Çarşaf Giymek Hakkında!!!

saab

Üye
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
tek kelam

Bismi "hi",
Ayrica sunu da bilelim:

Hem mesela sen bir kizi NIKAHlamak icin gorucu oldugun vakit TUM fikih kaynaklarina gore SADECE neresine bakmana cevaz vardir?
Elcevab : El ve yuz.

"Bitti"





imanimizin kuvvetlenmesi icin eseri okuyalim.

Ya "HU"!
 

Askalani

Üye
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.enzele.com
ben hiçbir manto görmedim ki kadının uzuvlarını belirgin etmesin. madem sizin deliliniz uzuvların belli olmaması ise bu kollar dirseğin üstü ve omuzlara doğru olan kısımlar avret değil sanırım. veya adım attıkça mantonun altında kıvrılan (Allah affetsin izahımı) uzuvlar avret değil herhalde. Dininizi mantığınıza uydurdukça önce mantoya evet dersiniz. sonra kısa manto altında pantolona sonra bir parça kafada bez ile full makyaj yapmış hale evet dersiniz derken türban olur. sonra da zaten türban bir vitrin kıyafeti bir moda olur çıkar. siz devam edin. Bütün mezheb imamları ve selef alimlerimiz hata yapmışlar siz doğrusunu yapıyorsunuz. Tebrik ederim. imam şafii imam hanbel imam malik imam ebu hanife ve hatta şii zeydi alimleri dahi çarşaf derken siz değil deyin. bütün mezhebler de hatta batıl mezhebler de bile örtünme çarşaftır derken siz hayır mantodur deyin. deyin ki alimliğiniz ihlasınız sadakatiniz belli olsun. pek büyük takva ehli kardeşlerim:)
 

Askalani

Üye
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.enzele.com
usame49 mesajını şimdi gördüm: cilbab muhkemdir. üzerinde tevil yapmak küfürdür. doğrusu bu. teşekkür ederim. tevil ne muhkem ne müteşabih ne bilmeyene bunları anlatmak kolay değil :)
 
Üst