Etiketlenen üyelerin listesi

Arkadaşlar biliyorsunuz bazen foruma girmiyoruz, işlerimiz, okulumuz oluyor. Birini görmeyince forumda şahsen ben merak ediyorum en azından merak etmemek için ne kadar ayrı kalacağını bu başlıkta belirtse bizde merak etmeyiz. Hem merak etmeyeceğiz bir birimizi hemde bir sünneti yerine getireceğiz. 3 günden fazla foruma giremeyecel biri olursa lütfen bu başlıkta belirtsin. Selam ve dua ile

Bu konu 148568 kez görüntülendi 1048 yorum aldı ...
İhvan-Forum İzin Kağıdı 148568 Reviews

    Konuyu değerlendir: İhvan-Forum İzin Kağıdı

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 148568 kez incelendi.

Sayfa 2/66 İlk 12345671252 ... Son
Ağaç Şeklinde Aç3Beğeni

Konu: İhvan-Forum İzin Kağıdı

  1. #17
    emmargah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    18-06-2006
    Mesajlar
    1.674
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @emmargah
    Alıntı ArZu Nickli Üyeden Alıntı
    :whistling[1]: :whistling[1]: :whistling[1]:
    sen kime ıslık çadın bakayım:whistling[1]:
    sen demi inanmadın yoksa benim netle ödevle işimin bitmeyeceğine

  2. #18
    Sadece benja
    Alıntı emmargah Nickli Üyeden Alıntı
    sen kime ıslık çadın bakayım:whistling[1]:
    sen demi inanmadın yoksa benim netle ödevle işimin bitmeyeceğine
    Ablan yaşındaki kızla senli benli konuşma

  3. #19
    emmargah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    18-06-2006
    Mesajlar
    1.674
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @emmargah
    Alıntı benja Nickli Üyeden Alıntı
    Ablan yaşındaki kızla senli benli konuşma
    abim yaşındaki seninle senli benli konuşuyorum ama bak:shake2[1]:
    bu arada benden büyük olduğunu bilmiyordum sadece samimiyetine güvendim.arzu kardeş kusuruma bakma hakkını helal et

  4. #20
    Sadece benja
    Alıntı emmargah Nickli Üyeden Alıntı
    abim yaşındaki seninle senli benli konuşuyorum ama bak:shake2[1]:
    bu arada benden büyük olduğunu bilmiyordum sadece samimiyetine güvendim.arzu kardeş kusuruma bakma hakkını helal et
    Şaka yapmıştım ama neyse.. Öyle herkese şaka yapmamak lazımmış ;)

  5. #21
    emmargah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    18-06-2006
    Mesajlar
    1.674
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @emmargah
    Alıntı benja Nickli Üyeden Alıntı
    Şaka yapmıştım ama neyse.. Öyle herkese şaka yapmamak lazımmış ;)
    bendeee şaka yapmıştım abicim doğrudur bencede herkese şaka yapmamak lazımmış;)

  6. #22
    zelal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    13-06-2006
    Mesajlar
    485
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @zelal
    Benim izinlerım 3 günden fazla sürüyor her geldiğimde bu başlıkta yazacağım yine 1 haftaya yakın aranızda olmayabilirim

  7. #23
    ibrahimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli Admin
    Üyelik tarihi
    19-06-2006
    Yer
    forvet arkası
    Yaş
    31
    Mesajlar
    11.743
    Adı geçen
    3 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ibrahimi
    Bu aralar pek! akit olamayacağım ay başı malum işler yoğun
    ....Sanal mücahit olacağıma cami safında sıradan cemaat olmayı yeğlerim.
    ☻/
    /▌


    göbeğini kaşırken düşünen adam


    Yönetici Başvurusu ||Tepkisel ihvan || İhvanforum'un tanıtımına katkı Sağlayın! || Uygunsuz Reklam Bildir ||İhvan Facebook Sayfaları || Forum Kuralları ||

