Cübbeli Ahmet Hoca MHP'yi Ziyarett Etti

AynAlı

Kıdemli Üye
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
8,728
Tepkime puanı
1,378
Puanları
0
mhp cüppeli hocayı yanına çekmeye çalışıyor durum bu.böyle bir durumda ise kaybeden sadece cüppeli ahmet hoca olur.
 

Alper...

MarmaranınKralı
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
9,574
Tepkime puanı
452
Puanları
0
Konum
İsLamBol
Web sitesi
cennetsarayi.blogcu.com
Bu akşam sohbette bu konu hakkında bir izah getirir hoca.Hocanın ağzından bir iki kelime duymadıkça, kimseyi zan altında bırakmamalı...
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Tebliğ edecek olan insan tarafsızmı olacak bunu açabilirmisiniz?

serhen kardeşimizin bilgilendirmesine göre mhp cübbeli hocamıza ziyarette bulunmuşsa konu başlığı düzeltilmeli.hocamıza iftira atmaya meraklı çok kesim var dikkatli olunması lazım

Acaba Hocanın kabul ettiği MHP nin KURAN ÖĞRENME YAŞINI YÜKSELTTİĞİNİ BİLMİYORMU ?

Acaba hocanız C.Ahmet Hoca bu Kuran öğrenme yaşının yükseltilmesinden dolayı Cemeati ile ilgili açılmış davaları BİLMİYORMU ve çektikleri sıkıntıyı.

Yer önemli değil yaşı ufak olan yeğenim bu kursta iken baskın oldu Jandarma tarafından iki sorumlu Bir hafta gözaltında kaldı Kurs bu Cemeate aitti.

BOŞ KONUŞUYORSUNUZ .
 

Hikem

Kıdemli Üye
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
6,073
Tepkime puanı
702
Puanları
0
RUŞEN ÇAKIR'ın cemaatı en iyi bilen yazar olduğu ,hangi makamca tescillendi?Yani buna kim karar veriyor.Müslümanların böyle haberlere itibar etmesi, doğru değildir.
 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
Cübbeli ikinci Ömer Öngüt vakıası olma yolunda hızla ilerliyor

MHP yöneticilerinin kendisine bağlı Arifan Dergisi ve Lalegül FM'in bulunduğu makamında ziyaret ettiği Cübbeli Ahmet Hoca mevcut iktidarı da eleştirdi. Geleneksel İslam’ın mezhepsizler, diyalogcular, vahabiler ve İrancılar tarafından yok edilmek istendiğini belirten Cübbeli Ahmet buna dur diyecek siyasi iradenin iktidarda bulunmadığını ifade etti.
Kendi hariç herkesi hedef almış mübarek adam.Hayrettin Karaman'a laf yetiştirmeye çalışıyor.Karaman hocam ciddiye almıyor sanırım
 

saliha kalem

Profesör
Katılım
3 Kas 2010
Mesajlar
1,705
Tepkime puanı
125
Puanları
0
Cübbeli ikinci Ömer Öngüt vakıası olma yolunda hızla ilerliyor


Kendi hariç herkesi hedef almış mübarek adam.Hayrettin Karaman'a laf yetiştirmeye çalışıyor.Karaman hocam ciddiye almıyor sanırım

Ömer Öngütle Cübbeli hocayı bir tutacak görüşü nasıl kendinizde buluyorsunuz hayretler içinde kaldık.öngüt denen adam tüm ehlisünnet müslümanlarını kafir gören bir sapık itikada sahipti, Cübbeli hoca ise ehli sünnet dışında kalmışlara bile kafir demeyi doğru bulmayan itikada sahiptir.

O Karaman hocaya hazırlanan şu reddiye hakkında ne düşüneceksiniz:
Bismillâhirrahmânirrahîm

Şükür Allah’adır. O’na hamdeder ve O’ndan yardım dileriz. O’na istiğfar ve tevbe ederiz. Nefislerimizin şerrinden ve amellerimizin kötülüklerinden Allah’a sığınırız. Yaradılmışların en şereflisi olan, efendimiz Muhammed’e, onun aline salat ve selam olsun.

"Kim Allah'ın Rasûlü ne itaat ederse, Allah'a itaat etmiş olur." (en-Nisa, 4/80).



Kıymetli aziz kardeşlerimiz, maalesef günümüzde mezhepleri inkar edenimi dersiniz, Kur’an bize yeter sünnet olmasada olur diyenemi dersiniz, ehl-i kitap ile amentümüz birdir diyenimi dersiniz birçok çeşitli sapık görüşler güncellenerek maalesef ki Müslüman toplumumuzun sağlam itikadı olan Ehl-i Sünnet inancımızı bozmak amaçlı sunumlarına şahit oluyoruz.

Allah’a hamd olsun ki Ehl-i Sünnet itikadımızın sağlam görüşlü alimlerimizin vesilesiyle yukarıda bahsettiğimiz sapık görüşlerin rüzgarlarından muhafaza oluyoruz. Elhamdulillah.


Bu reddiyemizde Prof.Dr.Hayrettin Karaman’ın ‘’Polemik değil Diyalog’’ adlı kitabındaki ve bazı diyalog hakkındaki ehl-i sünnet dışı görüşlerine reddiyeleriz olacaktır.

Öncelikle Prof.Dr.Hayrettin Karaman ne demiş ona bakalım:

‘’Bütün insanların Müslüman olmaları dinin, Kur’an’ın hedefi değildir.’’ (Polemik Değil Diyalog, s.41)

‘’Müslümanların çoğu ‘Peygamberin, bütün din saliklerini İslam’a çağırdığına’ inanırlar’’ (Polemik Değil Diyalog, s.35)

‘’Peygamberimiz, ‘Yahudiler mutlaka Müslüman olsun!’ demiyor, ‘Hristiyanlar mutlaka Müslüman olsun!’ demiyor.’’ (Polemik Değil Diyalog, s.35)

‘’Diyaloğun hedefi, tek bir dine varmak, dinleri teke indirgemek olmamalı’’ (Polemik Değil Diyalog, s.36)

‘’Kur’an-ı Kerim’de Ehl-i Kitapla ilgili devamlı vurgulanan şey; Allah’a iman, ahrete iman ve amel-i salihdir. Kur’ân bir çok ayette bunu söylüyor; yani ‘Peygambere iman edin’ demiyor.’’ (Polemik Değil Diyalog, s.37)


Biz Bay Karaman’a bu sözlerinden dolayı dinden çıktın ve küfre girdin demiyoruz. Kada ile İfta ayrı ayrı şeylerdir. Kadılık makamında değiliz. O makamda olsaydık belli şahıs için kesin hüküm verirdik. Sadece, bu sözler, dinde olanı dinden çıkarır, küfre sokar deyip ğayr-i muayyen bir şahıs üzerinden ifta ve iktifa ediyoruz. Gerisini biz bilemeyiz; bu kendilerinin bileceği iştir. Çünkü Kur’an’da imanla ve Küfürle alakalı olarak gelen ayetler,

(Bir)

Bazen sırf İman’a veya İman ve Amel-i Salih’e dair ayet ve ayetler gelmiştir. Hiçbir iman esasından bahsedilmemiştir. Kur’an fihristinden neye iman edildiği gösterilmeden, sadece ‘’iman edenler’’ bahsedilen (258) ayet bulacaksınız.

’İman edip salih amel işleyenlere gelince onlar için Me’va Cennetleri vardır.’’ (Secde Suresi: 2)

Nelere iman edildiği gösterilmemiş. Tabii ki, iman esaslarının tamamına iman edenler kastedilmektedir. ‘’Bu iman, her hangi bir tasdikdir’’ deyip, İman esasları inkar mı edilsin?


(İki)

Bazen sırf Allah’a iman’a dair ayet gelmiştir. ‘’Çünki O, azim olan Allah’a iman etmezdi.’’ (Hakkah Suresi: 52)
‘’Kim Allah’a iman ederse Allah onu kalbine hidayet verir.’’ (Teğabün: 11)
‘’Kim Rabbine iman ederse, artk ne eksilik’den ne de ğadirlikden/haksızlık’dan korkmayacaktır.’’ (Cin: 13)
‘’Artık kim Tağut’u inkar eder ve Allah’a iman ederse o sağasağlam bir kulpa sarılmıştır.’’ (Bakara: 256)

Diğer iman esaslarından bahsedilmiyor. Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkarm mı edilsin?




(Üç)

Bazen sırf Allah’a, Peygamber’e veya Peygamberlere, iman’a dair ayet gelmiştir.

‘’Kim Allah’a ve Resulüne iman etmezse şüphesiz biz kafirler için alevli bir ateş hazırladık.’’ (Fetih Suresi: 13)

‘’O halde Allah’a ve Resulüllerine iman ediniz.’’ (Al-i İmran Suresi: 179 / A’raf Suresi: 158/ Hadid Suresi: 7)
‘’Allah’dan korkun ve Resullerine iman ediniz ki, size rahmetinden iki pay versin.’’ (Hadid Suresi: 28)

Ahiret ve diğer iman esasları inkar mı edilsin?


(Dört)

Bazen sırf Kitab’a veya kitablar’a veya Allah’dan indirilenler’e iman’a dair ayet gelmiştir.
‘’Allah’ın ayetlerine inanmayanları Allah hidayet etmeyecektir.’’ (Nahl: 104)
‘’Yalan iftirayı ancak Allah’ın ayetlerine inanmayanlar yaparlar.’’ (Nahl: 105)
‘’Ayetlerimizi ancak kafirler topluluğu inkar eder.’’ (Ankebut: 47)
‘’Şüphesiz sana bir takım açık ayetler indirdik. Onları ancak fasıklar (kafirler) inkar eder.’’ (Bakara: 99)
‘’Şüphesiz ki, Allah’ın ayetlerini inkar edenler için şiddetli bir azap vardır.’’ (Al-i İmran: 4)
‘’Kim Allah’ın ayetlerini inkar ederse, hiç şüphe yok ki, Allah azabı çok şiddetli olandır.’’ (Al-i İmran: 19)
‘’Ayetlerimiz, yalanlayanlar ve büyüklenerek onlardan uzak duranlar. Onlar cehennenliklerdir.’’ (A’raf: 36)
‘’Ayetlerimiz hakkında ancak kafir olanlar (inanmamak, inkar etmek, batıl olduklarını ortaya koymaya çalışmak, cennete girebilmek için onlara da iman edilmesinin şart olmadığını iddia etmek gibi yollarlada) mücadele ederler.’’ (Ğafir: 4)
Ayetlerimizi inkar edenlere gelince, onlar amel defterlerini solundan verilecek olanlardır. Üzerlerinde kapatılmış bir ateş vardır.’’ (Beled: 19/20)

Ve daha niceleri… Allah, Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Beş)

Bazen sırf Ahiret Günü’ne, iman’a dair ayet gelmiştir. (Nahl: 22,60, İsra: 10,45)
Allah ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Altı)

Bazen sırf Meleklerle alakalı ayet gelmiştir. (Kur’anda sadece ‘’Melaike’’ kalıbının geçtiği (68) ayet vardır ki, diğer kelimeler ayrıdır.) Allah, Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Yedi)
Bazen sırf Kader’e İman’a esas olacak ayet gelmiştir. (Kamer: 49, Ahzab: 38)
Allah, Ahiret ve diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Sekiz)
Bazen sırf Allah’a, Ahiret’e ve Meleklere iman’a dair ayet gelmiştir. (Bakara: 177)
Diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(Dokuz)
Bazen sırf Allah’a ve Ahiret Günü’ne iman’a dair ayet gelmiştir. (Bakara: 232)
Diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin?

(On)
Bazen sırf Allah’a, Ahiret Gününe, iman’a ve Salih Amel’e dair ayet gelmiştir. (Bakara: 62, Maide: 69 vd.)
Yine diğer iman edilecek şeyler inkar mı edilsin? Amel-i Salih iman esası mıdır; ona fırsat bulamayan veya sadece tenbellik icabı amel etmeyen cenette gidemeyecek midir?

(Onbir)
Bazen sırf Allah’a, Melekler’e, Kitablar’a ve Peygamberler’e iman’a dair ayet gelmiştir. (Bakara: 285) Ahiret ve Kader inkar mı edilsin?

Dikkatle bakılırsa başka şıklar da bulunabilir.
Bunlardan birine veya bir kaçı’na inanmak veya küfretmek (inkar etmek, hafife almak, olsa da olur, olmasa da olur, görmek) diğerlerine imanı ve küfrü dahi bulundurur.
Başka bir ifadeyle birine sahih bir imanın elde edilebilmesi diğerlerine de imanı buludurmayı, birine küfür diğerlerine küfrü dahi lazım getirir. Mesela iman esaslarından hiçbirini bulundurmayıp sadece Allah’a iman etmek makul değildir. Allah’a iman diğerlerine iman etmek şartıyla sahih olabilir. Diğerleri de böyledir. Hiçbirisi birbirinden ayrı olarak iman olmaz…. Bunlara dair ayetler yüzlercedir.

Bunca ayetlerini göre göre iman esaslarını altıdan ikiye indirmek, Allah’a şirksiz iman Ahiret gününe iman ve salih amel etmeyi cennete girmek için yeterli bulmak birkaç ihtimali bulundurur; diğerleri ya inkar ediliyor, ya mecburi görülmeyip kişiler bunlara imanda muhayyer kabul ediliyor veya te’vil ile Allah’a şirksiz iman Ahiret gününe iman ve salih amel çerçevesinde kabul ediliyor. Diğer iman esasları bulunmadan Allah’a şirksiz iman, Ahiret gününe iman ve salih amel sahih olmaz, denilmek isteniyor. Bu üç ihtimalden ilk ikisi delili olmayan bir ihtimal olup bir mü’mine göre, imanı olanın imanını yok eder.
Üçüncü ihtimal ise, bilhassa avamı şaşırtmakla aklı kıtları imanlarından mahrum bırakır. Hem, diğerlerinin mecburi iman esası olup olmadığının münakaşa edildiği bir noktada böyle bir yola asla gidilemez; gidilirse ya müthiş bir cahillik ve ğaflet veya kasıtlı bir kafa karıştırma ve saptırma bahis mevzuu olur. Düşüncesi ne olursa olsun böyle bir sözü bu maksadla söyleyen, mü’minlerin imanını soyan, malı ve canı almakla yol kesenden daha büyük bir yol kesici olur.

Ayrıca, beşer tarafından yapılan ayıplı hukukun bile bütünlüğü ve bölünmezliği prensibi olur da iman tecezzi/bölünme kabul eder mi? Bu hususda sadece birkaç ayet getirmekle iktifa edeceğiz. Kadar’e iman da dahil (Hususan Kader’e işaret etmemiz sebepsiz değildir. Zamanımızdaki bir takım zındıklar, Kadere iman Kur’an’da yoktur, hadislerle de iman sabit olmaz, O halde Kader’e iman mecburiyeti yoktur, gibi açık küfür sözlerini sarfedip, kafir inancı sergilemektedirler. Halbuki, Kur’an’da, ‘’Biz her şeyi bir kaderler yarattık.’’ (Kamer: 49), ‘’Allah’ın emri/işi, takdir edilen bir kader olmuştur.’’ (Ahzab: 38) gibi birçok ayette Kader isbat edilmektedir.) iman esaslarının tamamı Kur’an’la sabit olmanın yanında Sünnetle de sabittir…

‘’Onlar için ayetlerimizi yalanlamarı yüzünden cehennemde ebedilik yurdu vardır.’’ (Fussilet: 28)

Şu diyalogçular, Kur’an’ı Allah’ın ayetlerinden ya kabul ediyorlar ya da etmiyorlar. Etmiyorlarsa canları cehenneme… Ediyorlarsa onu inkar edenlerin cehennemlik olduklarını na inanmaya mecburdurlar. her şeye rağmen yine de, cennete girmek için, Allah’a şirksiz iman Ahiret gününe iman ve salih amel yeter demeye devam ediyorlarsa onlara aşağıdaki ayeti bir oku deriz:
’Kitab (Kur’an)’ın bir kısmına iman edip de bir kısmını inkar mı edersiniz?’’ (Bakara: 85)

‘’Yemin olsun, şüphesiz ki Allah üçün üçüncüsüdür diyenler kafir oldular.’’ (Maide: 73)
Teslis’e inanmayan kaç Hristiyan vardır?
Şu anda, Karaman ve görüşünde olanlar, Teslis inancında olanlar kafirdiler, diyebilecekler midir?


Ahir Zaman Nebisi sallallahu aleyhi ve sellem ve Kur’an Ehl-i Kitab’a da Gönderilmedi mi?

‘’Ey Resulüm (sallallahu aleyhi ve sellem) biz seni bütün insanlara sadece bir müjdeci ve korkutucu olarak gönderdik.’’ (Sebe: 28)

Yehudiler ve Hristiyanlar eğer insansalar bu ayetin şümulüne girmeleri ve Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem’in onlara da gönderilmiş olması lazım. Aksini iddia eden ya onların insan olduklarını veya bu ayeti inkar etmektedir.

‘’Ey Resulüm (sallallahu aleyhi ve sellem) de ki; ey insanlar! Ben göklerin ve yerlerin mülkü/tasarrufu sadece kendisinin olan Allah’ın sizin hepinize gönderilen bir Resulüyüm.’’ (A’raf: 158)

‘’Ey Ehl-i Kitab!... Şüphesiz Resulümüz, size Kitab (İncil ve Tevrat)’tan gizlediklerinizden bir çoğunu açıklayacak, bir çoğunu da affedecek olduğu halde geldi. Şüphesiz ki size Allah’dan bir nur ve Kitab-ı Mübin geldi.’’ (Maide: 15)

Rabbim, cümlemize hakkı hak, batılı batıl görmeyi ve hidayetini nasip eylesin.amin


Kaynak: ‘’Yahudi ve Hristiyanlar cennete girecek diyenler cennete giremez.’’ Yazarları: Ahmet Mahmut Ünlü, Mehmet Talü, Hüseyin Avni, Ali Eren


Konu dışına çıkmamak için hepsini paylaşmıyorum dilerseniz başka bir konuda paylaşabiliriz
 

saliha kalem

Profesör
Katılım
3 Kas 2010
Mesajlar
1,705
Tepkime puanı
125
Puanları
0
Ehli sünneti bari siyasetle kelime olsa bile yanyana getirmeyin.

Ehli sünetin ne olduğunu biliyormusunuz?
Ehli sünnet akidesi içine siyaset dahil her mesele nüfus eden bir kurumdur.
Çünkü Resulüllah s.a.v Efendimiz devlet yönetmiş arkasından gelen ashabı kiramda devlet yönetmiş siyaset yapmışlardır.siz bugünkü çalıp çırpan sahtekarlık peşinde koşan politikaları asla ehli sünnete uygun olan siyasetle bir tutmayınız böyle bir hataya düşmeyiniz.
http://hayatrehberi.sosyaldoku.com/hic-siyasetsiz-din-olur-mu/
bu videoyu izerlseniz siyerdende siyasetin ehli sünnet içinde bir kurum olduğunu anlayabilirsiniz.

son olarak Mehdi a.s yeryüzüne nüfus ettiği vakit şunları yapacak:

Büyük Mehdi’nin çok vazifeleri var.Ve siyaset
aleminde, diyanet aleminde, saltanat aleminde, mücadele aleminde çok dairelerde icraatları olduğu gibi…(Şualar,sf.590)


Bediüzzaman ahir zamanda gelecek Hz.Mehdi’nin üç görevi oldugundan ve onun temsil ettiği cemaatiyle birlikte bu üç görevi birden yerine getireceğinden bahsetmiştir.Bu vazifeleri, materyalist ve ateist felsefeleri tamamen susturacak bir şekilde insanların imanlarını kazanmasına vesile olmak, İslam birliği’ni kurmak ve Kuran Ahlak’ını dünyaya hakim olmasına vesile olmaktır. (Emirdağ Lahikası sf.259)


(Bediüzzaman Said-i Nursi r.a)

Unutmadan not eklemek istiyorum bu lahikadan nakledilen bilgilere dair:
Kur'an ahlakını bu ülkede yaymaya çalışan, materyalist ve ateist felseleferin düzenlerini bozmaya çalışan ve İslam birliği peşinde koşan kim var şuanda ülkemizde? Prof.Dr.Necmettin ERBAKAN öyle mi EVET AYNEN ÖYLE.
Bu nedemek oluyor bugün gelecek Büyük Mehdiye en büyük hazırlığı hangi topluluk yapıyor Milli Görüş. Öylemi aynen öyle. Mehdi a.s'a ordu olmak için dua eden ümmette kim bu orduya nefer olmak için gece gündüz fisebilillah ile çalışıyor? MİLLİ GÖRÜŞ. O halde hak bile bu kadar aşikarken neden halen nefsin vesveseleriyle itikad edinen görüşlerin peşinde olunur halen anlam veremiyorum.ama deccal dünyada yaşıyor ve fitnesi hergünden daha çok zuhur ediyor.fitne büyük aldanmalarda büyük olacağı söyleniyor. Allah hepimizi bu fitnelerden korusun ve doğru yolundan saptırmasın.
 

manifesto

Yasaklı
Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
0
Tepkime puanı
334
Puanları
0
Konum
Kocaeli
Cübbeli hoca ise ehli sünnet dışında kalmışlara bile kafir demeyi doğru bulmayan itikada sahiptir.
Kafir dememiş ama müslüman da dememiş..mübarek adam yazacaksan önce Cübbelini bir oku
Geleneksel İslam’ın mezhepsizler, diyalogcular, vahabiler ve İrancılar tarafından yok edilmek istendiğini belirten Cübbeli
Diyalogcuları iranlıları HEDEFE koymuş bile.Vahhabi dediği onmilyonlarca müslüman irancılar dediği her nekadar ehli sünnet olmasalarda MÜSLÜMAN olan iranlılar..
Şimdi hoca islamdan çok EHLİ SÜNNET dediği şeyi nazara vermiş..
Madem ahir zamandan ve MEHDİDEN de bahsedebiliyorsun..Ahir zamanda MEZHEPLERİN de ortadan kalkacağına dair işaretler var bir de onlardan bahset bakalım.Cübbelinin ehli sünnet lafazanlığı ile islamın geri kalan milyonlarca evladına yakıştırmalarının vebali büyüktür.
 

ukubat

Profesör
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,942
Tepkime puanı
103
Puanları
0
Konum
istanbul,fatih
Web sitesi
www.ismailaga.org.tr
Bu haberler ilk çıktığında Cübbeli Hocanın kesinlikle Mhp'yi ziyaret etmeyeceğini söylemiştim...
Dediğim gibi çıktı...
Onlar ziyaret etmiş...
Hocamız İslama büyük hizmetler etmiş ve hala eden bir islam alimidir...
Ama siyasi görüşlerine katılmıyorum...
 

agbi

Yasaklı
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
25
Tepkime puanı
382
Puanları
0
Konum
İzmir
Bugüne kadar Allah cc sevdiği kul mahmud efendi hep siyasetten uzak kalmıştır.

Çünkü mahmud efendi SİYASET ler üstü bir Allah kuludur.Allah cc sevdiği kuldur.

Cübbeli Ahmet hoca büyük hata yapmaktadır.

Şuanda aldığım duyumlarda bu yöndedir kendi cemeatinde guruplar oluşmaya başlamıştır.

Bana MHP hakkında düşüncelerini negativ olarak gösterebilirmisiniz ?

Peki negativ olarak kimleri tenkit etmiştir ?
 
Üst