CaNıM KaRdEşİm sEn NeLeRe şAhİt OlMaDınKi | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

CaNıM KaRdEşİm sEn NeLeRe şAhİt OlMaDınKi

K

Karayel

Misafir

Canım kardeşim
sen nelere şahit olmadınki
sen hiç ummadık anda girdin evimize
evimize mutluluk ve sevgi getirdin
sen daha yeni yeni dünyaya gözlerini açerken
ırakta binlerce çocuk acımasızca öldürülüyordu.
acımasızdı amarika acımasızdı askerler
sen daha nelere şahit olmadınki
babamın annemi dövmesine ,
gece yarıları uykundan uyanıp
soğuk bir yollara düşerdik üçümüz
sen ben ve annem
yolar sesiz olurdu o saatlerde
yıldızlar yolumuzu aydınlatırdı
ay ise bir güneş gibi doğardı üzerimize
melekler hep yanı başında olurdu senin o soğuk gecede
kim bilir nasıl da donmuştu o küçük bedenin o küçük yüreğin
o minik ellerin nasılda titriyordu
ve ogece o kadar isyan ettimki babama
baba bile diyemedim o adama
Artık bi seneryo olmuştu bu kardeşim
sen her şeye rağmen
o gülüşünü o bakışlarını saklamadın bizden
seni çok seviyorum canım kardeşim elçin
 
K

Karayel

Misafir
evet arkadaşlar bunu dün gece yazdım ve sizinle paylaşıyorum. çünkü bu siteye üye olanlar muhabbet edenlerin hepsi cana yakın iyi yürekliler. allah bin defa razı olsun bu siteyi hazırlayana saygılarımla


bu şiiri 2 yaşındaki canım kardeşime yazdım.
 
K

Karayel

Misafir


Ogece korkmuştun sanki kardeşim
o yüreğin dayanamadı ve ağlamaya başladı
anlamıştın sanki
olayların içinde kalmıştın
her gece her gece
ama ben senin yanındayım canım kardeşim
ve hep yanında olacağım
sen evimizin küçük meleğisin
 
K

Karayel

Misafir
GÖZLERİN UÇURUM KENARINDAKİ ÖLÜM !!!!!!!!!!!!!!!!
 

Nur Cennet

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,046
Puanları
0
Yaş
28
MaşAllah Mugni Kardeşim..Güzel,İçten Yazıyorsun...
Resimdeki Kardeşinse Eğer Çok Tatlı MaşAllah...;)
Zeytin Gözlü:)
 
K

Karayel

Misafir
saol elimden geleni yapıyorum evet kardeşim o
 

Tuncay ÖZ

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,566
Puanları
0
wesselam ne güzel şiirler bunlar yüreğine sağlık
 
Üst