Kadınların eline verilmemesi gereken 30 şey :? | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

Kadınların eline verilmemesi gereken 30 şey :?

K

KeKe

Misafir
1-DİREKSİYON (çarpışan arabalar dahil)

2-KREDİ KARTI

3-TELEVİZYON KUMANDASI

4-RÜYA TABİRLERİ KİTABI

5-ŞİRKET HİSSELERİNİN %51'İ

6-HARİTA (hedeften daha fazla uzaklaşmak istemiyorsanız)

7-ÜÇÜNCÜ KADEH

8-BUZ KIRACAĞI

9-İNGİLİZ ANAHTARI

10-BAŞBAKANLIK KOLTUĞU

11-KOZ

12-TELEFON

13-PUSULA

14-KALEM

15-İNİSİYATİF

16-HESAP MAKİNESİ

17-UÇURTMA

18-AYNA

19-NARGİLE ("Tankut bunu üflüyo muydum,yoksa çekiyo muydum" ?!!?!)

20-PİPO

21-AHMET ALTAN KİTAPLARI

22-KELEPÇE

23-KIRBAÇ

24-ÇEKİRDEK

25-BİLARDO ISTAKASI

26-FALA HAZIR KAHVE FİNCANI

27-OLTA (allah muhafaza)

28-ZEKA SORUSU (hem cevabı bulamazlar hem de bulcam diye inat ederler)

29-ESKi SEVGiLiYLE ÇEKİLMİŞ RESİMLER

30-MAİL ŞİFRENİZ
 

sword

flawless Victory
İhvan Üyesi
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
4,998
Puanları
0
Aboooooooooo puhaha zuhaha muhahaha:O:O
Keke süper bunlar:O:O
 

KÖRDÜĞÜM

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,772
Puanları
0
Yaş
35
1)Direksiyon
walla alcam inşallah bu pazarda sınavım var
hıh:p
ama tabi bazı yerlerde de haksız sayılmazsın yanı keke mısal kredi kartları
 

aHuZaR

Can kayıp can firarda
İhvan Üyesi
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
6,438
Puanları
0
1-DİREKSİYON (çarpışan arabalar dahil)

buna yanlizca gülünür
7 yildir araba kullanirim ve bayanlarin erkeklerden cok daha dikkatli tertipli saygili araba kullandigina inaniyorum
 
K

KeKe

Misafir
1-DİREKSİYON (çarpışan arabalar dahil)

buna yanlizca gülünür
7 yildir araba kullanirim ve bayanlarin erkeklerden cok daha dikkatli tertipli saygili araba kullandigina inaniyorum
o araba uzaktan kumandalı herhade.. :O :D
 

M3RY3M

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
108
Puanları
0
Yaş
31
Bence cok abartmissin KeKe.
Bunlari okuyanda kadinlari bi baska birsey sanacak hem ahuzara katiliyorum, kadinlar arabalari daima erkeklerden daha cok dikkatli kullanmistir inanmiyorsaniz buyrun haber izleyin , bütün kaza yapan sürücüler erkek ( cogunlugu erkek ).
 
K

KeKe

Misafir
yoo abartma yok hepsi dorudur...... katılmayanlar 1-0 yenik... :D :O
 

AlAcA

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
117
Puanları
0
Yaş
34
başbakanlık koltuğu


tarihte bir kere verdik ama aynı hataya bi daha düşmeyiz galiba
 

balay

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
40
Puanları
0
Harika olmuş süperdiii:)eski sevgiliyle çekilmiş fotoğraf kesinlikle doğru:good[1]:
 

EL-ALA

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
964
Puanları
0
Bende 2 yıldır araba kullanıyorum.Rabbim nazarlardan saklasın.Bence bayanlar araba kullanmada daha dikkatli
 
K

KeKe

Misafir
Bende 2 yıldır araba kullanıyorum.Rabbim nazarlardan saklasın.Bence bayanlar araba kullanmada daha dikkatli
araba sağlammı? ben seni gecerim sürüşte istersen yarışalım... alırım anahtarını reklam yapma :D :O
 

Amine1

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
1,228
Puanları
0
Yaş
28
Erkeklerİn AĞzida Sakiz Olarak Verİlmemesİ Gereken Tek BİŞey Var Oda Kadin Yanİ:D verdin mi her türlü kötü huyunu çıkarırlar yanii
 

M3RY3M

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
108
Puanları
0
Yaş
31
Melise hala katiliyorum . Tesekkürler Melis tek benim düsüncem öyle degil demekki!!!:D:D:D
 
K

KeKe

Misafir
moderatöre bildirdim bu konu silinecek.........
 

Tuncay ÖZ

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,566
Puanları
0
süpper ellerine sağlık
 

RoJhaT

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
298
Puanları
0
yaw ama kadınlara da bi hak kalmamış galiba :)
ewde çiçek gibi oturacaklar bu dediklerini yapmazlarsa :p
 

sümeyye

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
114
Puanları
0
güzelmişş:) kredi kartı konusuna katılmak zorundayım haklısınız walla:)
 

Alper...

MarmaranınKralı
İhvan Üyesi
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
9,574
Puanları
0
Web sitesi
cennetsarayi.blogcu.com
bi de ayırım yapmadan bay ve bayan öğretmenlerin eline not defterini vermiyeceksin.kafasına göre not veriyolar .:whistling[1]: :O
 
Üst