abdullah birisi
Kıdemli Üye
Resulullah Efendimizin (Salat ve selam olsun ona) Sünnetini, mütevatir ve sahih hadislerini inkar etmek küfre götürür.
Kafir olurlar demedim, küfre götürür dedim.
Bid’at, dalalet, zındıklık fırkaları Ehl-i Sünnetin din, tefsir, hadis kitaplarını kabul etmezler.
Ehl-i Sünnetin sahih kabul ettiği nice hadisi Mutezile fırkası reddeder.
Fazlurrahmancılar, bırakın hadisleri, Kur’anın üç yüz küsur muhkem ayetini de bugün hükümsüz kabul ediyor.
Bazı Rafizîlere göre esahhülkitab ba’de Kitabillah olan Sahih-i Buharî’de iki sahih hadis bile yoktur.
Resulullah Efendimizin mütevatir ve sahih hadislerini Avrupa Birliği norm ve kriterlerine göre ayıklamak ihanet, hıyanet ve küfürdür.
Sahih-i Buharî, Allahın Kitabından sonra kitapların en sahihidir.
Bendeniz din alimi değilim ama reformculara, dinde yenilik ve değişim isteyenlere, Fazlurrahmancılara, taqiyyeci ve kitmancı Mutezileye, BOP’çulara,
hadis ayıklayıcılara, Kemaliyyuna karşı dinimi savunmakla yükümlüyüm.
İbn Sebe’ciler, Sünneti yıkmaya uğraşıyor. Sünnet giderse Kur’anın doğru yorumu da elden gider.
Tartışmalı meselelerde doğru olan Ehl-i Sünnet ulemasının cumhurunun dediğidir.
İş Ebu Reyye ve Nasiruddin el-Elbani’ye kalırsa din elden gider. Bu ikisi de icazetli Sünnî alim değildir.
Gerçek Kur’an Müslümanlığında Sünnet, İslamın ikinci ana kaynağıdır. Sünnetsiz Kur’an Müslümanlığı olmaz.
Zaruriyat-ı diniyeyi inkar edenler Kur’an Müslümanı değildir.
Zinanın haram olduğunu inkar edenler Kur’an Müslümanı değildir.
İslamda cihad yoktur diyenler Kur’an Müslümanı değildir.
Kur’an Müslümanlığında dinî hükümlerin dört kaynağı vardır: Kitabullah… Resulullahın Sünneti… İcmâ-i ulema-i Ümmet ve kıyas-ı fukaha…
Hindistanda zuhur etmiş olan ve kaynak olarak sadece Kur’anı kabul edip diğer üç kaynağı inkar eden Kur’aniyyûn taifesi gerçek Kur’an Müslümanı
değildir.
Fırka-i nâciye ile firakı dalle bir olamaz.
Mutezile fırkasına mensup birinin ardında kılınan namazın iade edilmesi gerekir.
Allahu Teala ve tekaddes hazretlerine zaman, mekan, cisim, cihet gibi noksan sıfatlar izafe eden mücessime ve müşebbihe taifesine mensup bir
imamın ardında namaz kılınmaz.
Kemaliyyun taifesinin ardında namaz kılınmaz.
Din ile dünyayı ayıran, din dünyaya karışamaz diyenlerin ardında kılınan namazın iadesi gerekir.
Hak Teala kemal sıfatlarla sıfatlı ve noksan sıfatlardan münezzehtir.
Emeviyye camiinin minberinde hutbe okurken, “İşte ben şimdi bu minberin basamaklarından nasıl iniyorsam, Allah da Arş üzerine böyle istiva etmiştir”
diyen kimsenin itikadı bozuktur. Bu kişi Kur’an Müslümanlarına imam olmaz.
Kur’an Müslümanları itikadlarını İmamı Tahavî gibi büyüklerden öğrenmelidir.,
(İnternetten Tahavî Akaidini indirip dikkatle okuyunuz, belleyiniz, öğreniniz.)
Mehmed Şevket Eygi...
Kafir olurlar demedim, küfre götürür dedim.
Bid’at, dalalet, zındıklık fırkaları Ehl-i Sünnetin din, tefsir, hadis kitaplarını kabul etmezler.
Ehl-i Sünnetin sahih kabul ettiği nice hadisi Mutezile fırkası reddeder.
Fazlurrahmancılar, bırakın hadisleri, Kur’anın üç yüz küsur muhkem ayetini de bugün hükümsüz kabul ediyor.
Bazı Rafizîlere göre esahhülkitab ba’de Kitabillah olan Sahih-i Buharî’de iki sahih hadis bile yoktur.
Resulullah Efendimizin mütevatir ve sahih hadislerini Avrupa Birliği norm ve kriterlerine göre ayıklamak ihanet, hıyanet ve küfürdür.
Sahih-i Buharî, Allahın Kitabından sonra kitapların en sahihidir.
Bendeniz din alimi değilim ama reformculara, dinde yenilik ve değişim isteyenlere, Fazlurrahmancılara, taqiyyeci ve kitmancı Mutezileye, BOP’çulara,
hadis ayıklayıcılara, Kemaliyyuna karşı dinimi savunmakla yükümlüyüm.
İbn Sebe’ciler, Sünneti yıkmaya uğraşıyor. Sünnet giderse Kur’anın doğru yorumu da elden gider.
Tartışmalı meselelerde doğru olan Ehl-i Sünnet ulemasının cumhurunun dediğidir.
İş Ebu Reyye ve Nasiruddin el-Elbani’ye kalırsa din elden gider. Bu ikisi de icazetli Sünnî alim değildir.
Gerçek Kur’an Müslümanlığında Sünnet, İslamın ikinci ana kaynağıdır. Sünnetsiz Kur’an Müslümanlığı olmaz.
Zaruriyat-ı diniyeyi inkar edenler Kur’an Müslümanı değildir.
Zinanın haram olduğunu inkar edenler Kur’an Müslümanı değildir.
İslamda cihad yoktur diyenler Kur’an Müslümanı değildir.
Kur’an Müslümanlığında dinî hükümlerin dört kaynağı vardır: Kitabullah… Resulullahın Sünneti… İcmâ-i ulema-i Ümmet ve kıyas-ı fukaha…
Hindistanda zuhur etmiş olan ve kaynak olarak sadece Kur’anı kabul edip diğer üç kaynağı inkar eden Kur’aniyyûn taifesi gerçek Kur’an Müslümanı
değildir.
Fırka-i nâciye ile firakı dalle bir olamaz.
Mutezile fırkasına mensup birinin ardında kılınan namazın iade edilmesi gerekir.
Allahu Teala ve tekaddes hazretlerine zaman, mekan, cisim, cihet gibi noksan sıfatlar izafe eden mücessime ve müşebbihe taifesine mensup bir
imamın ardında namaz kılınmaz.
Kemaliyyun taifesinin ardında namaz kılınmaz.
Din ile dünyayı ayıran, din dünyaya karışamaz diyenlerin ardında kılınan namazın iadesi gerekir.
Hak Teala kemal sıfatlarla sıfatlı ve noksan sıfatlardan münezzehtir.
Emeviyye camiinin minberinde hutbe okurken, “İşte ben şimdi bu minberin basamaklarından nasıl iniyorsam, Allah da Arş üzerine böyle istiva etmiştir”
diyen kimsenin itikadı bozuktur. Bu kişi Kur’an Müslümanlarına imam olmaz.
Kur’an Müslümanları itikadlarını İmamı Tahavî gibi büyüklerden öğrenmelidir.,
(İnternetten Tahavî Akaidini indirip dikkatle okuyunuz, belleyiniz, öğreniniz.)
Mehmed Şevket Eygi...