  8. #24
    emmargah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    18-06-2006
    Mesajlar
    1.674
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @emmargah
    bende bi müddet girmemeyi düşünüorum... artık ders çalışmaya başlasam iyi olacak finallere iki hafta var ve ben daha hiç başlamadım.vizelerimde zaten batık durumda...nete hiç girmemeyi düşünüyorumhem sağlığım hem derslerim açısından ...zamanlarımı burda harcamamış olurum hemde yapmam gereknler için hem öğrencilerime hem kendi derslerime hem manevi alemime daha fazla zaman ayırmış olurum.şimdilik eyvallah bakalım

  9. #25
    emmargah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    18-06-2006
    Mesajlar
    1.674
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @emmargah
    tamam yaaa harbi den girmiyecem artık nete..sadece ders çalışacam...bilgisayara bi metreden fazla yaklaşmıycam...pascalı iyice çalışcam rüyalarımda grecem artık40 ları kurtarmam gerek ölmüşüm yoksa ben

  10. #26
    hıfz-ı lisan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    07-06-2006
    Yer
    İstanbul/Kartal
    Mesajlar
    2.188
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @hıfz-ı lisan
    belki merak eden olur..

    bayram dönüşüne kadar yokum arkadaşlar malum tatil

    Hepinize hayırlı bayramlar..

    Hoşça kalın :flowers:

    ABİNİZ HIFZ-I LİSAN ;)

  11. #27
    nesil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    06-06-2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    265
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @nesil
    Selamün Aleyküm Dostlar,

    Ben de yarın Çanakkale'ye gidiyorum. Ayın 7'sine kadar yokum. Nete de giremem büyük olasılık. Şimdiden bayramınız mübarek olsun.

    Allaha emanet olun.

  12. #28
    yenibeyin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Paylaşımcı Üye
    Üyelik tarihi
    07-10-2006
    Mesajlar
    356
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @yenibeyin
    ben de bir hafta yokum ya her yere yazdım bende ha
    allaha emanet olun

    kurban bayramınız hayırlara vesile olur inşallah

  13. #29
    seher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Doçent
    Üyelik tarihi
    31-08-2006
    Yer
    ...
    Yaş
    32
    Mesajlar
    519
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @seher
    Kısa bi süre ama ne kadar olduğunu belli olmaz ...şehirdışındayım (konya)büyük ihtimalle forumada giremem...özellikle fatıma ablam duyar inş. gelince cüzleri okuyup cvplarım inş. bayramdolayısıyla bu son cüzüde okuyamadım kısmayın hocam yaa ...hoşçakalın arkadaşlar ...konya dan şeker isteyen varmı :flowers: :wave[1]:

  14. #30
    melde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ordinaryus
    Üyelik tarihi
    07-06-2006
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    1.116
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @melde
    Bende bu aralar fazla online olamıyorum işlerim nedeni ile merak etmeyin

  15. #31
    Zeynep Özmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    07-06-2006
    Mesajlar
    1.653
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Zeynep Özmen
    Bende uzun bir aradan sonra aranızdayım

    Aramızda olmayanlar umarım en kısa zamanma gelirler.

    Allah'a emanet olun.

  16. #32
    gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Doçent
    Üyelik tarihi
    22-08-2006
    Mesajlar
    571
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @gül
    Bende haftaya perşembeye kadar yokum .sınavlarım nedeniyle .allaha emanet olun..dualarınızda beni de unutmayın neolur :wave[1]:

Sayfa 2/66 İlk 12345671252 ... Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 04-08-2014, 19:08
  2. Cevaplar: 78
    Son Mesaj: 05-01-2014, 15:20
  3. Cevaplar: 78
    Son Mesaj: 05-01-2014, 15:20
  4. İhvan Forumun Başarısı İhvan Forum Yöneticileri
    By Satuk Buğra in forum DUYURULAR
    Cevaplar: 49
    Son Mesaj: 13-06-2007, 00:59

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş