Sınavlar için Dua Eder misin? | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

Sınavlar için Dua Eder misin?

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
35
dualarınızla okulu bitirdik,başlığı yeni kardeşlere devrettik,onlarda bitirdiğinde başka kardeşe devrederler ve böylece devam ederler.
başarılar arkadaşlar.


Es selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu...
Yarın sınavlarım başlıyor hayırlısıyla.Ve öteki arkadaşlarımızında başlayacaktır yakında başlayanlar da vardır tabiki...
Ben sizden dua istiyorum duanın gücüne inanıyorum inş.
İsmim erdem ismimi söyleyerek ederseniz sevinirim:).
Tabiki tek bana değil Ümmeti Muhammedin evlatlarına Rabbim sınavların da yardımcı olsun...
Allah razı olsun inş.
:wave[1]:


mesajımı düzenliyorum.
final sınavlarım başlıyor pazartesi günü.ayrı başlık açmak istemedim :)))
final sınavlarım için dualarınızda bana da yer ayırırmısınız?

evettt sezon sonu finallerim başlıyo yeniden düzenliyorum.
dualarınıza muhtacımmmm bu ikinci düzenleme...

Mesajımı tekrar düzenliyorum yeniden vizelerim başlıyor...
Allah rızası için dua edin :(

11.11.2007
tekrar vizeler başlıyor ve ben tekrar dua istiyorum...
Allah razı olsun...
1 senedir dua istiyorum : )


Mesajımı tekrar düzenliyorum.
Tekrar final zamanı geldi...
Dualarınızla inşaAllah bunları da atlatacağız..

31.03.08 mesaj tekrar düzenleniyor.
RAbbim tüm sınavı olanların yardımcısı olsun inşaAllah.

25.05.08
final sınavlar geldi dualarınızı bekliyoruz.
 

NehiR

mütebessim :)
İhvan Üyesi
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
2,708
Puanları
0
Yaş
39
Allah yardımcımız olsun, benimkiler de 25 kasımda başlıyor..
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
35
tamam inş. o gün hatırlatın edelim inş. ;)
 

SiNeM

Piss'a!
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
1,000
Puanları
0
Allah yar ve yardımcınız olsun.gönlünüzce geçer inş..benim her günüm sınav mümkünse hergün edin :O her an her saniye sınav ve sözlü olma potansiyelimiz var :O adım yazıyor zaten :O
 

ArZu

GülenAy
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
30,610
Puanları
0
Web sitesi
www.arzuzum.blogcu.com
Dualar her zaman müşterektir Allah yardımcınız olsun zihin açıklığı versin inşallah sınavlarınız iyi geçer ;) dualarım sizlerle olacak ben kendim çalışmıyorum hep kalıyorum hadi onu bıraktım bide sınavlara gidip girmiyorum :( o yüzden inşallah iyi geçer sınavlarınız arkadaşlar
 

^diyar^

susss gönlüm!!!
İhvan Üyesi
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
1,742
Puanları
0
Yaş
38
Allah Zİhİn AÇikliĞi Versİn Hepİnİze
Umarim BaŞariyla Üstesİnden Gelİrsİnİz Sinavlarinizin
Allah Yardimciniz Olsun
 

hıfz-ı lisan

perekli..
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
4,381
Puanları
83
ALLAH(c.c.) yardımcısı olsun bütün kardeşlerimizin inş. ;)
 

Kaf-Nun

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
544
Puanları
0
Rabbim Tüm Öğrenci kardeşlerimn yardımcısı olsun...

Pazartesiden itibaren sınavlarım başlıyor dualarınızda olursak sevinirim

şimdiden Allah razı olsun
 

Erhan

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
2,115
Puanları
48
Web sitesi
www.softajans.com
umutsuz_vaka Allah yardımcın olsun inşAllah Allah ın izni ile hayırlısıyla sınavarını atlatırsın....

ben aynı kaderi yaşıyorum ayın 19 unda başlıyor Allah yardımcımız olsun inşAllah....
 

Ehl-i Beyt

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
158
Puanları
0
Allah zihin açıklığı versin Amin
 
B

BeHReM

Misafir
Rabb'im yar ve yardımcın olsun Erdem.zihin açıklığı versin inşaallah....
 

Amine1

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
1,228
Puanları
0
Yaş
27
Rabbİm Hepİmİze Hayirlisiyla BaŞari Nasİb Etsİn İnŞ.mevlam Zİhİn AÇikliĞi Versİn:)
 

hamide

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
2,282
Puanları
0
Yaş
32
Allah yardımcı olsun

yalnız çalışmakta bir bakıma duadır
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
35
çok şükür biri gitti...
ingilizce olanı...
asıl önemli olanlar yarın başlıyor.Arada bi beş dakka uğradım foruma hatırlatayım dedim:).
pazara da sınav koymuşlar ya :(
neyse Rabbime emanet...
 

zelal

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
970
Puanları
0
Rabbim yardımcınız olsun
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
35
Allah razı olsun.
Pazar pazar bir sınavı daha atlattık inş.:)
Dualarınızı omzumda hissetmek ne güzel...
Allah razı olsun ebeden inş. ;)
 

DJ MESNEVI

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
1,462
Puanları
0
umutsuz_vaka kardesim seni pek tanımıyorum ama tanıdıgım kadarıyla espirili birisin nerdeydin sen yav:O bayat esprilerini özledim vallah:O
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
35
sınavlar sınavlar sınavlar dj mesnevi...
hiç bana göre diil :O bugünde akşam 19 a sınav koymuşlar yaw:) dua edin inş. ;)
he ya bayat ki bayat sorma :whistling[1]:
 
Üst