İlim Talebesi
Yasaklı
- Katılım
- 18 Ağu 2014
- Mesajlar
- 1,630
- Tepkime puanı
- 28
- Puanları
- 0
anlaşılan o ki lafons abimiz bir iki günlük oruçtan sonra eski günlere geri dönmüş
Tabi tabi
anlaşılan o ki lafons abimiz bir iki günlük oruçtan sonra eski günlere geri dönmüş
Tabi tabi
galiba sorun neyin itikad olup olmadiginin farkinda olmamakta.
Kitab diyorki, "sana muhkem( manasi kesin, acik olan) ayetler indirildi, bunlar kitabin esasidir.. " (ali Imran 7)
Aha iste ... bunlar itikad kardesim.
.
Neyin peşindesin lafons?
Gecesini gündüzünü Kurana vermiş insanların ortaya koyduğu eserleri eleştirirken eleştirenlerin aynı şekilde ortaya bir eser koyamaması, işleri güçleri sadece eleştirmek olan bu kişilerin ümmeti birleştirme derdi gütmek yerine daha çok böldüğünü göstermek istiyorum.
Bir araya gelip itiraz ettiğiniz meselelerin doğrusu işte budur diyememenizin sebebi nedir?
kardeş önce senin öne sürdüğün ehli sünnetin bunu yapması gerekiyor.
Dünya üzerindeki müslüman ülkeleri gez dolaş bakalım nasıl bir ehli sünnet anlayışı var. Bol keseden atmak konuşmak çok kolay hele şu beleşten sahiplendiğin kitaplar üzerinden KURAN bina etmen yok mu? Bir tek senin kitapların doğru olanı anlatıyor öncelikle senin bu kitaplarını bir su yüzüne çıkarman gerekiyor kendi içlerinden çelişkiler ile dolu olan bu kitapları bize kabul ettirebiliyormusun? Sen önce bunun nedenini ara ben nerde yanlış yaptım diye düşün
Son bir soru sormak istiyorum kardeşim,
"Aha işte.... bunlar itikad kardeşim" dediğin ayetler kaç tanedir.
Bana bunu söylemen yeterlidir.
Gecesini gündüzünü Kurana vermiş insanların ortaya koyduğu eserleri eleştirirken eleştirenlerin aynı şekilde ortaya bir eser koyamaması, işleri güçleri sadece eleştirmek olan bu kişilerin ümmeti birleştirme derdi gütmek yerine daha çok böldüğünü göstermek istiyorum.
Bir araya gelip itiraz ettiğiniz meselelerin doğrusu işte budur diyememenizin sebebi nedir?
@Kurtubi kardes isi sulandirdiginin farkindamisin. Burda kimse düelle falan etmiyor.
bunu kendi itibar ettigin alimlere sor hangisi muhkem diye.
Burda su ayet muhkem, suda degil diye hususi bir etiketleme yapacak degiliz. Manasi acik ve tartisma götürmeyen ayetler diyoruz. Muhkemlerin kitabin esasi, yani itikad oldugunda anlasalim önce.