• Reklamsız versiyon için ÜYE OL

Bulunduğumuz mekânı görüntüleyelim.

AdımcA

Akşam ... Yine Akşam ...
İhvan Üyesi
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
2,420
Beğeniler
7
Puanları
0
#1
Arkadaşlar, ben forumdaki kardeşlerimin nasıl bir ortamda yazıştıklarını merak ediyorum. :)
Eğer siz de bulunduğunuz mekânı görüntüleyip, foruma yerleştirirseniz sevineceğim. :dancing:

İşte benim mekânım ...
 

caddycazz

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
905
Beğeniler
1
Puanları
0
Yaş
43
#2
Yaw ni kadar toplu ve düzenli bi masa ööle..:D:D

Ben de gösterrirdim masa mı ama korkarsınız mazallah..Ben toplarsam bi ara çekerim inş. bi fotosunu :O:O:O(Çıkmaz ayın son perşembesi:O)
 

AdımcA

Akşam ... Yine Akşam ...
İhvan Üyesi
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
2,420
Beğeniler
7
Puanları
0
#3
Yaw ni kadar toplu ve düzenli bi masa ööle..:D:D

Ben de gösterrirdim masa mı ama korkarsınız mazallah..Ben toplarsam bi ara çekerim inş. bi fotosunu :O:O:O(Çıkmaz ayın son perşembesi:O)
fotograf çekeceğim diye düzenledim, bayağı uğraştım. :O
bakma öyle düzenli göründüğüne. :D
 

The İmam

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
283
Beğeniler
2
Puanları
0
Yaş
33
Web sitesi
theimamnbahesi.blogspot.com
#6
bari rağbeti arttıralım yanlız bu benim 6 ay önceki :D
şimdiki bilgisayarı değiştirdim :) çekemedim dijitalde o yüzden bunu koyıyım dedim ;)

 

hıfz-ı lisan

perekli..
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
4,378
Beğeniler
339
Puanları
83
#7
Adımca abi benim dikkatimi danteller çekti :O örneği güzelmiş :p
 

tunahan

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
305
Beğeniler
0
Puanları
0
#8
Utanırım ben yahu

Çöplük gibi benim masa . Masaüstünü bile göndermeye utanıyorum

Sadace bir iki örnek vereyim. Kalem Zımba teli çıkaracağı kime ait olduğu bilinmeyen bir gözlük. Bir adet içi boş (çay içilmiş) bardak 3,4 tane kaşe mühür vs. iki adet hesap makinesi 4 dosya bir zimmet defteri bir sümen ve altında onlarca evrak :) tel defteri asetatlı kalem . 5 ,6 tane normal kalem telefon , ne işe yaradığı meçhul gereksiz kağıt ve bir dünya gereksiz şey

vs vs . bide kocaman samsunng syncMaster793 DF ekran

Kafanızda canlandırın işte
 

yaban_gülü

~N€ST€R€N~
İhvan Üyesi
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
1,452
Beğeniler
17
Puanları
0
Yaş
33
#11
en düzenli masa Adımca abinin.. oda resmini çekecem diye masasını toparlamış.. :O kimse resim koymadığına göre herkesin masası darma duman..:ıslık: :ıslık: eee normaldir.. forumdan başımızı kaldırıp masamızı toparlayacak zamanımız olmuyo..:O
 

Seyfullah Kara

Kula KUL olma!
İhvan Üyesi
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
1,585
Beğeniler
4
Puanları
0
Yaş
39
#12
Çok taze,hiç oynamadım: ) Sadece birkaç kağıt vardı karalanmış onları aldım: )

 

SeNoL

MUEYABYA
İhvan Üyesi
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
4,870
Beğeniler
224
Puanları
0
Yaş
37
#13
benimki de eski yerim ama şimdilik bu var yenisini de eklerim inş.

 

Seyfullah Kara

Kula KUL olma!
İhvan Üyesi
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
1,585
Beğeniler
4
Puanları
0
Yaş
39
#16
SeNoLL,FELAKET DAĞINIK,İŞLER DERİN O SEBEPLE OLSA GEREK : )

Nupelda,hiç dağınık değil. Sınavlar yok ya ondan mıdır nedir: )
 

SeNoL

MUEYABYA
İhvan Üyesi
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
4,870
Beğeniler
224
Puanları
0
Yaş
37
#17
Nupelda fotograf çekerken toplamış olmasın oraları :p

Benim masa her zaman öyle maalesef orda oturmaya pek fırsatım olmuyo bazen :D
 

ArZu

GülenAy
İhvan Üyesi
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
30,610
Beğeniler
2,099
Puanları
0
Web sitesi
www.arzuzum.blogcu.com
#19
ben çektimde arkadaş yollasın resimi ekleyeceğim :O
aaa şenol hala duruyormu o resim her zamanki dağınıklık he 1 yıl öncede o masanın üstündeki kağıtlar aymıydı :O

adımca abi süper :)

bende dağınıklığı hiç sevmem mutlaka düzenli olacak masam...AdımcA abi %100 üzerinden 100 verdim sana ben...diğer resimler açılmadı açılsın onlarada bakacağım bende ekleyeceğim en kısa zamanda resimleri...

şimdi gözüktüler :) evet şenol hariç herkes düzenli hepinize 100 verdim şenola sıfır :O
 
Üst