Adnan Oktarın Paristeki olay hakkındaki yorumu

ubeyd_el_turki

Doçent
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
720
Tepkime puanı
16
Puanları
0
Yahudi Garsonların Kıyafeti olan Papyonu takan Adnan Hodja !!!

"Kurana dönülmesi gerek" diyor...Sanki Selefilerin,Sadece Kurancıların lafları gibi....Cemaat değiştirmiş olabilir :)
 

Takiyüddin

Yasaklı
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
329
Tepkime puanı
9
Puanları
0
herşeye bir şey söyleyecekler değil mi!
Yahudi Garsonların Kıyafeti olan Papyon
Takıyor olabilir. Bunda hiçbir sakınca olmaya da bilir. Böyle şeylerden bahsedersen, emin ol sen adnandan daha yahudiye benzeyen, yahudi gibi yaşayan çıkarsan(senin deyişinle) kendine şaşırma. Ama o yönde delil bulmak uğrunda kılını kıpırdatmayacağına eminim.

"yahudilerin icadı papyon işe yarasaydı takardım" der miydiniz? Bu adnan kuvvetle muhtemel telefon ve bilgisyarı senin kadar aktif kullanmaz. istesen deme, ama öyle görünüyor.

Son yuzyılın eşi görülmemiş Pek çok icadı yahudi ve hırıstiyanlardan çıkmış ve sen de hepsini üzerinde taşıyorsun. Sırf "işine yarıyor" diye kendini ne idüğü belirsiz hale getirilmiş "taklit etmemiş sınıf"a sokuyorsun.

Merak ediyorum "allah onları bize hizmet etmek için, inşa ettirmek için yarattı" diyen eski yahudileri mi taklit edeceksin, yoksa yukarıda dediğim gibi, kıvırarak mı taklit edeceksin, etmektesin!

Auraplar birleşirken, birleştirilirken, gerçekleşen en önemli "problem(!)", ellerinde yaptıkları icat ettikleri pek bir şey olmaması dolayısıyla başkalarından almak sözkonusu olduğundan, böyle "taklit etmeme gerekleri", "özentiden kaçınma gerekleri" doğmuştu. Tabi bununla sınırlamamak lazım ama önemli. Bunn ne demek olduğunu doğru anlamak lazım.

Adnan oktar, çoğunluğa uymama eğiliminde, kıravattansa papyon takacak türde elitist birisidir. belki yahudidir kimseyi ilgilendirmez. şurada ve pek çok daydalı konuda hiçbir anlamı yok! bir adamın hatasını (hata olmasa veya herkesteki kadar bir şey olsa dahi) sırf bir hatasını göstermek için faydasız konuşmanın anlamı var mı?

bununla beraber kıravat takanlara, az olmadıklarından dolayı "yahudiler gibi giyiniyorsunuz" şeklinde laf söyleyemeyeceğinden de eminim. içinden veya kendi aranızda söyler durursunuz, dışarından söyledikce itici karşılanacağınızı bilirsiniz. çünkü takanların hemen hepsi öyle bir taklit etmekte değiller! kıravat giyseler de evet! taklit etmiyorlar! etmiş de olamazlar! bunu ancak azcık düşünen adam anlar!

Aslında hadislere konu olan yahudi ve hırıstiyanlara benzemek, daha çok, belki tamamen osmanlı toplumu için, asrı saadetteki medine ve mekkedeki topluluklar için geçerlidir. ve çapı gevezeliği edildiğinin 10 da biri bile değildir!! Bu "eski zamanda geçerlidir" anlamına gelmiyor, zamanla ilgisi yok şartlarla ve muhataplarla ve taklidin şekli, ve doğurabilecekleri ile ilgisi var! (Hatta sözkonusu sakıncalı taklit etmenin sakıncalarının ne olduğu eskiden olduğu gibi şimdi de değişmiştir). kimse kimi taklit ettiği ile ilgili bir fikre sahip değil, yani bir kimse tutup ne olduğu belirsiz birinin icadının giysisinin peşinden gidince sadece bir insanın peşinden gitmiş oluyor ve bu, insanların %99.99 u için kalabalıkları izlemek saptırır mesajındaki ayetle ilgili olmaktan başka hiçbir şeyle igili değildir.

Özetle cahillik yapma. şapka bilmem ne alametidir, papyon bilmem kimin benzemesidir, deme!şu şeraitte; taklit etmek amacıyla takılmayan veya taklit edildiğinin zannedilmediği, zanlara gelemeyeceği bir durumda onun bunun kıyafetiyle uğraşanlarda ne gibi bir hayır, bu işlerinde ne gibi bir getirir!

Kitaplarda yaşama. Şerait ve şeriatte yaşa. değer değil, söylemeye değer bir dediğin varsa söyle yoksa insanları meşgul etme sus.

Bir arap veya türk olmayan müslüman olarak sizin bu saçmalıklarınızı artık aşmanızın vakti geldi o da ancak başka memleketlere misyoner amaçlı olmayan göçleriniz yani cihatleriniz ile olacaktır!

***

cemaat kimseyi değiştirmez, kimse "papyon taktığı için", "yahudileri taklit etmiş" olmaz, olsa bile dendiğinde olması kaybolur gider, çünkü değmez, değersiz bir söz. Papyon takan "papyon takmış olur" ve taklit maklit onu şunu taklit makli etmiş olmaz!! Ve belirsizlik nedeniyle ve dünya çapında bir olay olması nedeniyle yani bir köy büyük kasabadaki vaziyetle ilgili olmadığından, "yahudileri" değil, "insanlardan papyonu icad edenleri" taklit etmiş olur. nerede papyon moda olur ve bir akım oluşturur işte orada durulur, düşünülür, bir sakınca var mı diye! o kadar! birilerinin taklit edilmesi tek başına sakınca arzetmez!

Bu konuda söylenen, iddia edilenlerin çoğu boş işlerle zihni istihdam suretinde izan basiret akıl ve cemiyet haysiyeti ve bütünlüğü kaybıdır.

Adam ara ara doğru şeyler söylüyor diye üfleyerek yanlışlaştıramazsınız. kaşını başını örttüğü süslediği şeylerden bahsederek yanlışlaştıramazsınız. doğru sözlerin de olduğu bir konuşmasının itibarını gayri böyle gayri meşru düşüremezsiniz. veya yanlış doğru belirlenemeyecek yanlışlarına odaklanarak kendize delil melil toplamış olamazsınız... Kendinizi kandırırsınız.

Bu ikazlar düşünmekten bıkmayan akıllı insanlar için ancak ve ancak birer "yol işareti"dir. Yolsuzlar için "bir çuval dolusu yol levhası"dır!

Kıyafetler çoğrafyaya dikkat çekmemezlik prensibine göre örf temel olarak belirlenir. Doğanlar böyle bulur. ortadoğuda yaygın olan cübbe ve sarık kıyafeti hiçbir şekilde islami değilken, (ona islami değil islama uygundur denir, ikisi farklıdır!! bunu ancak akıllı adam ayırd eder!) peygamberin giydiği dahi hiçbir şekilde islami olamayacakken, bunları anlayamayacak kişilere laf anlatmanın alemi belki yoktur. sarık cübbede bir mübareklik yoktur. Biri pantolonula ve ecnebilerin ürettiği ihtimali olan büyük su geçirmez paltomsu giysilerle islama uygun olunur. giysinin islamı yoktur!

Birileri çıkıp bir daha papyonluya papyonlusun ne iş demese olmaz sanki! Ölür ölür! Tüm işleri bitirdiler ya mübarek ehli takva bozuntuları! Sizin yapmanız gereken papyonluyu parmakla göstermek değil, sizin adamlarınızın söylemeye değer ve gerçekten yanlış olan yanlışlarını parmakla gösterip en güzel şekilde mücadele etmektir! topluluk ve zümre olarak başkalarına, başka topluluklara bakmaktan kendini göremez olanların belasından geçilymiyor.
 
Üst