• Reklamsız versiyon için ÜYE OL

Şikayet var!

Meryem

Komplike
İhvan Üyesi
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15,288
Beğeniler
750
Puanları
0
Yaş
31
#1
Hiç birimiz yolunacak kazlar değiliz.

Bankaların, GSM operatörlerinin, DSL sağlayıcıların vs. kurum ve şirketlerin hezimete dönüşen sözde hizmetlerini, saç baş yolduran müşteri temsilcilerini şikayet edebilirsiniz. Ama lütfen(!) hakaret etmeden!

Not: Karşı tarafa söz hakkı doğacak durumlarda mail adresimiz açıktır. Bununla birlikte üyelerin hakaret ya da doğru olmayan ifadelerinden forum yönetimi sorumlu değildir. Hakaret görüldüğü takdirde yorumun tümü silinir. Bilginize...
 

Büşra

'ana hura!!
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
21,589
Beğeniler
2,664
Puanları
113
#2
Taraflar birbirlerine hakaret ederek kişiliklerini zedeledikten,
muhatab o küfre maruzz kaldıktan sonra silmek ne anlama geliyor pek kani olmuş değilim,

Şöyle bir cihaz olsa da yorumlara hakaret yazıldığı an anlayıp deşifre etse,kimse ağzını bozmasa
kimse de şahid olmasa,
kim bilir teknoloji bu bir gün belki olur,inş diyelim...

teşekkürler...
 

Meryem

Komplike
İhvan Üyesi
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15,288
Beğeniler
750
Puanları
0
Yaş
31
#3
İnsanın nefsinden daha ilkel ve idrakinden de daha teknolojik bir cihazın mümkün olabileceğini zannetmiyorum. :)
 

Büşra

'ana hura!!
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
21,589
Beğeniler
2,664
Puanları
113
#4
insanlar cihazlaşıyor sa neden olmasın dermişim :)

Malesef öyle...
 

türkü

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
4,916
Beğeniler
948
Puanları
0
#5
tüketici hakları dernegi ile ortak bir çalışma mı bu, bi işe yarayacak mı, yoksa protesto ediyorum başlıgı dolup taşmak üzere az biraz da şikayet edelim bakalım bişeyler olur belki düşüncesi ürünü mü :p
bu bir soru degildir. :p
 

Erkam.

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
8,441
Beğeniler
258
Puanları
0
#6
VODAFONE Faturasız Hatta Geçiş Talebimi İptal Ettiğim Halde Geçiş Gerçekleşti!


Vodafone faturalı hatta geçmiştim. Faturalı hattan kontörlü hatta geçiş talebinde bulundum. Fakat bana fatura kesim tarihi itibariyle geçiş yapılacağı söylendi. Aşağı yukarı 60 TL civarında vergi ücretinin faturaya yansıtılacağı söylendi. Bende tamam dedim.

Sonra kontörlü hatta geçişi iptal ettirmek için 542 nolu çağrı merkezindeki görevliyle konuştum ve iptal talebimin kabul edildiğini ve kontörlü hatta geçiş yapılmayacağı ve faturalı hattımı kullanmaya devam edebileceğim söylendi.

30 Ağustos 2011 itibariyle mesaj geldi ve hattımın kontörlü hatta geçtiği söylendi. Aynı gün telefon açtım derdimi anlattım işlemi iptal ettirmek için; fakat bugün 4. gün halen cevap gelmedi. Faturaya 60 TL'lik vergi parasını yansıtmak için ağırdan aldıklarını düşünüyorum. Her arayışımda güncelledik talebinizi ilgileniliyor deniliyor; fakat 4 gündür hiçbir haber yok. Lütfen acilen ilgilenilsin. Eğer Vodafone bu talebi iptal etmez de faturaya yansıtarak bu ücreti bana ödettirirse bir daha Vodafone kullanıcısı olmayacağım.

Dedim ve bana dönüş yaptılar sorun çözülmüştü emin olmak için bir daha aradığımda ise talebinizi aldık dönüş yapacağız dediler ama halen dönüş yapılmadı.
 

Meryem

Komplike
İhvan Üyesi
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15,288
Beğeniler
750
Puanları
0
Yaş
31
#7
tüketici hakları dernegi ile ortak bir çalışma mı bu, bi işe yarayacak mı, yoksa protesto ediyorum başlıgı dolup taşmak üzere az biraz da şikayet edelim bakalım bişeyler olur belki düşüncesi ürünü mü :p
bu bir soru degildir. :p
Sen sormadın ama ben cevap vereyim yine de... :) Düşündüğün gibi değil, tamamen yaşadığım, tecrübe ettiğim saçma sapan olaylardan dolayı bir patlama anımda bu konuyu açmayı uygun gördüm. :)

Kamer, mail adresimiz bellidir. Vodafone'dan birilerinin ilgisini çeker de cevap vermek isterse bize ulaşır.
 

veri

Yasaklı
İhvan Üyesi
Katılım
8 Kas 2010
Mesajlar
0
Beğeniler
661
Puanları
0
#8
internette sadece şikayetin yazılabildiği forumlar mevcut vodafon pek çoğunu takip ediyor.
oralara yazmanızı tavsiye ederim.
veya bölgenizdeki ilgili kaynaklara
 

Meryem

Komplike
İhvan Üyesi
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15,288
Beğeniler
750
Puanları
0
Yaş
31
#9
Akbank Fish kredi kartının yıllık kart aidatı 25 lira diye Boyner'de kart başvurusu yapıyorum, sonra bir bakıyorum aidat 50 liraya çıkmış. Müşteri hizmetlerini arıyorum, verdiği cevap aynen şu (üstelik bir de pişkince); "aaa evet kart aidatı arttı." Nasıl yani? 25 lira birden mi arttı? Aynı yıl içinde? Tek seferde?

İşte bu nedenle türkü, konunun açılma hikayesi tümüyle bundan ibaret...
 

Meryem

Komplike
İhvan Üyesi
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
15,288
Beğeniler
750
Puanları
0
Yaş
31
#10

Tüketici kanunu gereği; "gelen paketi açıp kontrol etme hakkı"mı gaspeden Giyimkent şubesindeki laubali ve saygısız görevliyi şikayet etmeme rağmen dönüş yapmayan Yurtiçi Kargo ne işe yarar? Bu zamana kadar bana gelen tüm paketleri görevlinin yanında açan bilinçli bir tüketiciyim, "paketi açmak yasak" gibi saçma sapan bu cevabı ve ardından gelen terbiyesiz el hareketlerini yalnızca bu şubede ve sadece Yurtiçi kargoda yaşadım! Eğitim vermeden işe başlamaması gereken böyle cahil ve saygısız insanları biz mi terbiye edelim? Oraya buraya şikayet ederek biz mi bu adamlara işlerini öğretelim? Nedir yani??? Kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem ama bu iş bilmez elemanları en azından biraz bilgilendirin de müşteriye atarlanmasınlar, ayarlarını bozarım!
 
Üst