Allah'â cc Ahlak öğretenler(!)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

adams77

Kanalizasyoncu
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
25,880
Tepkime puanı
2,060
Puanları
113
Konum
Mars
Bu başka bir konudur kısaca cevap vereyim
Sadece yasaların serbestisi yetmez
Ekonomi eğitim kültür algı ve diğer bir sürü şey bunu mümkün kılmaz

kardeşim tek bir yaşam vardır oda içinde bulunduğu sistemi oluşturan yasa ve kanunlardır. Bu yasa ve kanunlar zaman bölge ekonomi eğitim vs vs değiştirmez ve bunlar baz alınmaz içinde bulunduğu dünya hakkı ve adaleti gözetir. Sorguyada bundan çekilirsin.

siz insan yazması kitapların etkisinde kalmışsınız aklı kullanmayı yasaklamışs8nız fakat her konuda kitapları aklınızdaki algı ile yazmışsınız yazanın dışında aklı kullanmak yasak olmuş
 

cemaliii

Kıdemli Üye
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
4,763
Tepkime puanı
982
Puanları
113
9 yaşında ki çocuklar evlenebilir diyenler lütfen kendi çocuklarını evlendirsinler. Biz evlendirmiyoruz. O kadar.

Sen 9 yaşında ki kızını verirmiydin deyince kem küm. Hadi oradan.
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
9 yaşında ki çocuklar evlenebilir diyenler lütfen kendi çocuklarını evlendirsinler. Biz evlendirmiyoruz. O kadar.

Sen 9 yaşında ki kızını verirmiydin deyince kem küm. Hadi oradan.

Biz dinin dediklerini dedik
Şartlar ne getirir Allah bilir
Bediuzzaman hiç evlenemedi mesela

Ben ve sen mühim değiliz
Kuranın dediğini diyenlerin sapık ilan edilmesine itirazımız.
Biz helal olanı anlatmaya çalıştık. Yasalar ve kişilerin tercihi konunun direk konusu değildir.
 

ihvanistanbul

AkhenAton
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
7,656
Tepkime puanı
2,337
Puanları
113
Konum
istanbul
Biz dinin dediklerini dedik
Şartlar ne getirir Allah bilir
Bediuzzaman hiç evlenemedi mesela

Ben ve sen mühim değiliz
Kuranın dediğini diyenlerin sapık ilan edilmesine itirazımız.
Biz helal olanı anlatmaya çalıştık. Yasalar ve kişilerin tercihi konunun direk konusu değildir.


Din 9 yaşında evlenebilir diyorsa sen Allah cc.'a şartlar müsade etmiyor mu diyeceksin?

Atladığın nokta şu abi: Allah cc. illa şu yaş diye sınır koymamış. Bu 5 yaşındaki çocuktan gelin yada damat olur demek değil ki. Aynı din “Onları bulduğunuz yerde öldürün. Sizi yurtlarınızdan çıkardıkları gibi siz de onları çıkarın. Fitne çıkarmak adam öldürmekten daha kötüdür…" (Bakara, 2/191) diyor. E hadi öldür ayetin muhattaplarını? Allaha karşı mı geliyorsun? Ama böyle değil sende biliyorsun. İslam ince meseledir. Allah hikmetle iş yapar.
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
Din 9 yaşında evlenebilir diyorsa sen Allah cc.'a şartlar müsade etmiyor mu diyeceksin?

Atladığın nokta şu abi: Allah cc. illa şu yaş diye sınır koymamış. Bu 5 yaşındaki çocuktan gelin yada damat olur demek değil ki. Aynı din “Onları bulduğunuz yerde öldürün. Sizi yurtlarınızdan çıkardıkları gibi siz de onları çıkarın. Fitne çıkarmak adam öldürmekten daha kötüdür…" (Bakara, 2/191) diyor. E hadi öldür ayetin muhattaplarını? Allaha karşı mı geliyorsun? Ama böyle değil sende biliyorsun. İslam ince meseledir. Allah hikmetle iş yapar.
inada binmene gerek yok hocam
Sana bu konuda mezheplerin ittifakını söyledim
Ha müctehid derecesine ulaşanlar delilleri ile yeni içtihat yapabilirler

Bu gün bir bara girip çık
Giremezsin değil mi
Çünkü bunu henüz sana algısal düzeyde normal yapamadılar
Ama yaşı bilinçaltına karşı konulmaz algısal tabu olarak koydular
Bu tabuya karşı çıkan sapıktır artık bunun farklisini idrak etmen zor
 

Darul_Beka

Profesör
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
2,214
Tepkime puanı
174
Puanları
63
hakperest kardeşim ne mantıkla 9 yaşında çocuğun evlenmesini savunuyorsun anlamıyorum
bunun ne dini ne mantiki ne de ilmi açıklaması yok
9 yaşındaki çocuğun evlenmesini iddia etmek sübyancılıktır
buna islami kılıf bulmak daha çok iğrençtir
islam evrene hükmediyor
tartışılan şeye bak
bu en başta islama hakarettir
daha önce de yazdım islam böyle şeyleri haketmeyecek kadar yüce bir dindir
evreni
Amerikan eperyalizmini
Yahudi zülmünü
kapitalist sitemi
beşeri hukuku
tartışın
bu tartışma ne yahu
diğer başlıkta biri de insanların eskiden kuyruğu vardı diye ateist evrimci fikirleri ciddi ciddi yazdı
hay Allahım nereye gidiyoruz
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
hakperest kardeşim ne mantıkla 9 yaşında çocuğun evlenmesini savunuyorsun anlamıyorum
bunun ne dini ne mantiki ne de ilmi açıklaması yok
9 yaşındaki çocuğun evlenmesini iddia etmek sübyancılıktır
buna islami kılıf bulmak daha çok iğrençtir
islam evrene hükmediyor
tartışılan şeye bak
bu en başta islama hakarettir
daha önce de yazdım islam böyle şeyleri haketmeyecek kadar yüce bir dindir
evreni
Amerikan eperyalizmini
Yahudi zülmünü
kapitalist sitemi
beşeri hukuku
tartışın
bu tartışma ne yahu
diğer başlıkta biri de insanların eskiden kuyruğu vardı diye ateist evrimci fikirleri ciddi ciddi yazdı
hay Allahım nereye gidiyoruz

Hangi mezheptensin
 

Yahayy

Kıdemli Üye
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
4,603
Tepkime puanı
147
Puanları
63
Konum
İstanbul
Al işte adam mübahtan helalden bahsederken sadece 1400 yıl önce ve Arap yarım adasında geçerli parametreleri dikkate alarak konuşuyor.
Kafa bu şekilde çalışıyor işte malaesef.
Bir de kafasına göre yaptığı kıyaslar bizatihi Allah'ın emri oldu mu deymeyin keyfine.

Şimdi senin ilim sandığın garabetin nasıl bir garabet olduğunu sana canlı göstereyim.
Maliki mezhebi var değil mi meşhur Malik bin Enes...

İyi dinle şimdi..
Az önce kıyas yaparak işte tarlanız diyor tarla ne demek verim veren, demekki mahsul veren yer kastediliyor diye kendi kıyasını yaptın ya.

Buharideki hadis rivayetine göre bahsetiğin Bakara 233 ayetin tefsirinin nüzlünün, Hz Ömerin yandım Allah ben ne yaptım diye hz peygambere geldiğini,
ya Resulallah böyle bir fiil işledim hata mı ettim demesi üzerine bu ayetin inerek, bak ayet diyor ki kadınlar sizin tarlanız nasıl isterseniz öyle yanaşırsınız ayetinin nazil olduğunu, yani canını sıkmana gerek yok diyerek Ömeri rahatlattığını söylüyor.

Bunu ayetin tefsirinde Kurtubi direk alıyor, Razi de sanırım aynı şekilde, bu ayet ve esbabı nüzülü hadis ışığında İmam Malikin bunu caiz görüğünü hatta etrafındakilere de fetva verdiğini söylüyor.
Hatta imam Malik tıpkı Ömer gibi böyle bir fiil işledim kınanır mıyım şeklinde fetva soran birine, az önce o fiilden dolayı guslettim diyecevap veriyor. Kendi kaynaklarında mevcut. Hatta Suyuti'nin ed-Durr-ul Mensur, Darekutni'nin Garaib-i Malik eserlerinde Abullah ibn-i Ömerin bu ayetin nuzul sebebinin bu olduğu, apaçık bi ifade ile daha nasıl helal olacak dediği yazıyor, okuyabilirsin. Maliki mezhebinde anal seks mübahtır, o yüzden kimse bu mezhebin fıkhını yazmaz bu konuda, şimdi
koskoca mehzep imamı İmam malikte bildiğin küfre girdi senin nezdinde, tüh ne olacak şimdi, had uygulayıp kafasını kesememeleri de o günün ulul emrinin ayıbı napalım artık.
Bırak oral seksi ters ilişki için söylenenler bunlar :D
şimdi hemen fitne, fesa muhabbetine gireceksin, neden çünkü çaresiz kalınca yine slogan atmaya başlayacaksın, çünkü kafanda güya
dünyayı kurtaracak bir islam modeli var, sen birebir Allah'ın sözcüsüsün.

Aile'yi yok etmeye çalışıyorlarmış, be Allah'tan korkmaz adam, herkes kürsüden Mut'a nikahı der verir veriştirir,
asıl sünni kaynaklara bakarsın ibn'i abidinden tut serahsiye,
"Bir kimse, bir kadını belli bir ücret karşılığı zinâ etmek için kiralasa; ona zina haddi (cezası) tatbik edilmez!" der??
Kaynak... Hz Peygamberin ashabına savaşta kadınsız kaldıklarında kadınlara giyim eşyası türünden hediyeler alarak rızaları ile birlikte olmalarına cevaz vermesi diyor,
kaldı ki sanırım Buhari hadisi bu da.

Adamlara bakarsın 10-20 den aşağı cariyesi seks kölesi olan yok, İmam malik dediğin zatın yüzlerce cariyesi ve haremi olduğu biliniyor.
En hilm ve hikmet sahibi olanı bile desek Hz Alinin, Hz Ömerin 8-10 lardan aşağı evliliği, cariyesi olmamış.
Yine Hz Ömerin tesettüre giren cariyelere nasıl davrandığı ve toplum için de bile tesettüre girmelerini yasakladığı alenen hadislerde mevcuttur.
Lakabı bile var kırbaççı Ömer, üstüne dünya kadar ilmi araştırma yapılmış neden kırbaç kullanıyor diye, kapanan bir müslüman cariyeyi kırbaçla bir güzel dövmüş, hür kadınlara mı benzemek istiyorsun a Deffar(Kokmuş karı) dediği kaynaklarda meşhurdur.
Neden bu kadar kırbaç kullanıyorsun diyenlere ben küçükken de böyleydim, Ukaz panayırında elimde kırbaçla insanları korkuturdum hatırlamaz mısın diey cevap veriyor.
Bi keresinde müslüman bir cariye kadını döve döve kımıldayamayacak hale getiriyor, vicdanı sızlayan Ebu Bekir parasını verip kadını satın alıyor.

İstersen hepsinin kaynağını sahih hadis kitaplarından teeek, tek veririm.
Al sana aile hayatı, al sana ilim.

Kafasındaki ütopik hayalleri gerçek sanıyor adam, kardeş uyan uyan, hayal aleminde yaşıyorsun.
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
Aha metaforcu da geldi
Kimi şia da senin gibi hz ömeri sevmez
Sağ olsa kesin seni de kamçılardı
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
Hem İslamoğlu hem de muhatabın söylediği tamamen yanlış veya kasıtlı yalandır. İkrime’den bu konuda hiç bir riveyete rastlamadım. Abdullah bin Ömer’in bu pis işe cevaz verme iddiası ise tamamen yalandır. Abdullah bin Ömer’in bu konuda cevaz verdiği nakli Nafii’ye nisbet edilir. Nafii ise bunun kendisine yapılmış bir iftira olduğunu, kendisinin İbni Ömer’den böyle bir cevazı nakletmediğini söylemiştir. Nesai Sünen-il-Kübra’da Ebi nadır’dan şöyle nakletmiştir.
عن أبي النضر أنه قال لناÙ￾ع مولى عبد الله بن عمر قد أكثر عليك القول أنك تقول عن بن عمر إنه Ø£Ù￾تى بأن يؤتى النساء Ù￾ÙŠ أدبارها قال ناÙ￾ع لقد كذبوا علي ولكني سأخبرك كيÙ￾ كان الامر إن بن عمر عرض المصØ*Ù￾ يوما وأنا عنده Ø*تى بلغ * (نساؤكم Ø*رث لكم Ù￾أتوا Ø*رثكم أنى شئتم) * قال يا ناÙ￾ع هل تعلم ما أمر هذه الآية إنا كنا معشر قريش نجئ النساء Ù￾لما دخلنا المدينة ونكØ*نا نساء الانصار أردنا منهن مثل ماكنا نريد من نسائنا Ù￾إذا هن قد كرهن ذلك وأعظمنه
وكانت نساء الانصار إنما يؤتين على جنوبهن Ù￾أنزل الله تعالى * (نساؤكم Ø*رث لكم Ù￾أتوا Ø*رثكم أنى شئتم) *
Ebi Nadr’dan rivayet edilmiştir ki; o Abdullah bin Ömer’in mevlası (kölesi) olan Nafie şöyle demiştir; “İbni Ömer’in kadınlara arkadan (haram yerden) yaklaşmaya fetva verdiğini çok kereler naklettiğin yayıldı.(Yani bu nakil doğru mu?)Nafii ona şöyle dedi: bu bana atılmış bir iftiradır. Ben sana işin hakikatini anlatayım. İbni Ömer bir gün Kur’anı açmış okuyordu. Tam نساؤكم Ø*رث لكم Ù￾أتوا Ø*رثكم أنى شئتم (Kadınlarınız sizin tarlanızdır, tarlanıza istediğiniz gibi gelin.[1]) ayetine gelince bana şöyle dedi; Ey Nafii bilir misin bu ayet ne emreder? Biz Kureyş’li bir topluluktuk kadınlara bir şekil yaklaşırdık. Ne zaman ki Medine’ye girdik ve Ensar’ın hanımlarıyla evlendik, kendi kadınlarımıza yaptığımızı onlara yapmak istedik.Onlar bunu çirkin görüp çok büyük bir günah addettiler. Ensar kadınlarına o dönemde yan taraflarından yaklaşılıyordu. Akabinde bu ayet indi. Kadınlarınız sizin tarlanızdır, tarlanıza istediğiniz gibi gelin.”
Buradan anlaşılan kadınlar eski kocalarının yaklaşmış olduğu şeklin dışındaki yaklaşmaları haram zan etmeleri ve akabinde de her şekilde önden olmak şartıyla yaklaşmanın caiz olduğuyla ilgili ayet inmesidir.
Bunun yanı sıra İbni Ömer’in dübür denilen yerden yaklaşmayı caiz görmediğine dair bir çok hadisler vardır. Bunlardan birisi Tahavi’nin rivayet ettiği şu hadistir;
عن عبد الله بن عمرو ØŒ قال Ù￾ÙŠ الذي يأتي امرأة Ù￾ÙŠ دبرها: « اللواطة الصغرى »​
Karısına arka, yani dübüründen yaklaşan birisi için İbni Ömer’in şöyle dediği nakledilmiştir. “Bu küçük livatadır”[2]
İmam Tahavi bu ve benzer manadaki hadisleri naklettikten sonra şöyle demiştir;
“Sahabeyi Kiram, Tabiinden ve Peygamber Efendimiz’den bu konuda sayılamayacak kadar hadis rivayet edilmiştir. Fakat biz bu hadisler çok olduğu için kitabımız uzamasın diye getirmedik. Madem ki Peygamber Aleyhisselam’dan kadına dübürden yaklaşmanın yasaklığıyla ilgili gelen hadisler tevatür derecesinde olunca, sahabe ve tabiinden de bunlara muvafık beyanlar bize ulaşınca böyle bir işlen uzak durup ona muhalif amel etmek vacip olur. Ebu Hanife, Ebu Yusuf ve Muhammed’in görüşleride böyledir. Allah en doğruyu bilendir.”
Bu hadislerden bir diğerini de Nesai es-Sünen-il-Kübra’sında rivayet etmiştir;
عن سعيد بن يسار قال قلت لابن عمر إنا نشتري الجواري Ù￾Ù†Ø*مض لهن قال وما التØ*ميض قال نأتيهن Ù￾ÙŠ أدبارهن قال أو يعمل هذا مسلم
Said İbni Yesar’dan şöyle dediği nakledilmiştir; “İbni Ömer’e şöyle dedim: Biz bazı cariyeleri alıp onlara tahmiz yapıyoruz? O da tahmiz nedir diye sordu. Onlara dübürlerinden yaklaşıyoruz dedim. Bunun üzerine İbni Ömer: Müslüman böyle bir şey yapar mı dedi.” [3]
Aynı sahabinin bir işe hem cevaz verip, hem de yukarıda nakledilen haberlerde olduğu gibi yasaklaması bir çelişki olacağına göre, burada önümüze iki ayrı ihtimal çıkıyor. Ya iftira edildi. Yukarıdaki Nafii hadisinde böyle bir durumun olduğunu görmüştük. Ya da cevazı rivayet eden raviler yanlış anlayıp yanlış rivayete sebep oldular. Peki bu kadar Arap diline vakıf olan insanlarda böyle bir yanlış anlama mümkün mü?
Bakın buna benzer bir durum Peygamber Efendimiz’in başına gelmiş, önce soran kişinin sorusunu arkadan öne yani ferce yaklaşmak anlamış ve “evet caiz” demiş, adamın ısrarlı ikinci ve üçüncü soruşundan sonra“arkadan öne ise caiz, direk dübür (arkadan) ise caiz değil” demiştir. Bu da art niyet olmaksızın İbni Ömer rivayetlerinin yanlış anlama olabileceğini kuvvetli şekilde doğruluyor.
عÙ￾نْ بْنÙ￾ الْجÙ￾لاÙ￾Ø*Ù￾: Ø£Ù￾نّÙ￾ رÙ￾جÙ￾لاً سÙ￾Ø£Ù￾Ù„Ù￾ النّÙ￾بÙ￾ىّÙ￾ -صلى الله عليه وسلم- عÙ￾نْ Ø¥Ù￾تْيÙ￾انÙ￾ النّÙ￾سÙ￾اءÙ￾ Ù￾Ù￾Ù‰ Ø£Ù￾دْبÙ￾ارÙ￾Ù‡Ù￾نّÙ￾ Ø£Ù￾وْ Ø¥Ù￾تْيÙ￾انÙ￾ الرّÙ￾جÙ￾Ù„Ù￾ امْرÙ￾Ø£Ù￾تÙ￾Ù‡Ù￾ Ù￾Ù￾Ù‰ دÙ￾بÙ￾رÙ￾Ù‡Ù￾ا Ù￾Ù￾Ù‚Ù￾الÙ￾ النّÙ￾بÙ￾ىّÙ￾ -صلى الله عليه وسلم- :« Ø*Ù￾لاÙ￾Ù„ÙŒ ». Ù￾Ù￾Ù„Ù￾مّÙ￾ا ÙˆÙ￾لّÙ￾Ù‰ الرّÙ￾جÙ￾Ù„Ù￾ دÙ￾عÙ￾اهÙ￾ Ø£Ù￾وْ Ø£Ù￾Ù…Ù￾رÙ￾ بÙ￾Ù‡Ù￾ Ù￾Ù￾دÙ￾عÙ￾Ù‰Ù￾ Ù￾Ù￾Ù‚Ù￾الÙ￾ : ÙƒÙ￾يْÙ￾Ù￾ Ù‚Ù￾لْتÙ￾ Ù￾Ù￾Ù‰ Ø£Ù￾ىّÙ￾ الْخÙ￾رْبÙ￾تÙ￾يْنÙ￾ Ø£Ù￾وْ Ù￾Ù￾Ù‰ Ø£Ù￾ىّÙ￾ الْخÙ￾رْزÙ￾تÙ￾يْنÙ￾ Ø£Ù￾وْ Ù￾Ù￾Ù‰ Ø£Ù￾ىّÙ￾ الْخÙ￾صÙ￾Ù￾Ù￾تÙ￾يْنÙ￾ Ø£Ù￾Ù…Ù￾نْ دÙ￾بÙ￾رÙ￾Ù‡Ù￾ا Ù￾Ù￾Ù‰ Ù‚Ù￾بÙ￾Ù„Ù￾Ù‡Ù￾ا Ù￾Ù￾Ù†Ù￾عÙ￾مْ Ø£Ù￾مْ Ù…Ù￾نْ دÙ￾بÙ￾رÙ￾Ù‡Ù￾ا Ù￾Ù￾Ù‰ دÙ￾بÙ￾رÙ￾Ù‡Ù￾ا Ù￾Ù￾لاÙ￾ ØŒ Ø¥Ù￾نّÙ￾ اللّÙ￾Ù‡Ù￾ لاÙ￾ ÙŠÙ￾سْتÙ￾Ø*ْيÙ￾Ù‰ Ù…Ù￾Ù†Ù￾ الْØ*Ù￾قّÙ￾ لاÙ￾ تÙ￾أْتÙ￾وا النّÙ￾سÙ￾اءÙ￾ Ù￾Ù￾Ù‰ Ø£Ù￾دْبÙ￾ارÙ￾Ù‡Ù￾نّÙ￾.
İbn-ül-Cülah’dan şöyle rivayet edilmiştir; “Bir adam Peygamber Aleyhisselam’a kadınlara dübürden yaklaşılması veya adamın karısına arkadan yaklaşmasını sordu. Peygamber aleyhisselam helaldir dedi. Ne zaman ki adam gitti. Onu çağırdı veya çağırılmasını emretti. Akabinde adama şöyle dedi: Nasıl dedin? (yani neyi kastettin?) Hangi delikten mi? Arkadan öne mi? Evet. (Yani o zaman caiz.) Arkadan arkaya mı? Hayır. (Yani caiz değil.) Muhakkak ki Allah haktan (doruyu söylemekten) haya etmez. Kadınlara arkalarından yaklaşmayın.”[4]
alıntıdır
Görüldüğü Üzere hz ömere bir iftira vardır
 

alanyali07

Kıdemli Üye
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
6,968
Tepkime puanı
845
Puanları
0
Al işte adam mübahtan helalden bahsederken sadece 1400 yıl önce ve Arap yarım adasında geçerli parametreleri dikkate alarak konuşuyor.
Kafa bu şekilde çalışıyor işte malaesef.
Bir de kafasına göre yaptığı kıyaslar bizatihi Allah'ın emri oldu mu deymeyin keyfine.

Şimdi senin ilim sandığın garabetin nasıl bir garabet olduğunu sana canlı göstereyim.
Maliki mezhebi var değil mi meşhur Malik bin Enes...

İyi dinle şimdi..
Az önce kıyas yaparak işte tarlanız diyor tarla ne demek verim veren, demekki mahsul veren yer kastediliyor diye kendi kıyasını yaptın ya.

Buharideki hadis rivayetine göre bahsetiğin Bakara 233 ayetin tefsirinin nüzlünün, Hz Ömerin yandım Allah ben ne yaptım diye hz peygambere geldiğini,
ya Resulallah böyle bir fiil işledim hata mı ettim demesi üzerine bu ayetin inerek, bak ayet diyor ki kadınlar sizin tarlanız nasıl isterseniz öyle yanaşırsınız ayetinin nazil olduğunu, yani canını sıkmana gerek yok diyerek Ömeri rahatlattığını söylüyor.

Bunu ayetin tefsirinde Kurtubi direk alıyor, Razi de sanırım aynı şekilde, bu ayet ve esbabı nüzülü hadis ışığında İmam Malikin bunu caiz görüğünü hatta etrafındakilere de fetva verdiğini söylüyor.
Hatta imam Malik tıpkı Ömer gibi böyle bir fiil işledim kınanır mıyım şeklinde fetva soran birine, az önce o fiilden dolayı guslettim diyecevap veriyor. Kendi kaynaklarında mevcut. Hatta Suyuti'nin ed-Durr-ul Mensur, Darekutni'nin Garaib-i Malik eserlerinde Abullah ibn-i Ömerin bu ayetin nuzul sebebinin bu olduğu, apaçık bi ifade ile daha nasıl helal olacak dediği yazıyor, okuyabilirsin. Maliki mezhebinde anal seks mübahtır, o yüzden kimse bu mezhebin fıkhını yazmaz bu konuda, şimdi
koskoca mehzep imamı İmam malikte bildiğin küfre girdi senin nezdinde, tüh ne olacak şimdi, had uygulayıp kafasını kesememeleri de o günün ulul emrinin ayıbı napalım artık.
Bırak oral seksi ters ilişki için söylenenler bunlar :D
şimdi hemen fitne, fesa muhabbetine gireceksin, neden çünkü çaresiz kalınca yine slogan atmaya başlayacaksın, çünkü kafanda güya
dünyayı kurtaracak bir islam modeli var, sen birebir Allah'ın sözcüsüsün.

Aile'yi yok etmeye çalışıyorlarmış, be Allah'tan korkmaz adam, herkes kürsüden Mut'a nikahı der verir veriştirir,
asıl sünni kaynaklara bakarsın ibn'i abidinden tut serahsiye,
"Bir kimse, bir kadını belli bir ücret karşılığı zinâ etmek için kiralasa; ona zina haddi (cezası) tatbik edilmez!" der??
Kaynak... Hz Peygamberin ashabına savaşta kadınsız kaldıklarında kadınlara giyim eşyası türünden hediyeler alarak rızaları ile birlikte olmalarına cevaz vermesi diyor,
kaldı ki sanırım Buhari hadisi bu da.

Adamlara bakarsın 10-20 den aşağı cariyesi seks kölesi olan yok, İmam malik dediğin zatın yüzlerce cariyesi ve haremi olduğu biliniyor.
En hilm ve hikmet sahibi olanı bile desek Hz Alinin, Hz Ömerin 8-10 lardan aşağı evliliği, cariyesi olmamış.
Yine Hz Ömerin tesettüre giren cariyelere nasıl davrandığı ve toplum için de bile tesettüre girmelerini yasakladığı alenen hadislerde mevcuttur.
Lakabı bile var kırbaççı Ömer, üstüne dünya kadar ilmi araştırma yapılmış neden kırbaç kullanıyor diye, kapanan bir müslüman cariyeyi kırbaçla bir güzel dövmüş, hür kadınlara mı benzemek istiyorsun a Deffar(Kokmuş karı) dediği kaynaklarda meşhurdur.
Neden bu kadar kırbaç kullanıyorsun diyenlere ben küçükken de böyleydim, Ukaz panayırında elimde kırbaçla insanları korkuturdum hatırlamaz mısın diey cevap veriyor.
Bi keresinde müslüman bir cariye kadını döve döve kımıldayamayacak hale getiriyor, vicdanı sızlayan Ebu Bekir parasını verip kadını satın alıyor.

İstersen hepsinin kaynağını sahih hadis kitaplarından teeek, tek veririm.
Al sana aile hayatı, al sana ilim.

