Projenin Başına neden JANCKER ismini verdiğimi soracak olursanız...?
Sevdiğim güzel bir Alman Futbolcunun (Carsten Jancker)
ismi olsun istedim..Hem Helikoptere ve Projeye daha ayrı bir hava katıyordu..
Hem bu vesile ile Başarılı Futbolcuyu da hatırlamış oluruz istedim..
Aslında genel manada hiç aklıma gelmeyen hiç düşünmediğim bir PROJE detay durumuydu....Ufak bir söyleşi ile yazıları yazmaya başlamıştım...sonrasında yorgun olduğum için yazıları görsele aktaramadığımı dile getirmiştim ama söyleşimiz sayın @Ebu Computer ile devam edince bu yazdıklarımı Görsele çevirmem gerektiğini düşündüm...
Ve bununla ilgili GİF bölümünde görsel çalışmaları yapıp hazır resimler üzerinden oynamalar ve düzenlemeler yaparken tesadüfen önüme resimler arasında ATAK geldi o anda bir yıldırım çaktı ben bu sistemi ve anlattıklarımı neden ATAK a uygulamayayım dedim ve devamında Bu projeyi sunmak çıktı...
GİF konusunda bu projeyi bahsedip anlatırken aslında konuyu açmak istemedim halende istemiyorum ama konular kaybolmasın derli olsun hemde Ebu Computer kardeşimize SELAM larımı iletmek için ayrıca açmak istedim...
Bahsi geçen söyleşimiz aşağıdaki uçak projesinin aşamaları ile ilgiliydi....
işte bu söyleşiden ilerlerken ATAK 2 kendiliğinden anlık geldi... :9 Normalde pek savaş uçaklarını sevmem ama geldi o anda paylaştım konu ve yazı akışı içerisinde şimdi derli dursun diye yazıları düzenleyerek sunmak istedim...Proje olur olmaz bilemem ama bende herşey FREEE
tüm haklar sizlerin olsun 
Yazıları yeniden yazmadan kopyala yapıştır yaptım
sadece sistemi ek olarak anlatmak istiyorum...
Mağlum odur ki Türkiye de ki YENİ üretim olan YERLİ ATAK Helikopter Projesini hemen hemen bilmeyen yoktur diye düşünüyorum yukarıdaki resimde YERLİ ATAK a ait bir resim eğer yanlış almadıysam
herneyse ben şimdi bu YERLİ MAKİNEYİ yukarıdaki UÇAĞIN mantığı ile bütünleştirip dizayn edip düzenlemek istiyorum....
Benim için bu YERLİ ATAK hızlı birer HELİKOPTER değilmi....
Evet der gibisiniz
O zaman ben buna bir pervane daha eklersem içine jet motor gömülmüş olanlardan nasıl olur ?...
Harika olur değil mi?..
Evet harika olur dediğinizi duyar gibiyim
...
İşin Şovunu biraz geçeyim normalde yazılara güzellik katsın diye yaptım yoksa hiç ŞOV la işim olmaz...
konuya dönmem gerekirse....
Ben Yukarıdaki UÇAĞIN mantığını yapabilmem için bu ATAK helikopteri büyütmem gerktiğini düşündüm....ancak bu şekilde ivme ve hız ve değer katabilirdim...
işte bu mantıkla yola çıktım....
ve 2 ATAK Helikopteri birleştirip parçaları yeniden dizayn edip küçültüp monteledikten sonra Böylel ikle ATAK a ÇİFT pervane ve içine gömülmüş bir ÇİFT JET MOTOR kazandırmış olduğumu farkettim bu montelemeleri 30 dk lık bir uğraşı içinde devamında kısa bir düşünce aşaması ile yaptıktan sonra ortaya güzel bir YENİ NESİL TEKNOLOJİ ürün çıktı diye düşünüyorum ki...
Bu sistemde Sabit kol sağa sola hareket edebiliyor devamında küçülmüş helikopter dengesine göre uyarlanmış pervane ve jet motorlar ile kabiliyet kazandırmış oluyoruz....devamında pervanelerin yatay-dikey veçapraz çalışma sistem modülüde işleyişide mantığıda aynı olsun istedim değiştirmedim....beğenirmisiniz bilemem ama YENİLİK isteyenlere farklı bir bakış açısı sunabilir kanaatindeyim.....
İki ATAK ı birleştirip ortaya umarım güzel verimli hızı daha yüksek bir YENİ NESİL ürün çıkmıştır diye umut ediyorum....YENİLK herzaman isteyene vardır Yeter ki YENİLİK için Emek Çaba ve Gayret sunulsun gerisi gelir....Gerçi Savaş uçaklarını hiç sevmem ama hazır paylaştım devamını YAZAYIM istedim....
SİSTEM ANLATIMI...
Görebildiğim kadarıyla sistem düz bir düzenekte fakat bu düz bir düzenek sağa ve sola dönerek hareket olanağı sağlayabiliyor işte bu düzeneğin sağa ve sola dönmesi oldukça önemli güzeldi ...bunu koparmak istemedim fakat sistemin açılır ve kapanır olması hoşuma giden bir durum olmadığı gibi bence külfet ve maliyet isteyen ekstra enerji yükü yakıtı anlamında diye düşünüyordum ve açılır kapanmasını sisteme dahil etmek istemedim...
Vayy canına büyümüşüzde sistemi beğenmiyoruz da çıkartıp yeni birşey ekledik hehe
işin espirisi bir tarafa ...
sistemdeki pervaneleri ve motorları helikoptere göre ufaltıp düzenlek çok önemli diye düşünüyorum...
Sistemdeki en önemli ve güzel olan özellik ise...
Pervanelerin altına gömülmüş güzel bir JET MOTOR tasarımı olmasıydı gerçek manada harika güzel bir dizayn....
bu sistem o kadar güzel dizayn edilmiş ki...
Sistemi yakından görmesemde hissetmem sistemi yaşayabilmem gerekiyordu...
Sistemin çalışma mantığı genel anlamda..
Sistem yukarı yani dikey pozisyona geldiğinde pervaneler çalışıyor jet motorlar kapanıyor olmasıydı...
Sistem çapraz duruma geldiğinde ise sistemde hem pervane hemde jet motor çalışıyor olmasıydı..
Sistemin çapraz pozisyonda olması oldukça özel ve güzel bir dizayn...
çünkü sistemin dikey ve yatay pozisyona geçişleri için sistem çaprazda tutulup belli hızı arttırılıp denge durumu ve ivmesini sağlandıktan sonra jet motorun yada pervene hızının yavaş yavaş anlık düşüyor olmasıydı...
sistem yatay pozisyona geçtiğinde ise perveneler kapanıyor yani duruyor jet motorlar çalışıyor...
yani sistem dikey haldeyken HELİKOPTER...
sistem yatay haldeyken UÇAK oluyordu...
sistem çapraz haldeyken ise....hem helikopter hemde uçak oluyordu
dememi sanmayın çünkü bu konumdayken performans alamazsınız bu sadece arada viteste geçiş için kullanılan bir geçiş süreci....
bu süreç belli zaman ile kısa sürede kendini tamamlıyor olması sistemi güzel ve harika kılan yan...
Valla gerçek manada bu sistemi bulan sunan DİZAYNER arkadaşı canı gönülden kutlar Başarılarının Devamını dilerim...
Oldukça hoşuma giden güzel bir sistem açık söylemem gerekirse ....hayattan öğrenilecek her insan adına daha çok şey var....nede olsa öğrenmekte sınır yokmuş....
İşin özü...
İnsanlık olarak...
Hayat Devam Ediyor..
İnsanlık olarak Umutlarımız
İnsanlık olarak Din Dil Irk ayırmadan Barış ve Sevgi dolu Nice Güzel Seneleri hep birlikte bir ve bütün halde yaşayabiliriz İnşallah...
Böyle.
Sevdiğim güzel bir Alman Futbolcunun (Carsten Jancker)
ismi olsun istedim..Hem Helikoptere ve Projeye daha ayrı bir hava katıyordu..
Hem bu vesile ile Başarılı Futbolcuyu da hatırlamış oluruz istedim..
Aslında genel manada hiç aklıma gelmeyen hiç düşünmediğim bir PROJE detay durumuydu....Ufak bir söyleşi ile yazıları yazmaya başlamıştım...sonrasında yorgun olduğum için yazıları görsele aktaramadığımı dile getirmiştim ama söyleşimiz sayın @Ebu Computer ile devam edince bu yazdıklarımı Görsele çevirmem gerektiğini düşündüm...
Ve bununla ilgili GİF bölümünde görsel çalışmaları yapıp hazır resimler üzerinden oynamalar ve düzenlemeler yaparken tesadüfen önüme resimler arasında ATAK geldi o anda bir yıldırım çaktı ben bu sistemi ve anlattıklarımı neden ATAK a uygulamayayım dedim ve devamında Bu projeyi sunmak çıktı...
GİF konusunda bu projeyi bahsedip anlatırken aslında konuyu açmak istemedim halende istemiyorum ama konular kaybolmasın derli olsun hemde Ebu Computer kardeşimize SELAM larımı iletmek için ayrıca açmak istedim...
Bahsi geçen söyleşimiz aşağıdaki uçak projesinin aşamaları ile ilgiliydi....

işte bu söyleşiden ilerlerken ATAK 2 kendiliğinden anlık geldi... :9 Normalde pek savaş uçaklarını sevmem ama geldi o anda paylaştım konu ve yazı akışı içerisinde şimdi derli dursun diye yazıları düzenleyerek sunmak istedim...Proje olur olmaz bilemem ama bende herşey FREEE
Yazıları yeniden yazmadan kopyala yapıştır yaptım


Mağlum odur ki Türkiye de ki YENİ üretim olan YERLİ ATAK Helikopter Projesini hemen hemen bilmeyen yoktur diye düşünüyorum yukarıdaki resimde YERLİ ATAK a ait bir resim eğer yanlış almadıysam
Benim için bu YERLİ ATAK hızlı birer HELİKOPTER değilmi....
Evet der gibisiniz
O zaman ben buna bir pervane daha eklersem içine jet motor gömülmüş olanlardan nasıl olur ?...
Harika olur değil mi?..
Evet harika olur dediğinizi duyar gibiyim
İşin Şovunu biraz geçeyim normalde yazılara güzellik katsın diye yaptım yoksa hiç ŞOV la işim olmaz...
konuya dönmem gerekirse....
Ben Yukarıdaki UÇAĞIN mantığını yapabilmem için bu ATAK helikopteri büyütmem gerktiğini düşündüm....ancak bu şekilde ivme ve hız ve değer katabilirdim...
işte bu mantıkla yola çıktım....
ve 2 ATAK Helikopteri birleştirip parçaları yeniden dizayn edip küçültüp monteledikten sonra Böylel ikle ATAK a ÇİFT pervane ve içine gömülmüş bir ÇİFT JET MOTOR kazandırmış olduğumu farkettim bu montelemeleri 30 dk lık bir uğraşı içinde devamında kısa bir düşünce aşaması ile yaptıktan sonra ortaya güzel bir YENİ NESİL TEKNOLOJİ ürün çıktı diye düşünüyorum ki...
Bu sistemde Sabit kol sağa sola hareket edebiliyor devamında küçülmüş helikopter dengesine göre uyarlanmış pervane ve jet motorlar ile kabiliyet kazandırmış oluyoruz....devamında pervanelerin yatay-dikey veçapraz çalışma sistem modülüde işleyişide mantığıda aynı olsun istedim değiştirmedim....beğenirmisiniz bilemem ama YENİLİK isteyenlere farklı bir bakış açısı sunabilir kanaatindeyim.....
İki ATAK ı birleştirip ortaya umarım güzel verimli hızı daha yüksek bir YENİ NESİL ürün çıkmıştır diye umut ediyorum....YENİLK herzaman isteyene vardır Yeter ki YENİLİK için Emek Çaba ve Gayret sunulsun gerisi gelir....Gerçi Savaş uçaklarını hiç sevmem ama hazır paylaştım devamını YAZAYIM istedim....
SİSTEM ANLATIMI...
Görebildiğim kadarıyla sistem düz bir düzenekte fakat bu düz bir düzenek sağa ve sola dönerek hareket olanağı sağlayabiliyor işte bu düzeneğin sağa ve sola dönmesi oldukça önemli güzeldi ...bunu koparmak istemedim fakat sistemin açılır ve kapanır olması hoşuma giden bir durum olmadığı gibi bence külfet ve maliyet isteyen ekstra enerji yükü yakıtı anlamında diye düşünüyordum ve açılır kapanmasını sisteme dahil etmek istemedim...
Vayy canına büyümüşüzde sistemi beğenmiyoruz da çıkartıp yeni birşey ekledik hehe
işin espirisi bir tarafa ...
sistemdeki pervaneleri ve motorları helikoptere göre ufaltıp düzenlek çok önemli diye düşünüyorum...
Sistemdeki en önemli ve güzel olan özellik ise...
Pervanelerin altına gömülmüş güzel bir JET MOTOR tasarımı olmasıydı gerçek manada harika güzel bir dizayn....
bu sistem o kadar güzel dizayn edilmiş ki...
Sistemi yakından görmesemde hissetmem sistemi yaşayabilmem gerekiyordu...
Sistemin çalışma mantığı genel anlamda..
Sistem yukarı yani dikey pozisyona geldiğinde pervaneler çalışıyor jet motorlar kapanıyor olmasıydı...
Sistem çapraz duruma geldiğinde ise sistemde hem pervane hemde jet motor çalışıyor olmasıydı..
Sistemin çapraz pozisyonda olması oldukça özel ve güzel bir dizayn...
çünkü sistemin dikey ve yatay pozisyona geçişleri için sistem çaprazda tutulup belli hızı arttırılıp denge durumu ve ivmesini sağlandıktan sonra jet motorun yada pervene hızının yavaş yavaş anlık düşüyor olmasıydı...
sistem yatay pozisyona geçtiğinde ise perveneler kapanıyor yani duruyor jet motorlar çalışıyor...
yani sistem dikey haldeyken HELİKOPTER...
sistem yatay haldeyken UÇAK oluyordu...
sistem çapraz haldeyken ise....hem helikopter hemde uçak oluyordu
bu süreç belli zaman ile kısa sürede kendini tamamlıyor olması sistemi güzel ve harika kılan yan...
Valla gerçek manada bu sistemi bulan sunan DİZAYNER arkadaşı canı gönülden kutlar Başarılarının Devamını dilerim...
Oldukça hoşuma giden güzel bir sistem açık söylemem gerekirse ....hayattan öğrenilecek her insan adına daha çok şey var....nede olsa öğrenmekte sınır yokmuş....
İşin özü...
İnsanlık olarak...
Hayat Devam Ediyor..
İnsanlık olarak Umutlarımız
İnsanlık olarak Din Dil Irk ayırmadan Barış ve Sevgi dolu Nice Güzel Seneleri hep birlikte bir ve bütün halde yaşayabiliriz İnşallah...
Böyle.