Ağlayarak intikam yemini etti

spesifik

آزادی قید و بند
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
24,869
Tepkime puanı
4,114
Puanları
113
Konum
Hayâlistan/bul
Japonya Başbakanı Shinzo Abe, IŞİD'in alıkoyduğu ikinci Japon rehine Kenji Goto'nun öldürüldüğünü açıklamasının ardından bir açıklama yaptı. Gözyaşları içinde açıklama yapan Abe, intikam yemini etti. IŞİD, Goto'yu öldürdüğünü paylaştığı bir video aracılığ
Japonya'nın bir süredir kurtarmak için çalıştığı rehin gazeteci Kenji Goto'nun dün IŞİD tarafından öldürüldüğü açıklandı. IŞİD yolladığı kafa kesme videosuyla Japon Başbakan Şinzo Abe'ye mesaj gönderdi.
"Çok sert bir öfke hissediyorum"
Videonun dünya basınında yankı bulmasının ardından Japonya Başbakan'ı Şinzo Abe bir açıklama yaptı. Açıklama sırasında ağlayan ve bir hayli üzgün olduğu görülen Şinzo Abe çok sert konuştu.


Başbakan Abe, "Bu barbarca yapılan adi terör saldırısına karşı çok güçlü bir öfke hissediyorum. Kesinlikle kabul edilemeyecek bu şiddeti en güçlü şekilde kınıyorum. Bu teröristleri asla affetmeyeceğiz. Uluslararası topluluk ile birlikte IŞİD'e yaptıklarının bedelini ödetmek için çalışacağız" dedi.
Goto'nun annesinden ilk açıklama
IŞİD bir haftadır süren müzakerelere rağmen Japon gazeteci Goto'yu öldürdüğünü paylaştığı bir video aracılığıyla duyurmuştu. İnfaz edilen gazeteci Kenji Goto'nun annesi Junko İşido da, "Kenji öldü ve benim yüreğim parçalandı. Çok trajik bir ölüm, ne diyeceğimi bilemiyorum" dedi.
 

Ebu Computer

Kıdemli Üye
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
24,988
Tepkime puanı
1,501
Puanları
113
Yavaş yavaş tüm dünyada bir IŞİD düşmanlığı alttan alta pompalanıyor.

Aslında bu IŞİD düşmanlığı değil dönüp dolaşıp İSLAM düşmanlığına çıkıyor.

Müslümanları çok zor günler bekliyor.

Selam ve dua ile...
 

yerel mümin

Kısıtlı Erişim
Katılım
20 Ocak 2015
Mesajlar
44
Tepkime puanı
1
Puanları
0
evet bu olacak zaten alametlerde yaziliyor birsürü bayrak islama girecekler abd kontrol ediyor isiti öldür diyor ö ldürüyor maksat melhemelkubra batica armagedon çıksın istiyor ondan sonra deccal çıkıpbugbugün nasıl bize zenginlik verdiği gibi bedene burunup bize sonsuz yaşam verecektir tek dünya tek millet
 

Yahayy

Kıdemli Üye
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
4,603
Tepkime puanı
147
Puanları
63
Konum
İstanbul
Güya intihar eylemcisi serbest bırakılsın diye, Alakasız insanların kafasını kesiyorlar, insanları binanın tepesinden aşağı atıyorlar.
Şimdi sen gel Japonya'da İslâm'ı anlat, 10-0 geridesin.
Soranlara bunlar bireysel fiiller, terörist eylemler falan filan diye geçiştiriliyor, peki devlet eli ile bu cezalar verilebilir mi sorusu sorulduğunda ne cevap verecek insanlarlar?
Bunlar tahkikçi insanlar büyük kısmının herhangi bir inancı yok, ya da sadece inanç ihtiyaçlarını karşılamak için dünyalarına müdahele etmeyen ilahlarını anıyorlar.
Eğri oturup doğru konuşalım ve şunu düşünelim, biz Avrupa yahut Japon kültürü ile yetişse idik hadi bir ihtimal kendi dinimiz bizi rahatsız etse ve İslâm'ı araştıra idik, biri gelip Mevlâna, Cat Stewens, sevgi barış dini falan diye bizi davet etse sonra biz de mezheplere, had cezalarına tekfire, mürtede vs olayın gelenekçi soğuk yüzü ile karşılaşsa idik ne düşünürdük acaba?
Şöyle bir ümmet düşünün ki,
ele geçirdiği halklarda senin dinin ne diye sorduklarından
Ben Hristiyanım, Yahudiyim diyenelre elini sürmüyor, ben şiiyim, yahut mezhepçiliğe sizin gibi bakmıyorum, şu konularda ihtilaflıyız diyenleri ise Mürted diyerek acımasızca katlediyor.
Bugün Türkiye'de Ehli Sünnet diye def çalanlar bir İslami devlet kursa yapacakları bundan farksızdır, çok basit bir örnek, ben ve benim gibi düşünen milyon tane insanı hatta İlahiyat da ders veren Hocaları, aynı kıbleye dönen, La İlahe İllallah diyen, Hz Muhammed'i peygamber, Kur'anı rehber edinenleri bile mürted olarak bu şekilde katletmeleri gerekir, malesef gelenekçi fıkıh bunu gerektiriyor.

