Tebrik ediyorum... | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

Tebrik ediyorum...

Enes

Paylaşımcı Üye
İhvan Üyesi
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
14,094
Puanları
113
  • Görünüşte kul hakkından korkuyor gözüken
  • Sonra da emeğine sağlık gibi şeyler söyleyen
Ama
Bizim arkamızdan bazı kişilere site benim layyn
gibi sözler sarfeden arkadaşımızı tebrik ediyorum...

öyle demene gerek yok istesen verirdik sana siteyi...

O KENDİNİ ÇOK İYİ BİLİYOR...

ya da onlarmı desem... çünkü şimdiye kadar iki kişi bana bu konuda soru sordu...

neyse...

Durmayın sizde tebrik edin...
 

MEHMET EFE

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Puanları
0
Web sitesi
www.serzenisler.com
arkadaşı tebrik ediyorum ama.. açık konuşmanızı isterdim yani... bu tür konuşmalar herkesi zan altında bıraktığı için.. olmuyor yanii. hoş olmuyor....


peki sen o arkadaşla görüştün mü??
 

Amine1

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
1,228
Puanları
0
Yaş
27
TEBRİK EDERİMDE KİMİ TEBRİK EDİYORUM:thinking:
 

Enes

Paylaşımcı Üye
İhvan Üyesi
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
14,094
Puanları
113
Kişi ayıbı örtülmeli...

kimseyle görüşmedim ama bir kişiden duymadım...

inkar etmek çok kolay...

O kendini çok iyi biliyor...
 

MEHMET EFE

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Puanları
0
Web sitesi
www.serzenisler.com
ya ben amacıda anlamadım... yani hangi amaçla söylüyor bu arkadaş??? yani amaç tam olarak ne burada??
 

Enes

Paylaşımcı Üye
İhvan Üyesi
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
14,094
Puanları
113
kendi fikrine uymayan bir kişiye gözdağı...

geçen biride birine atmış tutmuş ben sahibiyim demiş ve benim msn adresi vermiş...

:O :O

alışmalıyım...

mehmet efe çok deşme de tebrik et bu kişi veya kişileri
 

MEHMET EFE

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Puanları
0
Web sitesi
www.serzenisler.com

az çok anladım.. neyse tebrik ediyorum bu kişi veya kişileri tabi... ama yinede merak ettim...neyseee....
 

Enes

Paylaşımcı Üye
İhvan Üyesi
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
14,094
Puanları
113
Bizim mahallenin yolunu iyice genişleten bununla da kalmayıp tüm şehri bir şantiye alanına çeviren belediye ye teşekkür ediyor harbi bir tebrik çakıyorum
 

mustafa

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
1,972
Puanları
0
tabrik etmesine edelimde bir şey anlamadım biraz açsak kardeş.
 

Nur Cennet

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,046
Puanları
0
Yaş
28
Allah Allah:thinking:
Bn De Tebrik Ediyim Bari Ama Konuyu Biraz Açmakta Fayda Var:thinking:
Tebrik Kartı Yollasak:O
 

hamide

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
2,282
Puanları
0
Yaş
31
bende birlerini tebrik ediym :shake2[1]: :shake2[1]:

kimi:thinking: :thinking: :thinking:

herkesi:thinking: :wave[1]:
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
tebrik ediyorum yeni nesli.
tebrik ediyorum amaçsız yaşayanları günlük yaşayanları.
tebrik ediyorum taviz verenleri.
tebrik ediyorum hayatın klavyede ahkam kesmekten zor oldugunu bilmeyenleri.
tebrik ediyorum tamamen hayvani duygularla yaşayanları.

Ve eklemek istiyorum
Hepinizin başarılarının devamını diliyorum...​
 

DJ MESNEVI

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Puanları
0
bende tebrik ediyim bari Gelismis zekalı arkadasımıza Bu biizm niye aklımıza gelmedi bu ana kadar..:O
 
S

Sadece benja

Misafir
Ben de duydum böyle bir şey. Oldum olası reklamı sevmem.
 

ArZu

GülenAy
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
30,610
Puanları
0
Web sitesi
www.arzuzum.blogcu.com
arkadaşlar böyle şeyler normal her söylenene aldırmayın bence siz zaten ortamınızı güzel şekilde kurmuşsunuz ve ihwan forumda gayet güzel gidiyor.........o yüzden ben tebrik etmiyorum :) o kişiler yada onlar kimse kendilerini site sahibi sanmaya devam etsinler
 

Alper...

MarmaranınKralı
İhvan Üyesi
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
9,574
Puanları
0
Web sitesi
cennetsarayi.blogcu.com
:thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking:
 

Hasan

Kardeşiniz
İhvan Üyesi
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Puanları
0
Yaş
50
?????????????????:confused1[1]:
 

kemalali

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
1,560
Puanları
0
Çok merak ediyorum kendini sitenin sahipleri kabul edenleri.:confused1[1]: Ortaya çıksınlar bende tebrik edeyim.:yahoo:
 

ileney_

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
124
Puanları
0
Yaş
17
matrax abi bali baş harfini söyle s ylemi başlıyor :D
 
Üst