Dini Film Arşivi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İmandanihsana

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,048
Puanları
0
Yaş
31
elhamdülillah bende canlı olarak 2 kere seyrettim.biri fatih feza sinemasında idi..öbürü ise bi başkaydı cunki osman nuri topbaş hocamızında katkılarıyla hüdai vakfının katkılarıyla ilamda olmustu..hatta osman nuri topbaş hocamızda gelmişti izlemeye..harikaydı bir rüya gibi..
 

buharaA

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
163
Puanları
0
Yaş
46
multimedya bolumunde varmidir burdan indiirlmiyor yada ben indiremedim
 

a_aslan68

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
5
Puanları
0
Yaş
45
şifre istiyor şifreyi yazarmısınız lütfen

arkadaşlar cevap bile yazın yok şifreyi yazarsanız seviniriz
 

a_aslan68

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
5
Puanları
0
Yaş
45
arkadaşlar şifre istiyor muhatap alıp cevap yazacakmısınız lütfen
 

ayancikli_22

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
15
Puanları
0
Yaş
36
...

:wallbash[1]: yaww insan bir önceden ikaz eder filan dimii? kalbime indi valla haa...
 

hamza

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
94
Puanları
0
Yaş
54
Bende merakla izlerken acaba ne var diye şok oldum ya,Allah iyiliğinizi ve emi:yahoo:
 

a_aslan68

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
5
Puanları
0
Yaş
45
helal olsun kardeş size muhatap alıp cevap bile yazmıyorsunuz. form sayfası açıyorsunuz ama üyelerinizi muhatap almıyorsunuz bu mu kardeşlik arkadaşlık hizmet bunların şifresi yok açılmıyor lütfen muhatap alıp yazarmısınız şifreyi yazarsanız sevineceğiz
 

oguzhan4848

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
9
Puanları
0
Yaş
34
:shake2[1]:Kardes Allah Razi olsun Bir ricam olacak Eyüp Sultan Yolcusunu bulmamada yardimci olursan sevinirim
 

caddycazz

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
905
Puanları
0
Yaş
44
Bu adam aşmış kandini ne diyekk!!(Güzel paylaşım) :clap2: :clap2:
 

MUSAB21

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
11 Kas 2006
Mesajlar
314
Puanları
0
Yaş
32
Web sitesi
www.huzuriklimi.com
güzel çalışma ama bu söylenen cümlerleri ben güney amerikada bir sol örgütün marşı olarak biliyordum.. :)
 

Cönk_Defteri

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2
Puanları
0
Yaş
40
Esselamualeykum degerli baci ve kardeslerim,

sevgili Zınar kardeşim paylaşımın için teşekkürler. acaba bir kac linkleri yeniden aktif haline getirebilirmisin? Bu Forum'a yeni üye oldum, linkler ama epeyi eskimis. mesela ahabi kehf ve hz.musanin filmleri ilgimi cekiyor, seyretmek isterim.
acaba bir cözüm bulunabilirmi?

Allaha (cc) emanet olun arkadaslar..

Dua ile..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst