Çay Tİryakİlerİ | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

Çay Tİryakİlerİ

tebeyyün

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
548
Puanları
0
--------------------------------------------------------------------------------
http://rapidshare.de/files/27062065/_ay_tiryakileri.mp3.html

ey rabbimiz yaratmışsın dünyayı dahi iki ilkinin gayesi ise islamdan başka neki...arkamızdan bağırsalar bunlar delinin teki onlara gül atar atmaz hizmete gidecegiz...

okuyan : yusuf ziya özkan
 

Ahsen84

Üye
İhvan Üyesi
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
116
Puanları
0
Allah Razı olsun...çok güzel gerçekten hizmet...hizmet..hizmet
 

dilhuba

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
2,630
Puanları
38
Web sitesi
mustafababuroglu.sitemynet.com
ÇAY TİRYAKİLERİ

Ey Rabbimiz! yaratmışsın dünyayı dahi iki,
İlkinin gayesi ise İslâmdan başka ne ki?
Arkamızdan bağırsalar, -Bunlar delinin teki!
Onlara gül atar atmaz, Hizmete gideceğiz..

Zekeriyya kulun gibi testereyle kesseler,
Münadiniz bilal gibi kayalarla ezseler,
Mayınları ve dağları engel diye dizseler,
Bir tekmede iter itmez, Hizmete gideceğiz..

Biz asa-yı Musa olup denizleri yararak,
Bir Heraklit darbesiyle zincirleri kırarak,
Biz, İbrahim dostun gibi kâbeleri kurarak,
Namazları kılar kılmaz, Hizmete gideceğiz..

Katmak için bu hizmete pâk sineli bayları,
Ekip kurup hanesinde içeceğiz çayları,
Atmış günlü yaşayarak, otuz günlük ayları,
Demlikte çay biter bitmez, Hizmete gideceğiz..

Dünya bizi bağlayamaz, ne mamelek ne para,
Deseler ki baban ölmüş, bu günler size kara,
Göz yaşı ve dualarla indirince mezara,
Üzerini örter örtmez, Hizmete gideceğiz..

Geceleri birkaç yerde çay sohbeti kurarak,
İman dolu heybeleri sırtımıza vurarak,
Yine neden gidiyorsun baba?, diye sorarak,
Ağlayanı öper öpmez, Hizmete gideceğiz..

Bu gün durma günü değil, terler aksa enseden,
Bir deri-bir kemik kalsa içimizde her beden,
Yorgunluğu ve yeteri kaldırarak Türkçeden,
Üçbeş lokma yutar yutmaz, Hizmete gideceğiz...

Durduracak sebep midir, tufan veya zelzele?
Ne yolların yarılması, ne gafilden velvele,
Şartlar aman vermesede, çektik mi bir besmele,
Kollar kanat tutar tutmaz, Hizmete gideceğiz..

Döküp döküp saçacağız, kimin var ise nesi,
Ancak böyle değerlenir bir ömür sermayesi,
Koşuşmaktan kesilirse birimizin nefesi,
Sırtımıza atar atmaz, Hizmete gideceğiz..

Denizlerden öte yerde kalmışsa birileri,
Oraya dek götürürüz, iman denen cevheri,
Ezanlarla çınlayınca dünyamızın her yeri,
Uzaya göz diker dikmez, Hizmete gideceğiz..

Ey Rabbimiz! biz kulların varsa hizmette payı,
Huzuruna geleceğiz, bekleriz madalyayı,
Zaten bizim muradımız yanında içmek çayı,
Bardakta çay tüter tütmez, Artık gitmeyeceğiz...


Şehit Namzeti
 

Erhan

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
2,115
Puanları
48
Web sitesi
www.softajans.com
ÇAY TİRYAKİLERİ

Ey Rabbimiz! yaratmışsın dünyayı dahi iki,
İlkinin gayesi ise İslâmdan başka ne ki?
Arkamızdan bağırsalar, -Bunlar delinin teki!
Onlara gül atar atmaz, Hizmete gideceğiz..

Zekeriyya kulun gibi testereyle kesseler,
Münadiniz bilal gibi kayalarla ezseler,
Mayınları ve dağları engel diye dizseler,
Bir tekmede iter itmez, Hizmete gideceğiz..

Biz asa-yı Musa olup denizleri yararak,
Bir Heraklit darbesiyle zincirleri kırarak,
Biz, İbrahim dostun gibi kâbeleri kurarak,
Namazları kılar kılmaz, Hizmete gideceğiz..

Katmak için bu hizmete pâk sineli bayları,
Ekip kurup hanesinde içeceğiz çayları,
Atmış günlü yaşayarak, otuz günlük ayları,
Demlikte çay biter bitmez, Hizmete gideceğiz..

Dünya bizi bağlayamaz, ne mamelek ne para,
Deseler ki baban ölmüş, bu günler size kara,
Göz yaşı ve dualarla indirince mezara,
Üzerini örter örtmez, Hizmete gideceğiz..

Geceleri birkaç yerde çay sohbeti kurarak,
İman dolu heybeleri sırtımıza vurarak,
Yine neden gidiyorsun baba?, diye sorarak,
Ağlayanı öper öpmez, Hizmete gideceğiz..

Bu gün durma günü değil, terler aksa enseden,
Bir deri-bir kemik kalsa içimizde her beden,
Yorgunluğu ve yeteri kaldırarak Türkçeden,
Üçbeş lokma yutar yutmaz, Hizmete gideceğiz...

Durduracak sebep midir, tufan veya zelzele?
Ne yolların yarılması, ne gafilden velvele,
Şartlar aman vermesede, çektik mi bir besmele,
Kollar kanat tutar tutmaz, Hizmete gideceğiz..

Döküp döküp saçacağız, kimin var ise nesi,
Ancak böyle değerlenir bir ömür sermayesi,
Koşuşmaktan kesilirse birimizin nefesi,
Sırtımıza atar atmaz, Hizmete gideceğiz..

Denizlerden öte yerde kalmışsa birileri,
Oraya dek götürürüz, iman denen cevheri,
Ezanlarla çınlayınca dünyamızın her yeri,
Uzaya göz diker dikmez, Hizmete gideceğiz..

Ey Rabbimiz! biz kulların varsa hizmette payı,
Huzuruna geleceğiz, bekleriz madalyayı,
Zaten bizim muradımız yanında içmek çayı,
Bardakta çay tüter tütmez, Artık gitmeyeceğiz...


Şehit Namzeti
 

berraksu

Aşafatlı
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
3,652
Puanları
0
Yaş
33
cay muhabbeti

Arkadaslar ben sahsen cay ile bir bütün olmus durumdayim ve tiryakisiyim
diyebilirim.. hele bide yaninda muhabbet oldumu öyle güzel gidiyoki :D

bu hasbihalin yanindaki cay resmini her görüdügümde canim felaket
cay cekiyo ve cogu zaman üsenmeden kalkip kendime cay demliyorum :O
bu duruma artik bi son vermek istiyorum, yani demlemedigim zamanlar,
aklim fikrim cayda olsun istemiyorum artik :D

istek/öneri'ye bu resmin kaldirilmaisini talep etmeyi düsündem ama cesaret
edemedim :D

merak ediyorum acaba varmidir baska böyle benim gibi aci ceken cay cay diye kivranan :O

artik forumda gezerken hasbihalin yanindan gözüm kapali geciyorum :O
 

doğuhan

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
1,425
Puanları
0
Yaş
35
tamam dur ben sana çay getireyim berraksu ,çay hasretini biraz gider:D :D :D

Şimdi beraber sohbete ne dersin;)
 

B.ü.S.r.A

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
551
Puanları
0
Yaş
30
Jewel kötülük yapmis gibi görünüyorsun, berraksu cayin tiryakisi olmus, hasbihalin yanindaki cayi kaldirsinlar diyorsun sende cay resmi gösteriyorsun, bence biraz kötülük oldu:D berraksu fazla cay iyi degildir ya aciksasi ben cayla fazla aram yoktur hic hicmem desen yalan olmaz yani aklima estimiydi belki arada icerim ama cok nadir.
 

berraksu

Aşafatlı
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
3,652
Puanları
0
Yaş
33
Jewel seni dost bildik derdimizi annatdik senin yaptigina bak :D
artik bu konuya girerkendemi gözümü kapatmam gerekcek benim yaa :O
oynamiyorum abi ben artik :O
 

hıfz-ı lisan

perekli..
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
4,381
Puanları
83
cankız :O yavrum sen uçmuşsun iyice ama bunu bu kadar niye belli ediyorsun ki :p

bu arada keloğlan nasıl :O :O
 

berraksu

Aşafatlı
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
3,652
Puanları
0
Yaş
33
cankız :O yavrum sen uçmuşsun iyice ama bunu bu kadar niye belli ediyorsun ki :p

bu arada keloğlan nasıl :O :O

hic sorma hifz abi sonunda kendimi denizlere neyn atacam :O

ya dedimki böyle benim gibi cay diye kivranan varsa baska büssürü üye,
birlik olalim su hasbihalin yanindaki cay resmini kaldirtalim :O
yoksa iyce bozcam kafayi :O

Keloglani sorarsan ben küsüm ona konusmuyom :D
 

hıfz-ı lisan

perekli..
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
4,381
Puanları
83
çay resmiyle bile kafayı bozan bir sürü üye olduğunu sanmıyorum :O ama abin hıfz arkanda :D


hii niye küstün kele.. bak bu durumda bir film çekilir :O
 

berraksu

Aşafatlı
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
3,652
Puanları
0
Yaş
33
çay resmiyle bile kafayı bozan bir sürü üye olduğunu sanmıyorum :O ama abin hıfz arkanda :D


hii niye küstün kele.. bak bu durumda bir film çekilir :O

eksik olma abim sözleirn cay gibi tatli geldi bana :O

ya hic sorma be abi, beni Keloglan cay hastasi yapti :D
kafami her bozdugunda kendimi caya verdim, ve iste sonuc ortada :O
 

doğuhan

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
1,425
Puanları
0
Yaş
35
Jewel seni dost bildik derdimizi annatdik senin yaptigina bak :D
artik bu konuya girerkendemi gözümü kapatmam gerekcek benim yaa :O
oynamiyorum abi ben artik :O
Allah Allah iyilik yap kötülük bul:whistling[1]: Yaw sen çaytiryakisiyim demişsin bende kendi ellerimle kral bir çay demliyeyim kızcağıza;) demiştim.
hem sen beni yine dost bil,canın ne zaman çay isterse söle ,hemen en demlisinden getiririm:O
 

berraksu

Aşafatlı
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
3,652
Puanları
0
Yaş
33
Allah Allah iyilik yap kötülük bul:whistling[1]: Yaw sen çaytiryakisiyim demişsin bende kendi ellerimle kral bir çay demliyeyim kızcağıza;) demiştim.
hem sen beni yine dost bil,canın ne zaman çay isterse söle ,hemen en demlisinden getiririm:O

güzel dostum sen bana cay resmi gösterme canimi al :D
 

sultan-ül şark

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
299
Puanları
0
ben de de çay tiryakiliği var çok içerim ve hızlı içerim...
arkadaşlar takılırlar ağızında teneke mi var diye ...
ne yapayım kardeşim çok seviyorum ..bütünleşmişim artık çayla
 

Alper...

MarmaranınKralı
İhvan Üyesi
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
9,574
Puanları
0
Web sitesi
cennetsarayi.blogcu.com
ne yalan söyleyeyim pek aramız iyi değil çayla kahvaltıda falan içerim 3 4 fincan şöyle bi sonra gün boyu çok nadir içerim hiç aklıma gelmez ....:O
 

KÖRDÜĞÜM

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,772
Puanları
0
Yaş
34
bende çayı kahvaltıda içerim, bide eğer akşamları yanında tatlı bişey warsa;)
 
Üst