Kafasındaki ütopik hayalleri gerçek sanıyor adam, kardeş uyan uyan, hayal aleminde yaşıyorsun.

bu kadar kısıtlı yazıda bu kadar çok yalanı uydurmayı iftirayı koymayı nasıl becerdin hayret.
:clap2:
cevaz verilen şekil itibarıyla ters ilişki ile cevaz verilmeyen ters ilişki tamamen farklı. olayı epey epey yanlış anlamışsın haha :clap2:

kafa artık nerelere çalışıyorsa :D
 

ilke

Paylaşımcı
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
875
Tepkime puanı
188
Puanları
0
Arkadaşlar,
Şunu kesin olarak bilelim ki, İslâm Dini'nin değer ve kurallarına ama müstehcen bir gazete, ama herhangi bir Tv kanalıyla hücum ve saldırıda bulunanların kesin olarak müslümanlıkla bir ilgileri yoktur ! Onun için biz her zman söylüyoruz ! Ya olduğunuz gibi görünün; yahutta göründüğünüz gibi olun! Adam, İslâm Dini dariesi içine girmemiş gelmiş burada müslümanalrdan herhangi bir konu hakkında ayet getir diyor! Ne diye getireceğim ! Haşa Allahın ayetlerini seninle oyun oynar gibi oyun mu oynayacağım! Ayetleri hiç iman etmemişlerle tartışırmıyız biz ?..
Ne akıl fukaraları var bu dünyada ya ..
 

adams77

Kanalizasyoncu
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
25,880
Tepkime puanı
2,060
Puanları
113
Konum
Mars
Bugün bi haber okudum hükümet medyasıda asasörcüler ve yorgan yastıkçılar için etki ajanı demiş
bu yorgan yastıkçılar doymamış nescafe, baharat vs vs şehvet uyandırır demiş
tey teyyyy nere gidiyoruz yahu şimdi kalkıp bunları savunanlar çıkacaktır.
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
Bugün bi haber okudum hükümet medyasıda asasörcüler ve yorgan yastıkçılar için etki ajanı demiş
bu yorgan yastıkçılar doymamış nescafe, baharat vs vs şehvet uyandırır demiş
tey teyyyy nere gidiyoruz yahu şimdi kalkıp bunları savunanlar çıkacaktır.

Kahve tersi etki yapar
Mesir macunu iyiymiş

Bunu herkes biliyor zaten edims07
Kasılmana gerek yok
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
Bazılarına cevap vermemek gerek
Nasıl konuşacaklarını öğrenmelerini beklemek gerek
Kendi büyüse de aklı küçük kalanlara öğüdü azar vermek gerek
Yan etki yapmasın

Fikir konuşacaksan konuş
Yoksa özel hayatım seni alakadar etmez
Birde mod olacak
Üyenin özeline girmek senin haddin değildir
Afganistana gidersem sana mı soracam
Hadi canım hadi ugrastirma beni
Seni yasaklı listeye almayayım
 

cemaliii

Kıdemli Üye
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
4,763
Tepkime puanı
982
Puanları
113
Bugün bi haber okudum hükümet medyasıda asasörcüler ve yorgan yastıkçılar için etki ajanı demiş
bu yorgan yastıkçılar doymamış nescafe, baharat vs vs şehvet uyandırır demiş
tey teyyyy nere gidiyoruz yahu şimdi kalkıp bunları savunanlar çıkacaktır.


Aynı kahve baharat haberlerini bende okudum. Birilerinin artık bu adama dur deme zamanı gelmedi mi?
 

Hakperest

Kıdemli Üye
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
10,139
Tepkime puanı
3,185
Puanları
113
Konum
:::::YerKüre:::::
9 yaşında kız çocuğunu yatağa atmaya evet ama pedifil tanımına hayır!!!??
Bu nasıll bişey laa

Neyse çok uygun tanım ve izahatlar var ama diğer üyelere duyduğum saygıdan yazmıyorum
Nikahta denklik kuralı vardır
Fikir tartışmayıp üyenin kişiliğine psikolojik rahatsızlık tanımları ile tanimlaman kişiye delilsiz itham ve hakarettir
Seni mod nasıl mod yapmışlar hayret ediyorum
Bırak modlugu bence önce adabı muaşeret öğren
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst