• Reklamsız versiyon için ÜYE OL

MSN den KıZ İsteMe...

Analitic_kaos

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
16
Beğeniler
0
Puanları
0
#1
Talipp:
Slm...

KızEvy:
Slm... Hoş geldiniz.

Talipp:
MSN adresinizi oğlumdan aldım.

KızEvy:
Evet . Kızım söyledi. Bekliyorduk zaten

Talipp:
Sizin evde başka PC var mı? Hanımları da görüşmeye davet etsek

KızEvy:
Tabii ki. Bizim hanım online zaten. Kız da internet cafe de.

Talipp:
Ok...

Kaynana34 konuşmaya katıldı
Oğlananası konuşmaya katıldı

Talipp:
Hanımlar da geldi. Ben bizim oğlanı da davet ediyorum.

ÇılgınDamat konuşmaya katıldı
BirEvinBirkızı konuşmaya katıldı

Oğlananası:
Slm...

KızEvy:
Hoş geldiniz hanım efendi

Kaynana34:
Slm...

Oğlananası:
Hoş bulduk efendim

ÇılgınDamat gönderiyor:
CICEK.GIF
Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın
Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

ÇılgınDamat gönderiyor:
CIKOLATA.GIF
Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın
Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

Kaynana34:
Ay niye zahmet ettiniz? Teşekkürler.

Talipp:
Zahmet ne demek? Çam sakızı çoban armağanı.

Kaynana34:
Nasılsınız? İyi misiniz? Ben Hacer. Burcu'nun annesiyim.

Talipp:
İyilik elhamdülillah. Sizleri sormalı.

KızEvy:
İyiyiz çok şükür.

Kaynana34:
Sizler Mersin'denmişsiniz değil mi?

Talipp:
Evet efendim. Sizler de İstanbul'dan

Kaynana34:
Evet efendim. Biz iki yıl önce gelmiştik Mersin'e Çok güzel bir yer.

Oğlananası:
Güzeldir. Bekleriz bize de.

KızEvy:
İnşallah. Bu yaz güneyi düşünüyorduk zaten

Oğlananası:
Yaza kalmasın diyoruz. Beey ! Hadisene...

Talipp:
Efendim. Hanım haklı. Sebebi ziyaretimiz malum.

KızEvy:
Evet efendim. Malumumuzdur. Başımızın üstündedir. Hoş geldiniz.

Talipp:
Evlatlarımız net üzerinden tanışmış, kaynaşmışlar. Bize de vazifemizi yapmak düşüyor. Allah'ın emri Peygamber'in kavliyle Oğlumuz ÇılgınDamat'a kızımız BirEvinBirKızı'nı istiyoruz.

KızEvy:
Evet beyefendi. Sizin de belirttiğiniz gibi evlatlarımız anlaşmışlar. Eh o zaman bizlere de hayırlısını dilemek düşer.

Oğlananası:
Müsaitseniz eğer gelecek ay aile içinde bir nişan yapalım diyoruz.

Kaynana34:
Bekleriz efendim. Biz nişan için gerekli hazırlıkları yaparız. İstanbul'da kalacak yeriniz yoksa biz ağırlayabiliriz.

Oğlananası:
Yok. Zahmet vermeyelim. Çok kalamayız zaten. Dayımın oğlu var. Bostancı'da oturuyorlar.

Kaynana34:
Ayol ne zahmeti? Aşk olsun. Akraba olacağız sonuçta. Hem Bostancı çok uzak. Biz Avcılar'dayız. Yollarda perişan olursunuz. Yerimiz müsait.

Oğlananası:
İnşallah diyelim o zaman.

Kaynana34:
İnşallah efendim. Kızım! Hadisene.

BirEvinBirKızı:
Tamam anneee!

BirEvinBirKızı gönderiyor:
KAHVE.GIF
Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın
Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

ÇılgınDamat gönderiyor:
SOZYUZUGU.GIF
Aktarımı başlatmak için burayı çift tıklayın
Kabul et (Alt+C) Farklı kaydet...(Alt+F) Reddet (Alt+D)

Talipp:
Biz müsaadenizi isteyelim artık. Tanıştığımıza memnun oldum.

KızEvy:
Biz de memnun olduk efendim. Şeref verdiniz.

Talipp:
O şeref bize ait. Hoşça kalın efendim.

KızEvy:
OK . Byeee!

Talipp:
Bye!

Oğlananası:
Bye..

Talipp konuşmadan ayrıldı
Oğlananası konuşmadan ayrıldı

Kaynana34:
Bye

BirEvinBirKızı:
Bye

Kaynana34 konuşmadan ayrıldı
KızEvy konuşmadan ayrıldı

ÇılgınDamat:
Bye... Şişşt Burcu kız? Gitme bir yere yaw

BirEvinBirKızı:
Hepsi gitti mi?

ÇılgınDamat:
Gittiler gittiler.Nasılsın aşkım? Çok heyecanlandın mı?

BirEvinBirKızı:
Ay! Ölüyorum zannettim

ÇılgınDamat:
Bak çok korkuyordun. Oldu işte aşkım. Oldu

Yorumlarınızı bekliyorum....
 

berxedan

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
82
Beğeniler
0
Puanları
0
#2
Sa gerçekten çok güzel. Ama bu gidişle yakında gerçekte de olur:)
 

zbalto

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
0
#3
Ay Böyle Bi İsteme Fena Olmaz En Azından Kahve Derdi Olmaz :D
 

Amine1

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
1,228
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
24
#7
:D :D :D :) Sanal İsteme Vayy Bee Yakinda Sanal Yeme Sanal İÇme Falan Olcak Herhalde Gİtgİde SanallaŞiyoruz Ama Bu Çok Komİk:)
 

yakarış

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
32
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
34
#9
görücü değil net usulüyle evlendik denilecek artık...güzel olmuş.
 

malik ejder

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,582
Beğeniler
1
Puanları
0
#11
Şayet bu gerçekten olmuşsa ..Millet olarak iyi mesafe katetmişiz..Hayırlı olsun!
 

hamide

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
2,282
Beğeniler
131
Puanları
0
Yaş
28
#12
gelecekteki kız isteme töreni.......
 

seher

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
1,038
Beğeniler
2
Puanları
0
Yaş
33
#13
:) :) :D çok hoş yaw
biran düşündümde aslında nişan ve düğünüde bu şekilde yapsınlar hem kolay hemde masrafsız:) :O :D
 

musyuz

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
252
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
25
#15
:yahoo: :clap2: güzel olmuş yakında bunlarda olur
 

DJ MESNEVI

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Beğeniler
3
Puanları
0
#17
lan fırat sn msnden bana engel attında buralarda millete cvp mı yetistiriyon?:mad:

serefsiz kanka bende seni kankam sandıydm:( git sende git..
 
Üst