Tarikatlerimiz Siyonizm tarafından kuşatılmıştır

ömerusta

Kıdemli Üye
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
6,913
Tepkime puanı
239
Puanları
0
Yaw fayanscı dikkat ettim de foruma ne zaman girsem senin şöyle bir kere bile mantıklı ve doğru yazdığını görmedim. Hep saldırı hep saldırı. Tamam görüşün farklı olabilir ama yine de saldırmanın da bir adabı var. Ama sende o da yok. Yazık ne diyim.
biz doğruları söyleyince eğriler kırılıyor hak gelince batıl zai olur
 

DADAS

Yeni
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
1,651
Tepkime puanı
76
Puanları
0
biz doğruları söyleyince eğriler kırılıyor hak gelince batıl zai olur

Hah işte bende bunu kastediyorum. Madem iddianda haklı olduğunu düşünüyon eğirileri doğrultmaya çalış neden hep kırmaya uğraşıyon ?
 

Havas

Kısıtlı Erişim
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
4,432
Tepkime puanı
71
Puanları
0
nuru muhammedi tasavvuf kaynaklı islama girmiş bir israiliyyatdır.


beraat kandili hadis kaynaklı islama girmiş bir israiliyyattır.fravundan kutuluşunu kutlarlar yahudiler ..bizde kutluyoruz.şöyle ecri varmış böyle ecri varmış gibi mevzu hadislerle..
 

fakiri

Kıdemli Üye
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
15,969
Tepkime puanı
355
Puanları
83
Konum
KOCAELİ
Tarikatlar Siyonistlerce kuşatılmışmış ! Kim diyor bunu ? Aklını ve hayatını bir partinin ve beşerin peşinde kiralayan biri !..
Sizi şeytan ömrünüz boyunca kuşatmış bundan muzdarip olacağınıza zavallı humaka kalkmış, tarikatlara nizamat vermeye çalışıyor !
 

ömerusta

Kıdemli Üye
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
6,913
Tepkime puanı
239
Puanları
0
Hah işte bende bunu kastediyorum. Madem iddianda haklı olduğunu düşünüyon eğirileri doğrultmaya çalış neden hep kırmaya uğraşıyon ?

biz kimseyi kırmaya çalışmıyoruz çürük fikirlilerin fikirleri yıkılır kırılıyor tarikat sapıklıktır şeyhlerde sapıktır müritle saptırılmaktadır
 

İlim Talebesi

Yasaklı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
1,630
Tepkime puanı
28
Puanları
0
Modern zamanlarda şuurumuza arız olan hastalıklardan birisi de “cemaatli” olmayı “cemaatçilik” şeklinde anlamak olarak tezahür ediyor. Cemaatçilik, Ümmet şuuruna vurulmuş en büyük darbelerden birisi olarak bizi bizden koparıyor, aramıza ihtilaf tohumları ekiyor, hatta farklı cemaat mensuplarının birbirlerine “rakip”, hatta “düşman” olarak bakmasına yol açıyor. “Büyük cemaat” (Ümmet) şuurunu kaybedip, onun yerine “küçük cemaat” anlayışını yerleştirmenin kaçınılmaz sonucudur bu.


 

İlim Talebesi

Yasaklı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
1,630
Tepkime puanı
28
Puanları
0
Kendi küçük cemaatinin öngörülerini, hedeflerini, hareket metodunu, kabul ve reddlerini herşeyin önüne geçiren bu anlayış sebebiyle Ümmet fertleri kimi zaman da farklı odakların dümen suyunda yalpalamaktan kurtulamıyor. Kendi öngörü ve düşünceleriyle paralel hareket eden söz konusu odakları, kendi kardeşlerine tercih eden müslüman cemaatler görmek bu bakımdan hiç birimize şaşırtıcı gelmiyor.
 

İlim Talebesi

Yasaklı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
1,630
Tepkime puanı
28
Puanları
0
Tasavvuf/tarikat mutlaka gereklidir. Ama tasavvuf, tasavvuf olursa… Defler çalmakla, cehrî zikir etmekle, hırka giymekle tasavvuf olmaz… Tasavvuf, Hz. Peygamber (s.a.v)’in Sünnet-i seniyyesine sımsıkı ittibadır… Sünnet’in muktezasınca amel etmektir… Allah’tan gafil kalmamaktır.
 

ömerusta

Kıdemli Üye
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
6,913
Tepkime puanı
239
Puanları
0
mesepcilik tarikatçılık cömaat cilik sapıklıktır
 

İlim Talebesi

Yasaklı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
1,630
Tepkime puanı
28
Puanları
0
İnsan cibilliyetinde kibir, ucub, riya, enaniyet ve menfaatperestlik gibi çirkin huylar vardır. Bunların hepsi kerih şeylerdir… Bunları izale etmek farz-ı ayndır. Bu ise insanın kendi kendisine yapabileceği bir şey değildir. İnsan kendi kendisinden razı olduğundan dolayı eksikliklerinin farkına varamıyor.

Öyleyse talim-terbiye ve tezekkî yoluyla bu kötü sıfatlardan kurtulan ve onlardan kurtulma yollarını bilen ihlas sahibi olmuş bir kimseye intisab etmek vacip oluyor. Mürşide teslimiyet kuvvetli olursa, mürjid, sâliki az bir zamanda yetiştirir. Bu vasıfların izalesi vaciptir. Bununla birlikte kişi bu izale ameliyesini kendi kendisine yapamayacağına göre hakîkî bir mürşid bulunup ona teslim olunmalıdır. Bu emarelerin azı, ihlas sahibi olmaktır. İhlasta bir kusur olursa, yapılan amel-i sâlih de makbul olmaz, dahası “sâlih” olmaz. Kişi medrese yapıyor, ders veriyor, yollar yapıyor fakat bütün bunları şan-şöhret için yapıyor. Bunlar onun amel defterine o şekilde yazılır ve orada bu amellerin hiçbir faydasını göremez. Çünkü amelde itibar, lillâh (Allah için) olma şartına mevkuftur.
 

Ebu Computer

Kıdemli Üye
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
25,028
Tepkime puanı
1,505
Puanları
113
mesepcilik tarikatçılık cömaat cilik sapıklıktır

Sayın @ömerusta

Yapmayın etmeyin...

Mukallitler için mezhep gereklidir...

Müçtehitler için gerekmez...

Bu ülkede toplasanız kaç müçtehit çıkar...

Yapmayın etmeyin, orta yollu olun...

759.gif
 

İlim Talebesi

Yasaklı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
1,630
Tepkime puanı
28
Puanları
0
Mezhepler gereklidir.Mezhepler rahmettir.

Resulullah sav'in vefatından sonra Sahabe arasında bazı dini fetvalarda farklı görüşte olanlar vardı.


 

ömerusta

Kıdemli Üye
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
6,913
Tepkime puanı
239
Puanları
0
Mezhepler gereklidir.Mezhepler rahmettir.

Resulullah sav'in vefatından sonra Sahabe arasında bazı dini fetvalarda farklı görüşte olanlar vardı.


farklı görüşlerin olması o konunun tartışıldığının delilidir doğruyu bulmak adına
bu meseplerin doğruluğunu göstermez gerekli kılmaz
 

Havas

Kısıtlı Erişim
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
4,432
Tepkime puanı
71
Puanları
0
Mezhepler gereklidir.Mezhepler rahmettir.

Resulullah sav'in vefatından sonra Sahabe arasında bazı dini fetvalarda farklı görüşte olanlar vardı.



iyi guzel işte..kimi ayağını yıkamış kimi mesh etmiş..kimi çekirge yemiş kimi yememiş..kuran bazlı bırak isteyen istediğini yapsın..
 

İlim Talebesi

Yasaklı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
1,630
Tepkime puanı
28
Puanları
0
Gerekli kılar.

1-Resulullah sav vefat etti

2-Sonra Sahabe arasında farklı görüşler çıktı

3-Peygamberimizi görmeyip Sahabeyi gören Alimler de bir her bir Sahabinin görüşüne uydu.

4-O zamanın Alimleri , Sahabeyi görüp onlarla konuşmuşlar.Mezheplerin doğuşu mecburî olmuştur.

5-Çünkü bir Sahabe bu mesele şöyledir ,derken diğeri şöyledir diyordu.

6-Bunu gören o zamanın Alimi , 1.sahabiye , diğer Alim 2. sahabinin görüşüne uyuyordu

7-İlim giderek böylece yaygınlaştı.


 
Üst