Birbirimizi kandırmayalım, bu Işid sorunu filan değil, meşru müdafa haricinde gücünün yettiğine saldırıp yağmayı, kadınlarını cariye alıp, erkeklerini öldürmeyi, Mallarına ve çocuklarına el koymayı, Mürted ilan ettiğini, daha doğrusu kendinden görmediğini direk katil hakkı veren gelenekçi görüş sorunudur.
Şimdi burada arkadaşlar bu tip eylemleri bireysel diye eleştirebiliyorlar, devlet eliyle yapılırsa peki? Sorusuna verecekleri cevapları yok.
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir
Yavaş yavaş tüm dünyada bir IŞİD düşmanlığı alttan alta pompalanıyor.

Aslında bu IŞİD düşmanlığı değil dönüp dolaşıp İSLAM düşmanlığına çıkıyor.

Müslümanları çok zor günler bekliyor.

Selam ve dua ile...

Ey mü'minler! Yoksa siz, sizden önce gelip geçen mü'minler gibi sıkıntı çekmeden cennete girebileceğinizi mi sandınız? Onların başına öyle ezici sıkıntılar ve kımıldatmaz darlıklar geldi ki ve öylesine sarsıldılar ki, sonunda peygamber ve onunla birlikte inananlar: Allah'ın yardımı ne zaman! dediler. Bilesiniz ki Allah'ın yardımı yakındır.
 

Yahayy

Kıdemli Üye
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
4,603
Tepkime puanı
147
Puanları
63
Konum
İstanbul
Ey mü'minler! Yoksa siz, sizden önce gelip geçen mü'minler gibi sıkıntı çekmeden cennete girebileceğinizi mi sandınız? Onların başına öyle ezici sıkıntılar ve kımıldatmaz darlıklar geldi ki ve öylesine sarsıldılar ki, sonunda peygamber ve onunla birlikte inananlar: Allah'ın yardımı ne zaman! dediler. Bilesiniz ki Allah'ın yardımı yakındır.
Evet tarikatçı Işid'çi kardeş, Ayet yazmışsın ama kendinen olmayanı mürted diye öldürme hakkını kendinde görüyorsun, laf ebeliği yapma aklı olanlar yemiyor.
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir
Keşke ekseriyetle ayet yazsan da okusak. Ayetler üzerinde konuşsak, inş o günleri de görürüz bir gün



Sana 3 ayet meali veriyorum ve bu ayetler üzerinde konuşmanı istiyorum.

Ve de ki: 'Hak Rabbinizdendir; artık dileyen iman etsin, dileyen inkâr etsin.

Şimdi ilk ayette Allah kullarını iman edip etmemekte serbest bıraktığını söylüyor.

Ama sonra karşımıza şu ayet çıkıyor:

"Âlemlerin Rabbi olan Allah dilemeyince, siz dileyemezsiniz."


Şimdi sorum şu, iman etmeyi dilemekte kullar serbest mi değil mi? Öncelik kulda mı Allah'ta mı?


Ve son ayetimiz:


Onu (Kuranı) anlayamamaları için kalplerine örtüler, kulaklarına da bir ağırlık koyarız. Kur'an'da Rabbini tek olarak andığın zaman nefretle arkalarını dönüverirler.



Buyur konuşmayı çok istedin, başla...



 

kilicarslan

Kıdemli Üye
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
4,054
Tepkime puanı
41
Puanları
0
infaz gerekcesi ne ola ki? Gözünün üstünde kasin mi var?
 

Yahayy

Kıdemli Üye
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
4,603
Tepkime puanı
147
Puanları
63
Konum
İstanbul
Sana 3 ayet meali veriyorum ve bu ayetler üzerinde konuşmanı istiyorum.

Ve de ki: 'Hak Rabbinizdendir; artık dileyen iman etsin, dileyen inkâr etsin.

Şimdi ilk ayette Allah kullarını iman edip etmemekte serbest bıraktığını söylüyor.

Ama sonra karşımıza şu ayet çıkıyor:

"Âlemlerin Rabbi olan Allah dilemeyince, siz dileyemezsiniz."


Şimdi sorum şu, iman etmeyi dilemekte kullar serbest mi değil mi? Öncelik kulda mı Allah'ta mı?


Ve son ayetimiz:


Onu (Kuranı) anlayamamaları için kalplerine örtüler, kulaklarına da bir ağırlık koyarız. Kur'an'da Rabbini tek olarak andığın zaman nefretle arkalarını dönüverirler.



Buyur konuşmayı çok istedin, başla...



Tamam memnuniyetle...
Bu algıları tam tersinden okuduğun açık mesela Allah dilemedikçe İman etmeyi kimse dileyemez derken, Allah kulun fiilini gözetmeden aklını kullanma ve şirk koşma inadında ısrarcı olmadan Allah'ın mühürlemesine mi bağlamaya çalışıyorsun, İmanı sadece nasip meselesine getiriyorsun değil mi?

Eminim ki İnsan suresinin o ayetle ilgili siyak ve sibakına hiç bakmadın, Allah ne diyor bana merak edip bakmadın bile değil mi, hocaların ne diyorsa düşünmeden itaat ettin.

Tamam birlikte okuyalım,

İnsan Suresi:

29. Şüphesiz ki bu bir öğüttür. Artık dileyen Rabbine bir yol tutar.

30. Sizler ancak Rabbinizin dilemesi (izin vermesi) sayesinde (bir şeyi) dileyebilirsiniz. Şüphesiz Allah her şeyi bilendir, hikmet sahibidir.

31. O, dilediğini rahmetine dahil eder. Zalimlere gelince, onlar için elem verici bir azap hazırlamıştır.

29'da Dileyen rabbine bir yol tutan diye insana irade verdiğini beyan eden Allah 30'da şaka şaka aslında siz dileyemezsiniz, Allah dilerse siz dileyebilirsiniz mi demek istemiş haşa?

31 ile birlikte okuduğunda ki 31'deki özellikle bir kelime bütün herşeyi ortaya döküyor, yine belirteçsiz artikelsiz okuma mantığı anlamayı okumayı anlamsızlaştırıyor, Ez-Zalimine zulmü seçen, Allaha zulümde ısrar eden diyor.
Yani Allah'ın dilediği şudur ki, İradesiyle Allah'a itaati seçeni mükafatlandırsın, zulmü seçeni ise cezalandırsın. Allah'ın dilediği budur, siz Allah'ın dilediğinin aksini dilemezsiniz, ne dilediğini de işte size beyan etti, dileyen itaati dileyen isyanı seçsin demektir.
Tersi bir okumada Allah o insanın küfrünü diliyorsa insanın rabbine söyleyeceği tek şey Allah'ım zulmü seçmemi sen diledin benim suçum ne diyip işin içinden sıyrılmaktır değil mi?
Nerede irade, bu 3 ayeti okuduğunda sen böyle bir şeyi anlayamazsın, ama tek başına cımbızlarsan istediğini anlarsın.
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir
Tamam memnuniyetle...
Bu algıları tam tersinden okuduğun açık mesela Allah dilemedikçe İman etmeyi kimse dileyemez derken, Allah kulun fiilini gözetmeden aklını kullanma ve şirk koşma inadında ısrarcı olmadan Allah'ın mühürlemesine mi bağlamaya çalışıyorsun, İmanı sadece nasip meselesine getiriyorsun değil mi?

Eminim ki İnsan suresinin o ayetle ilgili siyak ve sibakına hiç bakmadın, Allah ne diyor bana merak edip bakmadın bile değil mi, hocaların ne diyorsa düşünmeden itaat ettin.

Tamam birlikte okuyalım,

İnsan Suresi:

29. Şüphesiz ki bu bir öğüttür. Artık dileyen Rabbine bir yol tutar.

30. Sizler ancak Rabbinizin dilemesi (izin vermesi) sayesinde (bir şeyi) dileyebilirsiniz. Şüphesiz Allah her şeyi bilendir, hikmet sahibidir.

