ALEVİLİK-6(Günümüzde Al-i Beyt ve Alevilğe bakış)

Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
241
Tepkime puanı
24
Puanları
0
Ben son bir kelam edip çıkıyorum temelli. Allaha inanıyor musunuz sayın Şahkulu? Benim inandığım Allah herşeye kadirdir. Her şeye kadir Allah Sen olmasaydım alemleri yaratmazdım dediği Habibi Resulunun yanına en büyük iki düşmanını niye yatırsın koyun koyuna? Ebu Cehil ve diğer müşriklerden yanına bile yaklaşabilmiş böyle herhangi bir kimse yokken . Hz Muhammed. efendimizin nasıl namazı eda ettiği sayısız kaynakta ve hatta yahudi kaynaklarında bile var iken namazı toptan reddetmenin büyük yanlışların başlangıcı olabileceğine biraz bile olsun bir ihtimal vermiyor musunuz?

Birde çöllerde yaşayan zehirli yılanların zehirleri ölümcüldür. Zehirden ölmediyse nedeninin de açıklayabilir misiniz? Tabi bir Peygamber onu iyileştirmediyse.

Aklım almıyor. Diyorsunuz ki Ebubekir ve Ömer radiyallahu anh kafir idiler. tüm hayatı boyunca Peygamberin yanında kaldıklarına göre ya Hz. Muhammed size göre akılsızdı ya da Allah unutup kıyamete kadar ümmetinin hepsini tek tek miraçta Habibine gösterirken bu iki kişiyi unutmuştu. Hiç mantığınız alabilir mi bunu? Sadece bir düşünün. Ateiste bu kadar anlatsaydım çoktan namaza başlamıştı, göbeğim çatladı.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
2,994
Tepkime puanı
93
Puanları
0
Kardeşlerim bir adam gelir.Kendi yolunu söyler ya çekilir gider.(Bu poropoganda yapmak amaçlıdır.Hadi buyursun yapsın.Buna şiddetle çevab vermek uygun olmaz.)Ya sizinle müzakere yapmak istiyorum der.Her iki taraf saygı ölçüleri içerisinde müzakere kuralları çercevesinde olayı müteala ederler.Bu kimseler vicdanlı ve insaflıysa hak sözü kabul ederler.Yok bu kadar ileri bir vicdanilik yoksa hak söz karşısında en azından sukut ederler.
Birde adam var maksadı fitne maksadı kışkırtmak.Maksadı haşa habis kişliliği ile hakaret etmek niyetiyle yazar.Buna elbet şiddetle mükabele ederek susturmak lazım.
Bu da biraz yönticilerin dikkatinde gizli.Yani böyle tiplere fırsat verilmemesi lazım.
 

elcevaz13

Profesör
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
1,472
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yaş
40
Web sitesi
www.herkul.org
5-hz.peygamber kendisini bir ilim şehri diye tanıtırken,niye ilmin kapısı be
kir,ömer değilde Alidir demiştir?
6-resulullah Ali için Musaya Harun neyse sende benim için aynısın der
ken ne demek istemiştir?niçin ebubekir ve ömeri bu makamda saymamıştır?

Hazret-i Ali'nin (r.a.) şahsı hakkında sair hulefâdan ziyade senâkârâne ehâdisin kesretle intişarının sırrı şudur ki: Emevîler ve Haricîler ona haksız hücum ve tenkis ettiklerine mukabil, Ehl-i Sünnet ve Cemaat olan ehl-i hak, onun hakkında rivâyâtı çok neşrettiler. Sair Hulefâ-i Râşidîn ise öyle tenkit ve tenkise çok maruz kalmadıkları için, onlar hakkındaki ehâdisin intişarına ihtiyaç görülmedi.
Hem istikbalde Hazret-i Ali (r.a.) elîm hâdisâta ve dahilî fitnelere maruz kalacağını nazar-ı nübüvvetle görmüş, Hazret-i Ali'yi (r.a.) meyusiyetten ve ümmetini onun hakkında sû-i zandan kurtarmak için,
b459.gif
-1- gibi mühim hadislerle Ali'yi (r.a.) teselli ve ümmetini irşad etmiştir.

