KİM OLDUĞUMUZ DEĞİL KİMLERLE OLDUĞUMUZ ÖNEMLİDİR

Abbas yel

İhvan Forum Üye
Katılım
20 Eki 2022
Mesajlar
93
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Konum
Van
KİM OLDUĞUMUZ DEĞİL KİMLERLE OLDUĞUMUZ ÖNEMLİDİR

Atasözlerimiz vardır binlerce yıllık kültürü barındırır. “Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.” atasözü kim olursak olalım arkadaşlarımız nasılsa hakkımızdaki hükmün de o şekilde olacağını belirtir. Öyle ya… Kartal karga ile kurt çakalla gezmez. Bir köpek itle geziyorsa ona köpek (sadık) denemez çünkü itle gezen ittir.

Arkadaş seçimi hem dünya hem de ahiret için çok mühimdir. Yüce ve mukaddes kitabımız Kuran-ı Kerimde bakınız ne buyrulmuştur:

“Ey iman edenler! Allah’a karşı gelmekten sakının ve doğrularla beraber olun. (Tevbe, 119)”

İman edenler için doğru kişilerle birlikte olmak ve yanlış kişilerden uzak durmak gerektiği ayetle sabittir. Doğruluktan kasıt tefsir alimlerince konuşmada, niyet ve iradede, kararda, amelde, dini ve manevi hallerde dürüstlük olarak açıklanmıştır. İşte arkadaş da karar, niyet ve irade, dini ve manevi dürüstlük süzgecinden geçirilerek karar verilecek bir husustur. Bu konuda ise terazi bellidir.

Peki günümüzde bir ülkücü kimi dost görmeli veya kimden uzak durmalıdır? Bunun tarifi hem hadisi şerifle, hem merhum Seyyid Ahmet Arvasi hocamızın tespitiyle hem de başbuğumuzun işaretiyle net bir şekilde belirlenmiştir.

Merhum Seyyid Ahmet Arvasi hocamız Türk-İslam Ülkücüsünün şahsi dostunun veya düşmanının olmadığını, onun dostluğunun da düşmanlığının da Allahu teala için olduğunu ifade eder. Cennetmekan Başbuğumuz Alparslan Türkeş ise bu meselede çok güzel bir şekilde örnek olmuşlardır.

Yeri gelmişken Başbuğ Türkeş ile Atsız Beğ arasındaki fikir ve yol ayrılığının dini sebeplerden kaynaklandığını da belirtelim mi? Başbuğ Türkeş bir röportajında Atsız Beğ ile düştüğü anlaşmazlığın boyutu şöyle açıklıyor:

“Atsız Beğ, ‘Müslümanlık Arap’ın dinidir, Türkler’in dini şamanizmdir.’ diyordu. Bu arada Kızıltoprak’ta İstanbul Şamanistler Derneği diye bir dernek kurdular. Bu derneği kuranlardan birisi Büyük Ankara Oteli’nde bir cinayette vurulan Niyazi Adıgüzel, diğeri de Azerbaycan eski devlet başkanı Elçibey’in müşaviri Nihat Çetinkaya idi. Şimdi bunu kabul etmeye, hoş görmeye imkân var mı? Bunu ben kabul etmediğimden dolayı, bana hücum ettiler. Türkeş’in Müslümanlığı bize yaramaz; biz Türkçüyüz ve Türklerin milli dini Şamanizmdir’ dediler. İşte bakın nelerle güreştim.” (Türkeş’in Anıları Şahinlerin Dansı, 416.sf.)

Peki Allah’ın düşmanları kimdir? Allahu tealanın dinine karşı çıkan, bu dine karşı mücadele eden kişilerdir. Buradan da anlaşılacağı üzere bir ülkücü için dostluk veya düşmanlıkta terazi merhum Başbuğ Türkeş’in tavrı gibi olmalıdır. Tabi kendini başbuğun izindeki bir ülkücü olarak tanımlayanlardan bahsediyoruz. Dinde reformcu, diyalogcu, itikadı bozuk veya ateşperest, putperest, şamanist, totemci olup Başbuğa veya emanetine muhalif olanlar ilgi alanımızın dışındadır. Bu kişilerin kahir ekseriyeti ortam bulmak için Başbuğ isminin arkasına saklanan art niyetli kimselerdir. Bunların tabi olduğu ülkücü hareketin mazisi bin yıla dayanan Ülkücü Hareket ile bir alakası yoktur. Bunlar Nato, Pensilvanya iltisaklı olup hareketi zehirleme gayesi gütmektedir. Yüce Allah Ülkücü Hareketi bu tür münafıklardan muhafaza eylesin.

Bu güruhun en belirgin özelliği ise başbuğun ve liderin emrinde olduğunu söyleyip ona muhalif kim varsa o kişilerle iş tutmalarıdır. Bu hususta Atsız bey onlar için büyük bir paravandır. Arvasi hocaya göre fıkıh ve ilmihal bilgilerini tahsil ve ikmal etmiş her Türk genci Atsız beyden istifade edebilir. Bu demektir ki İslam fıkhından, ehlisünnet (Hazreti Muhammed aleyhisselamın emaneti olan tek doğru) itikadından uzak bir genç Atsız beyi okursa istifade etmek bir tarafa zarar dahi görebilir. Başbuğ Türkeş’in Atsız bey hakkında yukarıda naklettiğimiz hatırası durumun güzel bir özetidir.

Ülkü Ocaklarını Atsız bey üzerinden tasnif etmeye kalkışanlara ise MHP lideri sayın Devlet Bahçeli ” Yanılıp yenilip aksi yönde açıklamada bulunanlar Ülkü Ocakları'nda Atsız kolu arayan cehlin faili, Ülkücüyü tanımayan, tanısa bile itiraf edemeyen köhnemişliğin figüranlarıdır.” sözleriyle bizleri bölmek isteyenlere en güzel ihtarı vermiştir.

Velhasıl… Atsız bey fıkıh ve ilmihal ilmi tahsil edilmeden okunursa fayda yerine zarar verebilir. Yazımız Atsız bey ekseninde yazılmış gibi görünse de esasında doğru iman ve itikat bilgilerine dikkat çekilmek istenmiştir. Atsız bey sadece bir numunedir. Aslolan takip edilmesi gereken istikamet ve bu istikamete göre yön tayin etmektir. İstikamet korunduğu müddetçe yolculuk hep doğru menzile olacaktır. Allahu teala bizleri yolunu şaşıran, batıla hizmet eden, istikametten sapan kullarından eylemesin. Âmin.(habip arvas) 20230107_223349~2.jpg
 

Cenan

Ordinaryus
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
3,059
Tepkime puanı
1,751
Puanları
113
Allah rahmet eylesin Muhsin Yazicıoglu o zamanki adı MÇP miydi neydi tam hatirlamiyorum partiden ayrildığinda parti ikiye ayrilmisti. Kendisini İslamcı olarak niteleyenler BBP ye geçmiş gerisi de MÇP yi desteklemeye devam etmişti.

Ankara'da gençlik şöleni gibi birsey vardı. Genclik ve Spor Bakanlıği her universiten biri bey diğeri bayan olmak üzere iki öğrenci davet etmisti. Başı açik bir arkadaşi gönderdik. Özellikle gondermemin sebebide Ankara'da genel merkeze gidip davayi Yusufiyeli gönüldaşlardan öğrensin niyetiyleydi. Ismletini unuttuğum hapishaneden yeni çıkmıs abilerimiz vardi. Giden arkadaslarimiz genel merkeze gitmek istemisler lakin götürmemislerdi. Nedeni; İslami kimliklerinden dolayı bunların genel merkezin önunden gecmelerine dahi izin yokmus. Bu durumu bir cok ülkücü önemsemedi. Halbuki su basit olay iki parti arasindaki farki açıkca ortaya koymuştu.

Söylenecek baska seylerde var lakin ölünün ardından hayir konusmayacaksak susmak daha iyidir.
 

kebîkec

İhvan Forum Üye
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
8,080
Tepkime puanı
1,922
Puanları
113

6.40 dan sonrası Muhsin Başkanın ayrılma sebebi...
 

Abbas yel

İhvan Forum Üye
Katılım
20 Eki 2022
Mesajlar
93
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Konum
Van
Yeniden Maneviyata Dönüş sayfasında paylaşılan bu videodan çok ders çıkarılabilir. Üzerinde çok konuşulur belki ama ben dikkat çeken iki konudan hemen bahsedeyim.
1. Ülkücü, entelektüeldir, irfan sahibidir. İslam elifbasına hâkimdir. Lâdin elifbasını bilse dahi bu durum onun İslam elifbası ile yazmasına mani değildir.
2. Ülkücü, kabir ziyareti yapar. Hele hele bu zatlar Anadolu’yu mayalamış kişiler ise...

Merhum Arvasi Hoca “Ülkücülüğün moda olmasından korkarım.” diyerek bu günleri çok güzel özetlemiş. Ayrıca Ülkücülerin üç çeşit olduğunu, bunların Ülkücüler, Ülkücü geçinenler ve Ülkücülükten geçinenler olduğunu da belirtmiştir.

Bu ifadelerden şu anlaşılmasın. Bugün kimsenin elinde ülkücümetre yok ki kim ne kadar Ülkücüdür değildir anlayalım ama kesin olan bir şey var ki
Merhum Başbuğ Türkeş de Arvasi hoca da Türklük bedenimiz İslam ruhumuzdur demişlerdir.
İslam ise ehlisünnettir, gerisi bozuktur bidattir.

Ülkücülük (bence) odur ki Başbuğun izindeyim deyip onun gibi bir milliyetçi anlayışa sahip olmaktır. Hem Başbuğ deyip hem de onun değer verdiği veli zatlara, İslam harflerine, İslami çizgiye sözde hakaret için Arapçı demek ülkücülük bağdaşmaz.

Kastamonu’da Şeyh Şaban-ı Veli hazretlerinin türbesini ziyaret etti diye merhum Başbuğ Türkeş Arap mı oldu?

Lâdin harfleri yerine İslam harfleri kullandı diye Arap mı oldu? Mehmet Feyzi Efendi ile gönül bağı var diye tarikatçı veya Arapçı mı oldu? Bugün bir şeye karar verelim, adını koyalım artık. Müslüman olmayı Araplaşmak sanan ama her 4 Nisan günü “Başbuğum sen yoksun, seni çok özlüyoruz.” gibi duygusal temalı paylaşım yapanların acaba başbuğa olan saygısı sahte mi? Yoksa İslama olan nefretlerini gizlemek için mi Arapçılık gibi kelimeleri sarf ediyorlar?

Arvasi Hocanın tabiriyle “İslamiyet âlemşümûl ( universal, evrensel ) bir dindir.”
Zaten İslamiyet Arap’ın dini olsaydı en başta azılı müşrik Ebu Cehil Müslüman olurdu.
İslamiyet Arap’ın dini olsa Taif beldesindeki Arapları İslama davete giden peygamberimiz Aleyhisselam taşla değil gül ile karşılanırdı.

Sözüm Ülkücülükten geçinenlere! Ne kadar saklarsanız saklayın! Milliyetçilik maskesi ile saklamaya çalıştığınız İslam düşmanlığınız belli oluyor. Yine Arvasi hocanın dediği gibi ne Hristiyanlığa ne Yahudiliğe karşı değilsiniz. Tek dine düşmanlığınız var o da tek hak din olan İslamiyet ve tek doğru caddesi olan ehlisünnet ve-l cemaat... Allah mühürlü kalplerinize hidayet nasip etsin demekten başka bir şey gelmez elimizden.
Not: Başbuğun türbe ziyareti (habip arvas)
Başbuğumuz’un İslam harfleri ile yazdığı metnin Latin harfleri tercumesi:

Bismillahirrahmanirrahim

Bugün Şaban ı Veli hazretlerinin türbesini ziyaret etmek nasîb oldu.. Fatiha yı şerif okuyarak dua ettik. Cenab-ı Hak kabul buyursun. Amin
- Alparslan Türkeş 1673238937079~2.jpg
 

Abbas yel

İhvan Forum Üye
Katılım
20 Eki 2022
Mesajlar
93
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Konum
Van
ÜLKÜ OCAKLARI VE NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE

Türk milletinin siyasi iradesinin tecelligâhı olan meclisimizde geçen günlerde bütçe görüşmeleri vardı. Genel kurulda söz olan hatipler gündeme dair veya gündem dışı konuştu. Milliyetçi Hareket Partisinin gerek grup başkanvekilleri gerekse söz alan diğer milletvekilleri “Ne mutlu Türk’üm diyene!” sözleriyle konuşmalarını bitirdiler. Tabi bu cümle milletimizin birlik ve beraberliğine kastetmiş bebek katili terör örgütüyle açık açık işbirliği yapan bazı kimseleri rahatsız etti. Ve bu şer odakları nihayet konuyu Ülkü Ocaklarına getirdi. “Biz ne mutlu Türk’üm demek yerine ne mutlu insanım diyene.” demeyi tercih ediyoruz dedi.

Bu tercihleri kendilerine aittir bizi bağlamaz ama bir hususa değinmeden edemeyeceğim. Marksist ideolojiden beslenen ve bazılarına göre “terör örgütü olmayıp silahlı bir halk hareketi(!) olan pekekenin” ve onun siyasi uzantıların ne mutlu insanım demesi çok tuhaf. Zira marksizm, sosyalizm, komünizm gibi paravan ideolojiler “insanı düşünen bir hayvan” olarak görmektedir. Bu sebeple bazı uzantıların ne mutlu düşünen hayvanım diyene demek yerine ne mutlu insanım diyene demesi kendileri hayvanlat âleminden insanlığa geçiş adına bir aşama kaydetmiş olmalarına işaret eder.

Ne mutlu Türk’üm diyene ifadesi ise insanlıkta kemâle ermiş bir tefekkürün mahsûlüdür. İşte bu sebeple “Ne mutlu Türk’üm diyene” diyen Ülkü Ocakları “Kişi kavmini sevmekle kınanamaz” buyuran Hazreti Muhammed aleyhisselamın izinde kemâle ermek isteyenlerin yetiştiği bir irfan mektebidir.

Milli Doktrin Dokuz Işık isimli eserinde cennetmekân başbuğumuz Alparslan Türkeş Ülkücülük bahsinde bir insanın insan olmak için, insanlığa hizmet edebilmesi için evvela kendi milletine hizmet etmesi, kendi milletini mutlu kılmak için çalışması gerektiğini ifade eder. Zira merhum Başbuğ’a göre kendi ailesine, milletine hizmet eden kişilerin insanlık duyguları olgunlaşır. Böylece kişi, tüm insanlığa hizmet edecek kâmil bir insanlık seviyesine ulaşır. Peygamber efendimiz aleyhisselamın “Kavminin efendisi kavmine hizmet edendir.” ve “Sizin en hayırlınız günaha girmedikçe yakınlarına arka çıkandır.” hadisi şerifleri ile bu düsturu en mükemmel şekilde özetlemektedir. Bütün bunları bir araya getirdiğimizde kundaktaki bebeğe dahi kalaşnikof mermisiyle ateş eden, kocasını ziyaret eden kadının yanında bulunan ağzı süt kokulu bebenin de içinde bulunduğu aracı bomba ile havaya uçuran vahşetin failleri ile arasına mesafe koymayanlar hangi insanlıktan bahsediyor?

Milletine hizmet etmek, milletini mutlu kılmak için çalışmak bir tarafa… Türk milletini mutsuz edip canını yakmak için en âdi komploları icra etmekten utanmayan aşağılık bir örgüte “terör örgütü değil, silahlı halk hareketi” diyenler hangi insanlıktan bahsetmektedir?

Ne mutlu Türk’üm diyebilmek önce ailesini sonra milletini mutlu kılmayı başarmış ve nihayetinde insanlığa hizmet için gerekli olgunluğa ulaşabilmiş olgunluktaki kâmil insanların hakkıdır. Zira Türk milleti Karahanlılar, Gazneliler gibi devletler ile kavmini ve milletini mutlu kılmayı başarmıştır. “Aç halkı doyurdum, çıplak olanı giydirdim, yoksul halkı zengin kıldım” diyen Bilge Kağan da kavmine hizmetin güzel bir örneğini ifade etmiştir. Selçuklular sayesinde milletini mutlu etme ve milletine hizmet etme ülküsü daha geniş bir coğrafyaya ulaşmıştır. Bugün Avrupa bütün ilim ve medeniyetini Nizamü-l Mülkün himayesinde kurulmuş kütüphane ve medreselere borçludur. Nihayetinde ise tüm insanlığa hizmet etme ülküsü cihan devleti Osmanlı ile tahakkuk etmiştir. Kürtler de Yavuz Sultan Selim zamanında Türk devletinin bu ülküsüne katkı sağlamış, zaman bölme/bölünme zamanı değil birlikte düşmana siper olma zamanıdır demiştir.

Kutlu hükümdar Şah Yavuz Sultan Selim zamanından son zamanlara kadar Kürtler de büyük Türk milletini oluşturan her fert gibi Türk millet ve devletinin kutlu ülküsüne hizmet etmekten geri durmamıştır. Günümüzde Kürtleri temsil ettiğini söyleyenler ile terör örgütüne tavır alan Kürtleri asimile olmuş cahil topluluk olarak nitelendirenler aynı kişilerdir. Bu güruh ve avanesi emperyalizmin taşeronu olduğunu fark etmiyorlar mı?
Kendi hain ve kanlı ideolojilerine destek verenleri “yurtsever” olarak tanımlayan bu taşeronlar yine kendilerine destek vermeyip Türk bayrağının altında millet olma şuurunu gösteren Kürtler’e asimile olmuş cahiller diyerek ırkçılık yapmış olmuyorlar mı?

Bugün Ülkü Ocaklarına ırkçı diyenler daha düne kadar Van’da yerel seçimler öncesinde bastırdıkları afişlerde malum örgüte oy vermezlerse musluklardan kan akacağını söyleyerek Kürtleri ölümle tehdit ettiklerini ne çabuk unuttular? Bütün bunlar ırkçılık değil ama bir Türk gencinin şanlı bir maziye sahip olan. kavmine duyduğu muhabbeti “Ne mutlu Türk’üm diyene!” sözleriyle dile getirmesi ırkçılık oluyor öyle mi?

Irkçılık Türk Dil Kurumuna göre kendi ırkını öteki ırklardan üstün saymadır. Türk olmakla övünmek ırkçılık olmayıp psikolojik bir mensubiyet şuurunun tezahürüdür. Nasıl ki iyi yönleriyle meşhur olmuş birisinden bahsedilirken “o kişi benim komşum, komşumun oğlu, asker arkadaşım, sıra arkadaşım, hemşehrim” diyerek övünüyorsak yaptıkları hizmetler bakımından bir millete ait olmakla övünebiliriz. Bu hususta son devir Osmanlı ulemasından Seyyid Taha efendinin Tasviri Efkâr isimli gazetedeki şu köşe yazısından misal vermek uygun olacaktır.

"Kim ne derse desin; İslâm kavimlerinin pîşvâsı ( öncüsü ) başbuğu Türkler'dir! Türkler bin seneden beri İslam Milletini himaye etmişlerdir. İşte Gazneli Sultan Mahmûd! İşte Selçuklu Sultanı Alp Arslan! işte Fâtih, işte Selim! Türkler bunlara ve bunların emsaline bakarak Ferazdak ( bir şairin dediği ) gibi
“ Eğer bizi bir araya getirecek olursanız
Bana ecdadım gibilerini getirin “ diyerek övünmeye hakları vardır. (Tasvir-i Efkâr, 8 Mart 1920)

Peki bu hak nereden kaynaklanmaktadır? Sadece İslam âlemine değil bütün insanlığa huzuru, adaleti getirdikleri için yani insanoğlunun Allah rızasına uygun bir şekilde yaşamasını sağladığı içindir. Bu misalde anlatıldığı üzere iyi davranışları sebebiyle kişinin mensup olduğu kavimle övünmesinin dinen de bir mahsuru yoktur. Bu övünmenin de ırkçılık ile bir alakası yoktur.

Ülkü Ocaklarını ve ocaktan yetişerek meclis sıralarına gelmiş değerli milletvekillerini ırkçılık ile itham edenler dönüp arka sıralara bakarlarsa hakiki ırkçıları görecektir. Zira partilerinin genel başkanı hapse girdikten sonra yeni genel başkanın seçileceği kurultay öncesi “Genel başkanın yerine sakın bir Türk göz dikmesin!” diyen kişi Ülkü Ocaklarına ırkçı diye sataşan müfteri ile aynı partiye mensuptur.

Ülkü Ocaklarının veya MHP’nin mazisinde ırkçılık hiçbir devrede yaşanmamıştır. MHP’nin kurucu üyelerinden olan ve cennetmekan Başbuğ Alparslan Türkeş’in yakın çalışma arkadaşlarından olan merhum Muzaffer Kayıhan “bize ırkçı diyenlere beni gösterin.” sözleriyle hatırlanır. Kendisi Libya kökenli olup siyah tenli olması sebebiyle Arap Muzaffer olarak bilinen Muzaffer Kayıhan İzmir gibi büyük bir şehrin il başkanlığı görevini de yürütmüştür.

Sözkonusu il İzmir değil de Hatay, Mardin, Gaziantep olsa idi bu hakikate “siyasi bir manevra” diyecek olanlar bu kişinin İzmir gibi bir ilde “Arap” olmasına rağmen il başkanı olmasına hiç ses çıkarmamıştır. Bu nasıl ırkçı bir partidir ki Libya asıllı bir kişiye İzmir gibi bir ilde başkanlık görevi verilmiştir?

08.03.1994 yılında merhum başbuğumuz Alparslan Türkeş halka açık bir toplantıda Türk milletinin yüzde 99.99’unun Müslüman olduğunu söylemiş ve Türkler ile Kürtlerin İslam kazanında bin yıla yakın bir süredir yıkandığını belirtmiştir. Bu konuşmasında “Onlar ne kadar Kürt ise biz hepimiz o kadar Kürt’üz. Biz ne kadar Türk isek onlar da o kadar Türk oğlu Türktürler.” sözleriyle Türk-Kürt kardeşliğini ifade etmiştir. Merhum Başbuğ Türkeş bu konuşmayı sadece miting alanında değil daha önceki beyanlarında da tekrar etmiştir.

Dilerseniz 24.01.2019 tarihinde MHP lideri sayın Devlet Bahçeli beyefendinin şu konuşmasını hatırlayalım. “Az evvel temas ettiğim, MÇP’nin MHP’yle bütünleştiği 24 Ocak 1993 4.Olağanüstü Kongresi’nde merhum Başbuğumuz aynısıyla şöyle seslenmişti:

“Birlikte hayır, ayrılıkta azap vardır. Kürtler ne kadar Kürt’se biz de o kadar Kürt’üz. Biz ne kadar Türk’sek onlar da o kadar Türk’tür.”

Tekrar diyorum ki, hepimiz birlikte Türk milletiyiz. Doğudan batıya, güneyden kuzeye tek bilek, tek nefes, tek yürek, bölünmez ve dağılmaz tek ve büyük bir aileyiz. Ayrımız gayrımız yoktur, fitne-fesat ayaklarımızın ta altındadır.”

MHP lideri sayın Devlet Bahçeli’nin merhum Başbuğumuzun ifadelerini kürsülerden haykırması MHP’nin ve Türk milliyetçiliğin ayrıştırıcı, ırkçı bir tutumu reddettiğinin ispatıdır. Bu tutum aynı zamanda MHP lideri sayın Devlet Bahçeli’nin Başbuğun emanetine yine onun çizgisinde sahip çıktığının göstergesidir. MHP lideri sayın Devlet Bahçeli’nin MHP’nin birleştirici ve müşfik tavrını muhafaza ettiğinin bir başka tezahürü de özellikle iç ve batı Anadoludaki mitinglerde sarf ettiği şu ifadedir. “ Televizyon ekranlarından, sosyal medya platformlarından bizleri takip eden; yöresi, kökeni ve anasının dili ne olursa olsun aziz milletimizin her güzel insanına Manisa’dan şükranlarımı sunuyorum.”

“Yöresi, kökeni ve anasının dili ne olursa olsun milletimizin her güzel insanı…” ifadesi ırkçılığı reddedip millet olma şuurunu benimsemiş olmanın en güzel örneklerinden birisidir. Bu ifadeyi en son Manisa’da kullanan MHP lideri sayın Devlet Bahçeli’nin ve partisinin ırkçılık yapmadığının en büyük delilidir. Farklı köken, yöre ve dillerin konuşulduğu bir yerde bu ifadeleri kullansa sırf seçim dönemi olduğu için kullanıldı denilebilir. Ama bu ifadeler her fırsatta söyleniyorsa ve özellikle Manisa, Nevşehir, Niğde gibi yerlerde bu ifadeler zikrediliyorsa aklı ve insafı olan herkesin düşünmesi gerekmektedir. Zira bir tarafta kendisine oy vermeyen Kürt vatandaşlarımızı oy vermezseniz musluktan kan akacak şeklinde tehdit edenler var ve onlar nedense ırkçı olmuyorlar. Öte yandan Kürtler ne kadar Kürtse biz de o kadar Kürt’üz diyen MHP ve onun kutlu irfan mektebi Ülkü Ocakları ırkçı oluyor. Gerçekten de yavuz hırsız ev sahibi bastırır dedikleri bu olsa gerek…

Bazıları son zamanlarda özellikle Doğu ve Güneydoğu bölgelerinden Ülkücü Hareket’e karşı giderek artan bir teveccüh oluşundan gayet rahatsız olmuş olmalı… Olmaya devam etsinler zira Ülkü Ocaklarının Türk gençliğine yönelik hizmetleri her geçen gün artmakta ve şuurlu her genç dağa çıkmak yerine ocağa gitmektedir. Seyyid Ahmet Arvasi hocamız adeta bugünleri işaret edercesine şu tespiti yapmıştır.

Ay-Yıldızlı şanlı Türk Bayrağının gölgesi altında toplanan bütün Doğu Anadolu çocuklarının hep bir ağızdan, mukaddes bir koro halinde XVII. asırda yaşıyan ERCÎŞ'Lİ EMRAH'ın şu kıtasını tekrarlarken işitiyorum:
«Bize Emrah derler Karakoyunlu,
Yiğitler içinde yiğit oyunlu,
Kaz gibi pısmazık, erkek "boyunlu",
BİZ TÜRKÜK TÜRKLÜKTEN FERMANIMIZ VAR»

Peki ne olmuştur da Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerindeki Türk Gençliği başta olmak üzere gençlerimiz Ülkü Ocaklarına teveccüh göstermiştir? Bu sorunun cevabını işin ehline bırakalım. Göreve geldiğinden beri geleneklere sımsıkı bir şekilde bağlanan yenilikçi bir anlayışı benimseyerek milli ve manevi çizgiye matuf çalışmalar yapan Ülkü Ocakları genel başkanı sayın Ahmet Yiğit Yıldırım bey vizyonunu şöyle ifade etmektedir. “ En önemli vizyonumuz Türk gençliğini Ülkü Ocakları çatısı altında toplayarak devletine, milletine faydalı gençler olarak yetiştirmektir. Türk gençliğiyle birlikte 21. yüzyılı Türk asrı yapacağız.”
Ahmet Yiğit Yıldırım beyin bu öz vizyonu peygamber efendimizin “kavminin efendisi kavmine hizmet edendir” hadisini düstur edinmiş milli ve manevi değerlerle mücehhez bir aksiyonun azmini ifade etmek için yeterlidir.
Merhum milletvekili İbrahim Arvas’ın Arvasi ailesinin Bağdat’tan Anadolu’ya gelmesi ve henüz filizlenen Osmanlı Devletine karşı sadakat ve fedakarlık göstermesini şu sözlerle ifade eder. “Altı buçuk asırdan beri Türk devlet ve milletine kemali sadakat ve ciddiyetle hizmet ve fedakarlık eden aba ve ecdadımızın ahfadı bulunan bugünkü nesilden sadakat ve fedakarlıktan başka ne beklenebilir?”

Ve bu duruşun geçen yüzyıldaki tezahürü merhum Seyyid Ahmet Arvasi hocamızın şu sözleriyle yeniden dile getirilmiştir. “Bir Doğu Anadolu çocuğu olarak, doğduğum ve büyüdüğüm bölge etrafında döndürülmek istenen hain niyetlere, kahpe tertiplere karşı elbette kayıtsız kalamazdım. Beni yakından tanıyanlar, bütün hayatımı ve çalışmalarımı Türk-İslam Ülküsü'ne vakfettiğimi elbette bilirler.”

Merhum Seyyid Ahmet Arvasinin hocanın izini takip etme gayretindeki bir Arvasi ailesi ferdi olarak ben de emperyalizmin taşeronu olan terör örgütünün ve onun siyasi uzantısı olan şer odaklarının Ülkücü Harekete ve bu hareketin irfan mektebi olan Ülkü Ocaklarına yan gözle bakmasına müsaade etmeyeceğimi ilan etmek isterim. Bu vesile ile şuurlu her Türk gencini daha gür bir sesle “Ne mutlu Türk’üm diyene” diyerek bu harekete katkı sağlamaya davet ediyorum.

#KahrolsunŞerOdakları
#YaşasınÜlküOcakları 1673783950342.jpg
 
Üst