Elektrik ve doğalgaz fiyatlarına zam!

alanyali07

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
6,969
Puanları
113
Valla bana 5 aydır elektrik faturası gelmiyor. Ha gittim ha gidecem derken 5 ay geçti. Yarın gidip durumu bildirecem bakalım nolcak. Zam da gelmiş gitmesem mi acaba ?...
o şekilde çok kişi var sitem eden.. gelmeyen tüm ayları yeni zamlı fiyattan fatura ediyorlar.. elektrik şirketleri bilerek yapıyor genelde..
 

bi husben

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
5,664
Puanları
83
Bana hakaret etmen mühim değil, onun acısı elbet çıkar ama sen dini bir forum denilen yerde, ehli tasavvuf milyarlarca insana müşrik diyerek şeytanın sözcülüğünü bu kadar rahat nasıl yapabiliyorsun, ben onu anlamış değilim.
milyarlarca insan mış sen yakında yahudileri hınduları hatta dınsız çınlıleri bile ehli tasavvuf ilan edeceksin aslında bir bakıma bilmeden kendini ele veriyorsun aklını kiraya vermiş talib.
 

talib

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,904
Puanları
113
milyarlarca insan mış sen yakında yahudileri hınduları hatta dınsız çınlıleri bile ehli tasavvuf ilan edeceksin aslında bir bakıma bilmeden kendini ele veriyorsun aklını kiraya vermiş talib.
İşte aktrol olmanın zeka özürlülüğü... Ver parayı, sağa sola, en çok da en samimi müslümanlara küfrettir.
 

ihvanistanbul

AkhenAton
İhvan Üyesi
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
5,975
Puanları
113
iyi de neye göre fatura edecekler
evi yeni aldik
hahaha dikkat et ben 5 kez başvurdum iş yerinin açılışında gelmediler. aylık 150 tl elektrik gideri olan yere 3 ay için 2000 tl para aldılar. Siz gelmediniz ben sayaç taktım 5 kez başvurdum dedim açmasaydınız dükkanı bizi bekleseydiniz dediler. 2 ay kira, işler ne olacak dedim o sizin problemizin dediler :D yani kaptan o senin problemin adalet arıyorsan yallah ahirete...
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Yazar
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
14,504
Puanları
113
kaçak mı kullandınız anlamadım..
Valla evi aldığımızda elektrik saati vardı. Saati üzerime aldim. Fatura gelmediğini fark ettik. Sonra gelmeye başladı ama limit altı tüketim mi ne yazıyordu bir lira falandı galiba. Taşınma telaşı, bugün yarın hallederiz derken üzerinden beş ay geçti. Güya bugün halledecektim ama araba sorun çıkardı sanayiye gittim, yine olmadı.
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Yazar
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
14,504
Puanları
113
Ha alanyali bu arada sana birşey sorayım. Senin uzmanlık alanına giriyor, bu süt tozu dedikleri zıkkım gerçekten iddia edildiği kadar zararlı mıdır. 65-70'li yıllarda ilkokullarda çocuklara süt tozundan yapılmış süt ve yoğurdun zorunlu icirildigi ve sonraları birçok kimsede hastalıklara sebebiyet verdiği şeklinde bir yazı okudum az önce.
 

alanyali07

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
6,969
Puanları
113
Ha alanyali bu arada sana birşey sorayım. Senin uzmanlık alanına giriyor, bu süt tozu dedikleri zıkkım gerçekten iddia edildiği kadar zararlı mıdır. 65-70'li yıllarda ilkokullarda çocuklara süt tozundan yapılmış süt ve yoğurdun zorunlu icirildigi ve sonraları birçok kimsede hastalıklara sebebiyet verdiği şeklinde bir yazı okudum az önce.
Hayır bilinen bir zarari yoktur.
Çok dedikodu uyduruluyor. Geçen de bi abi bana diyor, bu süt tozu tamamen kimyasalmiş felan diye..
Dedim yok öyle birsey,süt tozu sütün cesitli yontemlerle kurutulmasidir sadece.
en bilinen yöntem sprey kurutma yontemidir.
Youtubeda videolari da mevcuttur.
Diger kurutma gidalar neyse süt tozu da öyledir.
 

Büşra

'ana hura!!
İhvan Üyesi
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
22,281
Puanları
113
Valla evi aldığımızda elektrik saati vardı. Saati üzerime aldim. Fatura gelmediğini fark ettik. Sonra gelmeye başladı ama limit altı tüketim mi ne yazıyordu bir lira falandı galiba. Taşınma telaşı, bugün yarın hallederiz derken üzerinden beş ay geçti. Güya bugün halledecektim ama araba sorun çıkardı sanayiye gittim, yine olmadı.
Yüklü bir fatura gelebilir ihmal etmeseydin iyi olurdu
sencağız devletin hakkı olmadığından feragat ettiğini gördün mü
 

talib

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,904
Puanları
113
Hayır bilinen bir zarari yoktur.
Çok dedikodu uyduruluyor. Geçen de bi abi bana diyor, bu süt tozu tamamen kimyasalmiş felan diye..
Dedim yok öyle birsey,süt tozu sütün cesitli yontemlerle kurutulmasidir sadece.
en bilinen yöntem sprey kurutma yontemidir.
Youtubeda videolari da mevcuttur.
Diger kurutma gidalar neyse süt tozu da öyledir.
Erkan Topuz muydu, kanserin birinci sebebi, bu hazır yoğurtlar demişti.
 

ihvanistanbul

AkhenAton
İhvan Üyesi
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
5,975
Puanları
113
Hayır bilinen bir zarari yoktur.
Çok dedikodu uyduruluyor. Geçen de bi abi bana diyor, bu süt tozu tamamen kimyasalmiş felan diye..
Dedim yok öyle birsey,süt tozu sütün cesitli yontemlerle kurutulmasidir sadece.
en bilinen yöntem sprey kurutma yontemidir.
Youtubeda videolari da mevcuttur.
Diger kurutma gidalar neyse süt tozu da öyledir.
Reis simdikile İcin ne dersin? Kahve kremasi diyorlar sut bile yok icinde
 

abdullah birisi

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
10,175
Puanları
83
@talip kardeş, öyle diyorsunda, mensup olduğun cemaat, akparti diye , yeni açıklama yaparsa, ne yapacaksın...
 

cemaliii

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
4,340
Puanları
113
@talip kardeş, öyle diyorsunda, mensup olduğun cemaat, akparti diye , yeni açıklama yaparsa, ne yapacaksın...
Ne yapacak gidip yine oy verecek. Sonra yine içine sinmeyecek yine eleştirecek. Talib fetoya herzaman karşıydı. İçten içe ak partiye de hep karşıydı ama mensup olduğu cemaati öyle istiyor diye veriyor. Yoksa talib milli görüş veya bbpye daha yakındı her zaman.
 

alanyali07

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
6,969
Puanları
113
Erkan Topuz muydu, kanserin birinci sebebi, bu hazır yoğurtlar demişti.
hazır yoğurt ve süt tozu farklı konular.
hazır yoğurt dediğimiz ürün, evde yapılmayan fabrikada sütten yapılan yoğurtlardır.
onun da bilinen bir zararı henüz yoktur.
kullanılan yoğurt mayalarına göre farklılık gösterir yoğurdun yapısı.
 

Kaptan

Mecra Yazarı
Yazar
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
14,504
Puanları
113
alanyali ajan misin nesin :)
Konuyla alakalı alakasız herkes hazır yoğurdun ve birçok gıdanın zararlı olduğunu söylerken sen hep tersini söylüyorsun.
 

alanyali07

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
6,969
Puanları
113
alanyali ajan misin nesin :)
Konuyla alakalı alakasız herkes hazır yoğurdun ve birçok gıdanın zararlı olduğunu söylerken sen hep tersini söylüyorsun.
konuyla alakasız kişilerin söylemesi zaten anlamsız.
konuyla alakalı kişiler de "herkes söylemiş" dersen orada yalan söylemiş olursun.. :)
konumuz yoğurtsa yoğurttan gidelim, sütse sütten gidebiliriz..
her gıda farklı yönlerden değerlendirilir..
hazır yoğurda kanserojen diyen yavuz dizdardır, kendisinin zaten çok absürt görüşleri vardır, tvlerde birçok bilimadamıyla tartışır..
"ben sadece makarna yerim" dediğini kulaklarımla da duydum :)
yani sadece makarna ve basit gıdalarla beslenen birisinin hazır yoğurt kanserojen demesi zaten kaale alınmamalı..
yavuz dizdara da cevaben prof. kadir halkman' ın yazısını okumanı öneririm.
bilimsel yazı böyle olur.
tabi dikkatle okumalısın..
Yoğurt ve kanser konusu: Şaka olmalı ama çok kötü bir şaka - Prof. Dr. A. Kadir HALKMAN
 

talib

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
21,904
Puanları
113
Bazen probiyotik yoğurt yaparım evde. Daha faydalı olduğu zannı ile.
 

Hakperest

Kıdemli Üye
İhvan Üyesi
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
6,172
Puanları
113
konuyla alakasız kişilerin söylemesi zaten anlamsız.
konuyla alakalı kişiler de "herkes söylemiş" dersen orada yalan söylemiş olursun.. :)
konumuz yoğurtsa yoğurttan gidelim, sütse sütten gidebiliriz..
her gıda farklı yönlerden değerlendirilir..
hazır yoğurda kanserojen diyen yavuz dizdardır, kendisinin zaten çok absürt görüşleri vardır, tvlerde birçok bilimadamıyla tartışır..
"ben sadece makarna yerim" dediğini kulaklarımla da duydum :)
yani sadece makarna ve basit gıdalarla beslenen birisinin hazır yoğurt kanserojen demesi zaten kaale alınmamalı..
yavuz dizdara da cevaben prof. kadir halkman' ın yazısını okumanı öneririm.
bilimsel yazı böyle olur.
tabi dikkatle okumalısın..
Yoğurt ve kanser konusu: Şaka olmalı ama çok kötü bir şaka - Prof. Dr. A. Kadir HALKMAN
Yoğurt mayasında, ekşiliginde problem yok
Katilasmasini sağlamak için ne katkı kullanılıyor bunu bilelim
 
Üst