Sızıntı Dergisi

Zeynep Özmen

Kevok_84
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
3,306
Puanları
0
Sızıntı dergisini okuyanınız varmı yada bileniniz mutlaka tavsiye ederim okumayanlar için ;)
 

SiNeM

Piss'a!
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
1,000
Puanları
0
ben 6 yıldan beri aboneyim ve şiddetle tavsiye ederim..:)
 

med-cezir

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
1,692
Puanları
0
Yaş
112
nurfer' Alıntı:
Sızıntı dergisini okuyanınız varmı yada bileniniz mutlaka tavsiye ederim okumayanlar için ;)
2 yıldır aboneyim

ama dergiler elime ulaşmıyor

10 kere mail attım, telefon ettim, tamam diyorlar, sonuç; hiççççççç

zaten bir daha kesinlikle abone olmam
 
B

benja

Misafir
evde bir suru sizinti var ama 1-2 sefer harici okumadim. bide israrla abone yapmaya ugrasanlar var. o konuya hic girmiyim :D
 

özzey

♥özlemzeynep♥
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
3,116
Puanları
0
@ff' Alıntı:
2 yıldır aboneyim

ama dergiler elime ulaşmıyor

10 kere mail attım, telefon ettim, tamam diyorlar, sonuç; hiççççççç

zaten bir daha kesinlikle abone olmam
aynen
bikaç kere abone oldum ama dergiler ulaşmadı, cevaplar tamam fln dergi yok, ben de bi daha abone olmam...
 

SiNeM

Piss'a!
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
1,000
Puanları
0
helin' Alıntı:
aynen
bikaç kere abone oldum ama dergiler ulaşmadı, cevaplar tamam fln dergi yok, ben de bi daha abone olmam...
bana da enterasandır fazladan bir tane daha geliyor :O
 

özzey

♥özlemzeynep♥
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
3,116
Puanları
0
belli oldu neden şiddetle tavsiye ettiğin :O :D
 
M

Murat Sâki

Misafir
aylık ücreti hakkında bilgisi olan varmı?
 

Rüveydaa

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
2,026
Puanları
0
Web sitesi
www.serzenisler.com
arkadaşlar napıyoruz;

o bize gelmiyosaaaaaaa;

biz ona gidiyoruz: ))))))

10 yıldır aboneyiz.....tavsiye ederim ilim bilim için.....
 
A

ada

Misafir
neden ulaşmıyor anlayamadım bizimki hiç sekmiyor
 
S

SaLtan

Misafir
ben aboneyim dükkana geliyor.pek okuduğum söylenemez.poşetini dahi açmadan bir köşeye bıraktığım halde ..:)
 

Gülçehre

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
858
Puanları
0
Yaş
31
Kalemdar' Alıntı:


Wallahi ben de bilmiyorum.Adresi de verdik kaç kere ama abonelik bitecek

daha tek sayı bile gelmedi
hımmm gerçekten acaip ,kardeşiminki de bi ara gelmedi aradık şıp diye getirdiler exradan da arada geliyor o kime bilemiyorum ama bence biraz daha arayın olmadımı o zaman mümkünse ben sizi abone yaparım :friends:ama bi senelik ha..:)

hadi selametle
 

Hakandingis

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
40
Puanları
0
arkadaşlar ben bu sene abone oldum ilk 4 ay gelmedi biraz üstüne düşünce kargo firmasının değiştiğini öğrendim firmayı arattırdım adres bilgilerimizin tam olarak ellerine ulaşmadığını söylediler.tavsiyem kargo firmasını bulmanızdır.çünkü şu anda düzenli olarak aksamadan geliyor bana dergiler
 
S

Sidar

Misafir
seLamunaLeykum

YorumLar üzücü , hem dergi açısından hemde okuyucuLar açısından :(

AboneLerin eLine uLaşmaması dergi açısından çok üzücü , hem abone yapıyorsun hemde aboneyi memnun edemiyorsun , aciL tedbir aLınması Lazım bu konuda abiLerin ..

OkuyucuLar açısından ise , dergiyi hiç açmadan poşediyLe bi kenara atmak ne kadar üzücü ne büyük bir kayıp .. Hocaefendinin Sızıntı dergisiyLe aLakaLı notLarını keşke biLseydiniz .. bence dergiyi en azından beLLi böLümLerini mutLaka okuyun .. özeLLikLe Hocamızın yazdıkLarını okuyun ..

bu ara bende aboneyim ...

SeLametLe
 
S

SaLtan

Misafir
OkuyucuLar açısından ise , dergiyi hiç açmadan poşediyLe bi kenara atmak ne kadar üzücü ne büyük bir kayıp

kardes esnaflıgın ne kadar zor,ne kadar yıpratıcı bir is oldugunu bilirmisin bilmem.kafam almıyor -konsantrosyon eksikligimi dersin buna,vurdumduymazlıkmı ne dersen de.ama mesala zaman ada aboneyim onu okudugum zaman ragatlıyorum.anlıyacagın sızıntı gibi bir bilim,teknik,ilim irfan dergisi beni sanataımı ve yeteneklerimi ilgilendiren bir dergi degil.cesitli ekonomi, dergileride okurum ama.sızıntı ogrencilere yonelik.
 
S

Sidar

Misafir
SaLtan' Alıntı:
OkuyucuLar açısından ise , dergiyi hiç açmadan poşediyLe bi kenara atmak ne kadar üzücü ne büyük bir kayıp

kardes esnaflıgın ne kadar zor,ne kadar yıpratıcı bir is oldugunu bilirmisin bilmem.kafam almıyor -konsantrosyon eksikligimi dersin buna,vurdumduymazlıkmı ne dersen de.ama mesala zaman ada aboneyim onu okudugum zaman ragatlıyorum.anlıyacagın sızıntı gibi bir bilim,teknik,ilim irfan dergisi beni sanataımı ve yeteneklerimi ilgilendiren bir dergi degil.cesitli ekonomi, dergileride okurum ama.sızıntı ogrencilere yonelik.

Abi bi kere şunu söyLiyeyim işi esnafLığa vurma , yoğunmuş ,zormuş , yıpratıcıymış ... ben sana iş vakti oku demiyorum ki , yatağına uzandığın zaman aL eline 15 dk okuyuver ;) bende hem çaLışıyorum hem eğitim hayatıma dewam ediyorum ona bakarsan ;) ama diyorsunki beni iLgiLendiren bi dergi değil bana hitap etmiyor o zaman saygı duyarım ;) ama yinede bi kardeş tavsiyesi en azından Hocamızın yazıLarını oku ... akıL vermek haddim değiLdir yanLış anLaşıLmasın ...

SeLametLe
 
Üst