31. O, dilediğini rahmetine dahil eder. Zalimlere gelince, onlar için elem verici bir azap hazırlamıştır.

29'da Dileyen rabbine bir yol tutan diye insana irade verdiğini beyan eden Allah 30'da şaka şaka aslında siz dileyemezsiniz, Allah dilerse siz dileyebilirsiniz mi demek istemiş haşa?

31 ile birlikte okuduğunda ki 31'deki özellikle bir kelime bütün herşeyi ortaya döküyor, yine belirteçsiz artikelsiz okuma mantığı anlamayı okumayı anlamsızlaştırıyor, Ez-Zalimine zulmü seçen, Allaha zulümde ısrar eden diyor.
Yani Allah'ın dilediği şudur ki, İradesiyle Allah'a itaati seçeni mükafatlandırsın, zulmü seçeni ise cezalandırsın. Allah'ın dilediği budur, siz Allah'ın dilediğinin aksini dilemezsiniz, ne dilediğini de işte size beyan etti, dileyen itaati dileyen isyanı seçsin demektir.
Tersi bir okumada Allah o insanın küfrünü diliyorsa insanın rabbine söyleyeceği tek şey Allah'ım zulmü seçmemi sen diledin benim suçum ne diyip işin içinden sıyrılmaktır değil mi?
Nerede irade, bu 3 ayeti okuduğunda sen böyle bir şeyi anlayamazsın, ama tek başına cımbızlarsan istediğini anlarsın.

Son ayet ile ilgili bir açıklama yapmamışsın?

Ayrıca anne karnında kulun şaki mi said mi olacağının yazıldığını kabul ediyor musun?
 

Yahayy

Kıdemli Üye
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
4,603
Tepkime puanı
147
Puanları
63
Konum
İstanbul
Son ayet ile ilgili bir açıklama yapmamışsın?

Ayrıca anne karnında kulun şaki mi said mi olacağının yazıldığını kabul ediyor musun?
Sıra sıra gidebiliriz tamam mı bu ayetler?
Hayır senin anladığın mana da kabul edemeyiz, ayrıca zamansallık kavramı içerisinde Allah ile ilgili bir yargıya varma bize kapalı bir bilgiden bahsediyorsun. Kendin açından da bu yöntemi benimsemelisin hem Allah zamandan münezzehtir diyip hem Allah için geçmiş, gelecek diye kavramlardan bahsetmek komiklik. Şüphesiz Allah bilendir, mukadderratın hüküm sahibi ve karar vericisidir.
Bizi ilgilendiren kısmı sadece irade, şu gerçeği hiç bir zaman inkar edemezsin ki Allah zulmu de, hayrı da seçme irade ve hürriyetini insana bahşetmiştir, gerisi bizim alanımız değil, hele zamansallık kavramı ile hiç bir şeyi açıklayamayız.
İradenin olduğunu inkar etmiyorsan bu soruların hepsi boş.
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir
Sıra sıra gidebiliriz tamam mı bu ayetler?
Hayır senin anladığın mana da kabul edemeyiz, ayrıca zamansallık kavramı içerisinde Allah ile ilgili bir yargıya varma bize kapalı bir bilgiden bahsediyorsun. Kendin açından da bu yöntemi benimsemelisin hem Allah zamandan münezzehtir diyip hem Allah için geçmiş, gelecek diye kavramlardan bahsetmek komiklik. Şüphesiz Allah bilendir, mukadderratın hüküm sahibi ve karar vericisidir.
Bizi ilgilendiren kısmı sadece irade, şu gerçeği hiç bir zaman inkar edemezsin ki Allah zulmu de, hayrı da seçme irade ve hürriyetini insana bahşetmiştir, gerisi bizim alanımız değil, hele zamansallık kavramı ile hiç bir şeyi açıklayamayız.
İradenin olduğunu inkar etmiyorsan bu soruların hepsi boş.

Ben verdiğim ayetleri ehli sünnet alimleri nasıl anlamış ve anlatmış ise öyle anlıyorum. Senin bu noktada ehli sünnet alimlerine itirazın var mı?
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir
Daha açık sorayım, bir kul işlediği kötülükler sebebiyle kalbi Allah tarafından henüz daha yaşıyorken mühürlenir mi?


Ben yani Ehli sünnet mühürlenir diyor. Sen ne diyorsun?
 
B

bamda

Guest
tüm büyük islami cihad adı altında terör yapılanmalarının altında batı vardır amerika vardır.
Bir terör örgütü kurmak çok büyük yapılanma ister.
denetime açık olmayan uydu,merkezi haber alma ,iletişim ve para akışının sağlandığı ve kimsenin fark edemediği bir finansör.
islam dünyasın bu alt yapı yok.
Terör adına bombalar nedense islam dünyasında veya kıymetli maden nedeniyla sömürülmek istenen ülkelerde patlıyor.
newyork da, paris de ,londra da neden patlamıyor.?
haa! patlarsada sapık bir amerikalının patlatığı bomba çıkıyor.
 

Yahayy

Kıdemli Üye
Katılım
25 Ocak 2014
Mesajlar
4,603
Tepkime puanı
147
Puanları
63
Konum
İstanbul
Daha açık sorayım, bir kul işlediği kötülükler sebebiyle kalbi Allah tarafından henüz daha yaşıyorken mühürlenir mi?


Ben yani Ehli sünnet mühürlenir diyor. Sen ne diyorsun?
Bu ifade çok avami.
Allah'ın henüz Mekki ayetlerde onlar mühürlenmişler diye tenkid edip dikkat çektiği insanlardan koskoca bir ashab çıktı hemen hemen iman etmeyen kalmadı, ne diyeceksin şimdi buna?

İşte ayetleri anlamak için değil bir görüşü doğrulatmaya dönük okuduğunuz için sıkıntı çıkıyor.
Halbuki Allah bir çok işte budur, böyledir denilen yerde fıtrata sesleniyor ve uyarıyor, mühürledim işin bitti artık cehennemşiksin diye kurbanlık mühürlenmesinden bahsetmiyor.
Zulüm ve şirkte ısrar etmen seni öyle bir noktaya getirir ki, gerçeği görecek bir aklın ve idrakin kalmaz demektir bu, neden insanca anlama yolu tutmuyor sunuz. Hemn mühürlenmişlerden bahsediyor Allah aynı kişiler hakkında da ama tevbe edip salih amel işlerlerse diye de ekliyor, bu nasıl mühürlenme, bahsettiğim şekilde anlamayı gerektiriyor.
Buna bütüncül bakış denir, Kur'ana tümündeki mana bütünlüğü ve bir konu hakkındaki görüşüne bütüncül bakmadan tamam bu böyledir dememek gerek. Yoksa çok kolay yularından tutulur istediğin yere çekilirsin.

Savaş ayetleri, Şefaat, Peygamberler Şehitler ve sıddklar ölmez ruhları yardıma hazırdır, gaybı bilme, kıyamet, salât, zekat, sadaka aklına ne gelirse ne saptırılmamış ki.

"Onlara ölüler demeyin" ayeti ne kadar vurucu mükemmel bir ayet iken ne masallar düzülmüş neler uydurulmuş neler, neden çünkü sıddıklar da ölmez diridirler imdata çağırırsan gelire kadar gidecek iş, nasıl zemin hazırlanacak başka?
 

lafons7275

Kıdemli Üye
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
21,533
Tepkime puanı
342
Puanları
0
Konum
İzmir
Bu ifade çok avami.
Allah'ın henüz Mekki ayetlerde onlar mühürlenmişler diye tenkid edip dikkat çektiği insanlardan koskoca bir ashab çıktı hemen hemen iman etmeyen kalmadı, ne diyeceksin şimdi buna?

İşte ayetleri anlamak için değil bir görüşü doğrulatmaya dönük okuduğunuz için sıkıntı çıkıyor.
Halbuki Allah bir çok işte budur, böyledir denilen yerde fıtrata sesleniyor ve uyarıyor, mühürledim işin bitti artık cehennemşiksin diye kurbanlık mühürlenmesinden bahsetmiyor.
Zulüm ve şirkte ısrar etmen seni öyle bir noktaya getirir ki, gerçeği görecek bir aklın ve idrakin kalmaz demektir bu, neden insanca anlama yolu tutmuyor sunuz. Hemn mühürlenmişlerden bahsediyor Allah aynı kişiler hakkında da ama tevbe edip salih amel işlerlerse diye de ekliyor, bu nasıl mühürlenme, bahsettiğim şekilde anlamayı gerektiriyor.
Buna bütüncül bakış denir, Kur'ana tümündeki mana bütünlüğü ve bir konu hakkındaki görüşüne bütüncül bakmadan tamam bu böyledir dememek gerek. Yoksa çok kolay yularından tutulur istediğin yere çekilirsin.

Savaş ayetleri, Şefaat, Peygamberler Şehitler ve sıddklar ölmez ruhları yardıma hazırdır, gaybı bilme, kıyamet, salât, zekat, sadaka aklına ne gelirse ne saptırılmamış ki.

"Onlara ölüler demeyin" ayeti ne kadar vurucu mükemmel bir ayet iken ne masallar düzülmüş neler uydurulmuş neler, neden çünkü sıddıklar da ölmez diridirler imdata çağırırsan gelire kadar gidecek iş, nasıl zemin hazırlanacak başka?

Yani sen mühürleme olayını kabul etmiyorsun peki şu ayeti nasıl tevil ediyorsun?

Onu (Kuranı) anlayamamaları için kalplerine örtüler, kulaklarına da bir ağırlık koyarız. Kur'an'da Rabbini tek olarak andığın zaman nefretle arkalarını dönüverirler.
 

bi husben

Kıdemli Üye
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
5,664
Tepkime puanı
322
Puanları
83
Güya intihar eylemcisi serbest bırakılsın diye, Alakasız insanların kafasını kesiyorlar, insanları binanın tepesinden aşağı atıyorlar.
Şimdi sen gel Japonya'da İslâm'ı anlat, 10-0 geridesin.
Soranlara bunlar bireysel fiiller, terörist eylemler falan filan diye geçiştiriliyor, peki devlet eli ile bu cezalar verilebilir mi sorusu sorulduğunda ne cevap verecek insanlarlar?
Bunlar tahkikçi insanlar büyük kısmının herhangi bir inancı yok, ya da sadece inanç ihtiyaçlarını karşılamak için dünyalarına müdahele etmeyen ilahlarını anıyorlar.
Eğri oturup doğru konuşalım ve şunu düşünelim, biz Avrupa yahut Japon kültürü ile yetişse idik hadi bir ihtimal kendi dinimiz bizi rahatsız etse ve İslâm'ı araştıra idik, biri gelip Mevlâna, Cat Stewens, sevgi barış dini falan diye bizi davet etse sonra biz de mezheplere, had cezalarına tekfire, mürtede vs olayın gelenekçi soğuk yüzü ile karşılaşsa idik ne düşünürdük acaba?
Şöyle bir ümmet düşünün ki,
ele geçirdiği halklarda senin dinin ne diye sorduklarından
Ben Hristiyanım, Yahudiyim diyenelre elini sürmüyor, ben şiiyim, yahut mezhepçiliğe sizin gibi bakmıyorum, şu konularda ihtilaflıyız diyenleri ise Mürted diyerek acımasızca katlediyor.
Bugün Türkiye'de Ehli Sünnet diye def çalanlar bir İslami devlet kursa yapacakları bundan farksızdır, çok basit bir örnek, ben ve benim gibi düşünen milyon tane insanı hatta İlahiyat da ders veren Hocaları, aynı kıbleye dönen, La İlahe İllallah diyen, Hz Muhammed'i peygamber, Kur'anı rehber edinenleri bile mürted olarak bu şekilde katletmeleri gerekir, malesef gelenekçi fıkıh bunu gerektiriyor.

Birbirimizi kandırmayalım, bu Işid sorunu filan değil, meşru müdafa haricinde gücünün yettiğine saldırıp yağmayı, kadınlarını cariye alıp, erkeklerini öldürmeyi, Mallarına ve çocuklarına el koymayı, Mürted ilan ettiğini, daha doğrusu kendinden görmediğini direk katil hakkı veren gelenekçi görüş sorunudur.
Şimdi burada arkadaşlar bu tip eylemleri bireysel diye eleştirebiliyorlar, devlet eliyle yapılırsa peki? Sorusuna verecekleri cevapları yok.


BUNUN EN GÜZEL ÖRNEĞİNİ MISIRDA GÖRDÜK

ihvan barış dedikçe katledildi barış dedikçe öldürüldü hapse atıldı
ve ihvan sonunda kısas kullanacağını beyan etti
senin gibi müslümanlara uyulacak olsaydı tüm müslümanlar öldürülürdü tecavüze uğrardı


eğer sen ve senin gibiler kurana uysaydı islamın ne demek olduğunu daha ıyi anlayacaktınız

islamla alakanız olmadığı için böyle düşünmeniz normal

İSLAM DİNİ PEYGAMBERİNİ VE UYGULAMALARINI BEĞENMEYENLER ELEŞTİRENLER OLMAMASI GERİKTİĞİNİ DÜŞÜNENLER MÜSLÜMAN DEĞİL KAFİRLERİN TA KENDİLERİDİR
 
Üst