıyor boğuk bir uğultu hepsi bu
 

talib

Kıdemli Üye
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,906
Tepkime puanı
1,076
Puanları
0
Konum
İstanbul
Bir taraftan böyle diyorlar diğer taraftan Said-i Nursi hz.lerine yere, göğe sığdıramayacağız diye evliyaya dahi yalan isnadında bulunabiliyorlar :crying:

Onu zorla insanlara müceddid, müctehid -bazları Mehdi- kabul ettirmeye çalışıyorlar. Bazı sohbetlere gitmişimdir illa ondan bahsetmişlerdir. Ehli tarikin sohbetinde bulundum, çoğunda şeyhlerinin isimlerini dahi zikretmeden sohbetleri bitirmişlerdir.

Uhuvvet derler, araları diğer cemaatlerle en açık olan cemaattirler.

Kim neyi çok zikrediyorsa, ondan en uzak olmuş. Ahir zaman..
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Yazık ONLAR diye bahsederken sanki amazonda yaşayan put a tapan kabileden bahseder gibisiniz.Risale derslerinde üstad dan bolca bahsedilir zira risale dediğin şey saten üstadın yazdığı mektuplar veya kendi nefsi ile konuştuğu derslerdir,birde temsili hikayecikleri var okadar.Bu halde bir risale ersinde üstaddan bahsedilmesi kadar doğal bir iş olamaz.

Hedef saptırmanızda önemil bir açık vermektesiniz zira bir risale dersi,nde hiç bir başka tarikatşeyhine veya islami kannaat önderine söylenmiş bir kelime bulamazsınız sadece ısparta müftüsüne yazılan ihtar müstesna.Hal böyle iken nur talebeleri hiç bir cemaate özellikle uzak duramaz hatta tüm eserlerden faydalanır,kaynak olarak çok sayıda kitap okunur size denk gelmedi ise nasibiniz değil demekten başka çare yok.

Haaa bize uzak durmak isteyen bir güruh varsa bu onların kendi arzularıdır yapacak fazla bir şey yok,ancak devamlı olarak kamplaşmaya meyleden söylemleriniz acaba islam kardeşliğinin neresinde yer alıyor sizi düşünme adına davet ediyorum.SELAMETLE.
 

talib

Kıdemli Üye
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,906
Tepkime puanı
1,076
Puanları
0
Konum
İstanbul
Bu türlü konulardan çekiliyorum ama son olarak buna da cevap verelim. Evvela biz neyi, neden dediğimizi iyi biliyoruz. Gittiğim bazı yerlerde, sohbet sonrası bir de özellikle Saidi Nursi hz.leri anlatılırdı. Buna kesinlikle karşı değilim. Anlatılmalı, hem de defalarca. Bir büyük Allah dostudur. Fakat söylediklerinizle, yaptıklarınız bambaşka. Kişisel olarak bu böyle olabilir ama genel böyle olunca zikretmek zorunda kaldık. Yani biz de şahıslar önemli değildir edebiyatını bir daha belki yapmazsınız diye söyledim. Şahıslar her zaman önemlidir. Lider her zaman olmalıdır ve önemlidir.

Haşirden, besmeleden bahsederken sanki Üstaddan da bahsetmek zorundaymışsınız gibi, doğal diyorsunuz, ilginç..

Risalelerde Abdulhakim Arvasi hz.leri nasıl zikrediliyor, hapishane olayı nasıl anlatılıyor, arşive bakarsanız görürsünüz. Benim meselem değil, bir daha girmek istemiyorum.

Hiç bir müslümandan uzak durmak istemeyiz. Ama bir taraftan iterken, diliyle gel diyene de, bırakın bu uhuvvet ayaklarını demek herhalde yanlış olmaz. Bakınız, Sami Efendiyi yalanlayan büsbüyük abiniz Abdülkadir Badıllı..

Artık bu kadarlık kafi olsun inşaallah :)

Bir daha girmeyeyim bu mevzuulara..
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Müğrid herzaman mürşidini över bu onun müridlik göstergesi dir,bu şakird lik dede böyledir.Kişilerle uğraşmayın diyen ÜSTAD dır.Kendisine takılmadan risale i nur hizmetinin ifşaasını ister,sapla samanı karıştırmayalım.

Şimdi sizden istirhamın basit bir örnek olarak bu forum içinde bir nur talebesinin diğer bir tarikat ehli kardeşine nerde itici ve ayrımcı bir yazı yazdığını bize göstermeniz dir.

Üstad dan bukadar bahsedilmesi mensubu nolmadığınız halde sizi niye rahatsız ediyor anlamış değilim onlar kendi içlerinde böyle bir metod kullanıyorlar sizi ne ilgilendiriyor ki,üstad dan bahsetmenin nesi kötü ki,bir alerjiniz yoksa tabii.

Badıllı sami efendiyi yalanmamaıştır bu ağır bir itham,bu bir fikir ayrılığıdır ve islam tarihi bu gibi örneklerle doludur,bir islam alişmi başka bir alime yalancı demez bu sizin yakıştırmanız.

Ve dediğiniz gibi artık siz bu konular girmeyin iyisimi.SELAMETLE.
 

talib

Kıdemli Üye
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,906
Tepkime puanı
1,076
Puanları
0
Konum
İstanbul
Gayet açık yazdığımı düşünüyorken, halen ne diye Saidi Nursi hz.lerinin anlatılmasından rahatsızsınız gibi cümelerle karşılaşıyorum. Hayret!

Burada sataşma olamayacağını ve sebebini de söyledik. Nerelerde var, adreste gösterdik ama yine nerde sataşma var mı denilmiş.

Yalanlamak ile fikir ayrılığı arasında farkı bildiğinize inandığımdan, sizde hakkı kabul edememe hastalığı görüyorum, meşrep taassubundan.

Sami Efendi Kadiri dersi almıştır diyor Üstad için, Badıllı da bu konuda hiç bir sahih rivayet yoktur diyor. Sami Efendinin sözünü bilmesine rağmen. Bu fikir ayrığılığına örnek olarak gösterilemez. Yalanlamaktır, reddetmektir. Bu kadar açık bir olay da dahi Badıllı yanlış yapmıştır diyemiyorsanız, bırakınız uhuvvet masallarını. Uhuvvet risalesi okumakla uhuvvet yolunda adım atmış olmazsınız. Yolu tarif eder o, yolda yürütmez. Yürüyecek olan sizsiniz. Fakat, zor maalesef bu şekilde sizlerle.. Hem yalancılık isnadında bulunun, hem de büsbüyük abinizi savunun, sonra da fikir ayrılığı deyin :) İlginç vesselam..
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Gayet açık yazdığımı düşünüyorken, halen ne diye Saidi Nursi hz.lerinin anlatılmasından rahatsızsınız gibi cümelerle karşılaşıyorum. Hayret!

Burada sataşma olamayacağını ve sebebini de söyledik. Nerelerde var, adreste gösterdik ama yine nerde sataşma var mı denilmiş.

Yalanlamak ile fikir ayrılığı arasında farkı bildiğinize inandığımdan, sizde hakkı kabul edememe hastalığı görüyorum, meşrep taassubundan.

Sami Efendi Kadiri dersi almıştır diyor Üstad için, Badıllı da bu konuda hiç bir sahih rivayet yoktur diyor. Sami Efendinin sözünü bilmesine rağmen. Bu fikir ayrığılığına örnek olarak gösterilemez. Yalanlamaktır, reddetmektir. Bu kadar açık bir olay da dahi Badıllı yanlış yapmıştır diyemiyorsanız, bırakınız uhuvvet masallarını. Uhuvvet risalesi okumakla uhuvvet yolunda adım atmış olmazsınız. Yolu tarif eder o, yolda yürütmez. Yürüyecek olan sizsiniz. Fakat, zor maalesef bu şekilde sizlerle.. Hem yalancılık isnadında bulunun, hem de büsbüyük abinizi savunun, sonra da fikir ayrılığı deyin :) İlginç vesselam..

Koca iki alimin okadar yazdığı şey var ama biri öyle öteki değil dedi biri yalancı oldu bukadar basit yani.E o uhuvvet yolunda sizi de göremiyoruz bu kelimelerle maalesef hadi biz şartlı bakıyoruz e peki siz niye hüsnü zan etmiyorsunuz o vakit madem bukadar vakıfsınız olaya.

Kardeş hala anlamıyorsun olay agbi üstad şeyh savunmak değil,senin attığın bir adıma karşı karşıdan aynı üslubu beklemen yanlış,biz öle değiliz dedikçe sen yok illa ölesiniz iddsındasın ee mübarek olsun uhuvvetli kardeş napalım,sana uhuvvet yolları bize kurşunlar arzunuz üzre.SELAMETLE.
 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
Bir taraftan böyle diyorlar diğer taraftan Said-i Nursi hz.lerine yere, göğe sığdıramayacağız diye evliyaya dahi yalan isnadında bulunabiliyorlar :crying:

Onu zorla insanlara müceddid, müctehid -bazları Mehdi- kabul ettirmeye çalışıyorlar. Bazı sohbetlere gitmişimdir illa ondan bahsetmişlerdir. Ehli tarikin sohbetinde bulundum, çoğunda şeyhlerinin isimlerini dahi zikretmeden sohbetleri bitirmişlerdir.

Uhuvvet derler, araları diğer cemaatlerle en açık olan cemaattirler.

Kim neyi çok zikrediyorsa, ondan en uzak olmuş. Ahir zaman..

sn.talib burası iktibas değil

Burda Nurlara ve üstada karşı bizler saygıyla davranılmasını telkin ediyoruz

Bazı arkadaşlarınız gibi Nurlarla veya üstadla dalga geçmek istiyorsanız

Bilin ki burası doğru adres değil, kim kimi ne kabul eder bu herkzein kendi sorunu

müceddid kabul ettirmenin ZORLAMASINA bir örnek verirsen doğru sözlü olduğuna kanaat edelim

Yok farklı ise kılletül kelam
 

talib

Kıdemli Üye
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,906
Tepkime puanı
1,076
Puanları
0
Konum
İstanbul

Koca iki alimin okadar yazdığı şey var ama biri öyle öteki değil dedi biri yalancı oldu bukadar basit yani.E o uhuvvet yolunda sizi de göremiyoruz bu kelimelerle maalesef hadi biz şartlı bakıyoruz e peki siz niye hüsnü zan etmiyorsunuz o vakit madem bukadar vakıfsınız olaya.

Kardeş hala anlamıyorsun olay agbi üstad şeyh savunmak değil,senin attığın bir adıma karşı karşıdan aynı üslubu beklemen yanlış,biz öle değiliz dedikçe sen yok illa ölesiniz iddsındasın ee mübarek olsun uhuvvetli kardeş napalım,sana uhuvvet yolları bize kurşunlar arzunuz üzre.SELAMETLE.

Yazmak taraftarı değilken, iki konuda peşim sıra yazılanları görüp de iki kelam etmemek olmaz.

Evvela :kahretsin::kahretsin::kahretsin:

Sultanul Arifin olan Mahmud Sami Ramazanoğlu hz.leri ile abdülkadir badıllı aynı kefeye koyulmuş ve iki koca alim denilmiş :kahretsin:

Konuyu anlamanız noktasında sıkıntı nedir anlayamadım. Ne olmuş yani iftara atmışsa mı diyorsunuz yoksa hala bunu fikir ayrılığı olarak mı görüyorsunuz? Koca islami alimi(!) bir büyük Allah Dostuna iftirada bulunur mu, ona yalancılık isnadında bulunur mu? Bu mu yani sizin din, diyanet, uhuvvet, islam alimi anlayışınız? Olsa olsa nurcu büyüğü olur, risalelere vakıf olduğu için. Risalelere vakıf olmak bunu mu gerektiriyor acaba :confused1: Ulema ve meşayih ile kıyas etmek bu gibileri nasıl bir anlayıştır?

Türk askeri Irak'a girsin mi? Girsin şu faydası vardır ya da girmemesi bizim için daha hayırlı olur şeklindeki mülahazalar fikir ayrılığıdır. Bir diğerini yalanlamak değildir.

Fakat, şahidim ben şu olay olmuştur diyen birisinin arkasından hayır yok öyle bir şey derseniz, bu onun sözünü reddetmek ve yalanlamaktır. Sizin büyük abilerinizden Badıllı'nın yaptığı budur. Gerçi o sözleri kaldırmışlar, nurcu sitesi cevaplar .org'dan. Bizim şerefli müminlerden beklediğimiz, yazıyı örtbas etmek değil, doğrusunu yazıp, o yüce sultanın ruhaniyetinden özür dilemeleridir. Bunu yapmazlar ama, yapamazlar ;)

Hem amacımız abi savunmak değil diyorsunuz, hem de uhuvveti zedeleyen iftirası karşısında sessiz kalıp, olabilir fikir ayrılığı diyorsunuz. Fikir ayrılığı nedir, bugünkü derste gördük :)

Yoksa daha kötüsü biz zaten böyleyiz, aman ne olacak mı diyorsunuz? Yolumuzu, meşrebimizi, üstadımızı emsalsiz göstermek adına, yalan da, ifitra da mübah mı diyorsunuz? Boşverelim yani, öyle mi :lac:

İftirada bulunanlar uhuvvet sevdalısı oluyor, sözünüzü, iftiranızı geri alın diyen de fitneci! Pehh..
 

talib

Kıdemli Üye
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,906
Tepkime puanı
1,076
Puanları
0
Konum
İstanbul
sn.talib burası iktibas değil

Burda Nurlara ve üstada karşı bizler saygıyla davranılmasını telkin ediyoruz

Bazı arkadaşlarınız gibi Nurlarla veya üstadla dalga geçmek istiyorsanız

Bilin ki burası doğru adres değil, kim kimi ne kabul eder bu herkzein kendi sorunu

müceddid kabul ettirmenin ZORLAMASINA bir örnek verirsen doğru sözlü olduğuna kanaat edelim

Yok farklı ise kılletül kelam

Konuyu çarpıtmaksa amaç, öyle kolay değil. Said-i Nursi hz.lerine karşı saygısızlık nerede acaba?

Burası dini bir forum ve bende bir Allah Dostu'nun yalancı olmadığı savunuyorum. Forumun amacına uygun olsa gerek. Size pek uygun gelmemiş olabilir. O da sizin ile Rabbinizin arasında. Ama arada abiler olunca, badıllı gibi...

İnsanların başına silah dayayarak değil herhalde. Müceddid aşağı, müceddid yukarı diyerek. (Burada Saidi Nursi hz.lerine değil söz. O tarzda bir üslubu benimseyenlerin davranışını söylüyoruz.) Tabi Mehdi kabul ettirmeye çalışanlar da az değil hani..
 

talib

Kıdemli Üye
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,906
Tepkime puanı
1,076
Puanları
0
Konum
İstanbul
3 paragrafa 3 madde başlığı altında cevap verelim.

1. Efendi hz.leri hakkında yapılan iftiralara cevap vermekten usanmam, bıkmam da. Ta ki herkesin yediği naneler bilinsin. Sesleri ve patırtıları kesilsin. En azından hakkı kabul edecek olanlar olacaktır. Sami Efendi karşısında, burada Badıllıyı savunacak kadar sevenler, dilerim onunla haşrolurlar.

Sultanul arifin olma konusunda delil de getiririz isteyene ama mesele o değil ;)

Herkes tabi ki şeyini "en" bilecek. Bu ayrı mesele. Menzildeki mübarek hakkında "gavsi sani" derler ama hiç bir zaman "ya öyle mi!" demem..

Ben Saidi Nursi hz.lerini "en" bilmelerine karşı değilim ki. Neden yanlış anlıyoruz. Biz böyle bir şey demiyoruz diyenlere itiraz ediyorum.

2. Badıllı size göre büyük abi olmayabilir ama genele göre öyledir. Hatta o kadar büyük ki, Sami Efendiye iftira etmişse ne olacak noktasına geldiler neredeyse..

Saidi Nursi hz.lerini savunmadığımı söyleyemezsiniz, kerametlerini, divan toplantısında öne getirilişini dahi yazdık. Sami Efendi ile yakınlıkları da bilinmektedir.

Saidi Nursi hz.leri yirmi küsür günde, sülukunu tamamlamıştır. Uçmasını bilen kuşun artık yuvada kalmasına gerek yoktur. Zaten dergaha bir ay kadar devam ettikten sonra ayrılmıştır. Giderken de, Es'ad Efendi hizmetini müjdelemiştir. Ona da o vazife verilmiş demek ki.

Forum köşelerinde atıp tuttuğum, bilmişlik tasladığım yoktur. İftira karşısında susmam, o ayrı..

3. Benim şeyhime gelinsin diye bir sözüm yoktur. Mürşidi kamil tavsiye edilir, o kadar.

Halidiye forumda yönetici değilim. Kim neden banladı bilemiyorum. Zira bana göre hata edilmiş.

İşimize bakalım da biri Üstadınıza iftira etse, sessiz mi kalıyorsunuz. Biz de kalmıyoruz.
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Bir taraftan böyle diyorlar diğer taraftan Said-i Nursi hz.lerine yere, göğe sığdıramayacağız diye evliyaya dahi yalan isnadında bulunabiliyorlar :crying:

Onu zorla insanlara müceddid, müctehid -bazları Mehdi- kabul ettirmeye çalışıyorlar. Bazı sohbetlere gitmişimdir illa ondan bahsetmişlerdir. Ehli tarikin sohbetinde bulundum, çoğunda şeyhlerinin isimlerini dahi zikretmeden sohbetleri bitirmişlerdir.

Uhuvvet derler, araları diğer cemaatlerle en açık olan cemaattirler.

Kim neyi çok zikrediyorsa, ondan en uzak olmuş. Ahir zaman..

tALİB kardeş yukarda önceden yazdıklarınız ile şimdiki ben öle bişi demedim edebiyatınız birbirini tutmuyor,bak yukrda bir kelime bile badıllıdan söz etmemişsin direk nur cemaatine konuşuyorsun,madem derdin üstad ve cemaat değil o halde bu yazdıkların nedir.Özellikle kırmızı olan yerler sizin niyetiniz ve bu son yazdıklarınız arasındaki çelişkiyi ortaya koyuyor.Dediğimiz gibi sen girme bu konuya kardeş zira bu saatten sonra kazı çevireyim dersen yakarsın.
 
Üst