kız bulmak için....

Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
1,433
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Yaş
42
Konum
ankara
30102006142754kizbulmakba4.jpg

:O
 

Sabr-el-Hayat

Profesör
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
3,776
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Bu ne demek oluyor anlayamadim??? Aciklama yaparsaniz sevinirim...
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
1,433
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Yaş
42
Konum
ankara
peki sevindireyim sizi...
mizah köşesine yazılmış yanlış anlaşılacak hiç bişeyi olamyan fakat yanlış anlayanlarında çıkabilceği bi espiri.. açıldığı yerde zaten mizah köşesi...

(yazmaz olaydım)
 

aHuZaR

Can kayıp can firarda
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
6,438
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Konum
Gönülistan
kardes töbe de yahu neden öyle diyosun eline saglik herkes begenmek zorund a degilki
 

hirahos

Kıdemli Üye
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
35,948
Tepkime puanı
483
Puanları
0
Yaş
55
:O :O :O

Çok hoş yahu... Ellerine sağlık..
 

Rüveydaa

Profesör
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
2,026
Tepkime puanı
13
Puanları
0
Konum
kendi içimde: )
Web sitesi
www.serzenisler.com
valla bende bayanım ama beğendim güzel espri doğrusu: ))

zaten arkadaş ciddi olsaydı kızların problem olduğu konusunda topiği mizaha açmazdı: ))

dimi ama;)
 

sword

flawless Victory
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
4,998
Tepkime puanı
577
Puanları
0
Konum
symrna( izmir)
hehe ehuehuhe:O
yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal:O:O:O
o kadar işlemden sonra elde var problem:blink:
boş verin en iyisi çözmeyelim. soru hali daha iyi:D
 

Sabr-el-Hayat

Profesör
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
3,776
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Aciklama icin tesekkür ederim! Basligin Mizah bölümünde acildigini görmemisim :blink: :O :D yoksaaa biseyler diyecektim hadi kurtardiniz hehehe :shake2[1]:

Güzeldi :good[1]:
 

İmandanihsana

Doçent
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,048
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Yaş
36
Konum
istanbul/kadıkö
2 Ehli Sünnet Birleşirse Samanlik Seyran Olur...:)
2 Hurmalari Olur Infak Ederler Genede Elhamdülillah...
Mevla Cümlemize Böyle Eşler Nasib Eylesin....
Hanimlar Sorun Değil Ama Erkek Akilli Olupta Hadise Uyar Ve Dindar Olani Seçerse...
Ama Yok Ya Nefsi Nefsi Derde Uyarsa Sonuçlarina Katlanir..
 

XaberDar

Profesör
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
1,636
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Dünya/MERKEZ
:D
Yok, okadar vahim degil halimiz yaa.

Bilim yalan söylemez!...:O

Bilim Kız=Problem diyorsa doğrudur.:O

Şimdi anlaşıldı Matematiği niçin bu kadar sevdiğim.:whistling[1]:

Aslında Sosyal Bilgilerde gerçeği biliyorda; söylemeye çekiniyor kerata.:whistling[1]:
Hepsi Matematik kadar gerçekçi değil tabi.:O
 
Üst