yeni kapanan bi bayanla yapılan genel diyaloglar :))

zemahşeri

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
392
Puanları
0
--aaa kapandınmıııı?
---evet.(demek okadar belli oluyo ha)
--ya nası sölesem güzel olmuşta...
---...
--ya açıkçası önceden daha moderndin ne biliim daha çağdaş..
---:confused1[1]:
--ya bak ben açık konuşan biriyim.
---eee??
--ya hayatını yaşasana bee! ne bu?(ya örümcekbeyinli mi desem? amaan zaten cehalet almış başını gidio!)
---niye hayat böle yaşanmıyomu?
--sen bilirsin valla..okadar zorlukla karşılaşcan falan.. bi saç diilmi?
---:w00t2[1]: evet ben bilcem tabiiki!hem zten dini yaşamak kolay olmuyo bu devirde..ve bunları göze almışımki kapanmışım yani!hemde bi şaç diil dikkat edersen tessettür!
--ya hakkaten niye kapandın?
--- (ya Allah ın emri olan bşeye nası "niye diye sorabiliyolar!!")
öyle gerekiyordu..bittimi sualler??
--hmm ii hayrlı olsun(cehaletten hayırmı gelirmiş) haa bu arada sıcaktan yanmıyomusun?
---hıhı yanıyorum o yüzden yazın pek tarzım diil kapanmak!!
ya hayret bişi yaaaa!!!!!!
--ii ya nese hadi grşz
---(Allah korusun) byee..:O
 

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
hmm önce gülüp sonra ağlasammı yoksa önce ağlayıp sonra gülsemmi kestiremiyorum.

diyorumki keşke bende o hikayede geçen kız kadar cesaretli olabilseydim.gerici ,boyaz, öcü, irticacı ne derlerse desinler yolun sonunda Allah'ın rızası varsa tüm cümleler tüm kelimeler anlamsız ama ama ama iştee
kahretsin.nefsim bana hakim oluyo


:uzgunum[1]:
 
A

ada

Misafir
ne demiş şair
sen öyle bir insan ol ki akıllar dursun sen ona buna değil Allaha kulsun kim ne derse desin tesettür benim namusum şerefim,iffetim,nurum ve en önemlisi Rabbimin emri boşver kim ne derse desin azezel paylaşımın için teşekkürler
 

HuBeyB

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
484
Puanları
0
Yaş
35
Allahın istiği herseyden önce gelmeli !!!


Paylaşım için tesekkürler
 

Byrocktar

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,500
Puanları
0
ya birden ablam geldi aklıma ablam önceden tam bi çılgındı saçını kırmızıya boyatmıştı sonra kulakları hep delikti küpelr için sonra 2 ay kadar düşünüp kapandı trabzonda kayseriye geldi babam başını aç kızım falan dedi aha dedim kesin açıcak hyr baba allahın emri bu falan dedi ii be dedim demekki o zihniyet varmış dedim...
aradan 2 hafta geçti dışarı çıkmaya utanmaya başladı sonra geri açıldı :( :( :(
 
H

hod-ray

Misafir
gonzalez' Alıntı:
ya birden ablam geldi aklıma ablam önceden tam bi çılgındı saçını kırmızıya boyatmıştı sonra kulakları hep delikti küpelr için sonra 2 ay kadar düşünüp kapandı trabzonda kayseriye geldi babam başını aç kızım falan dedi aha dedim kesin açıcak hyr baba allahın emri bu falan dedi ii be dedim demekki o zihniyet varmış dedim...
aradan 2 hafta geçti dışarı çıkmaya utanmaya başladı sonra geri açıldı :( :( :(
Çok üzüldüm...yanında ona destek olan,onu cesaretlendiren birileri olsaydı tekrar açılmazdı bence..o sıralar insanın çok fazla morale,desteğe ihtiyacı oluyor.Allah yardımcısı olsun...
 

fisebilillah

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
148
Puanları
0
he yaw aynne böyle oluyor.hele çarşaf giyince neler olyuor?
aaa niye giydin,eşarpla daha güzeldin yaw...........manto insnan daha bir yakışıyor falan..
birde sana öcü gibi bakıyorlar..:)
ya şaka bir yanada bu zamanda pek öyle kapananna eskiden daha moderndir denilmiyor..niyemi çünkü artık (istisnalar var tabi haklarına girmiyim)kapanınca daha bir modern oluyorlar...
rabbim tüm bacılarımı en güzel bir şekilde örtünmeyi nasip etsin..ve o örtünün hakını verömeyi nasip etsin..
inşallah isteyen herkese nasib olur..nefislerine yenerler kardeşlerimiz..yoksa yazık olur kardeşlerimize..fani bir heves için değermi Allahın emrini çiğnemeye..
 

Byrocktar

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,500
Puanları
0
hod-ray' Alıntı:
Çok üzüldüm...yanında ona destek olan,onu cesaretlendiren birileri olsaydı tekrar açılmazdı bence..o sıralar insanın çok fazla morale,desteğe ihtiyacı oluyor.Allah yardımcısı olsun...
walla annem ben büyük ablam herkes destek çıktık ama büyük ablam açık kendi kapalı çarşıda gezemiorm rahatsız oluorm dedi bizde sen bilirsin nasıl rahat ediorsan öle davran dedik o da açıldı hatta ben hiç yapmadığım ve sevmediğim bişii yaptım ablamla bi odada 1 saat kadar konuştum nutuk çektim :D ama ne yaparsın bölesi hayırlıymış... :(
 

leyli

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
208
Puanları
0
gonzalez bi tanesin sen maşşallah nazar değmesin :)
yaşıtlarına bakıyorm bi de sana Allah hidayet versin , yardımcın olsun..amin :)
 

pınarm

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
14
Puanları
0
oturma münkir ile yeme sancı pas alırsın paklayamaz her kalaycı.kapandığın zaman kapalı arkadaşlar edinilmeli ki güç almak için. Allahı seviyorum diyene bir kapalı olmak okadar zorgelmemeli diye düşünüyorum.herkese selam
 

hıfz-ı lisan

perekli..
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
4,381
Puanları
83
kapalılığa çok karşı birisiydim ben kapanmamda kapanmam diye kendimi parçalardım hatta kur'ân kursuna gittiğim zaman bile sadece kurs içerisinde kapalıydım.ALLAH razı olsun yüzbinkere o hocamdan bize bir yazı okumuştu (kimin yazdığını bilmiyorum) :crying: hem dinledim hem ağladım hemde halima ısyan ettim sonuç ALLAH'a şükür kapandım :) üstelik çevremdeki arkadaşlarımın sokakta dalga geçercesine söyledikleri laflara, gezerken beni tanıyan insanların o anlamsız bakışlarına aldırmadan ben istedim ALLAH rızası için kapandım dedim.:good[1]:

şuda bir gerçek çevre insanı çok etkiliyor bunu aşabilmekte herşeyden öte ALLAH(cc) var diyebilmek ve inanmak....

RABBİM bu arkadaşlarımızın yardımcısı olsun..:friends:
 

laedri

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
1,487
Puanları
0
kapanmak Allah rızası içinse öyle güzel ki
kim ne derse desin
Rabbim kalbimize inşirah versin
kapalıyım
açık olduğum günlerden daha mutluyum
ve daha özgür
 
Üst