HİRAHOŞ kardeşim ben burda defaatle risalelerin bazı basın yayın evleri tarafından sadeleştirelim derken tahrif edildiğini belirtmiştim,kaş yapayım derken göz çıkaran sonrada ısrarla hatasını savunanlar var evet ancak konunun özüne aykırı bir durum yok tartışmamızda.Ben o yazıya ne cevap vermiştin bilmem,burdaki sorun konun aslını kavramana rağmen bir hususu tutup onunla yangın varmış gibi propaganda yapman.Bak orda imam GAZALİ ne diyor bir gurup var ki onlar da masumdur sorumlu değildir 1. gurup gibidir diyor 1. gurup kim tebliğden nasibi olmayanlar üstad ne diyor bunlar zulüm görünce bir nevi şehadet hükmün de diyor şehiddir demiyor kendi sıfatlarına göre rabbin adil ismine binaen bir lütuf bahşedilir diyor.Bukadar basit.
Olayı içinden çıkılmaz girift tartışılamaz hale getirmenin anlamı yok daha doğrusu 1 tek anlamı var tarafgir olmak.Bir ön yargı ile laf söylemek adına hata aramak kuşkusu veriyor,yahu madem okadar usule bağlısınız bikere de hüsnüzan ettiğinizi görelim tüm alimlerin ortak halli hareketi bu değilmi.
Benim esas kızdığım siz biz sen ben kimiz ki bu işi deriiin ve teferruat la kurcalayıp irdeliyoruz,Denilmek istenen ortada aha işte çok basit ,bunun aksi her hareket vallahi hem ihvanlık hemde müslümanlık adına hoş durmuyor,illada üstadın hatasını bulucaz diye uğraşan bir güruh varsa kendi sözünü hatırlatalım"ortalıkta çok silik söz dolaşıyor,bir söz size üstadınızdan da gelse(bediüzzaman said nursi) kuran ve sünnetin altın terazisine vurun,altın çıkarsa kabul edin ,gümüş çıksa bile üzerine gıybeti yapıştırıp sahibine geri gönderin(üstad hata etmiştir diye),hal böyle iken sizlere risaleleri anlayarak ve nasiplenme maksadı ile okumanızı tavsiye ediyorum,yok eğer maksat külliyatta hata bulmak ise ozaman yayın evlerine külliyatın yanında birter poşet kına promosyon vermelerini tavsiye ediyorum.Ki herkez maksadına göre okuyup nasip alsın.