Güldüren Şikayetler :))))))))

ArZu

GülenAy
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
30,610
Tepkime puanı
2,100
Puanları
0
Konum
Kayıp Şehir...
Web sitesi
www.arzuzum.blogcu.com
Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş. Kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca "İyi soğutmuyor" diyerek üründen şikayetçi olmuş.
- Diyarbakır'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce firmanın yolunu tutmuş. Büyük bir hırsla içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemiş. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış.

- Bulaşık makinesi her işe yarar. Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da şu boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.

- Mersin'de son model bir ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması üzerine bayisine başvurarak, ütünün değiştirilmesini istemiş.

- Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Deneme basınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken müşteri, "Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri verin" diyerek bayisine fırını iade etmeye kalkmış.

- Mersin'de fırının içinde elbisesinin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmış. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından muzdarip tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesi önerilmiş. Fırının içinde çamaşır kurutma vakalarına sıklıkla rastlayan servis elemanları ayrıca çok sayıda beyaz eşya sahibinin fırınlarının içini mutfak dolabı olarak da kullandığına tanık olmuş. İçinde unutulan şeker, elbezi, mutfak önlüğü gibi malzemelerin yanması sonucu fırınların kullanılamaz hale geldiği belirlenmiş.

- Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunu çözmüş. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmedi.

- İstanbul'daki bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikayetiyle servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittiği kettle'in yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı olmuş. İstanbul'daki başka bir müşteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çıkarmadan yemek pişirmiş. Alet eriyince de şikayetçi oldu.

- Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz" cevabını verdi.

- Elazığ'ın Maden İlçesi'nde mağarada oturan bir vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması sebebiyle dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş.

- Bir bilgisayar firmasına müşteriden gelen şikayet: 'İlk disketi sürdüm, ikincisini sürerken çok zorlandım üçüncüsü asla içeri girmiyor.'

- Yeni aldığı bilgisayarın çalışmadığını ileri sürerek firmaya başvuran kadın sürekli, 'Ayak pedalına basıyorum basıyorum makineden hiç ses gelmiyor' demiş. Ayak pedalı'nın fare olduğu ortaya çıkmış.

- Bir bilgisayar firmasının müşterisi dokümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. 'Bilgisayar
yazıcıyı görüyor mu' sorusuna karşılık 'Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor' cevabını vermiş.
- Firmayı arayan bir müşteri, bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp 'Gönder' tuşuna bastığı ortaya çıkmış.
 

Enes

İhvan Forum Üye
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
14,127
Tepkime puanı
1,240
Puanları
113
Konum
bâbil...
avea cool center dayız... bize güldüren müşteri şikayetlerini anlatıyor bir arkadaş...

işte garip ama gerçek bir şikayet...

müşter: telefonu açarken PIN kodu sormuyor...

müşteri temsilcisi: memnuniyetle yardımcı oluyorum efendim peki telefonu açarken bir şey soruyor mu?

müşteri: bugün Allah için ne yaptığımı soruyor...
 

talha

Üye
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
73
Tepkime puanı
0
Puanları
0
işin kötüsü bizim bölgemiz olan güneydoğuda çoğu yaşanmış:(
bu da daha çok mesafe katetmemiz gerektiğini gösteren trajikkomik bir tablo...
 

uzAyli

İhvan Forum Üye
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
7,903
Tepkime puanı
2,001
Puanları
0
Yaş
123
Konum
Uzay
buda bizim türk milletinin özelligi :O
 

izem

Asistan
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
844
Tepkime puanı
0
Puanları
0

. :clap2: bunlar sanırım acı gerçekler... vallahi çok güldüm teşekkürler arzu.moralim çok bozuktu.formda mizah bölümünde ne var diye bakayım dedim paylaşımın çok güzeldi..:yahoo:​

 

caddycazz

Profesör
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
905
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
49
Konum
memleketteyim
Hay allah emi!!!Gülmekten yerlere yattık burda..Saolasın kardeş..Allah da seni güldürsünn..:clap2: :clap2: :O :eek:leyo: :O
 

M3L3K

Asistan
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
210
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Konum
Almanya
:D:D ay ne komiklikler var haa:D:D bide gercek ya ayy :D:D hihi cooook guzel bir paylasim tskler:D allah razi olsun
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
Ben bir tanınmış marka tüp bayiisiyim bi gün müşterinin bir elide siyah renkli ve davul gibi şişmiş bi tüple işyerine geldi ve dolusunu istedi ben değiştiremiyeceğimi söyleyincede itiraz tabii,yahu naaptın bu tüpe adam diye sorunca;içinde azıcık kalmıştı altında ateş yakıp ısıttım yemeği pişirdim ,israf olmasındiye dedi:eek:leyo: Allahın adamı tüpü ısıtıp yemek pişireceğine kadar yaktığın ateşte pişirsenya azdaha yörüngeye oturacaklarmış türk sat ın yanına chilliğe bak yyaaav.SELAMETLE.:D
 
V

VeLeyl

Guest
Ben bir tanınmış marka tüp bayiisiyim bi gün müşterinin bir elide siyah renkli ve davul gibi şişmiş bi tüple işyerine geldi ve dolusunu istedi ben değiştiremiyeceğimi söyleyincede itiraz tabii,yahu naaptın bu tüpe adam diye sorunca;içinde azıcık kalmıştı altında ateş yakıp ısıttım yemeği pişirdim ,israf olmasındiye dedi:eek:leyo: Allahın adamı tüpü ısıtıp yemek pişireceğine kadar yaktığın ateşte pişirsenya azdaha yörüngeye oturacaklarmış türk sat ın yanına chilliğe bak yyaaav.SELAMETLE.:D

:dancing:
Ee bize Israf etmememiz ögretildi:gleam:
 

Hasan

Kardeşiniz
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Tepkime puanı
279
Puanları
0
Yaş
53
Konum
KALU BELA
:dancing:
Ee bize Israf etmememiz ögretildi:gleam:

İyide kardeş tüpü ısıtmak için harcanan kalori yemeği ikikere pişirir esas bu israfyyyav.Bu arada patlama olcek sonra gel tüpçü buraya senin malın patladı dicekler yarım akıllı bunlar yaav.:D
 
Üst