"Ben kimin efendisiysem, Ali de onun efendisidir." Tirmizî, Menâkıb: 19; İbni Mâce, Mukaddime: 11; Müsned, 1:84, 118, 119, 152, 331, 4:281, 368, 370, 382, 5:347, 366, 419; el-Kettânî, Nazmu'l-Mütenâsir fi'l-Ehâdîsi'l-Mütevâtir, s. 24; el-Münâvî, Feyzü'l-Kadîr, 6:218; İbni Hibbân, Sahih, 9:42; Hâkim, el-Müstedrek, 2:130, 3:134.

Risale-i Nur Külliyatı Arama Motoru
 

elcevaz13

Profesör
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
1,472
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yaş
40
Web sitesi
www.herkul.org
Amma Şîa-i Hilâfet ise, Ehl-i Sünnet ve Cemaate karşı mahcubiyetinden başka hiçbir hakları yoktur. Çünkü bunlar Hazret-i Ali'yi (r.a.) fevkalâde sevmek dâvâsında oldukları halde tenkis ediyorlar ve sû-i ahlâkta bulunduğunu onların mezhepleri iktiza ediyor. Çünkü diyorlar ki, "Hazret-i Sıddık ile Hazret-i Ömer (r.a.) haksız oldukları halde, Hazret-i Ali (r.a.) onlara mümâşât etmiş, Şîa ıstılahınca takiyye etmiş, yani onlardan korkmuş, riyâkârlık etmiş." Acaba böyle kahraman-ı İslâm ve "Esedullah" ünvanını kazanan ve sıddıkların kumandanı ve rehberi olan bir zâtı riyâkâr ve korkaklıkla ve sevmediği zatlara tasannukârâne muhabbet göstermekle ve yirmi seneden ziyade havf altında mümâşât etmekle, haksızlara tebaiyeti kabul etmekle muttasıf görmek, ona muhabbet değildir. O çeşit muhabbetten Hazret-i Ali (r.a.) teberrî eder.
İşte, ehl-i hakkın mezhebi hiçbir cihetle Hazret-i Ali'yi (r.a.) tenkis etmez, sû-i ahlâk ile itham etmez, öyle bir harika-i şecaate korkaklık isnad etmez ve derler ki: "Hazret-i Ali (r.a.) Hulefâ-i Râşidîni hak görmeseydi, bir dakika tanımaz ve itaat etmezdi. Demek ki, onları haklı ve râcih gördüğü için, gayret ve şecaatini hakperestlik yoluna teslim etmiş."
Elhasıl: Herşeyin ifrat ve tefriti iyi değildir. İstikamet ise, hadd-i vasattır ki, Ehl-i Sünnet ve Cemaat onu ihtiyar etmiş. Fakat, maatteessüf, Ehl-i Sünnet ve Cemaat perdesi altına Vahhâbîlik ve Haricîlik fikri kısmen girdiği gibi, siyaset meftunları ve bir kısım mülhidler, Hazret-i Ali'yi (r.a.) tenkit ediyorlar. Hâşâ, siyaseti bilmediğinden hilâfete tam liyakat göstermemiş, idare edememiş diyorlar. İşte bunların bu haksız ithamlarından, Alevîler Ehl-i Sünnete karşı küsmek vaziyetini alıyorlar. Halbuki, Ehl-i Sünnetin düsturları ve esas-ı mezhepleri, bu fikirleri iktiza etmiyor, belki aksini ispat ediyorlar. Haricîlerin ve mülhidlerin tarafından gelen böyle fikirlerle Ehl-i Sünnet mahkûm olamaz. Belki Ehl-i Sünnet, Alevîlerden ziyade Hazret-i Ali'nin (r.a.) taraftarıdırlar. Bütün hutbelerinde, dualarında Hazret-i Ali'yi (r.a.) lâyık olduğu senâ ile zikrediyorlar. Hususan, ekseriyet-i mutlaka ile Ehl-i Sünnet ve Cemaat mezhebinde olan evliya ve asfiya, onu mürşid ve Şah-ı Velâyet biliyorlar. Alevîler, hem Alevîlerin, hem Ehl-i Sünnetin adâvetine istihkak kesb eden Haricîleri ve mülhidleri bırakıp ehl-i hakka karşı cephe almamalıdırlar. Hattâ bir kısım Alevîler, Ehl-i Sünnetin inadına sünneti terk ediyorlar. Her ne ise, bu meselede fazla söyledik; çünkü ulemanın beyninde ziyade medar-ı bahis olmuştur.
Ey ehl-i hak olan Ehl-i Sünnet ve Cemaat! Ve ey Âl-i Beytin muhabbetini meslek ittihaz eden Alevîler! Çabuk bu mânâsız ve hakikatsiz, haksız, zararlı olan nizâı aranızdan kaldırınız. Yoksa, şimdiki kuvvetli bir surette hükmeyleyen zındıka cereyanı, birinizi diğeri aleyhinde âlet edip, ezmesinde istimal edecek. Bunu mağlûp ettikten sonra, o âleti de kıracak. Siz ehl-i tevhid olduğunuzdan, uhuvveti ve ittihadı emreden yüzer esaslı rabıta-i kudsiye mâbeyninizde varken, iftirakı iktiza eden cüz'î meseleleri bırakmak elzemdir.
Risale-i Nur Külliyatı Arama Motoru
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
1-islamı kabul eden ilk üç kişi=Ali,Hatice ve Zeyd(ebubekir ilk üçte yoktur)
2-ebubekir
3-ebubekir vardı,yalnız bu durumu daha önce izah ettik,ilgili bölümü oku,
4-resulullah son nefesini Alinin kolunda vermiştir,cenazesini de Ali yıkayıp
defnetmiştir

şimdi biz soralım,izninle;

1-ebubekiri ayağından mağarada yılan niye sokmuştur?
2-suikast gecesi yatağında yerine kim ölümü göze almıştır?
3-gadir hum günü hutbesinde peygamber ne vasiyet etmiştir?
4-hayber kalesini niye ebubekir ve ömer alamamış ve kaleyi Ali alabil
miştir?
5-hz.peygamber kendisini bir ilim şehri diye tanıtırken,niye ilmin kapısı be
kir,ömer değilde Alidir demiştir?
6-resulullah Ali için Musaya Harun neyse sende benim için aynısın der
ken ne demek istemiştir?niçin ebubekir ve ömeri bu makamda saymamıştır?
7-niçin uhudda kaçanlar arasında ebubekir ve ömer de vardır?


Aferim çalışıp gelmişsin,
Ben sorduktan 2 saat sonra ordan burdan alıp getirmek senin niyetini ortaya koyuyor zaten.

Bana sorduğun soruların hepsi alevi ve şia kaynaklarından propoganda amaçlı alıntılar.

Ebubekir in mağrada hayatını yehlikeye atması önemli değil yılanın sokması önemli sizce,

Suikast gecesi tabiki hz ALİ vardı yanında onun hanesinde yaşıyodu,ebu bekir kendi evinden kalkıp gelecek değil mantıksız olmuş bu.

Burda ebu bekir veya ömer ile ali yi kıyas etmiyoruz o sizin mesleğiniz ALİ kahramandır seyfullah dır kahraman olduğu için ona nasip olmuştur ama sanki tekbeşına kaleyi almış gibi mitolojik yamışsın ,orda islam ordusu vardı içinde birbirinden kıymetli sahabeler vardı.Şehid olanlar da oldu şimdi onlar değersiz mi ,hamasi yaklaşım,objektif olmaktan ziyade efsanevi bir yaklşım.

ALİ ye ilmin kapısı demiş çünkü çocukluğundan beri onun yanında yetişmiş sünneti yaşayarak öğrenmiş ne var ki bunda bu durum ömer ve ebu bekir i cahil mi yapar.

Uhud da kaçan bir sahabi yok ki içlerinde ömer ve ebu bekir olsun orda yenilgi var ve sebebi tepeyi bırakan okçular,yani ömer i tanımasak korkak diyeceksin.


Bak kardeşim şia kaynaklı uydurma siyerleri ve sadece ALİ odaklı itikadi söylemler ancak kendinizi kandırmadır.

Ve levki öyle diyelim ALİ hepsinden üstündü,bu neyi değiştirir,asrı saadette uzay çağına mı geçilecekti ALİ ilk halife olsaydı.

