Kıskanmayalım lütfen :p

  • Konbuyu başlatan DictatoR
  • Başlangıç tarihi
D

DictatoR

Guest
pdr0173fh9.jpg


Bu benim odam. Çatı katında gizli bir bölmede.

Ayda iki defa bu odaya girer, özel çalışmalarımı yürütürüm. (Dermişim :O)

Kıskananın gözüne mouse girsin :O
 

AdımcA

Akşam ... Yine Akşam ...
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
2,420
Tepkime puanı
8
Puanları
0
walla ben kıskandım bea.
böyle bi odam olsun, senin gibi dictator on arkadaşım olsun. :O
 

Gülçehre

Asistan
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
858
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
34
Konum
...Malatya...
Gerçekten güzelmiş... :)

O kadar ekran var ama yinede dağınık değil tebrikler...:clap2: (ayda 2 kere girildiğinden midir nedir? : )
 

emmargah

Profesör
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Hmm Uzay Üslerİne Falan Benzİyo.nasayla Bİ BaĞlantinmi Var:eek:
Şaka Şaka Odan Çok GÜzelmİŞ
 

saide

Asistan
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
516
Tepkime puanı
1
Puanları
0
evde mini internet cafen var gibi
 

DJ MESNEVI

Doçent
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Tepkime puanı
3
Puanları
0
dictator abimiz cafeden hack yapa yapa kendine bi haller oldu:D:D


Abee sen ne zaman evi karargaha cevirdin sen cafeden hack yapmıormuydun:S kafma karıstı ama neyse .
 

özzey

♥özlemzeynep♥
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
3,120
Tepkime puanı
93
Puanları
0
Allah korusun yaa
öyle bi odam olsun istememmm :wacko[1]:
 

bekirtufana

Paylaşımcı
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
200
Tepkime puanı
2
Puanları
0
gerisini kenara atabiliriz de,(mesela bilgisayarların üzerindeki lambayı, falan) o sol kenardaki ses sistemi, aleti o ne ya...kaç watt ses çıkışı var onun...
 
M

M.J.

Guest
DictatoR'ün o odasına girmek için sabırsızlanıyorum.Bekle beni o oda. Güzel günler göreceğiz.

bie gün gelirim elbet bekle beni
keşke yalnız bunun için sevseydim seni
 

senekhudu

Üye
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
46
Tepkime puanı
1
Puanları
0
vALLAH kıskandım kardes.:D:D:D ama cekememezlik yok elhamdülillah.dictador kardes tam bir internet mücahidiymis yaaaaaaa.davanda ALLAH ayaklarını sabit kılsın insALLAH.
 

şemsullah

Asistan
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
514
Tepkime puanı
0
Puanları
0
GÜzel Odan Allah(c.c) Mutlu Mesud YaŞamayi Nasİb Eylesİn İnŞallah
 

doğuhan

Profesör
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
1,425
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Yaş
36
Konum
orta dünyalar
Gelde kıskanma?Şimdi gözdende olacağız:whistling[1]: :whistling[1]: :whistling[1]:
 
Üst