ve Kaptan bizi yanıltmadı.
İrâdesine sahip olamadı.
Tekrar ihvan forumda...
Kaptanı şerif rüzgarın hızını ve sopanın esnekliğini iyi hesap etmek lazım. Yoksa 40 yıllık emekler 4 saatte yerle bir oluyor çok şükür.
Bu darbe işleri bitince milleti meydanda toplayıp bu hadis inkarcılarına bi daldiracağım inşallah. :gl
40 yıllık emeklerde sizlerinde payı yokmuydu burdaki enes dahilçok kişinin bu emeklerde payı vardı yıllardır fettoşun ne mal olduğu bizce malumdu yer yerde analttık ama insanların kapasındaki putu kıramadık
mesihçi
mehdici
rivayetçi
kerametçi
evliyacı
peygamberi toplantılarına getirici
hurafeci
rüyacı
"bana yazdırıldı" cı
kutsal yanılmazcı
kur'an dışı kutsal kitapları olanlar
hesapsız kitapsız para toplayan din tüccarları
mezhep putlaştırıcı
iradeyi teslim edici (mürid/şakird) ciler...
YAHU BİRAZ UTANIN, BİR MAHCUP OLUN, BİR MÜDDET GÖRÜNMEYİN, SİZİN FETÖ'DEN NE FARKINIZ VAR, SİZİN FETÖ'YÜ ELEŞTİRMEYE NE HAKKINIZ VAR!...
alinti
Mustafa Öztürk Diyorki..
"Tarihselcilik diye nitelendirilen yaklaşımın temelde vahyin mahiyetiyle ilgili olduğunu özellikle belirtmek gerekir. Şayet siz vahyin lafız ve mana olarak bizzat Allah'a ait olduğuna, Kurân'ın da kadîm/ezelî kelam vasfını haiz bulunduğuna inanıyorsanız, hiçbir şekilde tarihselcilik fikrini savunamazsınız..."
"...Yok eğer, siz Kurân'i mahluk ve muhdes bir kelam olarak değerlendirirseniz, bu durumda muhtevasının da muhdes olduğundan söz edebilirsiniz. Keza siz Kuran vahyinin hem lafız hem mana olarak değil de temelde genel bir mana ve mesaj perspektifi olarak inzal edildiği fikrini benimser ve vahiy sürecinde Hz. Peygamber'in zihin ve fikir dünyasının da etkin ve işlevsel olduğunu kabul ederseniz, bu takdirde,sözgelimi, toplum düzeni ve hukuki alanla ilgili ayetler bağlamında yeni içtihadî hükümler üretmekte sakınca görmezsiniz."
Kuran vahyinin hem lafız hem mana olarak değil de temelde genel bir mana ve mesaj perspektifi olarak inzal edildiği fikrini benimser ve vahiy sürecinde Hz. Peygamber'in zihin ve fikir dünyasının da etkin ve işlevsel olduğunu kabul ederseniz, bu takdirde,sözgelimi, toplum düzeni ve hukuki alanla ilgili ayetler bağlamında yeni içtihadî hükümler üretmekte sakınca görmezsiniz."
kuran'in akaid/inanc alaninin disina giren bir kisim emirleri tüm zaman ve mekanlari kapsar mi
tam da bundan bahsediyordum
sulandirma basladi![]()