Hepsinin kaynağı aynı kuran ve sünnet,hepsi efendimiz,i şahsen görüp yaşamış insnlar,bu manasız ALİ öne çıkarma çabaları sizi ancak islam aleminden koparır ki öylede oldu zaten lanetli gibi kenarda kaldınız.Yanlış anlaşılmasın lanetlisiniz demedim bunu kendinize siz yaptıız teşbihte hata olmaz.

Şimdi yukarda sorduğun sorulara bakıyoruz verdiğin ve yazdığın cevaplara bakıyoruz sonr diyosun ki bizim dedelerimiz siz ehli sünnete yani sünnilere kardeşlerimiz der diyosun.

İşin açıkçası sizin meşrebinizde samimiyet yok ,göremiyoruz.Sizdeki maksat ALİ ye muhabbet değil ömere düşmanlık dır,muhabbet üzere kurulmuş bir mezhep geçmişteki olayları bukadar nefret ile anmaz,ancak düşmanlık üzre kurulu bir mezhep 1500 yıl önceki olaylara bukadar çarpıtarak kin ve garez besler.Ben derim ki ki dinlemeyeceğin aşikar evet haklısnız ALİ üztün bir insan dı ama ondan da üstünü hz MUHAMMED sav dı onu kendinize baz alın,ALİ değil kılavuz ,kılavuz olan kuran ve peygamber.Ve bu sebeple dir ki gadir hum olayında şia nın kendi uydurma kaynakları bu hal ile çelişir.
 

m-angel

Nam-ı diğer TÜRBEDAR
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,629
Tepkime puanı
260
Puanları
0
Yaş
55
Bu forumda medenice yazabilirsin, sorduğun sorulara aynı medenilik ile cevap da alabilirsin ama bunları yaparken Hz Ebu Bekir'in imanını sorgulaman Eğer imanlı olsaydı ayağını yılan sokmazdı şeklindeki talihsizce yazılmış olan cümlen bütün bu iyi niyet gösterme çabalarını yerle yeksan etti. Hz Ebu Bekir SAhabidir kardeşim. Sokakta orda burda gezen alelade bir insan değildir haşa.
“(İslam dinine girme hususunda) öne geçen ilk muhacirler ve ensar ile onlara güzellikle tabi olanlar var ya, işte Allah onlardan razı olmuştur, onlar da Allah'tan razı olmuşlardır. Allah onlara, içinde ebedi kalacakları, zemininden ırmaklar akan cennetler hazırlamıştır. İşte bu büyük kurtuluştur.” (Tevbe, 100)
Şimdi İman eden ilk beş içinde yer alan Hz Ebu Bekir hakkında iman sorgusu yapman bu ayetle nasıl bağdaşır bunu izah edermisin.
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
:O Ne diyosun sen yaav,nerden ezberledin bunları,hzÖMER elinde kılınç la biat mı topladı,yok yaa yıkanmış beyin böyle oluyor demekki.Bitomar yalan iftira ezberleyip burda makine gibi yazıyosun sonra yalanmı diyosun ,el-bette yalan.Yok cenazeye katılmamışlar yok mezardan çıkarmak istemişler ali olmasaymış çıkaracaklarmış,hüseyini az muaviye yi çok severmişiz,elinde sevgi ölçer mi var muharem diyince illa sizin gibi yerlerde mi debelenicez yas tutmanın bile adabı var.ula bunlara kim inanır .

Ordan aldın lafı bağladın madımak a, o olayın provakasyon olduğunu mahkeme ispatladı,ALLAH sizlere akıl fikir iman versin.Ne denir ki başka.

Bukadar yalan ve uydurmaya tartışma yapılmaz,senin derdin hakkı aramak değil propaganda.Evet burası özgür düşünce paylaşım platformu özgürce iftira ve saçmalama yeri değil.

Şu andan sonra sahabeler ve ehlisünnet hakkında edeceğin kelimelere dikkat et çünkü bu tarz konuşamana izin verilmeyecek.
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
mezhepçilik sana mahsus, ama söylim,mezhep hizip demektir, dinde parça
lanmanın adı mezheptir, islam peygamberi geride mezhep bırakmadı,bu mez
hepleri kurduran da abbasilerdir, senin imam payesi verdiğin ebu hanifeyi
mezhep kurdurmak için zindanlara atıp, döve döve öldürmüşlerdir...
müçtehit,içtihat yapan demektir,mesela size göre muaviye, peygamber
torununu(Hasanı) zehirletip, Aliye savaş açıp kuranı da mızraklar ucuna ta
kınca içtihat yapmıştı, öyle değil mi? bir sünni arkadaş(sanırım şafiiydi) ay
nen bütün bunlara içtihat demiş ve büyük müçtehit muaviyeyi de övmüştü


Şimdi siz bu yazdıklarınıza bir de alkış bekliyorsunuzdur :crying: eh bekletmeyelim madem biz de :eek:leyo::clap2:


ve

tamam bende namaza başlayacağım, herşeyi ispat ettin,yalnız bana bu na
mazı kuranda vakitleriyle,şekliyle,rekatlarıyla göster,söz hemen başlayaca
ğım...


Kur!an-ı Kerîm de sizin yaşadığınız ve inandığınız şekil ayrıntısı ile var o halde ? Hı?:dancing:
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Kuran da kendini zincirle döv ,cem evinde kadınlı erkeli halka olup tur at diyo dimi şah kulu ondan yapıyosunuz siz.Salat diyince(dua yani 9)aklınıza tur atmak mı geldi.Hey ALLAHIM .
 

m-angel

Nam-ı diğer TÜRBEDAR
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,629
Tepkime puanı
260
Puanları
0
Yaş
55
ömer ve ebubekir peygam
ber daha gömülmeden hilafet derdine düşmüş kimselerdir, bu yüzden imam
Ali resulü defnederken bu kişiler cenazeye bile katılmamışlardır, cenazeden
sonra gelip resulün cenazesini mezarından çıkarmayı ve yeniden merasim ya
pılmasını bile teklif etmişlerdir, Alinin tepkisi üzerine bundan vazgeçmek zo
runda kalmışlardır,

Sen oradaydın herhalde. SEn benim soruma cevap ver. Hz Ebu Bekir'in imanını nasıl sorguluyorsun.
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
biz zincirle kendimizi dövmeyiz,şiilerle karıştırdın galiba...
üslubuna bakınca kontrolü kaybettin gibi...şimdi ben sana uyarsam uygun
olurmu bilmem?
bizim ibadetimizde kadın-erkek ayrımı yoktur, eşikten adımın atan herkes
meydanda candır, o meydan Hakk-Muhammed-Ali meydanıdır, tabi sizin ca
miler sadece erkeklere mahsustur,desinler diye kadınlarıda kimsenin görmedi
ği bir köşeye koymuşlar...kadın-erkek birlikte cemaat olamazsınız, mazallah
fitne çıkar, abdestiniz bozulur...

ALLAH ALLAH DEYİP GEL BU MEYDANA
CAN BAŞ FEDA EDİP GEL BU MEYDANA
GEL YÜZÜNÜ SÜR ŞAH-I MERDANA

ERKEK DİŞİ SORULMAZ MUHABBETİN DİLİNDE
HAKKIN YARATTIĞI HERŞEY YERLİ YERİNDE
BİZİM NAZARIMIZDA ERKEK-DİŞİ FARKI YOK
EKSİKLİK NOKSANLIK SENİN GÖRÜŞLERİNDE

HÜNKAR HACE BEKTAŞ-I VELİ

senin gibi düşünenlere tam 8 asır önce kutbu-l evliya olan hz.pir cevabını
zı vermiştir...


LA HAVLE VELA KUVVETE İLLA BİLLAH........

Bu ne mantık ya HU! Yani YARADAN'ın koyduğu kurallar öylesine ve alaysı dile almanıza hitaben konulmuş kurallar öyle mi?

Hacı Bektaş yukarıdaki sözleri burada bu anlamda kullanacağınızı asla düşünmemiştir, aklına gelse belki de sarf etmez idi..... :dancing:
Yukarıdaki beytlerden çıkardığınız kadın erkek bir yerde cem olup dansımsı hareketler yapmak öyle mi? (hadi hazreti Ali de böyle yapardı da deyin de tamamlansın )
(öyle bir alana doğru gidiyorsunuz ki tevbe de kurtuluşunuz olmayacak mazallah aman dikkat)
 

m-angel

Nam-ı diğer TÜRBEDAR
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,629
Tepkime puanı
260
Puanları
0
Yaş
55
Benim kızdığım falan yok. size sadece acıyorum ve üzülüyorum. Hz Ebu bekir sa-ha-be dir siz beğensenizde beğenmesenizde öyledir. Ve sahabenin önde gelenidir. Ama ne dersek diyelim ne söylersek söyleyelim sonuç değişmeyecek. Sizinle bizim aramızda ki en büyük fark Bizim Sahabenin hepsini sahabe olarak kabul etmemiz ve saygı göstermemiz.
Çocuk oyuncağımı bu kardeşim yok Aliye verilecektide ebu Bekir elinden aldı falan yapmayın ya.
Bir not daha bu forum da Sahabeye ve ehl-i beyte laf söyleyenler barınamaz.
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
ebubekir kimdir, ne iş yapar, makamı, ilmi nedir? onu takip etmenin delilleri
nelerdir?sadece dönemin mekke zenginlerinden malı mülkü olan, 40 lı yaşlar
dan sonra putperestlikten müslümanlığa dönmüş biridir, o kadar...
bak biz Ali ve ehlibeytin makamını delilleriyle ortaya koyduk, siz de bekirin ne özelliği olduğunu ortaya koyun, ispat edin, kızmaya gerek yok...
birşey daha söyleyeyim, ebubekirin diğer ismi latın oğludur, babası erkek
çocuk sahibi olmak için birgün büyük putlardan lata yakarmış,dua etmiş,dua
sı kabul olmuş ve ebubekir doğmuş, gerçek ismi de ebu bakr' dır, bekir değil
mesela şah-ı merdan Alinin nech-ül belaga diye dev bir eseri var, bekirin
geride bıraktığı kayda değer birşey var mı?


Edebe doğru gelin bakalım...

Biz Hazreti Ebubekir radiyallahu anh diyerek hitap etmeyi öğrendik... bu şekilde de anılmasını isteriz....

Hazreti Ali radiyallahu anh gibi tıpkı.... Allah onlardan razı olsun bizleri de onların yollarında gidenlerden eylesin....

Sizin gibi bîedeb e de hidayet ve islah nasib eylesin....
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
biz zincirle kendimizi dövmeyiz,şiilerle karıştırdın galiba...
üslubuna bakınca kontrolü kaybettin gibi...şimdi ben sana uyarsam uygun
olurmu bilmem?
bizim ibadetimizde kadın-erkek ayrımı yoktur, eşikten adımın atan herkes
meydanda candır, o meydan Hakk-Muhammed-Ali meydanıdır, tabi sizin ca
miler sadece erkeklere mahsustur,desinler diye kadınlarıda kimsenin görmedi
ği bir köşeye koymuşlar...kadın-erkek birlikte cemaat olamazsınız, mazallah
fitne çıkar, abdestiniz bozulur...

ALLAH ALLAH DEYİP GEL BU MEYDANA
CAN BAŞ FEDA EDİP GEL BU MEYDANA
GEL YÜZÜNÜ SÜR ŞAH-I MERDANA

ERKEK DİŞİ SORULMAZ MUHABBETİN DİLİNDE
HAKKIN YARATTIĞI HERŞEY YERLİ YERİNDE
BİZİM NAZARIMIZDA ERKEK-DİŞİ FARKI YOK
EKSİKLİK NOKSANLIK SENİN GÖRÜŞLERİNDE

HÜNKAR HACE BEKTAŞ-I VELİ

senin gibi düşünenlere tam 8 asır önce kutbu-l evliya olan hz.pir cevabını
zı vermiştir...

yok yok karıştırmadım şii nedir alevi nedir bilirim yukardan aşşağı imam saymaca neticede hepsi.ama itikad aynı olunca akıbet de aynı oluyor,e o hakde sizin kapıdan homoseksüel ler de gire sorun olmıcak öle mi.Bu mantık dan bu çıkıyor.,

Kontrol mevzuu na gelince yahu bir lafı alıp çarşaf gibi alakasız konulara dalıp kontrolden çıkan sensin.

Şimdi geveleme den bana sataşma metodu ile kaçmadan de bakalım,Sizin halka olup tur atmanız artık önüne kim gelirse almanız içer o kuranda nerde yazıyo.Hz ali sema yapmış mı yada efendim,iz,hemde kadın erkek bir arada.

Ebu bekir de cahiliye devrinde puta tapmazdı efendimiz gibi hanif di oda,azının ayarına dikkat et.
 

şahkulu

Yasaklı
Katılım
5 Ara 2009
Mesajlar
193
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
alevilik

Şimdi siz bu yazdıklarınıza bir de alkış bekliyorsunuzdur :crying: eh bekletmeyelim madem biz de :eek:leyo::clap2:


ve




Kur!an-ı Kerîm de sizin yaşadığınız ve inandığınız şekil ayrıntısı ile var o halde ? Hı?:dancing:

biz ibadetin şekli var diye diretmiyoruz ki, yalnız kuranda allah'' benim mü
lerim ayakta iken, otururken, yan yatarken daima beni anarlar,zikrederler''
diyor, yani salat-ı daim diyor, 5 vakit duvara karşı yatın kalkın demiyor...
hem birgün cem izlemeye gel de aşk ile nasıl ibadet yapılır gör istersen,sü
rekli ezbere anlamını bilmeden arapça okuyup, eğilip bükülmeyi ibadet mi sa
nıyorsun?
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
biz ibadetin şekli var diye diretmiyoruz ki, yalnız kuranda allah'' benim mü
lerim ayakta iken, otururken, yan yatarken daima beni anarlar,zikrederler''
diyor, yani salat-ı daim diyor, 5 vakit duvara karşı yatın kalkın demiyor...
hem birgün cem izlemeye gel de aşk ile nasıl ibadet yapılır gör istersen,sü
rekli ezbere anlamını bilmeden arapça okuyup, eğilip bükülmeyi ibadet mi sa
nıyorsun?
Tabi canım tef dümbelek çalıp oynarken güzel aşka geliyonuz orasını biliyoryuuz,yatarken ayaktayken dümbelek çalın ı diyo kuran yerini göster.
 

ummuhan

Kıdemli Üye
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12,943
Tepkime puanı
1,042
Puanları
0
Konum
Arz
biz ibadetin şekli var diye diretmiyoruz ki, yalnız kuranda allah'' benim mü
lerim ayakta iken, otururken, yan yatarken daima beni anarlar,zikrederler''
diyor, yani salat-ı daim diyor, 5 vakit duvara karşı yatın kalkın demiyor...
hem birgün cem izlemeye gel de aşk ile nasıl ibadet yapılır gör istersen,sü
rekli ezbere anlamını bilmeden arapça okuyup, eğilip bükülmeyi ibadet mi sa
nıyorsun?


:clap2: hadi bi alkış daha ensenize doğru....

Kur'an-ı Kerim e imanınız mı yok sizin?

Bizi sorgulamayın biz aynen Hazreti Ali r.a ve hazreti Fatıma r.a ve hazreti hasan r.a ve hazreti Hüseyin r.a .... ve diğer büyüklerimiz gibi namaz kılıyor, oruç tutuyor, hacc yapıyor, kelime-i şahadet getiriyor, zekat veriyoruz.... aynen onlar gibi kıyamda duruyor, kıraat ediyor ruku ve secde ile namaz kılıyoruz...

( Ve not : Cem izledim... ben burkuldum... yanımdakiler ise çok eğlendiler bilginize )
 

şahkulu

Yasaklı
Katılım
5 Ara 2009
Mesajlar
193
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
alevilik

Edebe doğru gelin bakalım...

Biz Hazreti Ebubekir radiyallahu anh diyerek hitap etmeyi öğrendik... bu şekilde de anılmasını isteriz....

Hazreti Ali radiyallahu anh gibi tıpkı.... Allah onlardan razı olsun bizleri de onların yollarında gidenlerden eylesin....

Sizin gibi bîedeb e de hidayet ve islah nasib eylesin....

Ali r.a değil Ali Keremullahi Vechedir o bir kere, sana göre allah bekirden
razı olabilir,bana göre değil, bunun edeble ne ilgisi var?
keremullahi veche ne demektir, biliyormusun?
 

m-angel

Nam-ı diğer TÜRBEDAR
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,629
Tepkime puanı
260
Puanları
0
Yaş
55
Çok ilgisi var ama edep anlayışımız farklı olduğu için anlatmak zor bunu size.
 
Üst