Bilgisayarım Çöktü Lütfen Yardım Edin | ihvan forum – Özgür Düşünce ve Paylaşım Platformu!

Bilgisayarım Çöktü Lütfen Yardım Edin

Huzeyme

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
4 Kas 2006
Mesajlar
266
Puanları
0
Arkadaşlar Geçen bibilgisayarın İşletim sistemi Windowsum çöktü dedi
Kalktım gittim. Açıyosun bilgisayarı NTDLR dosyası eksik diye bir yazı çıkıyor karşına. Yeniden windows kuracağım, arkadaşın bir ton bilgileri var içinde. Bir de acele yapılmasını istiyor. Driverleri, windows, multimedia falan çok zaman alacak.
Sistemi geriye almaya uğraştım olmadı, Güvenli modda açayım dedim açılmadı.
Eee Bende kendi kendime Hemen bir Türkish yapayım dedim.
NTDLR dosyasına benzer sistemin içinde bir dosya buldum "ntdtcsetup" isminde ve kalktım bunu rename yapıp ismini değiştirdim. NTDLR yaptım.
Sonuç.
CANSIZ Bİ MAKİNAYI BİLE YUT-TU-RA-MA-DIM
Bilgisayar bana şöyle bi baktı:
Seni geri zekalı çocuk dedi. Beni kandırmaya kalkıyosun dimi?
Küçük beyninle beni yutturup çıkarına ulaşağını sanıyorsun.
Hadi yıkıl karşımdan, birde bilgisayar biliyormuş,
-Kuş beyinli çocuk.
-Sen isim değiştirince içeriğin değişmeyeceğini daha öğrenmedin mi?
-İçeriğinde benim arzu ettiğim şeyler olmadıktan sonra, ne kadar da isim değiştirsen, emeline kavuşamayacağını bilmiyomusun?
-Hiç mi aklın yok senin?
-Senin beyninin hücreleri manyaklaşmış, dedi.
Napcamı şaşırdım tabi.
En son şöyle dedi:
"SEN BU BEYNİNLE BENİM GİBİ İNSAN ELİ İLE YAPILMIŞ BİR BİLGİSAYARI BİLE YUTTURAMAZKEN, SENİ YARATANI KANDIRIP, İSMİNİ MÜSLÜMAN YADA MÜ'MİN KOYMAKLA CENNETE GİDECEĞİNİ Mİ SANDIN?
-ALDATMA KENDİNİ.
-GAFİL ADAM, AHİR ZAMANDA İSMİ MÜSLÜMAN VE MÜ'MİN OLAN İNSANLARIN SAYILARI ÇOK OLDUĞU HALDE İÇLERİNDE İMAN BULUNMAYACAĞI İŞARET EDİLEN ALLAH RESULUNUN İFADELERİNİ HİÇ Mİ DİKKATE ALMIYORSUN?
-KENDİNİ ALDATIYORSUN VE KANDIRIYORSUN
-TRAFİK İŞARETLERİNİ EZBERLEYİP KENDİNİ ŞOFÖR SANDIN
-BUNLARI UYGULAMA NOKTASINDA HAREKETE GEÇMEZ VE YOLDAKİ İŞARETLERE UYMAZSAN, İŞTE O ZAMAN TOSLARSIN DUVARA .
 

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
hey gidii bende sana ciddi ciddi window sistem kurmasını anlatacaktım neyseki yazıyı okudum:)eyvallah kardeş güzelmiş...
 

zemahşeri

Paylaşımcı
İhvan Üyesi
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
392
Puanları
0
:dancing: oo emmargah bu konulara ilgilisin bayaaa bilgisayar falan ne iş?


yazı güzelmiş bayaa:)
 

emmargah

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
3,348
Puanları
0
alıştırma yapıyorum falan:whistling[1]: :O
 

yakup_1

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
386
Puanları
18
kardeş çok güzel izah etmişsin çok sağol herşeyden ibret almak buna denir
 

SiNeM

Piss'a!
İhvan Üyesi
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
1,000
Puanları
0
ben de format at yazacaktımm.ama sanırım hepimiizn formata ihtiyacı var ;)
 

silvershadow

Asistan
İhvan Üyesi
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
476
Puanları
0
format atmaya gerek yok zaten :) tak windows cdsini kurtar yap dicem ama sazan dicekler :)))
 

A.R

Profesör
İhvan Üyesi
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
795
Puanları
0

Sonuç; CANSIZ Bİ MAKİNAYI BİLE YUT-TU-RA-MA-DIM

Bilgisayar bana şöyle bi baktı:

Seni geri zekalı çocuk dedi. Beni kandırmaya kalkıyosun dimi?
Küçük beyninle beni yutturup çıkarına ulaşağını sanıyorsun.
Hadi yıkıl karşımdan, birde bilgisayar biliyormuş,
-Kuş beyinli çocuk.

-Sen isim değiştirince içeriğin değişmeyeceğini daha öğrenmedin mi?

-İçeriğinde benim arzu ettiğim şeyler olmadıktan sonra, ne kadar da isim değiştirsen, emeline kavuşamayacağını bilmiyomusun?

-Hiç mi aklın yok senin?

-Senin beyninin hücreleri manyaklaşmış, dedi.

Napcamı şaşırdım tabi.

En son şöyle dedi:

"SEN BU BEYNİNLE BENİM GİBİ İNSAN ELİ İLE YAPILMIŞ BİR BİLGİSAYARI BİLE YUTTURAMAZKEN,

SENİ YARATANI KANDIRIP,

İSMİNİ MÜSLÜMAN YADA MÜ'MİN KOYMAKLA CENNETE GİDECEĞİNİ Mİ SANDIN?

-ALDATMA KENDİNİ.

-GAFİL ADAM, AHİR ZAMANDA İSMİ MÜSLÜMAN VE MÜ'MİN OLAN İNSANLARIN SAYILARI ÇOK OLDUĞU HALDE İÇLERİNDE İMAN BULUNMAYACAĞI İŞARET EDİLEN ALLAH RESULUNUN İFADELERİNİ HİÇ Mİ DİKKATE ALMIYORSUN?

-KENDİNİ ALDATIYORSUN VE KANDIRIYORSUN

-TRAFİK İŞARETLERİNİ EZBERLEYİP KENDİNİ ŞOFÖR SANDIN

-BUNLARI UYGULAMA NOKTASINDA HAREKETE GEÇMEZ VE YOLDAKİ İŞARETLERE UYMAZSAN, İŞTE O ZAMAN TOSLARSIN DUVARA .
:clap2:

Müslüman Bilgisayar:)

Teşekkürler ;)
 
B

.BeYzA.

Misafir
:dik:

"seni Yaratani Kandirip, Ismini Müslüman Yada Mü'min Koymakla Cennete Gideceğini Mi Sandin?
-aldatma Kendini.
-gafil Adam, Ahir Zamanda Ismi Müslüman Ve Mü'min Olan Insanlarin Sayilari çok Olduğu Halde Içlerinde Iman Bulunmayacaği Işaret Edilen Allah Resulunun Ifadelerini Hiç Mi Dikkate Almiyorsun?
-kendini Aldatiyorsun Ve Kandiriyorsun
-trafik Işaretlerini Ezberleyip Kendini şoför Sandin
-bunlari Uygulama Noktasinda Harekete Geçmez Ve Yoldaki Işaretlere Uymazsan, Işte O Zaman Toslarsin Duvara .


huzeyme kardeş..Allah razı olsun :) :)
 

Hasan

Kardeşiniz
İhvan Üyesi
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
6,112
Puanları
0
Yaş
50
Sen bu makina yı HACCA yolla hakediyo.:O güzelpaylaşım sağol.:D
 
Üst