Etiketlenen üyelerin listesi

sofor bey.. gungoren"e gider mi? +hayir kardes.. avcilar arabasi bu.. -nasil olur? ama ben gungoren"e gitcektim.. +yok dedim kardesim anlamiyon mu? -bi biskrem versem.. +lan bi git basimdan.. polis var.. ceza yiicez simdi.. laahavlevelakuvvete..... -leylaaaa.. terliklerimi getir.. +banane mecnun.. bulasik yikiyorum.. kalkta kendin al.. -bi biskrem versem ?

Bu konu 1516 kez görüntülendi 5 yorum aldı ...
Biskremin Ise Yaramadigi Anlar 5.00 1516 Reviews

    Konuyu değerlendir: Biskremin Ise Yaramadigi Anlar

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 1516 kez incelendi.

  1. #1
    Zeynep Özmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    07-06-2006
    Mesajlar
    1.653
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Zeynep Özmen

    sofor bey.. gungoren"e gider mi?
    +hayir kardes.. avcilar arabasi bu..
    -nasil olur? ama ben gungoren"e gitcektim..
    +yok dedim kardesim anlamiyon mu?
    -bi biskrem versem..
    +lan bi git basimdan.. polis var.. ceza yiicez simdi.. laahavlevelakuvvete.....

    -leylaaaa.. terliklerimi getir..
    +banane mecnun.. bulasik yikiyorum.. kalkta kendin al..
    -bi biskrem versem ?
    +seni gidi salak herif.. püsküvütün paketi burda.. gel ben sana karsiliksiz veriyimde insanlik ogren..

    -remzi abi.. bi Muratti versene..
    +kalmadi guzel kardesim.. zam gelcek diye dagitmiyolar..
    -hadi abi yaa.. vardir senin zulada bişiler..
    +valla yok diyorum olm.. anlamiyomusun?
    -bi biskrem versem ?
    +dikkat et.. bakkaldayiz.. şu raflara bi goz gezdirsene.. malmisin nesin..

    -abi pardon.. yildirim beyazit"a nasil gidebilirim?
    +bilmiyorum abi.. bende yabancisiyim buralarin..
    -bi biskrem versem?
    +o zaman olur bak.. şu caddeyi takip et.. yolun sonundan saga devam et.. ilerdeki caminin orda kime sorsan gosterirler..
    -sağol abi
    *abi orda oyle bi yer varmiydi ki? yolladın çocuğu boşuna
    +ne biliyim acliktan miidem kaziniyodu.. iyi geldi enayi..

    -abi naber yaa..
    +iyidir koçum.. senden naber?
    -iyidir abi ama bi biskrem versem daha iyi olucam sanki
    +ne biskremi lan? o nerden cikti?
    -ne biliyim abi.. Allah soyletti



    admin: yaa güzel kardesim.. Allah"in kulu.. ulan mutasyona ugramis modifiyeli sebze.. acma artik soyle saçma konular..
    user: abi bi dakka dur.. "tuvalette kaldiginiz süre" ile ilgili bi anket aciyorum.. bitince konusalim..
    admin: bak iyi cocuksun.. seni banlamak istemiyorum.. acma..
    :Adminin Kafasinda Bi Ampul Yanar:
    admin: aaa.. buldum.. bi biskrem versem ?
    user: ehihihi.. bir sonraki konumun basligini gorur gibiyim.. "hiç bi adminden rusvet aldiniz mi?" heueh

  2. #2
    leyli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Katılımcı Üye
    Üyelik tarihi
    07-07-2006
    Yer
    mağara :)
    Mesajlar
    104
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @leyli
    ben tşk ederim ne demek dikkat etmemeiz gerek böyle hatalara ..

  3. #3
    Zeynep Özmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    07-06-2006
    Mesajlar
    1.653
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Zeynep Özmen
    Alıntı leyli Nickli Üyeden Alıntı
    şu tabiri Allahın kulu yapsakk..
    düzelttim kardeş teşekkürler uyarın için

  4. #4
    tebeyyün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Doçent
    Üyelik tarihi
    01-07-2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    548
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @tebeyyün
    kardeş güzel olmuş en güzelide adminle ilgili olanı ...

  5. #5
    Hakandingis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    28-07-2006
    Mesajlar
    20
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakandingis
    eilne sağlık

  6. #6

    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    18-05-2011
    Mesajlar
    7.798
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @uykusuz
    Bu da güzelmiş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Erkek de Anlar
    By Büşra in forum AİLE ve ÇOCUK
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 08-12-2014, 00:04
  2. Anlar mısın ki ?
    By Aşk Şairi in forum ŞİİRLERİNİZ
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 24-07-2012, 01:06
  3. TV'de Unutulmayan Anlar
    By -Muhammed- in forum VİDEOLAR
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 12-01-2011, 22:56
  4. Anlar mısın?!!...
    By ArZu in forum ŞİİR DEFTERİ
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 26-05-2010, 12:26
  5. Anlar....
    By AynAlı in forum Kapatılan Konular
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 11-06-2007, 15:11

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş