Arkadaşlar sürekli takip ettiğiniz köşe yazıları ve yazarlar var mı?

Arkadaşlar sürekli takip ettiğiniz köşe yazıları ve yazarları var mı?

  • Hayır yok

    Oy: 5 17.2%
  • Evet var

    Oy: 24 82.8%

  • Kullanılan toplam oy
    29

inteus

Üye
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
124
Tepkime puanı
0
Puanları
0
sürekli olmasada begendiğim yazarlar var.
ahmet taşgetiren(sanırım köşe yazarlığını bıraktı)
mehmet barlas
mustafa unal+
etyen mahçupyan
ve hilmi yavuz
 

şehidan

Asistan
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
542
Tepkime puanı
3
Puanları
0
....

Arkadaşlar ben hakan albayrak'ın yazılarını dikkatle takip ediyorum ve güzelde yazıyor...
 

AdımcA

Akşam ... Yine Akşam ...
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
2,420
Tepkime puanı
8
Puanları
0
ADSl kullanmaya başlayalı gazete almayı bıraktım.
Ama internet ortamında yazılarını takip ettiğim yazarlar var.

M. Şevket Eygi
Hasan Karakaya
Fehmi Koru
Yavuz Bülent Bakiler
Yavuz Bahadıroğlu
 

zerefşan

sustum...
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Tepkime puanı
10
Puanları
0
Konum
bensiz başkent
sürekli olmasada dücane cündioğlu(yeni şafak)
senai demirci(zaman)
 

Erhan

Profesör
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
2,115
Tepkime puanı
42
Puanları
48
Konum
Ankara
Web sitesi
www.softajans.com
elhamdüllah zaman gazatesinde takip etmeye çalışıyorum....

En Başta EKREM DUMANLI Abi
Abdullah Aymaz
Ali Ünal
Ahmet Şahin
Hekimoğlu İsmail...
A. Turan Alkan...
bu abilerin köşe yazılarını elimde geldiği kadar okumaya çalışıyorum tabi bunların yanında başkarıda var ama istisna olarak okuyorum....
bunun yanında bazı gazetelerin bizim hakkımızda ne düşündüklerini okuyorum o kişilerden en başta gelen kişide
Emin Çölaşan
selam ve dua ile...
 

şehidan

Asistan
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
542
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Ce: Arkadaşlar sürekli takip ettiğiniz köşe yazıları ve yazarlar var mı?

elhamdüllah zaman gazatesinde takip etmeye çalışıyorum....

En Başta EKREM DUMANLI Abi
Abdullah Aymaz
Ali Ünal
Ahmet Şahin
Hekimoğlu İsmail...
A. Turan Alkan...
bu abilerin köşe yazılarını elimde geldiği kadar okumaya çalışıyorum tabi bunların yanında başkarıda var ama istisna olarak okuyorum....
bunun yanında bazı gazetelerin bizim hakkımızda ne düşündüklerini okuyorum o kişilerden en başta gelen kişide
Emin Çölaşan
selam ve dua ile...

Maşallah kardeş zaman gazetesinin yazarlarını doldurmuşsun:D
 

Erhan

Profesör
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
2,115
Tepkime puanı
42
Puanları
48
Konum
Ankara
Web sitesi
www.softajans.com
Ce: Arkadaşlar sürekli takip ettiğiniz köşe yazıları ve yazarlar var mı?

Abi yok dikkat edersen Emin Çölaşan var....ama bize karşıt oldugu için okuyorum bilgilerini öğrenmek için.....

ne yapalım herkezin okuduğu bir gazete vardır......bizde onu okuyoruz....
 

Enes

İhvan Forum Üye
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
14,128
Tepkime puanı
1,244
Puanları
113
Konum
bâbil...
Ce: Arkadaşlar sürekli takip ettiğiniz köşe yazıları ve yazarlar var mı?

genelde prof. mustafa erdoğan sürat

bazen mahir kaynak

çok az hüseyin üzmez

en çok hasan karakaya... (uslubunu sevmiyorum o ayrı)
 

MEHMET EFE

Doçent
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Tepkime puanı
16
Puanları
0
Konum
...............
Web sitesi
www.serzenisler.com
Ce: Arkadaşlar sürekli takip ettiğiniz köşe yazıları ve yazarlar var mı?

tabi yazarlar önemlidir.. gazetenin resimleridir onlar.. gazeteyi gazete yapanlardır... internetten çoğu yazarı takip edebiliyoruz..

özellikle vakitin yazarları oldukça kaliteli..yanişafakta keza öyle.. milligazete hakanalbayrak ve ibrahim tenekeci..hee birde kemal belgin..zamanın bi yorum sayfaları güzel.. böyle.. netten tüm yazarları okuyabiliyoruz yani.. müthiş bi ortamları var yazarların.. ayrı bir dünya. içine girdiğiniz zaman anlarsınız...
 

eLiFNuR

Asistan
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
492
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Web sitesi
eLiFNuRuNPeNCeReSi.blogcu.com
Cv..

Vazgeçemediğimm Hocalarımdan biri...:dancing:
Ramazan programını kanal a'da yapıyor..18.00da..hergün..
Dr. Senai Demirci:yahoo: :clap2: :friends:
Zaman Gazetesi/Turkuaz Eki'nde..Hayat Memat Köşesiyle :) ;) :clap2:
 

Erhan

Profesör
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
2,115
Tepkime puanı
42
Puanları
48
Konum
Ankara
Web sitesi
www.softajans.com
Vazgeçemediğimm Hocalarımdan biri...:dancing:
Ramazan programını kanal a'da yapıyor..18.00da..hergün..
Dr. Senai Demirci:yahoo: :clap2: :friends:
Zaman Gazetesi/Turkuaz Eki'nde..Hayat Memat Köşesiyle :) ;) :clap2:


evet bende elimden geldiği kadar takip etmeye çalışıyorum çok güzel yazıları oluyor şahsen tavsiye ederim herkeze
 

ibrahimi

Has Uşak
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Tepkime puanı
1,831
Puanları
0
Yaş
37
Konum
forvet arkası
Hasan Karakaya abiyi de baya kişi takip ediyormuş :)
Valla ben çok beğeniyorum yazılarını...
 

Kaf-Nun

Asistan
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
544
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Konum
Yer_6
efsanevi çete dergisinin albayı güzel abimiz Hakan Albayrak

adam gibi adam imanı ve vicdanıyla dik duran güzel müslüman.

bodrum sahilinde kurşuna
dizilen bir mehdinin son sözleri:

dünya hakkını kullandı ve kaybetti
piçlere yol açın
taç koyun başlarına
h.albayrak
 
Üst