Tekrar görüşmek üzere inşallah...

MiHRiMaH

Son gülen... :/
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
769
Puanları
0
Konum
İstanbul...
Değerli mümin kardeşlerim... Rahatsızlığım sebebiyle on gün belki de daha fazla bir süre, forumda aktif olamayacağım... Haklarınızı helal ediniz... Benden yana ne hak varsa, hepsi helaldir... Aranıza yeni katıldım, ama ihvan-forumu hakiki manada samimi ve güzel bir ortam olarak benimsedim bu kısa sürede... Allah herbirinizden razı olsun... Selametle kalın...



 
H

hiç

Guest
Rabbim şifa versin kardeşim :( siz de helal ediniz bizden yana helaldir..:shake2[1]: keyifle takip ediyordum sizin yazılarınızı..:) Rabbim yardımcınız olsun geçmiş olsun.... tez zamanda yeniden görüşebilmek duası ile...
 

SeNoL

MUEYABYA
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
4,867
Tepkime puanı
224
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Kocaeli
ALLAh şifanızı en kısa zamanda verir inşaallah...
 

MEHMET EFE

Doçent
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Tepkime puanı
16
Puanları
0
Konum
...............
Web sitesi
www.serzenisler.com

acil şifalar diliyoruz rabbimizden.. inşallah en yakın zamanda aramızda olursunuz... bekliyeceğiz efendim.. sizden yine bu başlık altında geldim arkadaşlar demeni bekliyeceğiz...tekrar geçmiş olsun....
 

ÇiLe-i AşK

Asistan
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
542
Tepkime puanı
2
Puanları
0
rahatsızlıgınız her ne ise Rabbim biran önce saglıgınıza kavusmayı nasib etsin inşAllah bekliyoruz döneceginiz günü ;) slm ve dua ile
 

metin29

Üye
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
83
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Konum
istanbul
hakkında we hakkımızda herşeyin hayırlısı
dua en güzel kalkandır
 

hirahos

Kıdemli Üye
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Tepkime puanı
483
Puanları
0
Yaş
54
Cenab-ı Hak şifa ve sıhhat ihsan ede güzel kardeşim.. Özleyeceğiz seni..
 

yenibeyin

Asistan
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
712
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.yenibeyin.com
allah acil şifalar versin :)
yazılarını merakla okuyordum be abla inşallah daha kısa sürede gelirsin
 

Hanne

Doçent
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
1,366
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Değerli mümin kardeşlerim... Rahatsızlığım sebebiyle on gün belki de daha fazla bir süre, forumda aktif olamayacağım... Haklarınızı helal ediniz... Benden yana ne hak varsa, hepsi helaldir... Aranıza yeni katıldım, ama ihvan-forumu hakiki manada samimi ve güzel bir ortam olarak benimsedim bu kısa sürede... Allah herbirinizden razı olsun... Selametle kalın...



[/Q

GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞİM RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞ ...İYİ OL YENİDEN ARAMIZA DÖN İNŞ... PAYLAŞIMLARINI BEKLİYORUZ....
 

MiHRiMaH

Son gülen... :/
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
769
Puanları
0
Konum
İstanbul...
Allah razı olsun kardeşler... Çok şükür iyiyim... Malum grip zamanı, bu zamanlar... Takip ediyorum siteyi... İnsan kopamıyor. ... Dualarınıza amin, temennilerinize teşekkür ediyorum... En kısa sürede konulara giriş yapmak istiyorum:O ... Selametle...
 

DJ MESNEVI

Doçent
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Tepkime puanı
3
Puanları
0
allah acil sifalar versin en kısa zamanda dönersiniz ins..
 

mutahhara

Üye
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
44
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Rabbim acil sifalar versin kardesim..geçmiş olsun..
 
Üst