Etiketlenen üyelerin listesi

http://yuksel-insaat.com/images/index_01.jpg Havalandırma, ısıtma-soğutma ve tesisat işlerinde kendini geliştirmiş, medikal gaz gibi konularda taşeron kontrolü yapabilecek, hastane projesi deneyimi olan, yurtdışı engeli bulunmayan, Tecrübeli Makina Mühendisi A r a n ı y o r İlgilenenler; cw. lerini aşağıdaki mail adresine göndersinler nurullah_ocak@hotmail.com

Bu konu 36460 kez görüntülendi 104 yorum aldı ...
İş ilanları (Engelli memur sınavı) 36460 Reviews

    Konuyu değerlendir: İş ilanları (Engelli memur sınavı)

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 36460 kez incelendi.

Sayfa 3/7 İlk 1234567 Son
  1. #33
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Sağlık Bakanlığı, taşra teşkilatına, 17 farklı unvanda istihdam edilmek üzere sınavla 2 bin adet özürlü personel alacak.
    Sağlık Bakanlığı Özürlü Personel Sınavı, Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü`nce 13 Kasım 2010`da saat 10.30`da 81 il merkezinde yapılacak. Sınav başvuruları 20 Temmuz-10 Ağustos tarihleri arasında http://personel.saglik.gov.tr internet adresi üzerinden yapılmıştı. Adayların müracaatları, Sınav Müracaatı Kabul Komisyonu`nca kontrol edildi. Sınava özürlülük oranı yüzde 40 üzerinde olan 40 bin 306 aday başvurdu.

    Sağlık ve Teknik Hizmetler sınıfında kadrolara başvuracak adayların, ilgili unvanları ibraz etmelerinin yanı sıra ortaöğretim, ön lisans ve lisans mezunu olmaları; memur kadrosunda istihdam edileceklerin ortaöğretim, ön lisans ve lisans mezunu olmaları; hizmetli kadrosunda istihdam edileceklerin ise en az ilköğretim mezunu olmaları şartı arandı. Sınava 350 ilköğretim mezunu başvurdu.

    Sınav sonuçları, Milli Eğitim Bakanlığının http://www.meb.gov.tr internet adresinden ilan edilecek. Adayların atama işlemleri ise sınav sonuçlarının Sağlık Bakanlığı`na bildirilmesinden sonra, sınavda aldıkları puana göre oluşan başarı sıralamasına göre yapılacak.

    Özürlü personel alımı yapılacak kadrolar şöyle: "20 diş tabibi, 30 eczacı, 150 hemşire, 150 ebe, 20 biyolog, 30 diyetisyen, 15 çocuk gelişimci, 20 fizyoterapist, 20 psikolog, 15 sosyal çalışmacı, 140 sağlık teknikeri, 210 sağlık memuru, 800 memur, 10 mühendis, 10 tekniker, 10 teknisyen, 350 hizmetli"



    CİHAN



  2. #34
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail



    Can Akın Çağlar, Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Karslı ile birlikte Malatya'nın Darende ilçesinde Ziraat Bankası Şubesi'ni ziyaret ederek çalışanlarla konuştular, Somuncu Baba Külliyesi'ne geçerek burada Darende Tanıtım Merkezi'nde incelemelerde bulundular.
    Gazetecilerin bankaların yeni alacağı personellerle ilgili sorularını da yanıtlayan Can Akın Çağlar, her yıl 2 bin 500 kişi aldıklarını, son 7 yılda 7 bin personel istihdam ettiklerini söyledi.
    Çağlar, ''Şu anda mülakatları devam eden bin dolayında arkadaşımız aramıza katılacak. Önümüzdeki yıl da yine 2 bin 500 civarında personel almayı planlıyoruz. Bu Ziraat Bankası için büyüme sürecinde olması gereken bir rakamdır'' diye konuştu.
    Ziraat Bankası Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Karslı da Darende ilçesini ziyaret etmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
    AK Parti Malatya Milletvekili Öznur Çalık ise Karslı ve Çağlar'ın iş adamlarıyla görüşmek ve Malatya Belediye Başkanı Ahmet Çakır'la fikir alış verişinde bulunmak üzere Malatya'ya geldiklerini kaydetti.
    Çağlar ve beraberindeki heyete Darende Belediye Başkanı İsa Özkan da eşlik etti.
    AA

  3. #35
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Akademik personel alımı

    Bingöl, Zonguldak Karaelmas, Isparta Süleyman Demirel ve Ankara Ufuk Üniversitesi Retörlükleri, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere profesör, doçent ve yardımcı doçent alacak.


    Rektörlüklerin alımlara ilişkin duyuruları, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
    Duyurulara göre Bingöl Üniversitesi Rektörlüğü 1 profesör, 1 doçent ve 3 yardımcı doçent alımında bulunacak.
    Adaylar başvurularını 15 gün içinde Bingöl Üniversitesi Rektörlüğüne yapacaklar.
    Alınacak olan akademik personelin görev yapacağı okullar ve sayıları şöyle:
    ''Ziraat fakültesi: endüstri bitkileri alanında çalışmış 1 profesör, süt ineklerinde ekmek mayasının etkileri konusunda çalışmış 1 doçent, toprak oluşumu ve sınıflandırılması alanında çalışmış 1 yardımcı doçent,
    Fen edebiyat fakültesi: deneysel psikolojisi anabilim dalı için 1 yardımcı doçent,
    Mühendislik mimarlık fakültesi: yapı ve mekanik anabilim dalı için 1 yardımcı doçent''
    -ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ-
    Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Rektörlüğü, 1 doçent alacak.
    Buna göre Tıp Fakültesinin iç hastalıklar anabilim dalında görevlendirilmek üzere endokrinoloji ve metabolizma hastalıkları bilim dalında yan dal ihtisası yapmış 1 doçent alınacak.
    Geniş bilgi http:\\www.karaelmas.edu.tr sayfasından temin edilebilecek.
    -SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ-
    Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğü, daimi statüde 5 profesör ve 5 doçent alımında bulunacak.
    Adaylar başvurularını 15 gün içinde şahsen Süleyman Demire Üniversitesi Retörlüğüne yapacaklar.
    Öğretim üyelerinin görev yapacağı fakülteler ve sayıları şöyle:
    ''Eğridir Su Ürünleri Fakültesinin su ürünleri temel bilimleri bölümü için su omurgasızları üzerinde uzmanlaşmış 1 profesör,
    İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin iktisat ve işletme bölümleri için bölgesel kalkınma konusunda çalışma yapmış 2 profesör,
    İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin işletme bölümü için 1 doçent,
    İlahiyat Bilimler Fakültesinin temel islam ve felsefe ve din bilimleri bölümleri için 2 profesör,
    Teknoloji fakültesinin enerji sistemleri ve imalat mühendisliği bölümleri için akışkan yataklı kurutma konusunda çalışmaları olan, buharlaştırmalı soğutucular, kompresörlü soğutma sistemleri ile elektron ışın kaynağı konusunda doktora yapmış 4 doçent''
    -UFUK ÜNİVERSİTESİ-
    Öte yandan Ufuk Üniversitesi Rektörlüğü, Tıp Fakültesinde istihdam edilmek üzere 3 profesör alacak.
    Tıp Fakültesinin göz, kulak burun boğaz ve nöroloji bölümleri için 3 profesör alınacak.
    Adapylar başvurularını 15 gün içerisinde şahsen Rektörlük Personel Müdürlüğüne yapacaklar.
    Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecek.
    Detaylı bilgi http://www.ufuk.edu.tr adresinden temin edilebilecek.
    AA

  4. #36
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    2 bin 750 lira maaşlı 10 geçici iş fırsatı

    İster hediye paketleyin, ister bordrolama yapın ya da sadece araç kullanın. Emekli ya da öğrenci olmanız da fark etmiyor. Geçici 10 iş fırsatı sizi bekliyor...
    Maaş 1.400 liradan başlıyor

    OTELLERİN ön büro personellerinden olan resepsiyonistlerin aylık kazançları brüt bin 400-2 bin 200 TL arasında değişiyor.
    Sorumluluk alanlarında ise müşterilerin oda anahtarlarını almak, yerleştirmek, faturaları düzenlemek, odalarla ilgili bilgi vermek, mevcut aksaklıkların giderilmesi için gerekli birimlerle iletişime geçmek gibi bir dizi iş bulunuyor.
    Geçici asistanlar boşluk dolduruyor

    Maaş, brüt 2 bin-3 bin TL arasında değişiyor. Şirketlerin yoğun dönemlerinde iş yükünü hafifletmek adına veya var olan personelin, sağlık sorunları, doğum izni, yıllık izin vs gibi durumlarındaki mevcut boşluğu doldurmaya yarıyor.
    Mağaza satış destek elemanı

    HAZIR giyimden teknolojiye kadar çoğu sektörde yeni yıl alışverişi hareketliliği var. Talep üzerine mağazalar hem kasada yığılma olmasın diye hem de alışveriş esnasında tüketicinin işini kolaylaştırmak için bu döneme özel satış elemanı alıyor. Günlük ücret net 40-60 TL arasında.
    Hediye paketi için çalışanlar

    Yeni yıl öncesi çok katlı mağazalarda ciddi anlamda hediye paketleme elemanı ihtiyacı doğuyor. Bunun için üniversite mezunu olmanız ya da bilgisayar bilmeniz gerekmiyor. Günlük net 35-55 TL arasında alıyorlar.
    Esnek çalışma saati ve günde 70 TL imkanı

    LOJİSTİK, hızlı tüketim, ilaç, perakende ve otomotivde veri giriş operatörlerine ciddi talep var. Esnek çalışma saatleriyle sadece geçici iş arayanlara değil, mevcut işinin yanında ek iş yapmak isteyenler için de fırsatlar sunuyor. Aylık anlaşma yapacaksanız alacağız ücret brüt 1.100-1.600 TL arası değişiyor. Günlük çalıştığınızda ise net 50-70 TL kazanabiliyorsunuz.
    Yılsonuna doğru muhasebecilerin işleri daha da yoğunlaşıyor

    Bütçe çalışması, yıl sonu kapanışı, denetim vb. gibi sebeplerle yoğunluk yaşayacak muhasebe departmanlarında, aralık ayında muhasebe sorumlusu/asistanı ihtiyacında artış oluyor. Temel muhasebe bilgisi bu pozisyonlarda işe alım için yeterli oluyor. Aylık ücretleri brüt bin 500-2 bin 500 TL aralığında değişiyor.
    Deneyimsiz çalışana 1.500 lira

    AYLIK ücretleri brüt bin 500-2 bin TL arasında değişen santral operatörlüğü de belli bir eğitim ve deneyim gerektirmeyen işler arasında geliyor. Santral operatörlüğünün iş tanımı ise telefon görüşmelerinin yapılmasına aracılık etme, abone hizmetlerini yürütme ve bilgi verme işlemlerini belli bir süre içinde yapmanızı kapsıyor.
    Ehliyetiniz varsa tamam!

    ARAÇ kullanımının yoğun olduğu şirketler bu hizmeti 'outsource' olarak da karşılayabiliyor. Bu tip 'taşeron' şirketlerin yanı sıra kuruluşlar kendilerine bağlı da çalışabilecek şoför arıyor. Maaş brüt 850-bin 300 TL arasında değişirken, günlük net 40-60 TL arasında oluyor.
    Anketörlere 60 TL ödeniyor

    Günlük ücretleri net 40-60 TL arasında değişiyor. Bu işi yapmanız için de tecrübeniz, eğitiminiz ya da herhangi bir alt yapınız olması gerekmiyor. İkna yeteneğinizin olması yeterli. Bir de uzun saatler boyunca ayakta durmanız gerekecek, baştan hatırlatalım.
    Yıl sonlarında bu departmana ihtiyaç artıyor

    YIL SONLARINDA başta büyük holdingler olmak üzere istihdamı fazla olan şirketlerin insan kaynakları departmanında ciddi eleman açığı oluşuyor. Yoğun evrak trafiği söz konusu departmana eleman alımını zorunlu hale getiriyor. İnsan kaynakları destek elemanlarının aylık ücretleri ise brüt bin 500-2 bin 500 TL.
    Bu tarz işlerde potansiyel var 2011'de %30 artış bekliyoruz

    Dönemsel eleman ihtiyacı talebinin günden güne arttığını belirten Manpower Türkiye Genel Müdürü Ebru Coş, 'Sadece biz 2 bin kişiye dönemsel iş bulduk.
    Bu artışın, aralık başı itibarıyla daha da yükseleceğini öngörüyoruz. Dönemsel personel istihdamı alanında genel olarak ihtiyacın hızlı tüketim, otomotiv, ilaç ve mağazacılık sektörlerinde daha yoğun olduğu bir döneme girildi.
    2011'de dönemsel iş potansiyelinde yüzde 30 artış bekliyoruz' dedi. Coş, şöyle devam etti: 'Örnek vermek çok uluslu bir müşterimiz, yoğun işe alımlarına destek olacak, 6 ay süre ile aylık 2.790 TL brüt maaşla çalışacak bordro ve özlük işleri personeli arıyor.
    Kozmetikçi bir müşterimiz ise yeni çıkaracağı oje için, 3 gün boyunca ürün tanıtımını yapacak, müşterilere oje sürecek 'oje elemanı' talebinde bulundu.'
    Akşam

  5. #37
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Dışişler Bakanlığı 25 mütercim alacak

    Dışişleri Bakanlığının gazetelerde yer alan duyurusuna göre, merkez teşkilatında, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre büro hizmetlerinde çalıştırılmak üzere 13 İngilizce, 4 Almanca, 4 Fransızca, 2 Arapça ve 2 Farsça olmak üzere mütercim unvanlı toplam 25 sözleşmeli personel alınacak.


    -ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR-
    Adaylarda, üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren İngilizce, Fransızca, Almanca, Arapça ve Farsça Dili eğitimi/edebiyatı/mütercim-tercümanlık veya çevrebilim bölümlerinden veya eğitim fakültelerinin İngilizce, Fransızca, Almanca, Arapça ve Farsça bölümleri ile bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurt içi veya yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmaları şartı aranacak.
    30 Haziran-1 Temmuz 2009 ve 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılmış olan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından birinden (2009-KPSS ve 2010-KPSS) İngilizce, Almanca ve Fransızca dilleri için en az 80, Arapça ve Farsça içinse en az 70 KPSSP3 (B) puana sahip olmak da adaylarda aranacak şartlar arasında yer almakta.
    Ayrıca adaylarda, son başvuru tarihinden 5 yıl öncesine kadar, başvuru yapılan yabancı dilde en az (B) düzeyinde KPDS puanına sahip olmak veye İngilizce'den başvuran adaylar için Test Of English as a Foreign Language (TOEFL) sınavından en az 213 puan veya International English Language Testing System (IELTS) sınavından en az 7,5 puan düzeyinde yabancı dil bildiğini belgelemeleri de istenecek.


    -BAŞVURU-
    Adaylar iş talep formunu Dışişleri Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığı İç Hizmetler Şubesinden ya da internet aracılığı ile www.mfa.gov.tr adresinden temin edebilecekler.
    Başvurular, şahsen 22 Aralık 2010 tarihinde mesai saati sonuna kadar Dışişleri Bakanlığına yapılacak.
    Posta ile yapılan başvurular ise kabul edilmeyecek.
    AA

  6. #38
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere devamlı statüde 10 profesör ve 8 doçent doktor alacak.


    Adıyaman Üniversitesi 18 akademisyen alacak


    Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğünün öğretim elemanı alımına ilişkin duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
    Duyuruya göre Tıp Fakültesinin Cerrahi ve dahili tıp bilimleri için 8 profesör doktor alınacak.


    Rektörlük Kahta Meslek Yüksek Okulunun bitkisel ve hayvansal üretim ile Sağlık Yüksekokulu'nun ebelik bölümü içinse 2 profesör doktor alımında bulunacak.
    Tıp Fakültesinin cerrahi ve dahili tıp bilimleri bölümü içinse toplam 7 doçent doktor alınacak.
    Profesör ve doçent adayları başvurularını 15 gün içinde şahsen, Adıyaman Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına yapacak.
    AA

  7. #39
    ummuhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    01-09-2007
    Yer
    Arz
    Mesajlar
    12.940
    Adı geçen
    10 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ummuhan
    15 adet sözleşmeli statüde İGEME Uzman Yardımcısı pozisyonuna açıktan atama ile personel alınacaktır.



    T.C. BAŞBAKANLIK DIŞ TİCARET MÜSTEŞARLIĞI
    İHRACATI GELİŞTİRME ETÜD MERKEZİNE
    YARIŞMA SINAVI İLE SÖZLEŞMELİ STATÜDE
    İGEME UZMAN YARDIMCISI ALINACAKTIR
    Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı Geliştirme Etüd Merkezinde çalıştırılmak üzere görev yeri aşağıda belirtilen toplam 15 adet sözleşmeli statüde İGEME Uzman Yardımcısı pozisyonuna açıktan atama ile personel alınacaktır. Sınavda başarılı olan adaylar, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun ve diğer kanunların sözleşmeli personel hakkındaki hükümlerine tabi olmayan sözleşmeli personel olarak (4059 sayılı Kanunun ek 2 nci maddesine göre) işe başlatılacaklardır.

    I. ADAYLARDA ARANACAK KOŞULLAR
    1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen şartları taşımak,
    2) 01.01.2011 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak (01.01.1976 ve daha sonra doğanlar),
    3) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 27 - 28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından birinden KPSS P78, KPSS P79 ve KPSS P81 puan türlerinden 80 (seksen) ve daha yukarı puan almış olmak, (Puan türlerine göre pozisyon sayıları ve görev yerleri aşağıda belirtilmiştir.)

    4) En az dört yıllık eğitim veren siyasal bilgiler, hukuk, iktisadi ve idari bilimler, iktisat, işletme, mimarlık ve mühendislik fakülteleri ile ticari bilimler fakültesinin uluslararası ticaret ve/veya işletmecilik bölümlerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt içi veya yurt dışındaki fakülte, yüksekokul veya bölümlerden mezun olmak.
    KPSS P78 puan türü için Bilgisayar Mühendisliği bölümünden,
    KPSS P79 puan türü için Hukuk Fakültesinden,
    KPSS P81 puan türü için İktisap İşletme, Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler, Uluslararası Ticaret ve/veya İşletmecilik Bölümlerinden mezun olmak.
    5) KPDS'den yukarıda belirtilen yabancı dillerden yapılan testlerden en az 80 (B) düzeyinde puan almak veya Test of English as a Foreign Language (TOEFL) sınavından en az 185 puan (yeni) veya 490 puan (eski), International English Language Testing System (IELTS) sınavından (akademik) en az 6.50 puan veya First Certificate in English (FCE), Certificate in Advanced English (CAE) ve Certificate of Proficiency in English (CPE) sınavlarından C düzeyinde yabancı dil bilgisini belgelemek (İki veya daha fazla yabancı dil belgesine sahip olanlar başvurularında sadece tek dil tercihi yapabileceklerdir).
    6) Sınava başvuran adaylardan KPSS sonuçlarına göre yukarıda puan türleri ve yabancı dillerine göre belirtilen pozisyon sayılarının her biri için 5 katı aday sözlü sınav-mülâkata çağrılacaktır. Ayrıca, son sıradaki adayla aynı puanı almış olan adaylar da sınava katılmaya hak kazanırlar. Sözlü sınava katılmaya hak kazanan adaylar 10.01.2011 tarihinden itibaren İGEME'nin web sitesi (www.igeme.gov.tr) ile İGEME binasının girişinde ilan edilecek olup, kişilere ayrıca özel bir duyuru yapılmayacaktır. Puan türü veya yabancı dil itibarıyla ayrılan kontenjan sayıları kadar müracaat olmaması halinde, bu kontenjanlar iptal edilerek diğer puan türü veya yabancı dil kontenjanlarına aktarılacaktır.

    II. SINAV KONULARI, SINAV YERİ VE TARİHİ
    Sözlü sınav 20.01.2011 Perşembe günü Ankara'da İGEME/Mithatpaşa Cad. No:60 Kızılay adresinde yapılacaktır. Belirlenen tarihte herhangi bir nedenle sınava katılmayanların mazeretleri kabul edilmeyecektir. Sözlü sınavda adayların, bilgisayar mühendisliği, hukuk, iktisat, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, uluslararası ticaret ve/veya işletmecilik bölümleri konularına ilaveten genel kültür ve genel ekonomi bilgisi ölçülerek, hizmetin gerektirdiği niteliklere sahip olup olmadıkları değerlendirilecektir. Puan türü veya diğer yabancı diller itibarıyla ilan edilen kontenjan sayısı kadar adayın başarılı olmaması halinde, boş kalan kontenjanlar KPSS P81 puan türüne ve İngilizce dil kontenjanlarına aktarılacaktır.

    III. SINAVA BAŞVURU ŞEKLİ VE GEREKLİ BELGELER
    Başvurular 13.12.2010 Pazartesi günü saat 09.00'da başlayıp, 31.12.2010 Cuma günü saat 17.00'de sona erecektir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

    Başvuru İçin Gerekli Belgeler
    1) I.GEME'den veya http://www.igeme.gov.tr web-sitesinden temin edecekleri İş Talep Formu, u,
    2) T.C. Kimlik Numarası beyanı,
    3) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya İGEME tarafından onaylı örneği.
    4) KPSS sonuç belgesinin aslı veya İGEME tarafından onaylı örneği veya bilgisayar çıktısı,
    5) Yabancı dil belgesinin aslı veya İGEME tarafından onaylı örneği veya bilgisayar çıktısı,
    6) İki adet vesikalık fotoğraf,

    Sözlü Sınavdan Önce İstenecek Belgeler
    1) Adayların sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair yazılı beyanı, ı,
    2) Sabıka kaydı olmadığına dair yazılı beyanı,
    3) Erkek adayların askerlik ile ilişiği olmadığına dair yazılı beyanı,
    4) Dört adet vesikalık fotoğraf.

    IV. SINAV BAŞVURUSU İÇİN MÜRACAAT YERİ
    T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı
    İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi
    Mithatpaşa Cad. No: 60
    06420 Kızılay / ANKARA
    Tel : (312) 417 22 23
    Dahili: 305-312-356-508

  8. #40
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Dumlupınar Üniversitesi personel alacak

    Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere 7 araştırma görevlisi ve 2 öğretim görevlisi alacak.



    Alınan bilgiye göre, Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü, Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü, Güzel Sanatlar Fakültesi İç Mimarlık Bölümü, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye Bölümlerinde birer, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümünde 3 araştırma görevlisi istihdam edilecek.
    Rektörlük Enformatik Bölümü ile Tavşanlı Meslek Yüksekokulu Mimarlık ve Şehir Planlama Bölümü için birer öğretim görevlisi alınacak.
    Gerekli koşulları taşıyan adayların, 10 Aralık Cuma günü mesai bitimine kadar Rektörlük Enformatik Bölümüne alınacak öğretim görevlisi için Rektörlük Personel Daire Başkanlığına, diğer kadrolar için ilgili fakülte ve meslek yüksekokulları müdürlüklerine istenen belgelerle şahsen müracaat etmesi gerekiyor.
    AA

  9. #41
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Hitit Üniversitesi akademisyen alacak

    Hitit Üniversitesi Rektörlüğünün alıma ilişkin duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
    Duyuruya göre, mühendislik fakültesinin kimya mühendisliği bölümü için polimer kimyası alanında doktora yapmış ve bu alanda özellikle uluslararası yayınları olan 1 doçent, fen edebiyat fakültesinin kimya bölümü için boyar madde katkılı sıvı kristal malzemeler konusunda çalışıyor olan 1 yardımcı doçent, fen edebiyat fakültesinin arkeoloji bölümü içinse Roma ve Bizans dönemi taş eserleri konusunda doktora yapmış 1 yardımcı doçent alınacak.
    Doçent kadrosu daimi statüde olacak.
    Yardımcı Doçent adayları için ayrıca Hitit Üniversitesinde yabancı dil sınavı yapılacak.
    Adaylar başvurularını 15 gün içinde Çorum'da, Hitit Üniversitesi Rektörlüğüne şahsen yapacaklar.
    AA

  10. #42
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    2 üniversite 17 akademisyen alacak

    Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan duyurulara göre, Akdeniz Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomisi, Fen-Edebiyat Fakültesi Uzay Bilimleri ve Teknolojisi Bölümleri ile Hukuk Fakültesine 1'er profesör, Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümüne ise 1 doçent alınacak.
    Sinop Üniversitesi Rektörlüğü de, Fen-Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı ile Boyabat İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde 1'er doçent, Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik, Biyoloji, Türk Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dallarında 1'er, Su Ürünleri Fakültesi Deniz Biyolojisi Ana Bilim Dalında 2, Hastalıklar Ana Bilim Dalında 1, Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Ana Bilim Dalında 1, İlköğretim-Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalında 2, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulunda ise 2 yeni yardımcı doçent istihdam edecek.
    AA

  11. #43
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    İnönü Üniversitesi akademisyen alacak
    İnönü Üniversitesi Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere 13 profesör, 8 doçent, 18 yardımcı doçent alacak.




    Duyuruya göre, İnönü Üniversitesi Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere 13 profesör, 8 doçent, 18 yardımcı doçent alacak.
    Adaylar başvurularını, 15 gün içinde İnönü Üniversitesi Rektörlüğüne şahsen yapacak.
    AA

  12. #44
    ummuhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    01-09-2007
    Yer
    Arz
    Mesajlar
    12.940
    Adı geçen
    10 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ummuhan
    ENERJİ PİYASASI DÜZENLEME KURUMUNA 25 UZMAN YARDIMCISI ALINACAK



    EPDK Uzman Yardımcılığı
    Giriş Sınav İlanı
    Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından 18-31 Ocak 2011 tarihleri arasında Enerji Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı yapılacaktır. Giriş sınavına katılabilmek için isteklilerin, gerekli belgelerle birlikte en geç 24 Aralık 2010 Cuma günü mesai saati bitimine kadar başvurması gerekmektedir.


    Enerji Piyasası Düzenleme Kurumundan:
    ENERJİ UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAV DUYURUSU
    Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından 18-31 Ocak 2011 tarihleri arasında Enerji Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı yapılacaktır.


    I) SINAVA KATILABİLME ŞARTLARI
    Giriş Sınavına katılmak isteyenlerin aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir:
    a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde yazılı genel şartları taşımak,
    b) Giriş Sınavının başlayacağı 18/01/2011 tarihi itibariyle 31 yaşından gün almamış olmak,
    c) En az dört yıl süreli eğitim veren ve VI. maddede belirtilen fakülte veya bölümlerden ya da bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından onaylanmış okullardan mezun olmak,
    d) ÖSYM tarafından 27-28 Haziran 2009 veya 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından, VI. maddede belirtilen puan türlerinden 80 ve üzeri puan almak kaydıyla, en yüksek puanı alan adaydan başlamak üzere, öğrenim dallarına ayrılan kontenjanın 5 (beş) katı aday içerisine girmek. (Öğrenim dalları itibariyle Giriş Sınavına katılma hakkını elde eden en son adayla eşit puan almış adayların tümü giriş sınavına çağrılacaktır),
    e) Süresi içerisinde başvurmak ve giriş sınavı için istenen belgeleri Kuruma teslim etmiş olmak.


    II) BAŞVURU TARİHLERİ
    Giriş Sınavı başvuru tarihleri: 13-24 Aralık 2010


    III) BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ
    Giriş sınavına katılabilmek için isteklilerin, gerekli belgelerle birlikte en geç 24 Aralık 2010 Cuma günü mesai saati bitimine kadar Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No:51/C Yüzüncüyıl-ANKARA) adresine şahsen veya en geç bu tarihte Kuruma ulaşacak şekilde posta ile başvurmaları gerekmektedir. Postadaki gecikme nedeniyle süresinde ulaşmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.


    IV) SINAVA GİRİŞTE İSTENECEK BELGELER
    1) Giriş Sınavına katılmak isteyen adaylar, Kurumdan veya Kurumun internet sitesi arşivinden temin edecekleri Sınav Başvuru Formunu doldurarak aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir:
    a) Yüksek öğrenim mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
    b) Üç adet vesikalık fotoğraf,
    c) KPSS sonuç belgesinin onaylı örneği,
    d) T.C. Kimlik Numarası.
    2) Yukarıda sayılan belgelerin son başvuru tarihi mesai bitimine kadar Kuruma teslim edilmesi şarttır. Bu belgeler, aslı ibraz edilmek kaydıyla Kurum tarafından da onaylanabilir.


    V) SINAV GİRİŞ BELGESİ
    Giriş Sınavına katılma hakkını elde eden adayların listesi en geç 7 Ocak 2011 tarihine kadar Kurum internet adresinde ilan edilecektir. Adaylara ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.
    Adaylar, Sınav Giriş Belgelerini sınavdan önce Kurumdan alacaklardır. Sınavda, Sınav Giriş Belgesi ile birlikte kimlik tespitinde kullanılmak üzere nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı kimlik belgesi bulundurulur. Bu belgeleri ibraz edemeyen adaylar sınava alınmazlar.


    VI) ÖĞRENİM DALLARI VE KONTENJANLAR
    Kuruma alınacak 25 adet Enerji Uzman Yardımcısının öğrenim dalları itibariyle dağılımı aşağıdaki şekildedir:
    Öğrenim DallarıAsılYedekKPSS Puan Türüİşletme, İktisat, Kamu Yönetimi, Hukuk168KPSSP67Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği42KPSSP4İnşaat Mühendisliği21KPSSP4Makine Mühendisliği11KPSSP4Endüstri Mühendisliği, İşletme Mühendisliği11KPSSP4Çevre Mühendisliği11KPSSP4Toplam2514


    VII) GİRİŞ SINAVININ YERİ VE ŞEKLİ
    Giriş Sınavı, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No:51/C Yüzüncüyıl-ANKARA) adresinde yapılacaktır.
    Giriş Sınavına çağrılanlar, 12/06/2009 tarihli ve 27256 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Enerji Uzman ve Uzman Yardımcılarının Sınav, Görev, Yetki, Çalışma Usul Ve Esasları Hakkında Yönetmelikte yer alan esaslar çerçevesinde sözlü sınava alınacaklardır.


    VIII) GİRİŞ SINAVININ KONULARI
    Giriş Sınavında;
    a) Alan bilgisi,
    b) Kavrayış,
    c) Anlatım yeteneği,
    d) Davranış,
    e) Temsil kabiliyeti
    konuları dikkate alınarak ve alan bilgisi 40, diğer konuların her biri 15’er puan üzerinden sınav komisyonu üyelerince ayrı ayrı değerlendirilecektir. Adayların sözlü sınavda başarılı sayılabilmeleri için 100 üzerinden ortalama 70 puan almaları şarttır.
    Alan bilgilerine ilişkin konuların tespitinde Kurumun görev alanı ve adayların lisans öğrenim durumları dikkate alınacaktır.


    IX) DEĞERLENDİRME VE BAŞARI SIRASININ BELİRLENMESİ
    Sınav Komisyonu üyelerince her bir adaya verilen puanların aritmetik ortalaması alınmak suretiyle Giriş Sınav puanları tespit edilecektir. Adayların KPSS puanı ile Giriş Sınavı sonucunun aritmetik ortalaması alınarak, en yüksek puanı alan adaydan başlamak üzere ve öğrenim dalları itibarıyla başarı sırası belirlenecektir. Sınav sonucuna göre en yüksek puanı alan adaydan başlamak üzere ve öğrenim dalları itibarıyla başarı sırası belirlenecektir. Giriş Sınavından 70 veya daha fazla puan almış olmak kaydıyla öğrenim dalları itibarıyla yukarıda belirlenen sayıda yedek aday listesi ilan edilecektir. Başarı sırasına göre oluşturulacak yedek aday listesi, bir sonraki giriş sınavı ilan tarihine kadar geçerli olacaktır. Asıl ve yedek listeye giremeyenler için Giriş Sınavından 70 ve üzerinde puan almış olmak müktesep hak teşkil etmeyecektir.


    X) SINAV SONUÇLARININ DUYURULMASI
    Sınav sonuçları, Kurumun internet adresinde ve Kurum hizmet binasında ilan edilecek ve sınavda başarılı olan adaylara yazılı olarak bildirilecektir.
    T.C. ENERJİ PİYASASI
    DÜZENLEME KURUMU
    Adres: Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No:51/C 06530 Yüzüncüyıl-ANKARA
    Tel:+90 312 201 40 00
    Faks:+90 312 201 40 50

  13. #45
    ummuhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    01-09-2007
    Yer
    Arz
    Mesajlar
    12.940
    Adı geçen
    10 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ummuhan
    SGK BAŞKANLIĞINDAN 145 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI



    SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞINDAN
    657 SAYILI KANUNUN 4/B MADDESİNE GÖRE
    SÖZLEŞMELİ BÜRO PERSONELİ ALIM İLANI

    1- GENEL AÇIKLAMALAR
    Kurumumuz taşra teşkilatına bağlı 17 adet Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü ile İl Müdürlüklerine bağlı Merkez Müdürlüklerinde (il/ilçe), 657 sayılı Kanunun 4/B maddesi gereğince 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar ile ek ve değişikliklerine göre sözleşmeli personel olarak istihdam edilmek üzere; Kurumumuz internet sitesinden (http://www.sgk.gov.tr/) başvuru yapılmak suretiyle ÖSYM veri tabanında kayıtlı bulunan 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) (B) grubu KPSSP3 puan türü esas alınarak toplam 145 adet Sözleşmeli Büro Personeli alınacaktır.

    2- GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR
    2.1-Talepte bulunacak adayların;
    a) 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartlara haiz olmaları,
    b) Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmaları,
    c) 01/01/2010 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmaları, gerekmektedir.
    2.2- Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetlerini yapmış veya muaf veya erteletmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
    2.3- 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak.
    2.4- Üniversitelerin Aktüarya/Aktüerya, Aktüerya Bilimleri, Bankacılık, Bankacılık Finans, Bankacılık ve Sigortacılık, Sigortacılık ve Risk Yönetimi, Sigortacılık, Bankacılık ve Finans, Bankacılık ve Finansman, Hukuk, İstatistik, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri, Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Uluslararası ilişkiler ve Avrupa Birliği, Küresel ve Uluslararası İlişkiler, Küresel Siyaset ve Uluslararası İlişkiler, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Ekonometri, Ekonomi, iktisat, İşletme, İşletmecilik, İşletme-Ekonomi, İşletme-İktisat, İş İdaresi, iş İdaresi ve İktisat, Maliye, Maliye-Muhasebe, Muhasebe, Muhasebe Bilgi Sistemleri, Muhasebe-Finansman, Muhasebe ve Finansal Yönetim/Muhasebe ve Finans Yönetimi, Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Büro Yönetimi ve Sekreterlik lisans programından mezun olmak. (Üniversitelerin birden fazla lisans programından mezun olanlar için, 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavına girerken tercih ettikleri ÖSYM veri tabanında kayıtlı lisans programı esas alınacak olup, diğer lisans programları değerlendirmeye alınmayacaktır.)
    2.5- Başvuruların internetle Kurumumuza gönderildiği son gün itibarıyla ilgili lisans programından mezun olmak. (Başvuruların internetle Kurumumuza gönderilmesinin son günü itibarıyla mezun durumda bulunmayan adayların yerleştirilmeleri yapılmış olsa dahi atamaları yapılmayacaktır.)
    2.6- Sağlık açısından görevini devamlı yapmasına engel bir hali bulunmamak.

    3- BAŞVURU İŞLEMLERİ
    3.1- Yukarıda belirtilen şartları taşıyan adaylar gazete ilan tarihinden itibaren 15 gün içerisinde başvurularını internet yoluyla Kurumumuza göndereceklerdir. Sadece internetten yapılan başvurular geçerli olup, Kurumumuza elden veya posta yoluyla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
    3.2- Adaylar, Kurumumuz internet adresinde (http://www.sgk.gov.tr/) bulunan "Sosyal Güvenlik Kurumu Sözleşmeli Personel Alımı Giriş Formu" (Sözleşmeli Büro Personeli Alım İlanı) alanına erişerek buradaki ilgili alana T.C. Kimlik numaralarını girecekler ve "Sorgula" butonunu tıklayarak karşılarına çıkan ekrandaki istenilen bilgileri dolduracaklar ve "Kaydet" butonunu tıklayarak bilgileri kaydedeceklerdir. Bu aşamada değiştirilmek istenen bilgi varsa geri dönülüp düzeltme yapılabilecektir. Bilgilerin doğruluğundan emin olunduktan sonra "Kaydet" butonuna tıklayarak başvuru işlemi tamamlanacaktır.
    3.3- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin yerleştirilmeleri geçersiz sayılarak atamaları yapılmayacak, yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Bu kişiler hiç bir hak talep edemeyecekler ve haklarında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
    3.4- Kamu Kurum ve Kuruluşlarında, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre sözleşmeli olarak çalışmakta iken, son bir yıl içerisinde hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle herhangi bir Kurumca sözleşmeleri feshedilenler veya sözleşme dönemi içerisinde 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmelerini tek taraflı feshedenlerin, fesih tarihinden itibaren bir yıl süreyle Kurumumuzun sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilmeleri mümkün değildir.
    3.5- Halen Kurumumuzda 657 sayılı Kanunun 4/B maddesi statüsünde sözleşmeli Büro Personeli olarak çalışan personelin başvuruları kabul edilmeyecektir.

    4- BOŞ POZİSYONLAR VE YERLERİ
    Alınacak 145 adet Sözleşmeli Büro Personelinin illere göre dağılımı aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.

    5- YERLEŞTİRME İŞLEMİ
    5.1- Yukarıda belirtilen şartları taşıyan ve belirtilen süre içerisinde başvuru yapan adayların başvuruları veri tabanına kaydedilecektir. Başvuru süresinin bitimini müteakip başvuran adaylar 2010 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP3 puan türü esas alınmak suretiyle en yüksek puandan başlamak üzere sıralanacaktır. Yapılacak puan sıralamasına göre ilan edilen pozisyon sayısı (145) içerisinde yer alan adayları gösterir liste, adayların atanmak üzere ibraz edecekleri belgeler ve belgelerin son teslim tarihi ile atanmak üzere belgelerini ibraz edenlerden atanmalarına engel teşkil edecek bir durumu bulunmayanlar için yapılacak tercih işlemleri için Kurumumuza davet edilecekleri tarih, yer ve saat ile ilan edilen pozisyon sayısı içerisinde yer almamaları nedeniyle yerleştirilemeyenler için oluşturulacak 445 kişilik yedek aday listesi Kurum internet sitesinde (http://www.sgk.gov.tr/) ilan edilecektir. Adaylara bununla ilgili ayrıca yazılı bir tebligat gönderilmeyecektir.
    5.2- Yerleştirme işlemlerinde aynı puanı alan adaylar arasından mezuniyet tarihi itibarıyla önce mezun olmuş olana, bunun aynı olması halinde de yaşı büyük olana öncelik tanınacaktır.

    6- TERCİH VE ADAYLARIN ATAMA İŞLEMİ
    6.1- İlan edilen pozisyon sayısı içerisinde yer alan adaylar tercih ve atama işlemleri için Ziyabey Caddesi No:6 Balgat/ANKARA adresinde bulunan Kurumumuz İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına davet edilecektir. Tercih işlemleri için davet edilen adayların yanlarında nüfus cüzdanlarını veya fotoğraflı kimlik kartlarını (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport vb.) bulundurmaları gerekmektedir. Tercih işlemlerinin yapılacağı tarihte belirtilen adreste bulunmayan adaylar tercih yapma hakkını kaybedecektir. Tercih işlemlerine Ankara dışından katılacaklara yapacakları seyahatle ilgili Kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
    6.2- KPSSP3 puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle sırasıyla tercihler alınacak, her adayın yaptığı il tercihine göre o ilin boş pozisyon sayısı azalacağından diğer adaylar kalan boş pozisyonları tercih edecek olup, son adaya kadar tercih işlemi bu şekilde devam edecektir.
    6.3- Tercih işlemleri sonucu yerleştirilenlerle sözleşme imzalanarak göreve başlayış tebligatı ve sözleşmelerinin bir örneği elden teslim edilecek ve adayların atama işlemleri tamamlanacaktır.
    6.4- Tercih yapma işlemi için Kurumumuza davet edildiği halde gelmeyen, tercih yapmayan yada tercih yaptığı halde belirlenen sürede göreve başlamayan adaylar nedeniyle boş pozisyon kalması halinde, ilan edilen pozisyon sayısı doluncaya kadar yedek aday listesinden sırasıyla tercihler alınarak göreve başlatma işlemleri yapılacaktır.
    6.5- Tercih işlemleri sonucu sözleşmeli Büro Personeli pozisyonlarına yerleştirilenlerden, tebligat tarihinden itibaren 15 gün içerisinde göreve başlamayan veya belge ile ispatı mümkün zorlayıcı sebepler nedeniyle tebligat tarihinden itibaren göreve başlamama hali 60 günü aşanların sözleşmeleri ve atamaları iptal edilir.

    7- ATAMA ESNASİNDA İSTENİLECEK BELGELER
    Atanma esnasında adaylardan istenecek belgeler şunlardır:
    1- Dilekçe örneği.
    2- Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli ya da okul onaylı örneği.(aslı gösterilmek suretiyle Kurumumuzca tasdikli örneği kabul edilir)
    3- KPSS sonuç belgesinin aslı veya internet çıktısı.
    4- Erkekler için; muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya erteletmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olduğuna dair yazılı beyanı.
    5- Doğuştan veya sonradan herhangi bir nedenle bedensel, zihinsel, ruhsal, duyusal veya sosyal yetenekleri bakımından özür durumuna göre tüm vücut fonksiyon kaybı oranının %40 ve üzerinde özürlü olmadığına dair yazılı beyanı.
    6- Son altı ay içerisinde cepheden çekilmiş 2 adet vesikalık renkli fotoğraf.
    7- Tanıtma formu.
    8- Mal bildirim formu.
    9- Adres fişi.
    10- Etik Sözleşme.
    11- Bu ilanın 3.4 üncü maddesi ile ilgili Taahhütname.

    8- SOSYAL GÜVENLİK VE MALİ HÜKÜMLER
    8.1- İlana uygun olarak göreve başlatılacak olanlar; sosyal güvenlik yönüyle, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 4/a maddesi hükümlerine tabi olacaklar ve istihdam edilecekleri birimlerde aynı sınıftaki diğer personelin tabi olduğu çalışma saat ve usulüne tabi olarak çalışacaklardır.
    8.2- Kurumumuzda göreve başlayacak olan sözleşmeli Büro Personeline aylık brüt 1200,87 TL, net 869,91 TL ücret ile ayda brüt 564,73 TL, net 493,80 TL ek ödeme, ayda 60 saat fiilen fazla çalışma yapılması halinde ise saat ücreti brüt 2,30 TL üzerinden ayda brüt 138,00 TL, net 99,97 TL fazla çalışma ücreti ödenecektir. Ayrıca İstanbul İlinde görev yapacak sözleşmeli Büro Personeline yukarıda belirtilen ek ödeme tutarına ilave olarak brüt 169,42 TL, net 148,14 TL ilave ek ödeme ödenmektedir. (Aylık brüt ücret tutarı ile fazla çalışma brüt tutarından sigorta ve sağlık primi ile gelir ve damga vergisi, ek ödeme brüt tutarından ise sigorta ve sağlık primi ile damga vergisi kesilmektedir.)
    Ziyabey Cad. No:6 Balgat / ANKARA
    Telefon: 0 (312) 207 80 00

  14. #46
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    Kamuya 40 uzman yardımcısı alınacak

    TBMM Genel Sekreterliğinin uzman yardımcısı alımına ilişkin duyurusu Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.
    Duyuruya göre uzman yardımcılığı sınavının yazılı kısmı için, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince ve (A) grubu kadrolar için 2009-2010 yıllarında gerçekleştirilen Kamu Personeli Seçme Sınavlarının sonuçları esas alınacak.
    KPSS sonuçlarına göre seçilecek adaylar, ayrıca TBMM tarafından yapılacak sözlü sınava alınacak.
    2009-2010 yıllarında (A) grubu kadrolar için yapılan KPSS LİSANS sınavları sonucunda, 100 üzerinden 70 ve daha yüksek puan alarak başarılı olan adaylardan, kurumda görev talebinde bulunacaklar, ilan tarihten başlamak üzere 30 gün içinde istenen belgelerle birlikte mesai saatleri içerisinde TBMM Personel ve Özlük İşleri Müdürlüğüne başvuracak.
    SÖZLÜ SINAV
    2009-2010-KPSS lisans sınavlarında 100 üzerinden 70 ve daha yüksek puan alan adaylar arasından, en yüksek puan alan adaydan başlayarak ilanın ilgili maddesinde belirtilen kadro sayısının en fazla dört katı aday, 15 gün önce yer, gün ve saat bildirilmek suretiyle sözlü sınava çağrılacak.
    Yapılacak sıralamaya göre sözlü sınava katılmaya hak kazanan adayların isim listesi TBMM Genel Sekreterliği http://www.tbmm.gov.tr/insan_kaynaklari İnternet adresinden duyurulacak. Bu arada sözlü sınavda başarılı sayılabilmek için en az 70 puan alınması şartı aranacak.
    AKADEMİK PERSONEL ALIMI
    Bu arada Batman Üniversitesi Rektörlüğü, çeşitli birimlerde istihdam edilmek üzere profesör, doçent ve yardımcı doçent alacak.
    Batman Üniversitesinin Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yer alan ilana göre başvurular 10-24 Aralık 2010 tarihleri arasında Batman Üniversitesi Rektörlüğüne yapılacak.
    Adaylar başvuru koşulları ile ilgili ayrıntılı bilgileri, Batman Üniversitesinin www.batman.edu.tr web adresinden temin edebilecek.
    AA

  15. #47
    ummuhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    01-09-2007
    Yer
    Arz
    Mesajlar
    12.940
    Adı geçen
    10 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ummuhan
    12 Aralık 2010 Pazar

    TBMM' ye PERSONEL ALINACAK...



    Türkiye Büyük Millet Meclisi
    Başkanlığından Duyuru
    Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Sekreterliği Teşkilatının yasama hizmetlerinde çalıştırılmak üzere, yarışma ve yeterlik sınavı ile (40) uzman yardımcısı alınacaktır.


    I- SINAV ŞEKLİ VE PUAN TÜRLERİ:
    Uzman Yardımcılığı sınavının yazılı kısmı için, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince ve (A) grubu kadrolar için 2009-2010 yıllarında gerçekleştirilen Kamu Personeli Seçme Sınavlarının sonuçları esas alınacaktır.


    Atanacak Yasama Uzman Yardımcısı adedi, Kamu Personeli Seçme Sınavı puan türü ile yabancı dil bilgisi aşağıda belirtildiği şekilde tespit edilmiştir.

    PUAN TÜRÜKAD. SAYISIKPSS/KPDS YAB.DİL TESTİ DOĞRU CEVAP SAYISI / DÜZEYİKPSSP 216KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 223KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 242KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 271KPSS Dil Sınavından (İng.) 48 (En az) veya KPDS (İng.) (B) düzeyi (En az)KPSSP 307KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 338KPSS Dil Sınavından (İng.) 48 (En az) veya KPDS (İng.) (B) düzeyi (En az)KPSSP 343KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 371KPSS Dil Sınavından (İng.) 48 (En az) veya KPDS (İng.) (B) düzeyi (En az)KPSSP 461KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 472KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 493KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 971KPSS Dil Sınavından (İng.) 48 (En az) veya KPDS (İng.) (B) düzeyi (En az)KPSSP 1031KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)KPSSP 1151KPSS Dil Sınavından 42 (En az) veya KPDS (İng.Alm.Fran.İsp.Çince,Arapça,Rusça) (C) düzeyi (En az)

    KPSS sonuçlarına göre seçilecek adaylar, ayrıca TBMM tarafından yapılacak sözlü sınava alınacaklardır.

    II- ARANAN ŞARTLAR :
    1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
    2. Eğitim süresi en az dört yıl olan hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile aynı konularda eğitim veren ve bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki fakülte ya da yüksek okulların;
    KPSSP 21, 97 ve 103 puan türü için,
    Hukuk (8),
    KPSSP 22, 27 ve 34 puan türü için,
    İktisat (7),
    KPSSP 24 ve 49 puan türü için,
    Maliye (5),
    KPSSP 30, 37 ve 47 puan türü için,
    Kamu Yönetimi, Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi (10),
    KPSSP 33 puan türü için,
    Uluslararası İlişkiler (8),
    KPSSP 46 ve 115 puan türü için,
    Çalışma Ekonomisi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri (2),
    bölümlerinden mezun olmak,
    3. Birinci bölümde belirtilen puan türleri itibariyle KPSS Sınavında en az yetmiş ve üzerinde puan almış olmak,
    4. 01.01.2011 tarihi itibariyle otuz yaşını doldurmamış olmak,
    5. Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak (Askerliğini yapmış veya tecil ettirmiş olmak),
    6. Devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek, daimi vücut ya da akıl hastalığı ile vücut sakatlığı ya da özrü bulunmamak,

    III-BAŞVURU :
    2009-2010 yıllarında (A) grubu kadrolar için yapılan KPSS LİSANS sınavları sonucunda, 100 üzerinden 70 ve daha yüksek puan alarak başarılı olan adaylardan, Kurumumuzdan görev talebinde bulunacaklar, bu ilanın Resmi Gazete’de yayımladığı tarihten başlamak üzere 30 gün içinde (30. Gün dahil),
    1- 2009 veya 2010-KPSS LİSANS Sınav Sonuç Belgesi,
    2- Giriş sınavı başvuru dilekçesi,
    3- Yükseköğrenim diplomasının aslı veya noter tasdikli örneği,
    4- Nüfus Cüzdanı Örneği ve 2 adet vesikalık fotoğraf
    ile birlikte mesai saatleri içerisinde TBMM Personel ve Özlük İşleri Müdürlüğüne (TBMM Genel Sekreterliği Ek Hizmet Binası Atatürk Bulvarı No:153) şahsen veya posta yoluyla başvuracaklardır. Postadaki gecikmeler ve ilanda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

    IV- SÖZLÜ SINAV :
    2009-2010-KPSS LİSANS Sınavlarında 100 üzerinden 70 ve daha yüksek puan alan adaylar arasından, en yüksek puan alan adaydan başlayarak bu ilanın I. Maddesinde belirtilen kadro sayısının en fazla dört katı aday, onbeş gün önce yer, gün ve saat bildirilmek suretiyle sözlü sınava çağrılacaktır.
    Yapılacak sıralamaya göre sözlü sınava katılmaya hak kazanan adayların isim listesi TBMM Genel Sekreterliği tafından duyurulacaktır.
    Sözlü sınavda başarılı sayılabilmek için en az yetmiş puan almak şarttır.
    Sözlü sınav için yapılacak başvurularda istenen belgelerde, gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.
    İlgilenenlere duyurulur.

  16. #48
    İsmail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-02-2008
    Yer
    Çorum
    Mesajlar
    20.474
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @İsmail
    ÖSYM, bilişim personeli alacak
    ÖSYM, Bilgi İşlem Müdürlüğünde, 1 bilişim yöneticisi, 1 sistem ve veri tabanı yöneticisi ve 2 yazılım mühendisi olmak üzere toplam 4 sözleşmeli personel görevlendirecek.


    Başvurular, 20-31 Aralık arasında kuruma şahsen veya postayla yapılabilecek.
    Adayların, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nda istenen şartların yanı sıra, fakültelerin dört yıllık bilgisayar, yazılım, elektrik, elektronik, elektrik-elektronik, ve endüstri mühendisliği bölümlerinden mezun olmaları, yazılım, yazılım tasarımı ve geliştirilmesi ile bu sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ sistemlerinin kurulumu ve yönetimi konusunda en az 5 yıllık mesleki tecrübesi bulunması, bilgisayar çevre birimlerinin donanımı ve kurulan ağ yönetimi güvenliği hakkında bilgi sahibi olmaları ve güncel programlama dillerinden en az ikisini bilmeleri isteniyor.
    Alınacak personelin, yapacağı işle ilgili teknik bilgisinin ayrıntılı olarak sıralayan ÖSYM, personelin ''ağ ve data güvenliği ile ilgili tedbirleri alması, kripto algoritmaları ve diğer yöntemleri kullanarak verinin ve gerekirse ağın güvenliğini sağlaması'' koşulunu getirdi.
    Adaylarda ayrıca 2010 KPSSP3 puanı ile yabancı dil bilmesi koşulu aranıyor.
    Başvurusu uygun bulunan adaylar ÖSYM tarafından sözlü sınava alınacak. Adaylara, sınavda ''Bilgi Güvenliği, Proje Yönetimi, Veritabanı Yönetim Sistemleri, Takım Çalışması, Bilgisayar Ağları'' ve diğer bazı konularda sorular yöneltilecek.
    Görevlendirilecek bilişim yöneticisine brüt 5 bin 534 TL, sistem ve veritabanı yöneticisi ile yazılım mühendislerine de brüt 4 bin 150 TL ücret ödenecek.
    AA

Sayfa 3/7 İlk 1234567 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. 4 bin 682 engelli 3 bin 163 SHÇEK'li memur alınacak
    By muhammedbekir in forum GÜNDEM VE SİYASET
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 09-04-2015, 14:58
  2. 100 yıl öncesinin gazetelerinde evlilik ilânları
    By MÜTEŞEKKÜR in forum KÜLTÜR ve SANAT
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 15-05-2011, 11:54
  3. Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı ve Yeterlik Sınavı
    By eylül in forum EĞİTİM DÜNYASI
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 03-02-2011, 16:26
  4. trabzon ilanları=))
    By musabbinumeyr in forum MİZAH
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 30-10-2006, 01:19
  5. İ$ ilanları
    By musabbinumeyr in forum MİZAH
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-09-2006, 18:16

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş