1500 Yıllık İncil Hz.İsa'nın Çarmığa Gerilmediğini Söylüyor Hz.MUHAMMED'İ HABER VERİYOR

adams77

Kanalizasyoncu
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
25,940
Tepkime puanı
2,067
Puanları
113
Konum
Mars
Daha tahrif kelimesinin anlamını bilmeden soru sorupta cevabını anlamamaya çalışanla munazara yapılmaz...zavallı ''mana ve anlam değişti'' demekle tahrif olduğunun farkında bile değil!!! Hayret!!!

Kuralları sen koymuyorsun :) yapılmayacağına nasıl karar veriyorsun!!! bir kere düşünmeden yorum yapıyorsun yazdığımı gram anlamış değilsin hayret etmen gayet normal ama unutma zavallı mana ve anlamı değişsen bile bu mana ve anlamın korunmuş olanı var ve bu sizin tekelinizde değil
 

Dua Nur

Kıdemli Üye
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
37,459
Tepkime puanı
247
Puanları
0
Bak yukarıda Müslüman arkadaş söylemiş. İncil İsa'ya inen İncilse nasıl İsa Mesih'ten 3. şahıs olarak bahseder, onun ölümünü anlatır. Barnabas'ın ağzından bir Avrupalı tarafından yazılmış uyduruk bir tarihçeden ibarettir ve komik hatalarla doludur. Neresinden tutsanız elinizde kalır. Size yıllardır anlatıyorum bu barnabas hikayesini inatla aynı şeyleri söylüyorsunuz. Kulağınızı tıkamışsınız. Ezbere konuşuyorsunuz. Benim sizinle alay eden üslupla konuşma sebebim budur. Aynı şeyi 40 bin kere ısıtıp önüme sürdünüz. 40 bin kere çürüttüm. 40 bin birinci kere gene getiriyorsunuz. İnsaf artık...

Bulununan incil, ile diğer çakma Barnabas incilleri arasında farklar olabilir.
 

kebîkec

İhvan Forum Üye
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
8,085
Tepkime puanı
1,924
Puanları
113
Aslı nerede o halde? Neden İsa Mesih'ten 500 yıl sonra yazılmış? Hani İncil İsa'ya inmişti, niye Barnabas yazmış? Ne İslam'dan haberiniz var, Ne İncil'den ne de kanıttan. Varsa yoksa komplo teorileri. Çok yazık size...

Mevcut incillerin ortak sorunu değil mi bu mesihci. Barnaba İncilinin daha geç yazılması veya meşhur olması öncekilerin hemen kayda geçtiği anlamına gelmiyor. En erken yazılanı Hz. İsanın ölümünden 60-100 yıl sonra yazılmış. Ve bizdeki hadisleri andırır bir tarz ile yazılmış. Üçüncü bir şahıs görüp ettiklerini kaleme almış. Direkt vahiy değil zaten gezi yazısı veya anı tarzını andırıyor tamamı.
 

hirahos

Kıdemli Üye
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Tepkime puanı
483
Puanları
0
Yaş
55
İncil-i Şerif'in aslı insanlardan gizlendi... Mevcut İncil nüshalarına kul kelamı karıştığı, öyle ki İsa As. efendimizin refinden sonraki zamanlara ait ifadelerin dahi metne girdiği, tahrif edildiği; bu yüzden birbiriyle çelişkili pek çok hususa rastlandığı ortadadır. Bu konuda çokça eser yazılmış ve yayılmıştır; Biz, hıristiyan alimiyken Müslüman olan Anselmo Turmeda'nın, Müslüman olduktan sonraki adıyla Abdullah Tercüman'ın meşhur eserini tavsiye ederiz. Pek sarih ve mukni bir tarz ile bütün çelişkileri ve akıl dışı yerlerini göstermiştir.

Mevcut İncil (müjde) nüshalarına, İncil-i Şerifin aslından ayetler de yazıldığından, mevcut nüshalar mesela yere atılmamalıdır. Affedersiniz, mesela mevcut nüshalara hakaret kelamı edilmemelidir. Olur ki bozulmamış bir Allah kelamından dolayı, Allah Tealaya karşı sui edeb hal caiz değildir.

İnsanlardan gizlenen asıl İncil-i Şerifi, Mehdi As. mübarek, gizlendiği yer neresiyse yeniden ortaya çıkaracak. Hıristiyanlardan Müslüman olanlar olacak inşallah...
 

Mesihçi

Ordinaryus
Katılım
29 Ara 2011
Mesajlar
2,212
Tepkime puanı
91
Puanları
0
Mevcut incillerin ortak sorunu değil mi bu mesihci. Barnaba İncilinin daha geç yazılması veya meşhur olması öncekilerin hemen kayda geçtiği anlamına gelmiyor. En erken yazılanı Hz. İsanın ölümünden 60-100 yıl sonra yazılmış. Ve bizdeki hadisleri andırır bir tarz ile yazılmış. Üçüncü bir şahıs görüp ettiklerini kaleme almış. Direkt vahiy değil zaten gezi yazısı veya anı tarzını andırıyor tamamı.
Ben o soruları İslami bir bakış açısıyla sordum. Bizim inancımıza göre zaten İncil ve Yeni Ahit'in herhangi bir kısmı İsa Mesih' inmediği gibi onun tarafından da kaleme alınmamıştır. Havariler ve elçilere inmiştir. İlk yüzyılın çeşitli dönemlerinde yazılma sebebi odur. Birden fazla yazarı vardır ve hiçbiri İsa Mesih değildir. Olması da inancımız açısından mantıksız olacaktır. Tanrı değil kullarına kitap gelir...
 

alitufan2003

Profesör
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
1,370
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Yalova
Teslis inancı, hıristiyanlığın kaynağından gelen bir inanç değildir. Tahriften kaynaklanan bâtıl inancıdır.
İsa Aleyhisselâm’dan sonra ilk yazılan Markos incilidir. Bu incilde İsa Aleyhisselâm’a “Sen Mesih’sin.” (8/29) denilirken, Luka’da “Sen Tanrının Mesihisin.” (9/20) geçmekte, Matta’da ise “Tanrının oğlu Mesih’sin.” (16/16) ibaresi yazmaktadır. Halbuki Matta ve Luka birçok alıntıyı Markos’tan yapmıştır. Yuhanna ve Pavlusun mektuplarında da teslis inancı mevcuttur. Hıristiyanlığa bugünkü teslis inancının sokan ve Hazret-i İsa’ya uluhiyet isnad eden fikirlerin babası Pavlus’tur.
Bugün hıristiyanların ilahi kitap olarak sahip çıktıkları İncil’in yaklaşık yarısı yahudi dönmesi Pavlus’un mektuplarından müteşekkildir.
“Yahudi dönmesi Pavlus Romalı bir hahamdı ve Hıristiyan olmadan önce bir çok Hıristiyana zulmetmişti. Hıristiyan olduktan sonra kiliseye yazdığı mektuplar İncil’in 27 kitabının hemen hemen yarısını oluşturuyordu. ‘Tanrının oğlu’ ve ‘haç’ Pavlus’un öğretilerinin temelini oluşturuyordu.” (Us News and World Report, 20 Nisan 1992, sf. 70)
Hıristiyanlıktan dönme eski bir pastörün (papazın) dediği gibi “Pavlus’un cin fikirli mektupları iftiracılık, dedikoduculuk, kıskançlık, ispiyonculuk, casusluk öğretir.” Özellikle bu mektuplar birçok tenakuz ve takiyyecilikle doludur.
“Hıristiyanlığa üçlemeyi sokan Aziz Pavlus, asıl adı Saul olan Tarsuslu bir yahudidir. Aziz Pavlus, ‘İsa bana inerek üçlemeyi öğretti’ diyerek ortaya çıkmadan önce de Kudüs’te Kabbala öğretimi yapmaktaydı.” (The Concised Atlas of the Bible, sf. 124)


İslâm dini ilk insan ve ilk peygamber Hazret-i Âdem Aleyhisselâm ile başlamış, zamanın akışı içerisinde ve her peygamber gelişinde en mükemmele doğru daima bir gelişme kaydetmiştir. Hazret-i Musâ Aleyhisselâm’a indirilen İslâm, Hazret-i Nuh Aleyhisselâm’a indirilen İslâm’dan daha geniş ve daha mükemmeldi. Hazret-i İsâ Aleyhisselâm’a gönderilen İslâm, Hazret-i Musa Aleyhisselâm’a indirilen İslâm’dan daha şümullü ve daha mükemmeldi. Muhammed Aleyhisselâm gelince de kemâlini buldu ve son şeklini aldı.
Allah-u Teâlâ Âyet-i kerime’sinde:
“Bugün sizin dininizi kemâle erdirdim, üzerinizdeki nimetimi tamamladım ve size din olarak İslâm’ı beğendim.” buyuruyor. (Mâide: 3)
Artık İslâm’dan sonra kıyamete kadar yeni bir din, yeni bir peygamber gelmeyecektir.
Bir Âyet-i kerime’de ise şöyle buyuruluyor:
“Allah katında din İslâm’dır.” (Âl-i İmran: 19)
Çağlar boyunca insanlığın maddî mânevî bütün ihtiyaçlarına cevap verebilecek bir özelliğe sahiptir.
İslâm dururken eski dinlere uymak, gündüz gökte yıldız aramak gibidir.


Tahrif Edilmiş İncil Dahi İsa Aleyhisselâm’ın
Kulluğuna ve Peygamberliğine Dair İfadelerle Doludur:
Yuhanna İncili’nde (6/14) “Gerçekten, dünyaya gelecek peygamber budur.” Luka İncili’nde (7/16) “Aramızda büyük bir peygamber ortaya çıktı.” Matta İncili’nde (13/57) “Bir peygamber, kendi memleketinden ve evinden başka yerde itibarsız değildir.” cümlesi ve buna benzer birçok beyan İsa Aleyhisselâm’ın açıkça resül, elçi ve gönderilmiş bir peygamber olduğunu gösterir. Diğer taraftan bütün bu ifadeler “Allah’ın oğlu.” tabirleri (Luka: 9/35, Matta: 3/17, Markos: 1/11, Yuhanna: 1/18) ile tenakuza düşmektedir. İsa Aleyhisselâm için bir yerde “Peygamber” başka bir yerde “Allah’ın oğlu” diyorlar. Böyle bir durum ilâhi bir kitapta ve dinde olmaz. Bu, İncil’in tahrif edildiğini gösterir.
Kur’an-ı kerim İsa Aleyhisselâm’ın durumunu sarih bir şekilde beyan eder.
“Hani havarilere, ‘Bana ve peygamberime iman edin’ diye ilham etmiştim. Onlar (da), ‘İman ettik, bizim Allah’a teslim olmuş kimseler (müslümanlar) olduğumuza sen de şahit ol’ demişlerdi.” (Mâide: 111)
“Mesih de, Allah’a yaklaştırılmış mukarreb melekler de, Allah’a kul olmaktan aslâ çekinmezler.
Kim O’na kulluktan çekinir ve büyüklük taslarsa, bilsin ki O, hepsini huzuruna toplayacaktır.” (Nisâ: 172)
“O, sadece kendisine nimet verdiğimiz ve İsrâiloğullarına numune kıldığımız bir kuldur.” (Zuhruf: 59)


İsa Aleyhisselâm bir beşerdir, insanlara hidayet yolunu göstermek için Allah tarafından gönderilmiş bir peygamberdir. Peygamberlik vazifesi ise halkı Allah’ın birliğine ve yalnız O’na kulluk yapmaya dâvet etmekten ibarettir.
 

DostunDostu

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
30 Eyl 2013
Mesajlar
6,183
Tepkime puanı
473
Puanları
83
Bir sorum olacak! Bu islam adına yapılan terör olaylarında ölen bir babanın oğlunu düşünün. Bu çocuk islam dinini kötü bir din olarak tanıyor. Yaşadıklarından dolayı ön yargılı olması doğaldır.

Soru şöyle. Bu çocuk akil baliğ olunca bir yaratıcının varlığını aklıyla bulsa ve buna iman etse ahirette cennete mi gider cehenneme mi?
 

kilicarslan

Kıdemli Üye
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
4,054
Tepkime puanı
41
Puanları
0
Bir sorum olacak! Bu islam adına yapılan terör olaylarında ölen bir babanın oğlunu düşünün. Bu çocuk islam dinini kötü bir din olarak tanıyor. Yaşadıklarından dolayı ön yargılı olması doğaldır.

Soru şöyle. Bu çocuk akil baliğ olunca bir yaratıcının varlığını aklıyla bulsa ve buna iman etse ahirette cennete mi gider cehenneme mi?
Allah bilir! Biz başkasını dert edeceğimize kendimizle daha çok igilensek daha iyi olmazmı?
 

kilicarslan

Kıdemli Üye
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
4,054
Tepkime puanı
41
Puanları
0
Ben o soruları İslami bir bakış açısıyla sordum. Bizim inancımıza göre zaten İncil ve Yeni Ahit'in herhangi bir kısmı İsa Mesih' inmediği gibi onun tarafından da kaleme alınmamıştır. Havariler ve elçilere inmiştir. İlk yüzyılın çeşitli dönemlerinde yazılma sebebi odur. Birden fazla yazarı vardır ve hiçbiri İsa Mesih değildir. Olması da inancımız açısından mantıksız olacaktır. Tanrı değil kullarına kitap gelir...

İnmiştir mi? Daha çok Hz. isa nın öğretilerinden akıllarda kalanlar daha sonra kayda geçmiştir dersek daha doğru olur.
inmiştir iddiası yeni çıktı anlaşılan, izah etmekte zorlanınca böyle deme ihtiyacı duydunuz anlaşılan.

Petrus havrilerden kabul edilir, o yazmamış onun tercümanı olan markus ısrar üstüne onun anlattıklarından hatırında kalanları kayda geçmiş. İşin ilginci Papias'a göre yazarı belli olan (markus)bu incilde paulusun öğrtilerine rastlanılmamasıdır. Yine bu incilde isa'nın insan tarafına vurgu yapılır: üzülen, aç, yorgun, ölüm korkusu olan.
 
Üst