hangi Antivirüs programı daha iyi | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

hangi Antivirüs programı daha iyi

Hangi antivirüs daha iyi koruma sağlıyor


  • Kullanılan toplam oy
    24

yenibeyin

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
712
Puanları
0
Web sitesi
www.yenibeyin.com
Arkadaşlar sürü ile antivirüs var ve birini kullanıyoruz fakat sağdan soldan bulaşıyor bu illet virüs sizce en iyi koruma sağlayan hangi antivirüs programı
:)
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
TABİKİ NORTON :good[1]:
antivirüs
antispyware
parent control (çocuklarını istediğiniz grup sitelerden uzak tutabilirsiniz GRUP OLARAK! mesela çocuğunuz kötü sitelere giecek hiç birine giremiyor :))))
 

yenibeyin

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
712
Puanları
0
Web sitesi
www.yenibeyin.com
norton biraz kasıyor makinayı ama sonuçta verim aldım teşekkürler umutsuz vaka
 

şemsullah

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
514
Puanları
0
kardeŞ O Da GÜzel De Ben GeÇen Ad-aware Dİye Bİ Program Buldum SÜper VİrÜs Falan Gİremİyo 10 Senedİr Kullanan ArkadaŞlarim Var
 

kızılkasırga

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,708
Puanları
0
awast guzel pc hıc kasmıyor.
norton pc nın canına okuyor
 

yenibeyin

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
712
Puanları
0
Web sitesi
www.yenibeyin.com
awastın bulamadığı spyware'ler var kardeş dikkat et
 

Yusuf Bahar

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
1,911
Puanları
38
Yaş
37
Web sitesi
www.yusufbahar.org
kızılkasırgaya katılıyorum önce norton kurcaksın temiz bi tarama yapcaksın sonra kaldırıp avastı kurcaksın en sağlamı bence...

spay meselesi içinde ad-awere mi ne bi program var bide spay bot destroy searc var süper oluyo...
 

yenibeyin

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
712
Puanları
0
Web sitesi
www.yenibeyin.com
kızılkasırgaya katılıyorum önce norton kurcaksın temiz bi tarama yapcaksın sonra kaldırıp avastı kurcaksın en sağlamı bence...
ammar senden allah razı olsun :D

niye norton ile güzel bir tarama gerekiyor avastı kullanacaksa eğer o bütün virüsleri bulamıyor mu bulamıyorsa niye onu kullanayım ;)
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
VALLA
KASIYOR FALAN AMA DEĞER DOSTLAR NORTONUN ÜSTÜNE TANIMAM..
BÖYLE BİR GÜVENLİK YOK YANİ... KULLANANA KADAR BENDE İNANMIYORDUM ;)HELE O PARENT CONTROL SAYESİNDE KÖTÜ SİTLERE GİREMEME EN GÜZELİ...
 

SeTTaR

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,142
Puanları
63
Norton Antivirüs diyelim .
 

Ecrin

'Bâd-ı Sabâ..'
İhvan Üyesi
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
Avast..
 

Ebu Computer

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
22,784
Puanları
113
Konu 8 sene sonra hortlamış...

Bizde Kaspersky diyelim...

Bu liste yıllara göre değişebilir...

2006 senesinde oy verenler şimdi farklı virüs programları kullanıyor olabilir...
 
Üst