bütünleme mi? yaz okulu mu ? | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

bütünleme mi? yaz okulu mu ?

bütünleme mi? yaz okulu mu ?

  • bütünleme

    Kullanılan: 18 75.0%
  • yaz okulu

    Kullanılan: 6 25.0%

  • Kullanılan toplam oy
    24

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
şimdi sınavları düşünürken aklıma geldi öyle işte :O
her türlü fuzuli iş gelir benim aklıma.
zınar buna da laf söyleme he :whistling[1]:

neyse bilmeyen arkadaşlar için açıklıyorum.
bütünleme : final sınavının yerine geçen bir sınavdır ikinci final tarzı birşey.

yaz okulu : yaz okulu da kaldığınız dersi yazın tekrar alıp tekrar okuyorsunuz...

buyrun yorumlar inş.

bizde büt var :O
 

hıfz-ı lisan

perekli..
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
4,381
Puanları
83
yoğunluktan ruh halini düşünemiyorsun ama aklına böyle şeyler geliyor :D tabi bizlerde normal karşılıyoruz adı üstünde umutsuz_vaka :p

niye 'hiçbiri' seçeneği yok yahut 'hangisi işime gelirse' :D
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
:O
sen forumda beni mi takip ediyorsun :whistling[1]:

ben zaten bir şeyi tam yapsam da sen gelir bir eksik bulursun :O
o şıklar yok işte burdan seç ;)
 

MEHMET EFE

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Puanları
0
Web sitesi
www.serzenisler.com
Bizde Bütünleme hesabı. . . Yaz Okulu falan çekilmez zaten. . Bu YAZ okulundan maksat tamamen duygusal zaten :) anlarsınız yaa
 

NehiR

mütebessim :)
İhvan Üyesi
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
2,708
Puanları
0
Yaş
38
bizde de bütünleme var..Allah korusun yaz okulundan..bi de eskiden ortalamayla geçiliyodu ama şimdi geçme notunu 60 yaptılar..ortalama daha iyiydi..80 le bile AA düşen derslerim vardı ne güzel :)
 

&Ta-Ha&

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
1,044
Puanları
0
Yaş
35
Web sitesi
hayattanizler.spaces.live.com
bizde yaz okulu var,keşke bütünleme olsa yazın okul hiç çekilmiyor.İşin duygusal boyutu doğru bizim bir hoca araba anahtarı gösterip yaz okulunda arabayı yenileceğini söylemiş.Bütün okulların bütünlemeye geçeceğini duymuştum ama ne kadar doğru bilemiyorum.
 

NehiR

mütebessim :)
İhvan Üyesi
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
2,708
Puanları
0
Yaş
38
İşin duygusal boyutu doğru bizim bir hoca araba anahtarı gösterip yaz okulunda arabayı yenileceğini söylemiş.
yoksa sen abant izzet baysal üniversitesinde mi okuyosun :) bunu ordan birinden duymuştum da..
 

MEHMET EFE

Doçent
İhvan Üyesi
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
1,498
Puanları
0
Web sitesi
www.serzenisler.com

Aynen arkadaşlar. . tamamen duygusal. . Bunun başka açıklaması yok. . Arabayıda değiştirirler. . Tırda alırlar vs. vs. vs.

Bu sistemle anca bu düzeydeyiz. . Eğitim sisteminin sonu hayrola...
 

AlAcA

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
117
Puanları
0
Yaş
33
ya bizimde yaz okulu var maalesef :( adam sırf yaz okulu açılsın diye en az 20 kişiyi bırakıyo herşey para olmuş... :(

Gerçi ben çalışmadığım için kalmıştım ama bu sene gıcıklığından ötürü bıraktı.
 

Kaf-Nun

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
544
Puanları
0
Bizde yaz okulu var

Ama tercih edecek olsam tabiki Bütü tercih ederdim :)
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
demek ki okul seçerken bi kriter de bu olmalı.
öss ye hazırlananlara duyrulur ;)
 

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
büt isterdim ya...yaz okulu çok fena:(
çekilesi dert değil
 

ibrahimi

Has Uşak
İhvan Üyesi
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
23,463
Puanları
0
Yaş
34
büte gerek kalmadı ;) çok şükür...
 
H

hod-ray

Misafir
Bizde ikisi de var:D Kıskanmayalım lutfen:O
 

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
seç beğen al diosun yani hodray bacı:D
 

mustafa

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
1,972
Puanları
0
Bütünleme :)
 

dreamer

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
278
Puanları
0
Bizim okulda bütünlemeler kaldırılıp yaz okulu uygulaması başlatılacakmış:crying: .İtiraz olarak imza filan topladılar ama bakalım..Bütünleme en iyisi bence:D
 
Üst