Etiketlenen üyelerin listesi

Sonuçlar: Kullandığınız Bilgisayar Kaç Yıllık?

Katılımcı sayısı
44. Anket kapatılmıştır
  • Daha yeni aldım

    9 20.45%
  • 1 yıl geçti

    10 22.73%
  • 2-3 yıl arası

    11 25.00%
  • 5 yıldan fazla oldu

    13 29.55%
  • Henüz bilgisayarım yok başkasından giriyorum

    1 2.27%

CevapLarınızı ve OyLarınızı beKliyoruz DostLar :)

Bu konu 4778 kez görüntülendi 32 yorum aldı ...
Kullandığınız Bilgisayar Kaç Yıllık? 4778 Reviews

    Konuyu değerlendir: Kullandığınız Bilgisayar Kaç Yıllık?

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 4778 kez incelendi.

Sayfa 1/3 123 Son
  1. #1

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    31-07-2007
    Mesajlar
    5.223
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Bîdâr

    CevapLarınızı ve OyLarınızı beKliyoruz DostLar

  2. #2

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    31-07-2007
    Mesajlar
    5.223
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Bîdâr
    benim Ki Daha 1 Yıllık ama Kendinden geÇti valla..değişcez gaLiba

  3. #3
    TevekkuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    04-03-2007
    Yer
    İs. / Üs.
    Mesajlar
    1.660
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @TevekkuL
    Abimin bir bilgisayarı var monitörün içini örümcek bağladı
    Bi kenarda duruyor öyle 11 senelik

    Benim ev bilgisayarı var o da 4 senelik...
    Şimdi laptop var o da 1 senelik...

  4. #4
    Savm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    25-10-2006
    Mesajlar
    1.937
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Savm
    iki sene bitmek üzere hala ilk günkü gibi gözüm gibi bakıyorum

  5. #5

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    22-12-2006
    Yer
    kayseri
    Mesajlar
    4.016
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @zebih
    rekor galiba bizde ;)

    şöyle tarif edeyim:

    sayfayı tıklıyorum, bir çay içesiye açılıyor maşallah

  6. #6

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    31-07-2007
    Mesajlar
    5.223
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Bîdâr
    Alıntı İsmail Arslan Nickli Üyeden Alıntı
    rekor galiba bizde ;)

    şöyle tarif edeyim:

    sayfayı tıklıyorum, bir çay içesiye açılıyor maşallah

    arkadaşımın birinde bi makina vardı abi..diyelim 700 mg lık bir cd yi kopyalayacak..

    Bilgisayar yazıyor.:135 Gün Kaldı..dakka yerine Gun yazıyor

    sizinKide öyLe Mi Yoksa İsmail Ağbi

  7. #7
    emmargah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    18-06-2006
    Mesajlar
    1.674
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @emmargah
    bi buçuk yıl oldu.
    bol trojenli ve solucanlı
    modeli eskidi.ve yavaşladı..
    ama ben mutluyum

  8. #8

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    22-12-2006
    Yer
    kayseri
    Mesajlar
    4.016
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @zebih
    Alıntı yaraLi25 Nickli Üyeden Alıntı
    arkadaşımın birinde bi makina vardı abi..diyelim 700 mg lık bir cd yi kopyalayacak..

    Bilgisayar yazıyor.:135 Gün Kaldı..dakka yerine Gun yazıyor

    sizinKide öyLe Mi Yoksa İsmail Ağbi
    sözümü geri aldım ;)

    beterin beteri varmış

  9. #9
    muhabbet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    26-05-2007
    Mesajlar
    494
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @muhabbet
    Üç yıllık oldu ama
    Garibimin Şu aralar psikolojisi bozuldu.Yardıma ihtiyacı var

  10. #10
    Alper... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    10-10-2006
    Yer
    İsLamBol
    Mesajlar
    4.787
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Alper...
    2/3 yıl arası sanırım bu kadar oldu. bi ara kafayı sıyırdıydı ama kendi kendine düzeldi.maşaallah

  11. #11
    &Ta-Ha& - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Doçent
    Üyelik tarihi
    18-08-2006
    Yaş
    33
    Mesajlar
    522
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @&Ta-Ha&
    valla eski var bitane 5-6 yıllık onu kullanmıyorum... yeni laptop aldım 4-5 ay oldu herhalde...

  12. #12
    hasret-yolcusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    13-07-2006
    Yer
    Kayıp sehir..!
    Mesajlar
    418
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @hasret-yolcusu


    Valla 2sene olmus lap top alali... onuda hallettim masaAllah
    cd yeri falan hasat oldu faaliyeti yok artik

  13. #13
    urban - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    24-03-2007
    Mesajlar
    182
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @urban
    içerde bir tane var 5-6 yıl oldu sanırım katlanamıyordum artık ona.gittim bi laptopta ben aldım 1 sene oldu bununda suyu ısınıyorr

  14. #14

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    31-07-2007
    Mesajlar
    5.223
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Bîdâr
    benim makinada yakında yeni olacak

  15. #15
    Hasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    09-10-2006
    Yer
    KALU BELA
    Yaş
    47
    Mesajlar
    3.056
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hasan
    Makinam öyle bi çalışıyo ki sinirlenip zarar vermemek için ön,üne demir parmaklık yaptırmayı düşünüyorumEsasında parmaklığa verceğim paryı up grade yapsam sorun hallolur ama ,bi yandan seviyorum bu aleti,napiim.Bizim makinadan gelişmiş hesap makinası var düşünün artık

  16. #16
    kızılkasırga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Profesör
    Üyelik tarihi
    08-09-2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    854
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @kızılkasırga
    Alıntı muhabbet Nickli Üyeden Alıntı
    Üç yıllık oldu ama
    Garibimin Şu aralar psikolojisi bozuldu.Yardıma ihtiyacı var
    -ne oldu yıne pc pc ye



    -benım pc 4 yıllık oldu taş gibi benim gibi birine ki dayandı 4 yıl

Sayfa 1/3 123 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 16-02-2014, 21:35
  2. 90 Yıllık Cumhuriyet’e 153 Yıllık Tarihi Proje : MARMARAY
    By Dua Nur in forum GÜNDEM VE SİYASET
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 30-10-2013, 01:28
  3. 17 yıllık petrolümüz, 9 yıllık doğalgazımız kaldı
    By Meryem in forum GÜNDEM VE SİYASET
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 11-04-2011, 12:22
  4. Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 22-01-2010, 01:34
  5. 47 yıllık sır..
    By kalbin zümrüt tepesi in forum Osmanlı Tarihi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-06-2007, 22:22

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş