Mısıroğlu

Hikem

Kıdemli Üye
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
6,073
Tepkime puanı
702
Puanları
0
SEN KIVIR

Kıvırmak çok güzel.

ALLAH cc MERHAMETİNDEN SON NEFESİMİZE KADAR UMUTLU OLMALIYIZ.

ZATEN ALLAH cc MERHAMETOLMASA BİZLER NASIL CENNETİ GÖRECEĞİZ Kİ ?

ŞEYTAN ı örnek göstermesi UÇNOKTA O BİLE MERHAMETTEN UMUDUNU KESMİYOR Yani Bir hiristiyan neden umudunu kessin ki

Agbi tersinden doğru söylüyor.Şöyleki, kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul edip, ikincisini inkar edenlerin ehli necat olabileceğini duyan bir hıristiyan veya yahudi neden müslüman olsun veya Agbinin dediği gibi neden umudunu kessin!! Değilmi Agbiciğim!
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Agbi tersinden doğru söylüyor.Şöyleki, kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul edip, ikincisini inkar edenlerin ehli necat olabileceğini duyan bir hıristiyan veya yahudi neden müslüman olsun veya Agbinin dediği gibi neden umudunu kessin!! Değilmi Agbiciğim!

Alıntı yaptığın mesajımda bu yazdıkların arasında bir ilişki bulamadım.

Konu değiştirmek için yeni bir STAREJİ mi ?

Şöyleki, kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul edip, ikincisini inkar edenlerin ehli necat olabileceğini duyan bir hıristiyan veya yahudi neden müslüman olsun

Bu düşünceni nasılalgıladın o yazıda CÜMLE olarak veya TÜMDEN açıklaki BİLGİLENELİM.
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Alıntı yaptığın mesajımda bu yazdıkların arasında bir ilişki bulamadım.

Konu değiştirmek için yeni bir STAREJİ mi ?

Şöyleki, kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul edip, ikincisini inkar edenlerin ehli necat olabileceğini duyan bir hıristiyan veya yahudi neden müslüman olsun

Bu düşünceni nasılalgıladın o yazıda CÜMLE olarak veya TÜMDEN açıklaki BİLGİLENELİM.

"... Herkes kelime-i tevhidi esas alarak çevresine bakışını yeniden gözden geçirmeli ve ıslah etmelidir. Hatta kelime-i tevhidin ikinci bölümünü, yani 'Muhammed Allah'ın rasûlüdür' kısmını söylemeksizin sadece ilk kısmını ikrar eden kimselere rahmet ve merhamet bakışıyla bakmalıdır. Zira, hadislere göre, kıyamet günü Allah'ın sonsuz rahmeti öyle bir tecelli edecek ki şeytan bile umuda kapılacak ve bu rahmetten istifade edip edemeyeceğini merak edecek. Böylesine âlicenap bir merhamet karşısında, bizim cimrilik etmemiz ve bu cimriliği temsil etmemiz tasavvur edilemez. Hem sonra bunun bizimle alâkası ne? Hükümranlık O'nun, hazine O'nun, hepsi O'nun kulları... Öyleyse herkes haddi aşmaktan sakınmalıdır."

Hatta kelime-i tevhidin ikinci bölümünü, yani 'Muhammed Allah'ın rasûlüdür' kısmını söylemeksizin sadece ilk kısmını ikrar eden kimselere rahmet ve merhamet bakışıyla bakmalıdır

Bu cümleden ne anlıyorsunuz ?

KENDİNİ ALİM OLARAK YUTTURMAYA ÇALIŞAN Hikem
 

Hikem

Kıdemli Üye
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
6,073
Tepkime puanı
702
Puanları
0
Alıntı yaptığın mesajımda bu yazdıkların arasında bir ilişki bulamadım.

Konu değiştirmek için yeni bir STAREJİ mi ?Agbi


Ocümleyi bir müslümandan ziyade, ehli kitab kafirlerinin nasıl algıladıkları na bakmak lazım, zira konu onlarla alakalıdır.İsmi birçok defa zikrettiğimiz Katolik Papaz Morovitch nasıl algılamış.Küresel Barışa Doğru kitabını madem buldun bir bak bakalım.Elin gavuru ne diyor, bu açıklma için.

]
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Alıntı yaptığın mesajımda bu yazdıkların arasında bir ilişki bulamadım.

Konu değiştirmek için yeni bir STAREJİ mi ?Agbi


Ocümleyi bir müslümandan ziyade, ehli kitab kafirlerinin nasıl algıladıkları na bakmak lazım, zira konu onlarla alakalıdır.İsmi birçok defa zikrettiğimiz Katolik Papaz Morovitch nasıl algılamış.Küresel Barışa Doğru kitabını madem buldun bir bak bakalım.Elin gavuru ne diyor, bu açıklma için.

]


Hatta kelime-i tevhidin ikinci bölümünü, yani 'Muhammed Allah'ın rasûlüdür'


İkinci bölümüde NASİP EDECEK olan ALLAH cc değilmi o zaman Allah tan ümüdikesmeyin diyor F.Gülen.

Yani 2 Bölümü söylemeyen e CENNET YOK diyor

Hala anlamadınızmı ?
 

Hikem

Kıdemli Üye
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
6,073
Tepkime puanı
702
Puanları
0
Acizane ben anladımmda muhatabım anlamamış.Mutabımın dediğinin tam tersi doğru.Yani ikinci rüknü kabul etmeyene cehennemlik deyipte haddinizi aşmayın diyor.Yoksa müslümanlara ''haddinizi aşmayın'' demesindeki hikmet ne olabilir?Sıradan bir müslümana da sorsanız , ehli kitab kafirdir, dolayısıyle cehennemliktir' diyecektir.Hoca böyle söyleyenleri uyararak! ''haddinizi bilin veya haddinizi aşmayın' diyor.Elin Gavuru bile hocanın ne dediğini anlamışta bizim Agbi anlamamış! Yahu Agbi bunda anlamıyacak ne varki?Galiba hocayı savunacağım diye, cümlenin anlamını tahrif ediyorsun...Bir parağraf bu kadarmı yanlış anlaşılır.Pes doğrusu?!:blink:
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Acizane ben anladımmda muhatabım anlamamış.Mutabımın dediğinin tam tersi doğru.Yani ikinci rüknü kabul etmeyene cehennemlik deyipte haddinizi aşmayın diyor.Yoksa müslümanlara ''haddinizi aşmayın'' demesindeki hikmet ne olabilir?Sıradan bir müslümana da sorsanız , ehli kitab kafirdir, dolayısıyle cehennemliktir' diyecektir.Hoca böyle söyleyenleri uyararak! ''haddinizi bilin veya haddinizi aşmayın' diyor.Elin Gavuru bile hocanın ne dediğini anlamışta bizim Agbi anlamamış! Yahu Agbi bunda anlamıyacak ne varki?Galiba hocayı savunacağım diye, cümlenin anlamını tahrif ediyorsun...Bir parağraf bu kadarmı yanlış anlaşılır.Pes doğrusu?!:blink:

Hatta kelime-i tevhidin ikinci bölümünü, yani 'Muhammed Allah'ın rasûlüdür' kısmını söylemeksizin sadece ilk kısmını ikrar eden kimselere rahmet ve merhamet bakışıyla bakmalıdır

Bugün tanımasak ta bile çevremizdeki kişiler için ALLAH ım .... kişye HİDAYET nasip et demezmiyiz ? DUA ETMEZMİYİZ ? Yoksa sen yapmıyormusun ?

HADLERİ DEĞİL HADDİAŞMAK tan sakınmalıdır diyor.

ALLAH cc kime ne zaman HİDAYET NASİP edeceğini kimse bilemez bundan dolayı HİDAYET nasip olmaz veya tmm Peygamberimiz sav kabul etmediğine göre CENNET e gidemez CEHENNEM gider demek HADDİ aşmaktır.
 

Hikem

Kıdemli Üye
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
6,073
Tepkime puanı
702
Puanları
0
Kardeşim herkese hidayet dilenebilnir.Mesele bu değilki,Ama burada hoca diyorki, kelimei Tevhidin birinci rüknünü kabul edip....''Peki Agbiye soralım.Hoca , çevremizdeki herkese(Ehli kitab dışındaki kafirleri) rahmet nazarıyla bakılmasını değilde, birinci rüknü kabul etmeyi niçin şart koşuyor?

soru 2: 1400 küsur yıllık İslam tarihinde kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul etme, ikinci rüknünü kabul etmeme gibi , kelimei şehadetin ikinci rüknü kabul edilmeden , birinci rüknünün kabul edilebilmesi gibi bir garib açıklamayı yapan bir alim görülmüşmü? Üstad Hazretleri risalelerde bu iki rüknün birbirinden ayrılamayacağını, biri olmadan ötekisininde olamayacağını tasrih etmişlerdir.Yani kelimei şehadetin birincisini kabul etme, ikincisini kabul etmeme gibi bir fantazi , safasata İslamda yoktur.Var diyenler, tashihi itikad yapsınlar.Bir tek örnek versinler.
,

Soru 3: F.G niçin şeytanın ahirette umuda kapılma örneğinden yola çıkarak( halbuki bu muhal bir durum, fantazi kabilinden bir şey) ehli kitabında , ahirette umud etme yolunu(necat bulma ümidini) açıyor?Halbuki bu yol bütün mezheblerce kapalı br yol.Zira hakkında nas var.Hoca bu nasları nasıl görmezden geliyor?Bunu işiten ehli kitab neden müslüman olmayı tercih etsin?
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Kardeşim herkese hidayet dilenebilnir.Mesele bu değilki,Ama burada hoca diyorki, kelimei Tevhidin birinci rüknünü kabul edip....''Peki Agbiye soralım.Hoca , çevremizdeki herkese(Ehli kitab dışındaki kafirleri) rahmet nazarıyla bakılmasını değilde, birinci rüknü kabul etmeyi niçin şart koşuyor?

soru 2: 1400 küsur yıllık İslam tarihinde kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul etme, ikinci rüknünü kabul etmeme gibi , kelimei şehadetin ikinci rüknü kabul edilmeden , birinci rüknünün kabul edilebilmesi gibi bir garib açıklamayı yapan bir alim görülmüşmü? Üstad Hazretleri risalelerde bu iki rüknün birbirinden ayrılamayacağını, biri olmadan ötekisininde olamayacağını tasrih etmişlerdir.Yani kelimei şehadetin birincisini kabul etme, ikincisini kabul etmeme gibi bir fantazi , safasata İslamda yoktur.Var diyenler, tashihi itikad yapsınlar.Bir tek örnek versinler.
,

Soru 3: F.G niçin şeytanın ahirette umuda kapılma örneğinden yola çıkarak( halbuki bu muhal bir durum, fantazi kabilinden bir şey) ehli kitabında , ahirette umud etme yolunu(necat bulma ümidini) açıyor?Halbuki bu yol bütün mezheblerce kapalı br yol.Zira hakkında nas var.Hoca bu nasları nasıl görmezden geliyor?Bunu işiten ehli kitab neden müslüman olmayı tercih etsin?

Kardeşim herkese hidayet dilenebilnir.Mesele bu değilki,Ama burada hoca diyorki, kelimei Tevhidin birinci rüknünü kabul edip....''Peki Agbiye soralım.Hoca , çevremizdeki herkese(Ehli kitab dışındaki kafirleri) rahmet nazarıyla bakılmasını değilde, birinci rüknü kabul etmeyi niçin şart koşuyor?

İLGİNÇ fikir yürütme BENİM bildiğimÖNCE ALLAH cc inanıcaz sonra PEYGAMBERLERİNE ve kendi peygamberiz sav a inanacağız

Diğer anlam ALLAH cc inanmayan NASIL PEYGAMBERLERE İNANIR.

Bak bu istişareyi bırak her mesajında ÇARŞAFLIYORSUN

soru 2: 1400 küsur yıllık İslam tarihinde kelimei şehadetin birinci rüknünü kabul etme, ikinci rüknünü kabul etmeme gibi , kelimei şehadetin ikinci rüknü kabul edilmeden , birinci rüknünün kabul edilebilmesi gibi bir garib açıklamayı yapan bir alim görülmüşmü? Üstad Hazretleri risalelerde bu iki rüknün birbirinden ayrılamayacağını, biri olmadan ötekisininde olamayacağını tasrih etmişlerdir.Yani kelimei şehadetin birincisini kabul etme, ikincisini kabul etmeme gibi bir fantazi , safasata İslamda yoktur.Var diyenler, tashihi itikad yapsınlar.Bir tek örnek versinler

İYİ OKU Birinci rukuyu KABUL EDEN kişi ALLAH cc umudnu kesmemeli ÇÜNKÜ HİDAYETİ VERECEK OLAN ALLAH cc dür ALLAH cc MERHAMET ÖYLE BÜYÜKTÜR ki bunu anlatmak için de uç nokta ŞEYTAN ı örnek göstermiş.

Soru 3: F.G niçin şeytanın ahirette umuda kapılma örneğinden yola çıkarak( halbuki bu muhal bir durum, fantazi kabilinden bir şey) ehli kitabında , ahirette umud etme yolunu(necat bulma ümidini) açıyor?Halbuki bu yol bütün mezheblerce kapalı br yol.Zira hakkında nas var.Hoca bu nasları nasıl görmezden geliyor?Bunu işiten ehli kitab neden müslüman olmayı tercih etsin?

FANTAZİ mi fantazilik le alakası yok ANLAMAK için OKUYANLARA burada ALLAH cc MERHAMETİNİ öyle gerçekçi anlatıyorki ŞEYTAN bile ümüdinikesmez siz Şeytan olmayınca ki değilsiniz ALLAH tan bekleyin diyor HİDAYETİ HANGİ YOL MEZHEPLERCE KAPALI

Mevlana Hz lerine demiş

YARATILANI SEVERİM YARATAN dan dolayı.

İstişarenin uslubua adabına uy benden cevap istiyorsun sırayı dağıtma.Bu cevaplarımda İSLAM a aykırı olan varmı ?
 

hirahos

Kıdemli Üye
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Tepkime puanı
483
Puanları
0
Yaş
55
Ebubekir Sifil, Milli Gazete - 1 Eylül 2008:

Son temsilciliğini Karaman hocanın yaptığı işbu "Ehl-i Kitab'ın necatı" meselesini vaktiyle ateşli bir şekilde savunan Fazlur Rahman henüz vefat etmeden oğlunun Hıristiyanlığa geçtiği, hatta bu da yetmezmiş gibi papaz olduğu acı gerçeğini yaşamış birisidir. Bu durumu kabullenemeyip tepki gösterince oğlu, "Baba, bu üç dinin mensuplarının cennete gideceğini söyleyen sen değil miydin? Şimdi niçin benim Hıristiyanlığa geçmemi tepkiyle karşılıyorsun?" karşılığını vermiş. Henüz teyit edemediğim bu bilgi –eğer doğruysa– herkesin, özellikle Batı'da yaşayanların kulağına küpe olmalıdır. [1]

[1] Bu bilginin kaynağı, Pakistan Uluslararası İslam Üniversitesi'nin eski rektörü Prof. Dr. Mahmud Gazi'dir. Kendisi şu anda Katar'da bir üniversitede görev yapmaktadır. Yine Prof. Dr. Gazi'nin aktardığına göre, Fazlur Rahman, ömrünün son dönemlerinde Londra'da bir araya geldiklerinde kendisine, çok büyük hatalar yaptığını, oğlunun bu durumunun da bu hataların ürünü olduğunu söylemiş ve pişmanlık izhar etmiş. Bütün bu bilgiler, www.timeturk.com sitesinin editörü olan ve Rıhle dergisinin yazar kadrosunda bulunan muhterem Turan Kışlakçı'dan alınmıştır.
 

Cümle Mühendisi

Ordinaryus
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
4,181
Tepkime puanı
110
Puanları
0
Konum
İzmir
Web sitesi
muhammedesad.blogcu.com
agbi, Kadir Mısıroğlu'nu kalp okumakla itham ediyor; ancak kendisinin de Mısıroğlu'ndan aşağı kalır yanı yok. Kimin kimden daha çok ihvan olduğunu iddia edecek kadar "İhvan Metre" görevini üstlenmiş bulunuyor.
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Ebubekir Sifil, Milli Gazete - 1 Eylül 2008:

Son temsilciliğini Karaman hocanın yaptığı işbu "Ehl-i Kitab'ın necatı" meselesini vaktiyle ateşli bir şekilde savunan Fazlur Rahman henüz vefat etmeden oğlunun Hıristiyanlığa geçtiği, hatta bu da yetmezmiş gibi papaz olduğu acı gerçeğini yaşamış birisidir. Bu durumu kabullenemeyip tepki gösterince oğlu, "Baba, bu üç dinin mensuplarının cennete gideceğini söyleyen sen değil miydin? Şimdi niçin benim Hıristiyanlığa geçmemi tepkiyle karşılıyorsun?" karşılığını vermiş. Henüz teyit edemediğim bu bilgi –eğer doğruysa– herkesin, özellikle Batı'da yaşayanların kulağına küpe olmalıdır. [1]

[1] Bu bilginin kaynağı, Pakistan Uluslararası İslam Üniversitesi'nin eski rektörü Prof. Dr. Mahmud Gazi'dir. Kendisi şu anda Katar'da bir üniversitede görev yapmaktadır. Yine Prof. Dr. Gazi'nin aktardığına göre, Fazlur Rahman, ömrünün son dönemlerinde Londra'da bir araya geldiklerinde kendisine, çok büyük hatalar yaptığını, oğlunun bu durumunun da bu hataların ürünü olduğunu söylemiş ve pişmanlık izhar etmiş. Bütün bu bilgiler, www.timeturk.com sitesinin editörü olan ve Rıhle dergisinin yazar kadrosunda bulunan muhterem Turan Kışlakçı'dan alınmıştır.


"Baba, bu üç dinin mensuplarının cennete gideceğini söyleyen sen değil miydin?

Belge getirin.

F.Gülen Hocanın Peygamberimiz sav i kabul etmeden Üç Dinin mensuplarının CENNETE gideceğini söylediğini veya KARAMAN Hoca nın.

Eğer gerçekten söylemişlerse MÜNAFIK sınıfına girerler ama söylememişlerse sizin değindiğiniz gibi ise iddianız gibi ise SİZ HAKSIZ YERE KİŞİ VE KİŞİLERİ MÜNAFIKLIK la SUÇLAMIŞ oluyorsunuz.
 

hirahos

Kıdemli Üye
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Tepkime puanı
483
Puanları
0
Yaş
55
"Kim ALLAH’a ve Resûlüne (Muhammed Aleyhisselama) îmân etmezse şübhesiz biz kâfirler için bir alevli ateş hazırladık." [Fetih, 13]

"Muhammed sallallâhu aleyhi ve sellem’in canı elinde olan (ALLAH)’a yemîn ederim ki bu Ümmetten beni bir Yehûdî ve Nasrânî (Hıristiyan) işitir de benimle gönderilen (kitâb Kur’ân)’a îmân etmezse O; cehennemliktir" [Müslim, kitâbu’l-Îmân:70]

Mübarek Peygamber Efendimiz böyle buyurduktan sonra artık filan meşhura falan cemaat önderine filan bakılmaz. Hz. Peygamber efendimizin yanında onların esamisi okunmaz.

Üstelik, Peygamber Efendimizin sözüne muhalefet edercesine, Yahudi ve Hıristiyanların ahirette kurtuluş bulacağına inananlar ya da ümid taşıyanların Hz. Peygamber Efendimizin yolundan çıkmış oldukları da böylece anlaşılmış olur.

Ves'selam.
 

Cümle Mühendisi

Ordinaryus
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
4,181
Tepkime puanı
110
Puanları
0
Konum
İzmir
Web sitesi
muhammedesad.blogcu.com
"Baba, bu üç dinin mensuplarının cennete gideceğini söyleyen sen değil miydin?

Belge getirin.

F.Gülen Hocanın Peygamberimiz sav i kabul etmeden Üç Dinin mensuplarının CENNETE gideceğini söylediğini veya KARAMAN Hoca nın.

Eğer gerçekten söylemişlerse MÜNAFIK sınıfına girerler ama söylememişlerse sizin değindiğiniz gibi ise iddianız gibi ise SİZ HAKSIZ YERE KİŞİ VE KİŞİLERİ MÜNAFIKLIK la SUÇLAMIŞ oluyorsunuz.

Hayreddin Karaman'ın kendi kitabından bir alıntı:

"Kur'ân-ı Kerîm'de Ehl-i Kitab'la ilgili devamlı vurgulanan şey; Allah'a iman, âhirete iman ve amel-i salihdir. Kur'ân birçok âyette bunu söylüyor; yani 'Peygambere iman edin' demiyor."

(Polemik Değil Diyalog, s. 37)

Peygamberimiz "Yahudi mutlaka Müslüman olsun!" demiyor, "Hıristiyan mutlaka Müslüman olsun!" demiyor. Diyor ki; "Yahudiler ve Hıristiyanlar tek Allah'a inansınlar, ahirete inansınlar ve kendi kitaplarında da bulunan iyiliklere göre yaşasınlar, (yani bizim amel-i salih dediğimiz şeyler) beni de sahtekârlıkla, yalancılıkla itham etmesinler. Getirdiğim kitabı da şuradan buradan çalıntı olduğunu söylemesinler." Dolayısıyla "Bu takdirde onlar da cennete giderler" demiş oluyor.

Kaynak: http://www.hayrettinkaraman.net/makale/0318.htm
 

hirahos

Kıdemli Üye
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Tepkime puanı
483
Puanları
0
Yaş
55
Hayreddin Karaman'ın kendi kitabından bir alıntı:

"Kur'ân-ı Kerîm'de Ehl-i Kitab'la ilgili devamlı vurgulanan şey; Allah'a iman, âhirete iman ve amel-i salihdir. Kur'ân birçok âyette bunu söylüyor; yani 'Peygambere iman edin' demiyor."

(Polemik Değil Diyalog, s. 37)

Peygamberimiz "Yahudi mutlaka Müslüman olsun!" demiyor, "Hıristiyan mutlaka Müslüman olsun!" demiyor. Diyor ki; "Yahudiler ve Hıristiyanlar tek Allah'a inansınlar, ahirete inansınlar ve kendi kitaplarında da bulunan iyiliklere göre yaşasınlar, (yani bizim amel-i salih dediğimiz şeyler) beni de sahtekârlıkla, yalancılıkla itham etmesinler. Getirdiğim kitabı da şuradan buradan çalıntı olduğunu söylemesinler." Dolayısıyla "Bu takdirde onlar da cennete giderler" demiş oluyor.

Kaynak: http://www.hayrettinkaraman.net/makale/0318.htm



Bir önceki mesajımızda bulunan Ayet-i Kerimeye bakınız. Allah Teala, emrediyor mu emretmiyor mu?
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Hayreddin Karaman'ın kendi kitabından bir alıntı:

"Kur'ân-ı Kerîm'de Ehl-i Kitab'la ilgili devamlı vurgulanan şey; Allah'a iman, âhirete iman ve amel-i salihdir. Kur'ân birçok âyette bunu söylüyor; yani 'Peygambere iman edin' demiyor."

(Polemik Değil Diyalog, s. 37)

Peygamberimiz "Yahudi mutlaka Müslüman olsun!" demiyor, "Hıristiyan mutlaka Müslüman olsun!" demiyor. Diyor ki; "Yahudiler ve Hıristiyanlar tek Allah'a inansınlar, ahirete inansınlar ve kendi kitaplarında da bulunan iyiliklere göre yaşasınlar, (yani bizim amel-i salih dediğimiz şeyler) beni de sahtekârlıkla, yalancılıkla itham etmesinler. Getirdiğim kitabı da şuradan buradan çalıntı olduğunu söylemesinler." Dolayısıyla "Bu takdirde onlar da cennete giderler" demiş oluyor.

Kaynak: http://www.hayrettinkaraman.net/makale/0318.htm


'Peygambere iman edin' demiyor

Bu cümle sizin düşüncenizi aksedenmi ?

Peygamberimiz "Yahudi mutlaka Müslüman olsun!" demiyor, "Hıristiyan mutlaka Müslüman olsun!" demiyor. Diyor ki; "Yahudiler ve Hıristiyanlar tek Allah'a inansınlar, ahirete inansınlar ve kendi kitaplarında da bulunan iyiliklere göre yaşasınlar, (yani bizim amel-i salih dediğimiz şeyler) beni de sahtekârlıkla, yalancılıkla itham etmesinler. Getirdiğim kitabı da şuradan buradan çalıntı olduğunu söylemesinler." Dolayısıyla "Bu takdirde onlar da cennete giderler" demiş oluyor.

Bu paragraf tamı sizin düşüncelerinizi yansıtıyor ?

Sonuç olarak siz H.KARAMAN Hocamın İslam dan çıktığını iddia ediyorsunuz bu düşüncelerinizle ÖYLEMİ ?

Polemik Değil Diyalog, s. 37 Bu kitabı tam olarak hatırlamıyorum lütfen Sahife 37 i alıntı yapıp getirirmisiniz.Lütfen.
 
Üst