Cübbeli Hoca'nın Reddiyeleri Sonuç Verdi HAYRETTİN KARAMAN’IN KİTABI TOPLATILDI

Yeni-OSMANLI

Yasaklı
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepkime puanı
195
Puanları
0

Bu mükerrer sahte üyeye halen neden yazdırıyorsunuz bu hakaretlere nasıl ceza vermiyorsunuz Veri?
Bu kadar yanlı yönetime neden gösteriyorsun?
nerede hakaret var? herifler resmen yalan konusmus hemde ismailaga adina bunu dile getirmek nezamandir hakaret oldu?
Haayrettin karaman böyle bir söz söyledigini isbatlayamazsan sende bu iftiraya ortak olmus olacaksin (zaten konuyu acarak ortak olmus oluyorsun)
 

veri

Yasaklı
Katılım
8 Kas 2010
Mesajlar
0
Tepkime puanı
661
Puanları
0
başlığı ne ile değiştirelim önerin nedir abi
önerin vardı da yapmadık mı
 

ömerusta

Kıdemli Üye
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
6,913
Tepkime puanı
239
Puanları
0
gerçekten bu cübelileri tek tek karantinaya almak lazım artık bulaşıcı vürüs gibi sağ sola bulaşıyorlar
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
nerede hakaret var? herifler resmen yalan konusmus hemde ismailaga adina bunu dile getirmek nezamandir hakaret oldu?
Haayrettin karaman böyle bir söz söyledigini isbatlayamazsan sende bu iftiraya ortak olmus olacaksin (zaten konuyu acarak ortak olmus oluyorsun)

İsmail ağa info sumu forum umu Efendinin oğlu TARINDAN bir bağları olamdığı teyid edilmiştir ayrıca yazdıklarınıda TENKİT ETMEKTE BİZİM GÖRÜŞLERİMİZ DEĞİLDİR DEMEKTEDİRLER ALLAH onlardan razı olsun.
 

Yeni-OSMANLI

Yasaklı
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepkime puanı
195
Puanları
0
Allah yalancilarin belini hicbirzaman dogrultmaz, cübbeliyi ve saadet partisni rezil ettigi gibi yeni bir fitne fesad hareketi olan ismailaga.info ve odatv`yide ergenekonuda rezil edecektir, bunda süheniz olmasin!
 

Ercan Tekin

Kıdemli Üye
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5,631
Tepkime puanı
266
Puanları
0
nerede hakaret var? herifler resmen yalan konusmus hemde ismailaga adina bunu dile getirmek nezamandir hakaret oldu?
Haayrettin karaman böyle bir söz söyledigini isbatlayamazsan sende bu iftiraya ortak olmus olacaksin (zaten konuyu acarak ortak olmus oluyorsun)


H.KARAMAN konusunda sizde birşey bilmiyorsunuz bu habere kimse kesin toplatılıyor da demedi inşaAllah toplatılıyordur dendi. Zaten biraz önce ufuk yayınlarını aradım telefonla cevap vermediler görüşüp bizzat yayın evinden doğru bilgi alınacak. Bizim temennimiz bu kitapların toplatılması yönündedir.
Allah ve Resülüne iftiralarla dolu bu kitabın toplatılması İslama hizmettir.
Karşı çıkan ise VALLAHİ Allaha ve Resulüne iftira atanları destekleyen zümreden olacaktır.
Bu kadar durum vahimken siz diyalog saçmalığını savunmaya devam edin bakalım sonunuz ne olacak
 

Ercan Tekin

Kıdemli Üye
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5,631
Tepkime puanı
266
Puanları
0
Hayrettin karaman'ın o zehirli kitabını savunanlar allah'a ve resulüne iftira atmayı destekleyenlerdir
” Ey Rabbimiz ! Bizi hidâyete erdirdikten sonra kalplerimizi kaydırma ” diye duan eden kullarını metheden Allâh-u Te’âlâ’ya nihâyetsiz hamd-ü senâlardan :
” Benim ( müşrik olan davet ) ümmetimden yahut Yahudilerden veya Hristiyanlardan herkim beni duyar da sonra bana inanmazsa cehenneme girer “buyuran Rasûllullâh ( Sav)’e âl-i eshâbına mîzan dolusu salât-ü selamlardan sonra !

Hayrettin Karaman’ın bir kitabında yazdığı yazıdan ufak bir kesit ;
Peygamberimiz “Yahudi mutlaka müslüman olsun!” demiyor, “Hristiyan mutlaka müslüman olsun!” demiyor. Diyor ki: “Yahudiler ve Hristiyanlar tek Allâh’a inansınlar,ahirete inansınlar ve kendi kitaplarında bulunan iyiliklere göre yaşasınlar ( Yani bizim amel-i salih dediğimiz iyilikler ) ; beni de sahtekarlıkla,yalancılıkla itham etmesinler.Getirdiğim kitaba da şuradan buradan çalıntı olduğunu söylemesinler.” Dolayısıyla “Bu takdirde onlarda cennete giderler ” demiş oluyor.( polemik değil diyolog kitabı : sayfa:35 )

” Bu sözün sahibi meşhur bir hocadır,elbet bir bildiği vardır ” diyecekseniz,elbet Allâh-u Te’âlâ’nın da onlara bir buyurduğu vardır.
” ( Habibim ! Seninle diğer peygamberler arasında bulunan farkı açıklama üzere tüm kullara ) de ki : Ey insanlar ! Şüphesiz ki ben,O Allâh’ın sizin hepinize ( göndermiş olduğu ) elçisiyim ki,döklerin ve yerin (saltanat ve ) mülkü sadece Kendisine aittir,O’ndan başka hiçbir ilâh yoktur,O diriltir ve öldürür.O halde Allâh’a da,Allâh’a ve ( indirilmiş olduğu ) kelimelerin ( tümün) ‘e inanmakta olan O nebiyy-i Ümmî Rasûlü’ne de îmân edin ve ( kuru bir tasdikle yetinmeyip,dinini yaşamakla yükümlü olduğunuzu kabullenerek ) ona hakkıyla tâbi olun ki hidâyet bulabilesiniz ! “( A’râf Sûresi : 158 ) buyurmuştur.
Şimdi bu ayet-i kerimede Allâh-u Te’âlâ Habibine,bütün insanları kendisine îmâna davet etmesini emrederken , Rasûlüllâh ( sav )in bu emri yerine getirmemiş olabileceği nasıl düşünülebilir ?
Allâh-u Te’âlâ Habibine : ” Ey Rasûl ! Sana Rabbinden indirilmiş olan vahyi tebliğ et,eğer bunu yapmazsan O’nun elçiliğini tebliğ etmiş olmassın ” ( Mâide Sûresi : 67′den ) buyurmuşken bir Müslüman Rasûlüllâh ( sav )in bu tebliğ vazifesini ihmal ettiğini nasıl düşünebilir ?
Rasûlüllâh ( sav ) in Rum kralı Hrakl‘e yazdığı mektupta geçen ; ” İslâm’a gir ki kurtulasın ! Allâh da sana ecrini iki kat versin.Eğer yüz çevirirsen, bütün etbâ’ının günahı senin üzerine yüklenecektir ! ” ( Buhâri,Bed’ül-vahy : 1 no:7 1/9 )ifadeleriyle Hristiyanlar İslam’a davet edişi kimsenin inkâr edemeyeceği bir hakikattir. —> Mektupta görüldüğü gibi,Hristiyanlar’ında müslüman olması gerekir ki; peygamberimiz davet etmiştir.
 

Ercan Tekin

Kıdemli Üye
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5,631
Tepkime puanı
266
Puanları
0
2-


Sayın Karaman, kitabın 37. sahifesinde, “Kur’an… Peygambere iman
edin demiyor” diyor.

Bir insan, hem İslâma davet edilecek hem de Kur’an Peygamberimiz’e iman
etmeyi emretmemiş olacak! Peygamberimiz’e iman etmeksizin Müslüman
olmak mümkün müdür ki, onun bu sözüne ses çıkarmayalım?!.

Sayın Karaman, yazısında üç kişiden bahsediyor. Birincisinin hocası da
kendisi de mason. İsminin sonundaki “Hû” zamirinin kime râcî olduğu da
belli değil. İkincisi bir mezheb düşmanı. Üçüncüsü ise,“Namazda Tevrat ve İncil okunabilir” diyen ve “Kur’an-ı Kerim’e Göre Evrim Teorisi”
yazısını yazan ve bu yazıda şu ifadeleri kullanan kişi:

“Âdem’in de anası ve babası vardır. Ancak bunlar insan değil hayvandır.
Böylece insanlar da hayvandan türemişlerdir.”( İlâhiyat Fakültesi
Dergisi, sayı: 20, sahife: 127-145)

Hayrettin Bey, bu üç kişi için “Bana göre bunlar İslâm âlimleridir”diyor. Bu üç İslâm âlimi(!) “Allah’a ve âhiret gününe inanıp salih amel
işleyen yahudi ve hıristiyanlar, Allah’a şirk koşmazlarsa cennete
girerler” diyorlarmış.

Bu sözlerin sahiplerinin görüşlerini kitapta uzun uzun aktarıyor, sebebini de şöyle açıklıyor:

“Çağdaş görüş daha yeni olduğu için onun delillerini daha geniş olarak açıkladım.”
Böylece yeni görüşlerin daha uzun anlatılma hakkı olduğunu da öğrenmiş
oluyoruz. Eski görüşler ne oluyor? Eskimiş mi oluyor? Onun için mi
onlardan kısaca bahsediliyor? Âyet ve hadisler 14 asırlık. Yani daha eski. Şimdi ne olacak? Çok eski diye onlardan çok daha kısa mı bahsedeceğiz? Ha?..

Hayrettin Bey, malum üç kişinin sözleri hakkında “Kendi görüşüm olarak
söylemedim, sahiplerini zikrederek naklettim” diyor ama, yukarıda
sahife numarası vererek aktardığım ve kendisini bağlayan kendi sözleri
hakkında sadra şifa hiçbir açıklamada bulunamıyor; “iftira” diyor,ortada iftiranın kokusu bile yok…

Hayrettin Bey, Kur’an hakkında da şöyle söylüyor: “ …kendinden önceki
kitapların büyük bir bölümünü yürürlükten kaldırmıştır.” (Sa. 17) Olur
mu hiç öyle şey! Büyük bir bölümünü değil tamamını yürürlükten kaldırmıştır. Kur’an geldi, hepsinin hükmü yürürlükten kalktı, o kadar.

İslâmla beraber hıristiyanlık ve yahudiliği de kastederek, “Tevhid üç dinde de var. Çünkü aynı kökten geliyor” diyor. (Sa. 37) YANLIŞ!!!
Tevhid üç dinde de değil sadece İslâmda var. Hıristiyanlıkta olan,
teslis yani üç ilah inancıdır. İslâmla hıristiyanlığın, tevhid ile teslisin kökü aynı olur mu hiç!

Kökleri aynı demekle eğer Hz. İsa’nın tebliğ ettiği din kastediliyorsa,onun ismi hıristiyanlık değil İslâmdır; teslis değildir… Hıristiyanlık
ise, Hz. İsa’nın tebliğ ettiği dinin bozulmuş halinin ismidir.

Değerli okuyucular, böyle hocalar hancı biz yolcu olduğumuz müddetçe, daha çoook karşılaşacağız…

Bizi takip etmeye devam edin efendim…


Yazının kaynağı : Ali Eren - Vakit


 

Ercan Tekin

Kıdemli Üye
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5,631
Tepkime puanı
266
Puanları
0
Hayrettin Karaman'a reddiyeler
-1-

Bismillâhirrahmânirrahîm

Şükür Allah’adır. O’na hamdeder ve O’ndan yardım dileriz. O’na istiğfar ve tevbe ederiz. Nefislerimizin şerrinden ve amellerimizin kötülüklerinden Allah’a sığınırız. Yaradılmışların en şereflisi olan, efendimiz Muhammed’e, onun aline salat ve selam olsun.

"Kim Allah'ın Rasûlü ne itaat ederse, Allah'a itaat etmiş olur." (en-Nisa, 4/80).


Kıymetli aziz kardeşlerimiz, maalesef günümüzde mezhepleri inkar edenimi dersiniz, Kur’an bize yeter sünnet olmasada olur diyenemi dersiniz, ehl-i kitap ile amentümüz birdir diyenimi dersiniz birçok çeşitli sapık görüşler güncellenerek maalesef ki Müslüman toplumumuzun sağlam itikadı olan Ehl-i Sünnet inancımızı bozmak amaçlı sunumlarına şahit oluyoruz.

Allah’a hamd olsun ki Ehl-i Sünnet itikadımızın sağlam görüşlü alimlerimizin vesilesiyle yukarıda bahsettiğimiz sapık görüşlerin rüzgarlarından muhafaza oluyoruz. Elhamdulillah.

Bu reddiyemizde Prof.Dr.Hayrettin Karaman’ın ‘’Polemik değil Diyalog’’ adlı kitabındaki ve bazı diyalog hakkındaki ehl-i sünnet dışı görüşlerine reddiyeleriz olacaktır.

Öncelikle Prof.Dr.Hayrettin Karaman ne demiş ona bakalım:

‘’Bütün insanların Müslüman olmaları dinin, Kur’an’ın hedefi değildir.’’ (Polemik Değil Diyalog, s.41)

‘’Müslümanların çoğu ‘Peygamberin, bütün din saliklerini İslam’a çağırdığına’ inanırlar’’ (Polemik Değil Diyalog, s.35)

‘’Peygamberimiz, ‘Yahudiler mutlaka Müslüman olsun!’ demiyor, ‘Hristiyanlar mutlaka Müslüman olsun!’ demiyor.’’ (Polemik Değil Diyalog, s.35)

‘’Diyaloğun hedefi, tek bir dine varmak, dinleri teke indirgemek olmamalı’’ (Polemik Değil Diyalog, s.36)

‘’Kur’an-ı Kerim’de Ehl-i Kitapla ilgili devamlı vurgulanan şey; Allah’a iman, ahrete iman ve amel-i salihdir. Kur’ân bir çok ayette bunu söylüyor; yani ‘Peygambere iman edin’ demiyor.’’ (Polemik Değil Diyalog, s.37)


Biz Bay Karaman’a bu sözlerinden dolayı dinden çıktın ve küfre girdin demiyoruz. Kada ile İfta ayrı ayrı şeylerdir. Kadılık makamında değiliz. O makamda olsaydık belli şahıs için kesin hüküm verirdik. Sadece, bu sözler, dinde olanı dinden çıkarır, küfre sokar deyip ğayr-i muayyen bir şahıs üzerinden ifta ve iktifa ediyoruz. Gerisini biz bilemeyiz; bu kendilerinin bileceği iştir. Çünkü Kur’an’da imanla ve Küfürle alakalı olarak gelen ayetler,

(Bir)

Bazen sırf İman’a veya İman ve Amel-i Salih’e dair ayet ve ayetler gelmiştir. Hiçbir iman esasından bahsedilmemiştir. Kur’an fihristinden neye iman edildiği gösterilmeden, sadece ‘’iman edenler’’ bahsedilen (258) ayet bulacaksınız.

’İman edip salih amel işleyenlere gelince onlar için Me’va Cennetleri vardır.’’ (Secde Suresi: 2)

Nelere iman edildiği gösterilmemiş. Tabii ki, iman esaslarının tamamına iman edenler kastedilmektedir. ‘’Bu iman, her hangi bir tasdikdir’’ deyip, İman esasları inkar mı edilsin?


(İki)

Bazen sırf Allah’a iman’a dair ayet gelmiştir. ‘’Çünki O, azim olan Allah’a iman etmezdi.’’ (Hakkah Suresi: 52)
‘’Kim Allah’a iman ederse Allah onu kalbine hidayet verir.’’ (Teğabün: 11)
‘’Kim Rabbine iman ederse, artk ne eksilik’den ne de ğadirlikden/haksızlık’dan korkmayacaktır.’’ (Cin: 13)
‘’Artık kim Tağut’u inkar eder ve Allah’a iman ederse o sağasağlam bir kulpa sarılmıştır.’’ (Bakara: 256)

Diğer iman esaslarından bahsedilmiyor. Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkarm mı edilsin?




(Üç)

Bazen sırf Allah’a, Peygamber’e veya Peygamberlere, iman’a dair ayet gelmiştir.

‘’Kim Allah’a ve Resulüne iman etmezse şüphesiz biz kafirler için alevli bir ateş hazırladık.’’ (Fetih Suresi: 13)

‘’O halde Allah’a ve Resulüllerine iman ediniz.’’ (Al-i İmran Suresi: 179 / A’raf Suresi: 158/ Hadid Suresi: 7)
‘’Allah’dan korkun ve Resullerine iman ediniz ki, size rahmetinden iki pay versin.’’ (Hadid Suresi: 28)

Ahiret ve diğer iman esasları inkar mı edilsin?


(Dört)

Bazen sırf Kitab’a veya kitablar’a veya Allah’dan indirilenler’e iman’a dair ayet gelmiştir.
‘’Allah’ın ayetlerine inanmayanları Allah hidayet etmeyecektir.’’ (Nahl: 104)
‘’Yalan iftirayı ancak Allah’ın ayetlerine inanmayanlar yaparlar.’’ (Nahl: 105)
‘’Ayetlerimizi ancak kafirler topluluğu inkar eder.’’ (Ankebut: 47)
‘’Şüphesiz sana bir takım açık ayetler indirdik. Onları ancak fasıklar (kafirler) inkar eder.’’ (Bakara: 99)
‘’Şüphesiz ki, Allah’ın ayetlerini inkar edenler için şiddetli bir azap vardır.’’ (Al-i İmran: 4)
‘’Kim Allah’ın ayetlerini inkar ederse, hiç şüphe yok ki, Allah azabı çok şiddetli olandır.’’ (Al-i İmran: 19)
‘’Ayetlerimiz, yalanlayanlar ve büyüklenerek onlardan uzak duranlar. Onlar cehennenliklerdir.’’ (A’raf: 36)
‘’Ayetlerimiz hakkında ancak kafir olanlar (inanmamak, inkar etmek, batıl olduklarını ortaya koymaya çalışmak, cennete girebilmek için onlara da iman edilmesinin şart olmadığını iddia etmek gibi yollarlada) mücadele ederler.’’ (Ğafir: 4)
Ayetlerimizi inkar edenlere gelince, onlar amel defterlerini solundan verilecek olanlardır. Üzerlerinde kapatılmış bir ateş vardır.’’ (Beled: 19/20)

Ve daha niceleri… Allah, Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Beş)

Bazen sırf Ahiret Günü’ne, iman’a dair ayet gelmiştir. (Nahl: 22,60, İsra: 10,45)
Allah ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Altı)

Bazen sırf Meleklerle alakalı ayet gelmiştir. (Kur’anda sadece ‘’Melaike’’ kalıbının geçtiği (68) ayet vardır ki, diğer kelimeler ayrıdır.) Allah, Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Yedi)
Bazen sırf Kader’e İman’a esas olacak ayet gelmiştir. (Kamer: 49, Ahzab: 38)
Allah, Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Sekiz)
Bazen sırf Allah’a, Ahiret’e ve Meleklere iman’a dair ayet gelmiştir. (Bakara: 177)
Diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Dokuz)
Bazen sırf Allah’a ve Ahiret Günü’ne iman’a dair ayet gelmiştir. (Bakara: 232)
Diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(On)
Bazen sırf Allah’a, Ahiret Gününe, iman’a ve Salih Amel’e dair ayet gelmiştir. (Bakara: 62, Maide: 69 vd.)
Yine diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin? Amel-i Salih iman esası mıdır; ona fırsat bulamayan veya sadece tenbellik icabı amel etmeyen cenette gidemeyecek midir?

(Onbir)
Bazen sırf Allah’a, Melekler’e, Kitablar’a ve Peygamberler’e iman’a dair ayet gelmiştir. (Bakara: 285) Ahiret ve Kader inkar mı edilsin?

Dikkatle bakılırsa başka şıklar da bulunabilir.
Bunlardan birine veya bir kaçı’na inanmak veya küfretmek (inkar etmek, hafife almak, olsa da olur, olmasa da olur, görmek) diğerlerine imanı ve küfrü dahi bulundurur.
Başka bir ifadeyle birine sahih bir imanın elde edilebilmesi diğerlerine de imanı buludurmayı, birine küfür diğerlerine küfrü dahi lazım getirir. Mesela iman esaslarından hiçbirini bulundurmayıp sadece Allah’a iman etmek makul değildir. Allah’a iman diğerlerine iman etmek şartıyla sahih olabilir. Diğerleri de böyledir. Hiçbirisi birbirinden ayrı olarak iman olmaz…. Bunlara dair ayetler yüzlercedir.

Bunca ayetlerini göre göre iman esaslarını altıdan ikiye indirmek, Allah’a şirksiz iman Ahiret gününe iman ve salih amel etmeyi cennete girmek için yeterli bulmak birkaç ihtimali bulundurur; diğerleri ya inkar ediliyor, ya mecburi görülmeyip kişiler bunlara imanda muhayyer kabul ediliyor veya te’vil ile Allah’a şirksiz iman Ahiret gününe iman ve salih amel çerçevesinde kabul ediliyor. Diğer iman esasları bulunmadanAllah’a şirksiz iman, Ahiret gününe iman ve salih amel sahih olmaz, denilmek isteniyor. Bu üç ihtimalden ilk ikisi delili olmayan bir ihtimal olup bir mü’mine göre,imanı olanın imanını yok eder.
Üçüncü ihtimal ise, bilhassa avamı şaşırtmakla aklı kıtları imanlarından mahrum bırakır. Hem, diğerlerinin mecburi iman esası olup olmadığının münakaşa edildiği bir noktada böyle bir yola asla gidilemez; gidilirse ya müthiş bir cahillik ve ğaflet veya kasıtlı bir kafa karıştırma ve saptırma bahis mevzuu olur. Düşüncesi ne olursa olsun böyle bir sözü bu maksadla söyleyen, mü’minlerin imanını soyan, malı ve canı almakla yol kesenden daha büyük bir yol kesici olur.

Ayrıca, beşer tarafından yapılan ayıplı hukukun bile bütünlüğü ve bölünmezliği prensibi olur da iman tecezzi/bölünme kabul eder mi? Bu hususda sadece birkaç ayet getirmekle iktifa edeceğiz. Kadar’e iman da dahil (Hususan Kader’e işaret etmemiz sebepsiz değildir. Zamanımızdaki bir takım zındıklar, Kadere iman Kur’an’da yoktur, hadislerle de iman sabit olmaz, O halde Kader’e iman mecburiyeti yoktur, gibi açık küfür sözlerini sarfedip, kafir inancı sergilemektedirler. Halbuki, Kur’an’da, ‘’Biz her şeyi bir kaderler yarattık.’’ (Kamer: 49), ‘’Allah’ın emri/işi, takdir edilen bir kader olmuştur.’’ (Ahzab: 38) gibi birçok ayette Kader isbat edilmektedir.) iman esaslarının tamamı Kur’an’la sabit olmanın yanında Sünnetle de sabittir…

‘’Onlar için ayetlerimizi yalanlamarı yüzünden cehennemde ebedilik yurdu vardır.’’ (Fussilet: 28)

Şu diyalogçular, Kur’an’ı Allah’ın ayetlerinden ya kabul ediyorlar ya da etmiyorlar. Etmiyorlarsa canları cehenneme… Ediyorlarsa onu inkar edenlerin cehennemlik olduklarını na inanmaya mecburdurlar. her şeye rağmen yine de, cennete girmek için,Allah’a şirksiz iman Ahiret gününe iman ve salih amel yeter demeye devam ediyorlarsa onlara aşağıdaki ayeti bir oku deriz:
’Kitab (Kur’an)’ın bir kısmına iman edip de bir kısmını inkar mı edersiniz?’’ (Bakara: 85)

‘’Yemin olsun, şüphesiz ki Allah üçün üçüncüsüdür diyenler kafir oldular.’’ (Maide: 73)
Teslis’e inanmayan kaç Hristiyan vardır?
Şu anda, Karaman ve görüşünde olanlar, Teslis inancında olanlar kafirdiler, diyebilecekler midir?



Ahir Zaman Nebisi sallallahu aleyhi ve sellem ve Kur’an Ehl-i Kitab’a da Gönderilmedi mi?

‘’Ey Resulüm (sallallahu aleyhi ve sellem) biz seni bütün insanlara sadece bir müjdeci ve korkutucu olarak gönderdik.’’ (Sebe: 28)

Yehudiler ve Hristiyanlar eğer insansalar bu ayetin şümulüne girmeleri ve Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem’in onlara da gönderilmiş olması lazım. Aksini iddia eden ya onların insan olduklarını veya bu ayeti inkar etmektedir.

‘’Ey Resulüm (sallallahu aleyhi ve sellem) de ki; ey insanlar! Ben göklerin ve yerlerin mülkü/tasarrufu sadece kendisinin olan Allah’ın sizin hepinize gönderilen bir Resulüyüm.’’ (A’raf: 158)

‘’Ey Ehl-i Kitab!... Şüphesiz Resulümüz, size Kitab (İncil ve Tevrat)’tan gizlediklerinizden bir çoğunu açıklayacak, bir çoğunu da affedecek olduğu halde geldi. Şüphesiz ki size Allah’dan bir nur ve Kitab-ı Mübin geldi.’’ (Maide: 15)

Rabbim, cümlemize hakkı hak, batılı batıl görmeyi ve hidayetini nasip eylesin.amin

Devam edecek…

Kaynak: ‘’Yahudi ve Hristiyanlar cennete girecek diyenler cennete giremez.’’ Yazarları: Ahmet Mahmut Ünlü, Mehmet Talü, Hüseyin Avni, Ali Eren

Düzenleyen: Ehl-i Sünnet Grubu
 

Yeni-OSMANLI

Yasaklı
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepkime puanı
195
Puanları
0


üfürükçüymüş

izah edeyim: yalancilara ve iftiracilara, olmamis bir seyi olmus gibi sunanlara Üfürükcü denir.
sen önce asagdaki sözü isbat et, isbat edemezsen sende üfürükcüsün.
ben sahsen bu üfürükcülerin hicbir "reddiyesini" ciddiye alamam. Reddiyedeki usul bir kere yanlis.Böyle bir usul kuran ve sünnete aykiri, islam hukukuna göre birilerine damga vurup uluorta duyurmadan önce suclanan kisi ile diyalog kurulur,kendilerine cevab hakki taninir, bu ismailaga.info cular bunu yapmaz cünkü bunlarin niyetleri bozuk,amaclari carpitmak,suclanan kisiye cevab hakki vermek islerine gelmez...bu tür reddiye anlayisiyla en az iki büyük günaha alet olunuyor:
GIYBET HARAMI ve FITNE HARAMI ve bunlarin herbiri zinadanda büyük günah.


tam bir üfürükcü site gercekten,herifler resmen ismailaga adina yalan yaziyorlar.

...Bu arada Hayrettin Karaman’ın Cübbeli Hoca’nın hapse girmesine sevinerek: “İyiki bu işler başına geldi de biraz rahat ettik, yoksa bizi mahvedecekti” demesi koskoca bir İslam Hukuku Profesörünün Cübbeli Hoca gibi medrese mollası karşısında düştüğü aczin bir göstergesi olsa gerek.. www.ismailaga.info


Resmen hak adina,ismailaga adina yalan yazan,iftira atan bir siteyi ismailaganin gercek ve samimi cemaati aslaa tasvib etmez,edemez cünkü bu durum islama aykiri koskoca bir haram.

evet ercan tekin, hayrettin karamanin bu sözü söyledigini isbat et.isbat edemezsen sundugun reddiyelerinde bunun gibi yalan ve iftira oldugu süphesi dogacak, yalan konusanlarin ve iftira atanlarin reddiyelerinin hicbir degeri olmaz.
 

Ercan Tekin

Kıdemli Üye
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
5,631
Tepkime puanı
266
Puanları
0
izah edeyim: yalancilara ve iftiracilara, olmamis bir seyi olmus gibi sunanlara Üfürükcü denir.
sen önce asagdaki sözü isbat et, isbat edemezsen sende üfürükcüsün.
ben sahsen bu üfürükcülerin hicbir "reddiyesini" ciddiye alamam. Reddiyedeki usul bir kere yanlis.Böyle bir usul kuran ve sünnete aykiri, islam hukukuna göre birilerine damga vurup uluorta duyurmadan önce suclanan kisi ile diyalog kurulur,kendilerine cevab hakki taninir, bu ismailaga.info cular bunu yapmaz cünkü bunlarin niyetleri bozuk,amaclari carpitmak,suclanan kisiye cevab hakki vermek islerine gelmez...bu tür reddiye anlayisiyla en az iki büyük günaha alet olunuyor:
GIYBET HARAMI ve FITNE HARAMI ve bunlarin herbiri zinadanda büyük günah.




evet ercan tekin, hayrettin karamanin bu sözü söyledigini isbat et.isbat edemezsen sundugun reddiyelerinde bunun gibi yalan ve iftira oldugu süphesi dogacak, yalan konusanlarin ve iftira atanlarin reddiyelerinin hicbir degeri olmaz.


Hayrettin Karaman o sözü söyleyip söylemediğini güvendiğimiz insanlar söylüyorsa itibar etmememiz söz konusu olamaz. Ama yinede hatrın için bunu ismailağa info ya soralım bakalım nereden bilipte yazmışlar bunları tamammı gönlün olsun.

Bak yukarıda ard arda üç reddiye yazdım delikanlıysan bu reddiyelere karşı çıkta görelim?

Zaten hiçbir zaman bu reddiyelere cevap veremedin şimdide kendi acizliğine böyle bir kılıf bulmanda bir o kadar abes :)

Allah'a ve Resulüne iftira atan bir şahsı kollamaktaki ısrarınla ne derece ehli-i sünnet hassasiyeti olduğunuda gösteriyor.
Hayrettin Karaman ehli sünnet dışı bir şahıstır onu savunmakta ehli sünnet dışı bir yaklaşımdır.
Sonra gelip buralarda ehli sünnet külhambeyliği taslamaya çalışırsın sen ehli sünnetin ne olduğunu bile bilmiyorsun sadece kuru gürültüsün diyalog seni şaşırtmış Allah ıslah etsin
 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
@Ercan Tekin UFUK KİTAP evinden kitabın toplatıldığı ile alakalı bir şeyler getirecektin
Getirdin mi :?
Üfürükçü şalvarlılar bir kez daha enselendi.
Benim tahminime göre ismailağa.info ile oda tv kurucuları aynı
Yada bunlar ruh ikizleri
Polemik değil Diyalog kitabının içeriğini tartışmıyoruz
Kitap Toplatılmış mı onu tartışıyoruz
Fasıkçılar
 

Yeni-OSMANLI

Yasaklı
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepkime puanı
195
Puanları
0
Burada Polemik değil Diyalog kitabının içeriğini tartışmıyoruz
Kitabin toplatildigi iddiasinda bulunan ve H. karamana söylemedigi bir sözü söylemisgibi gösteren iftiralari tartışıyoruz



ismailaga.info sitesinin ve cübbelinin izledikleri reddiyelerinde kullandiklari yanlis usül ve uslubu onaylamamak , yalanlarini ve iftiralarini elestirmek H. karaman hocanin kusursuz kabul ettigim anlamina gelmez.
Bencede H.Karaman hocanin Polemik degil diyalog kitabinda yanlis anlamalara müsaid cümleleri var, ben bunlari tasvib etmiyorum.
zaten kendiside gelen elestiriler üzerine yanlis anlasildigina dair aciklamada bulunmus:
"Kendim üçüncü görüşü benimsediğimi söylemedim ve savunmadım" demis...

"Yukarıdaki görüşleri ben,kendi görüşüm olarak söylemedim,sahiplerini zikrederek naklettim" demis...

"tenkit yazanların temel yanılma noktası,necat (ahirette kurtuluş) konusunda İslam alimlerinin görüşlerini (tamamını) naklettiğim halde,muhataplarımı göz önüne alarak birini detaylı ve sahiplerine ait delil ve savunmalarıyla birlikte nakletmiş olmama bakarak bu görüşü bana mal etmiş olmalarıdır. O konuşmanın hiçbir yerinde bu görüşü ben de benimsiyorum demedim. Daima "onlara göre,böyle düşünenlere,yorumlayanlara... göre" dedim. demis...

"Polemik Değil Diyalog" isimli kitapta (Ufuk Kitap,2006) yer alan bir konuşmamda yukarıda özetlediğim bilgileri verdim. Görüş sahiplerinin delillerini açıkladım,çağdaş görüş daha yeni olduğu için onun delillerini daha geniş olarak açıkladım. Tabii konuşma,yazmadan farklı olduğu,ifadeler arasında dağınıklık bulunduğu için bazı kimseler yanlış anladılar,bazıları da fırsat bulmuşken bunu kötüye kullandılar. " demis...

Kendi görüsünü aciklarkende:
"hem tevhîd inancının hem de salih amelin test edileceği ölçüyü veren tek kitap kalmıştır ki,o da Kur'an'dır;Kur'an'ı ve onun Peygamberini dışlayarak tevhîd inancına ve Salih amele ulaşmak imkansız gibidir. Bu sebepledir ki,bugün ehl-i kitaba dahil olan Yahudi ve Hristiyanların büyük çoğunluğu ya tevhîdden veya salih amelden uzaklaşmışlardır." demis

http://www.iftiralar.org/islam-alim...endisine-atilan-iftiralara-cevap-veriyor.html

Ben H. karaman kusursuzdur demiyorum, hatta yanlislari oldugunu biliyorum. Fakat bu yanlislara dikkat cekenler veya reddiye yazanlarin (ismailaga.info ve cübbeli) yalanlarina ve iftiralarina sahid oldugum icin bunlari ciddiye almiyorum,ard niyetlerinden dolayi.
 

Yeni-OSMANLI

Yasaklı
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepkime puanı
195
Puanları
0
“Peygamberin gönderildiğini bilmeyenler; bunlar ehl-i necattır. Bilip de inkâr edenler; bunlar ehl-i cehennemdir. Duyan fakat tahkik etmeyen, yanlış işitenler; bunların da necat ehli olması ümit edilir.”
Imam Gazali

H.Karaman hocada sonucda bu manaya gelen birseyler anlatmaya calismis.
Simdi yukardaki imam gazaliye ait olan cümledeki son kismi Gazali (ra) degilde karaman söylemis olsaydi kendisini yerden yere vururdunuz.

 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
@Müslüman-Türk senin ki de laf mı Gazali ne bilir.Şalvarlılar varken.
Hayrettin Karaman ve iftira attıkları Nurcular belki yüzelli kez bu meseleye cevap verdi ama müfteri iftirasını tekrarlayarak haklı olabileceğini sanıyor.
Hristiyanların veya Yahudilerin cennete girmesi veya onlar da Cennete girecek denmesi gibi bir durum söz konusu değil.Bu lafları nerelerinden uydurduklarını artık hepimiz biliyoruz.Üstad Bediüzzaman'ın da işaret ettiği gibi ve Gazali'nin de EHLİ NECAT ile ilgili ifadelerini de toplarsan bu meselede ki istisnalar özel durumlar ortadadır.Lafı uzatmaya gerek yok.Hayrettin Karaman bunlardan farklı bir şey söylemiş değil.Nasıl ki Bediüzzaman Birinci cihan harbinde mazlum ve mağdur olan ehli kitap ile ilgili sözlerini anlamamışlarsa Hayrettin Karaman'ı da anlamaları mümkün değil.
Logodan HAÇ çıkaran fasıklar bunlar.
 

ebkem

Baş Yücelik
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
3,128
Tepkime puanı
321
Puanları
0
Ortalık size kaldı değil mi leş kargaları? Bir de içinizdeki şu kini kusmadan zehirleydiniz ya ne iyi olurdu.
 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
Ortalık size kaldı değil mi leş kargaları? Bir de içinizdeki şu kini kusmadan zehirleydiniz ya ne iyi olurdu.

"leş kargaları"
cık cık cık :) hiç yakışmadı sana
ilahiyatçı arkadaş yalan söylemenin iftira atmanın dindeki yerini sen bizden iyi bilirsin,bilmelisin.
Hayrettin Karaman Hoca'nın kitabı toplatıldı diyen üfürükçülerin durumunu sen anlatıver.
Yada Hayrettin Karaman nerede şu sözü söylemiş ;

"Bu arada Hayrettin Karaman’ın Cübbeli Hoca’nın hapse girmesine sevinerek: “İyiki bu işler başına geldi de biraz rahat ettik, yoksa bizi mahvedecekti” demesi koskoca bir İslam Hukuku Profesörünün Cübbeli Hoca gibi medrese mollası karşısında düştüğü aczin bir göstergesi olsa gerek.. www.ismailaga.info"

Yok yok birilerinin suratına türkürsen YA RABBİ ŞÜKÜR diyecek
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Ortalık size kaldı değil mi leş kargaları? Bir de içinizdeki şu kini kusmadan zehirleydiniz ya ne iyi olurdu.

LEŞ KARGALARI

@ebkem

BEN LEŞ KARGASININ TANIMINI GETİREYİM Bilginiz olsun.

HALK deyimi LEŞ KARGASININ anlatımını getirsem SİZİN SEVİYENİZE DÜŞERİM buda bana yakışmaz.

Leş kargasının tüyleri yeşil ya da morumsu parlayan siyahdır, fakat parlaklık ekin kargasına kıyasla daha yeşilimsidir. Gaga, bacaklar ve ayaklar siyahtır. Diğer alttürünün başı ve göğsü siyahtır ve yine aynı boydadır. Bayağı kuzgundan boyunun 48-52 cm. olmasıyla ayırt edilibilir. Fakat ekin kargasıyla sık sık karıştırılır.

Bizlerin Gagası yoktur Saçlarımız ve Tüylerimiz ise ya siyah ya sarıdır benim gibi yaşlıların Saçları ve tüyleri Beyaz dır.

Bacaklarımız ve ( Gagamız olmadığına göre ) Beyaz i Esmer , ve Siyahtır.

Siz Beyaz bacaklı veya esmer bacaklı HİÇ LEŞ KARGASI GÖRDÜNÜZMÜ ?

Birde biz uçamayız UÇAN İNSAN GÖRDÜNÜZMÜ ?

Ayrıca ALLAH cc bizlere AKIL denen bir nimeti vermiş ve bu AKIL la Kimseye hakaret etmemizi bildirmiştir.
 

ebkem

Baş Yücelik
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
3,128
Tepkime puanı
321
Puanları
0
"leş kargaları"
cık cık cık :) hiç yakışmadı sana
ilahiyatçı arkadaş yalan söylemenin iftira atmanın dindeki yerini sen bizden iyi bilirsin,bilmelisin.
Hayrettin Karaman Hoca'nın kitabı toplatıldı diyen üfürükçülerin durumunu sen anlatıver.
Yada Hayrettin Karaman nerede şu sözü söylemiş ;

"Bu arada Hayrettin Karaman’ın Cübbeli Hoca’nın hapse girmesine sevinerek: “İyiki bu işler başına geldi de biraz rahat ettik, yoksa bizi mahvedecekti” demesi koskoca bir İslam Hukuku Profesörünün Cübbeli Hoca gibi medrese mollası karşısında düştüğü aczin bir göstergesi olsa gerek.. www.ismailaga.info"

Yok yok birilerinin suratına türkürsen YA RABBİ ŞÜKÜR diyecek

Bakın ismailağa.info'nun tutumuna üfürükçü deyip tüm o tarikatı aynı kefeye koyarsan ben de seni darwin teoremi için kullanılan kobayla bir sayarım. Lütfen itidal üzere olun. Ercan kardeşimiz gerekli girişimde bulunacaktı onu da harcadığınız için madem öyle ortada bir yalan var siz arayın bu eserin basım yerini mevzu gerçek mi değil mi aydınlanalım. Niye böyle arap saçı gibi uzatıp vurun abalıya oynuyorsunuz ki? Boşuna bayram ağzı millet burada laf sayıp duruyorsunuz? Arayın öğrenin hakikatı varsas yanlış rücu edelim biz de. Bu kadar basit.
 

ebkem

Baş Yücelik
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
3,128
Tepkime puanı
321
Puanları
0
LEŞ KARGALARI

@ebkem

BEN LEŞ KARGASININ TANIMINI GETİREYİM Bilginiz olsun.

HALK deyimi LEŞ KARGASININ anlatımını getirsem SİZİN SEVİYENİZE DÜŞERİM buda bana yakışmaz.

Leş kargasının tüyleri yeşil ya da morumsu parlayan siyahdır, fakat parlaklık ekin kargasına kıyasla daha yeşilimsidir. Gaga, bacaklar ve ayaklar siyahtır. Diğer alttürünün başı ve göğsü siyahtır ve yine aynı boydadır. Bayağı kuzgundan boyunun 48-52 cm. olmasıyla ayırt edilibilir. Fakat ekin kargasıyla sık sık karıştırılır.

Bizlerin Gagası yoktur Saçlarımız ve Tüylerimiz ise ya siyah ya sarıdır benim gibi yaşlıların Saçları ve tüyleri Beyaz dır.

Bacaklarımız ve ( Gagamız olmadığına göre ) Beyaz i Esmer , ve Siyahtır.

Siz Beyaz bacaklı veya esmer bacaklı HİÇ LEŞ KARGASI GÖRDÜNÜZMÜ ?

Birde biz uçamayız UÇAN İNSAN GÖRDÜNÜZMÜ ?

Ayrıca ALLAH cc bizlere AKIL denen bir nimeti vermiş ve bu AKIL la Kimseye hakaret etmemizi bildirmiştir.

He de geç.
 
Üst