şunlara bakin bii :)) hepsi çok şeker yaaaa

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
ayyy yaa ben bunları yerim.:O Allah'ım en sevdiğim hayvandır tavşan.ben bunları hemen masaüstüne getiriyorum :clap2:

Allah razı olsun .....eline sağlık.
 

SiNeM

Piss'a!
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
1,000
Puanları
0
emmargah' Alıntı:
ayyy yaa ben bunları yerim.

forumda da ne çok tavşan tüketicileri varmışş :O ekolojik denge sarsılacak sizin yüzünüzden :p:p
 

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
yaaaa sevimli olmak böyle bişey işte.ama küçüklükten kalma bişey.küçükken bizim tavşanlarımız vardı.hatta bi tanesini böyle bi haşin sevmişim ki yavruların hepsi ölü doğmuştu.hamileymiş e ne bileyim:O :O :O :O
 

AdımcA

Akşam ... Yine Akşam ...
İhvan Üyesi
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
2,420
Puanları
0
oy oy oy!
ne sevimli şeyler bunlar!
yerim hepinizi! :D
(mecaz anlamda tabi)
 

Byrocktar

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,500
Puanları
0
bunlarda tatlımı siz bide beni görün
:D :D :D :O :O :O
 

DJ MESNEVI

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Puanları
0
SiNeM' Alıntı:
forumda da ne çok tavşan tüketicileri varmışş :O ekolojik denge sarsılacak sizin yüzünüzden :p:p



ahuahuhuhahuhahuhahhahahauuha Sİnem ApLaJım ii Bi Tespit:O Cok Şirinler Ama Ben Yavru Kedileri Seviyorum Benim Var bi tane simdi yanımda ısırıcam öpücem ama olmuycak kıllı mıllı
 
D

DictatoR

Misafir
tavşan eti çok harika. Herkese tavsiyemdir.

Ayrıca gonzalez etide güzeldir :O
 

DJ MESNEVI

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Puanları
0
DictatoR' Alıntı:
tavşan eti çok harika. Herkese tavsiyemdir.

Ayrıca gonzalez etide güzeldir :O

aha Bi Otorite Yakalamısken Soralım..ee sey Dictator Bey Eşek Etleri Hakkında Ne Düşünüyosunuz efem ???
 
D

DictatoR

Misafir
Adı üstünde eşşek eti.

Eşekler yer anca :O
 

gulesevdali

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
546
Puanları
0
oh oh ne güzel şeyler onlar
evet bu arada tavşan eti lezzetlidir böle azcık mayhoş bi tadı vardır..
 

şemsullah

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
514
Puanları
0
Çok Şİrİnler Yahu Bunlari Yememek MÜmkÜn MÜ
?
 
Üst