Etiketlenen üyelerin listesi

http://rapidshare.de/files/30819950/siwan-emciwan.com.rar şifresi : www.ihvan-forum.com inş. beğenirsiniz :D işte arkadaşlar yeni link :) http://www.egoshare.com/15e12d319e4dda26183cbde539fbaf22/siwanpeygamberler_ustune_soyledigi_sarkirar.html şifresi : www.ihvan-forum.com

Bu konu 5226 kez görüntülendi 21 yorum aldı ...
Şiwan Perwer'Den PEYGAMBER'ler üzerine söylemiş olduğu bir şarkı :):) 5226 Reviews

    Konuyu değerlendir: Şiwan Perwer'Den PEYGAMBER'ler üzerine söylemiş olduğu bir şarkı :):)

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 5226 kez incelendi.

Özür dileriz, bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi almak için Bize Yazin ...
Sayfa 1/2 12 Son
  1. #1
    RoJhaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Mesajlar
    149
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @RoJhaT


  2. #2
    SaLtan
    hmm tşkler şiwan fanataiği olduğum sanatcılardan.bıkmadın dinlediğim bir çok parcası var.birde bunu dinleyelim bakalım

  3. #3
    RoJhaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Mesajlar
    149
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @RoJhaT
    kesin beğenirsin

  4. #4
    SaLtan
    begendim valla tşkler.nerden buldun bunubiliyorsan albumun isminide söyle.belki albumun diğer parcalarıda güzeldir.

  5. #5
    RoJhaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Mesajlar
    149
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @RoJhaT
    Alıntı SaLtan Nickli Üyeden Alıntı
    begendim valla tşkler.nerden buldun bunubiliyorsan albumun isminide söyle.belki albumun diğer parcalarıda güzeldir.
    yok walla bra bilmıyorum ama bulursam eklerim merak etme şimdilik tek şarkı ile idare edicez

  6. #6
    SaLtan
    yok bende zaten şiwan perverin külliyatı varda.onlara bakıyorum bu parca yok acaba yenimi çıktı?

  7. #7
    RoJhaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Mesajlar
    149
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @RoJhaT
    Alıntı SaLtan Nickli Üyeden Alıntı
    yok bende zaten şiwan perverin külliyatı varda.onlara bakıyorum bu parca yok acaba yenimi çıktı?

    yok bu şarkısı eski de bende anlamadım walla
    bi baktım sitelerde yani yeni bi şarkıya benzemiyor çünkü şiwan ın son albümlerinde felan müzik aletleri baya bi war karışık müzik yapıyor yani ama bu şarkısında sade bi müzik kullanılmış nerden geldiğini de bilmıom walla

  8. #8
    Murat Sâki
    bu ezgi çok şiwan bunu hewler'de seslendirilmiş diye biliyorum ben

    güzel parça Allah razı olsun rojhat'ım

  9. #9

    Profesör
    Üyelik tarihi
    19-08-2006
    Mesajlar
    811
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @kadem
    Allah razı olsun değişik bir müzik

  10. #10
    RoJhaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Mesajlar
    149
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @RoJhaT
    saxolun

  11. #11
    ozti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    19-08-2006
    Yaş
    33
    Mesajlar
    234
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ozti
    ilk defa dinledim pek anlamasamda güzel eline sağlık

  12. #12
    zelal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    13-06-2006
    Mesajlar
    485
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @zelal
    eline sağlık

  13. #13
    RoJhaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Mesajlar
    149
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @RoJhaT
    sağolun

  14. #14

    Üye
    Üyelik tarihi
    27-09-2006
    Mesajlar
    1
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @siyabend
    s.a ben yeniyim burda paylasimin icin tesekkurler rojhat2274 arkadasim..ben bir daha siwan perwer in peygamberler uzerine soledigi ezgi senden rica edebilirmiyim silinmis cunku ..

  15. #15

    Üye
    Üyelik tarihi
    14-09-2006
    Mesajlar
    4
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @shujin
    yav keşmerlığ yapmış kürmancları zerdüşt diye dile getiriyor

  16. #16
    harun78xxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    08-06-2006
    Mesajlar
    76
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @harun78xxx
    biz niyeindiremiyoruz.dosya silindi y7azıyor

Sayfa 1/2 12 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 20-11-2013, 20:22
  2. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-07-2012, 01:00
  3. Şiwan Perwer Halepçe’nin Filmini Çekiyor!
    By İsmail in forum KÜLTÜR ve SANAT
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 01-01-2011, 00:40
  4. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-05-2010, 11:49
  5. Şarkı sözü Scripti + 65000 şarkı sözü
    By Zeynep Özmen in forum İNTERNET ve BİLGİSAYAR
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21-10-2006, 09:37

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş