Etiketlenen üyelerin listesi

Son günlerde islam'ın 9 yaşı da bir kızın veya erkeğin evlenmesini, ahlaksızlık olarak lanse edip bunun üzerinden müslüman şahsiyetlere saldırmaları; modernizm dinin güçlü saldırılarından bir tanesidir. Bu saldırıya bir anlam veriyorum bu beni o kadar da ürpertmiyor, müminin Allahın emirlerinin ardında durmaması kadar. Ey mümin sen ki kendi oğlunu öldürmesi sınavını Rabbimdendir diye itaat eden bir babanın bir annenin bir oğulun milleti ibrahim as milletisin. Sen nasıl Allah cc helal

Bu konu 1070 kez görüntülendi 53 yorum aldı ...
Allah'â cc Ahlak öğretenler(!) 1070 Reviews

    Konuyu değerlendir: Allah'â cc Ahlak öğretenler(!)

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1070 kez incelendi.

Özür dileriz, bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi almak için Bize Yazin ...
Sayfa 2/4 İlk 1234 Son

Konu: Allah'â cc Ahlak öğretenler(!)

  1. #17
    adams77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-06-2013
    Yer
    Mars
    Mesajlar
    23.014
    Adı geçen
    69 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @adams77
    Alıntı Hakperest Nickli Üyeden Alıntı
    Kuran azimuşşan evrenseldir dünyada geç adet gören ülkeler de vardır

    Normal anormali sen neye göre tayin ediyorsun
    Nikâha kadının esareti diyen bir nesil gelirse
    Senin gibiler nikahı da çağımıza uyumlu değil der eminim

    Kuranı kendinize uydurmaktan vazgeçin
    ilke arkadaşın kuran coğrafik ve bölgeseldir diyor sen evrensel diyorsun hanginiz doğru olan?

    adet görmek kadın olduğu anlamınamı geliyor? Siz hiç yeterlilik aramıyormusunuz işi bile vermek ne demek?
    Günümüzdede çok örneği var adamın yeterliliği yok lakin bazı aklını kullanmayanların oyu sayesinde mecliste milleti temsil ediyor yada hoca olmuş mimberde vaaz veriyor.

    9 ve 12 yaşında bir insanın neye yeterliliği olabilir? Sanırım sizin seks ihtiyaçlarını karşılamaya yeterli olsun kabülünüzdür o yaştaki bir insan seks için bile yeterli değil fakat sizin için yemek pişmiş pişmemiş önemli değil

  2. #18
    adams77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-06-2013
    Yer
    Mars
    Mesajlar
    23.014
    Adı geçen
    69 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @adams77
    Alıntı Hakperest Nickli Üyeden Alıntı
    Kanunen yasaktır
    Bu ülkede hiç kimse böyle bir nikah kıyamaz
    Sen hangi kanunlara göre yaşıyorsun?
    kanunen uygun hale gelse sorun yok evlendirecekmisin?
    cemaliii bunu beğendi.

  3. #19
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Alıntı adams77 Nickli Üyeden Alıntı
    Sen hangi kanunlara göre yaşıyorsun?
    kanunen uygun hale gelse sorun yok evlendirecekmisin?
    Bu başka bir konudur kısaca cevap vereyim
    Sadece yasaların serbestisi yetmez
    Ekonomi eğitim kültür algı ve diğer bir sürü şey bunu mümkün kılmaz

  4. #20
    ihvanistanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatöremektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    04-10-2009
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    4.457
    Adı geçen
    64 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ihvanistanbul
    Alıntı Hakperest Nickli Üyeden Alıntı
    Kanunen yasaktır
    Bu ülkede hiç kimse böyle bir nikah kıyamaz
    İyi kanunların yasaklamadığını varsay ve söyle evlendirir misin?
    cemaliii bunu beğendi.

  5. #21
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Alıntı ihvanistanbul Nickli Üyeden Alıntı
    İyi kanunların yasaklamadığını varsay ve söyle evlendirir misin?
    Bir önceki mesajımı oku
    İnsan yaşamını sadece din ve yasa belirlemez binlerce etmen vardır

  6. #22
    adams77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    14-06-2013
    Yer
    Mars
    Mesajlar
    23.014
    Adı geçen
    69 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @adams77
    Alıntı Hakperest Nickli Üyeden Alıntı
    Bu başka bir konudur kısaca cevap vereyim
    Sadece yasaların serbestisi yetmez
    Ekonomi eğitim kültür algı ve diğer bir sürü şey bunu mümkün kılmaz
    kardeşim tek bir yaşam vardır oda içinde bulunduğu sistemi oluşturan yasa ve kanunlardır. Bu yasa ve kanunlar zaman bölge ekonomi eğitim vs vs değiştirmez ve bunlar baz alınmaz içinde bulunduğu dünya hakkı ve adaleti gözetir. Sorguyada bundan çekilirsin.

    siz insan yazması kitapların etkisinde kalmışsınız aklı kullanmayı yasaklamışs8nız fakat her konuda kitapları aklınızdaki algı ile yazmışsınız yazanın dışında aklı kullanmak yasak olmuş

  7. #23
    cemaliii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    24-08-2009
    Mesajlar
    3.932
    Adı geçen
    23 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @cemaliii
    9 yaşında ki çocuklar evlenebilir diyenler lütfen kendi çocuklarını evlendirsinler. Biz evlendirmiyoruz. O kadar.

    Sen 9 yaşında ki kızını verirmiydin deyince kem küm. Hadi oradan.
    ihvanistanbul bunu beğendi.

  8. #24
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Alıntı cemaliii Nickli Üyeden Alıntı
    9 yaşında ki çocuklar evlenebilir diyenler lütfen kendi çocuklarını evlendirsinler. Biz evlendirmiyoruz. O kadar.

    Sen 9 yaşında ki kızını verirmiydin deyince kem küm. Hadi oradan.
    Biz dinin dediklerini dedik
    Şartlar ne getirir Allah bilir
    Bediuzzaman hiç evlenemedi mesela

    Ben ve sen mühim değiliz
    Kuranın dediğini diyenlerin sapık ilan edilmesine itirazımız.
    Biz helal olanı anlatmaya çalıştık. Yasalar ve kişilerin tercihi konunun direk konusu değildir.

  9. #25
    ihvanistanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatöremektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    04-10-2009
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    4.457
    Adı geçen
    64 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @ihvanistanbul
    Alıntı Hakperest Nickli Üyeden Alıntı
    Biz dinin dediklerini dedik
    Şartlar ne getirir Allah bilir
    Bediuzzaman hiç evlenemedi mesela

    Ben ve sen mühim değiliz
    Kuranın dediğini diyenlerin sapık ilan edilmesine itirazımız.
    Biz helal olanı anlatmaya çalıştık. Yasalar ve kişilerin tercihi konunun direk konusu değildir.

    Din 9 yaşında evlenebilir diyorsa sen Allah cc.'a şartlar müsade etmiyor mu diyeceksin?

    Atladığın nokta şu abi: Allah cc. illa şu yaş diye sınır koymamış. Bu 5 yaşındaki çocuktan gelin yada damat olur demek değil ki. Aynı din “Onları bulduğunuz yerde öldürün. Sizi yurtlarınızdan çıkardıkları gibi siz de onları çıkarın. Fitne çıkarmak adam öldürmekten daha kötüdür…" (Bakara, 2/191) diyor. E hadi öldür ayetin muhattaplarını? Allaha karşı mı geliyorsun? Ama böyle değil sende biliyorsun. İslam ince meseledir. Allah hikmetle iş yapar.
    cemaliii ve adams77 bunu beğendiler.

  10. #26
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Alıntı ihvanistanbul Nickli Üyeden Alıntı
    Din 9 yaşında evlenebilir diyorsa sen Allah cc.'a şartlar müsade etmiyor mu diyeceksin?

    Atladığın nokta şu abi: Allah cc. illa şu yaş diye sınır koymamış. Bu 5 yaşındaki çocuktan gelin yada damat olur demek değil ki. Aynı din “Onları bulduğunuz yerde öldürün. Sizi yurtlarınızdan çıkardıkları gibi siz de onları çıkarın. Fitne çıkarmak adam öldürmekten daha kötüdür…" (Bakara, 2/191) diyor. E hadi öldür ayetin muhattaplarını? Allaha karşı mı geliyorsun? Ama böyle değil sende biliyorsun. İslam ince meseledir. Allah hikmetle iş yapar.
    inada binmene gerek yok hocam
    Sana bu konuda mezheplerin ittifakını söyledim
    Ha müctehid derecesine ulaşanlar delilleri ile yeni içtihat yapabilirler

    Bu gün bir bara girip çık
    Giremezsin değil mi
    Çünkü bunu henüz sana algısal düzeyde normal yapamadılar
    Ama yaşı bilinçaltına karşı konulmaz algısal tabu olarak koydular
    Bu tabuya karşı çıkan sapıktır artık bunun farklisini idrak etmen zor

  11. #27
    Darul_Beka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektar Emektar Üye emektar
    Üyelik tarihi
    17-11-2013
    Mesajlar
    1.778
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Darul_Beka
    hakperest kardeşim ne mantıkla 9 yaşında çocuğun evlenmesini savunuyorsun anlamıyorum
    bunun ne dini ne mantiki ne de ilmi açıklaması yok
    9 yaşındaki çocuğun evlenmesini iddia etmek sübyancılıktır
    buna islami kılıf bulmak daha çok iğrençtir
    islam evrene hükmediyor
    tartışılan şeye bak
    bu en başta islama hakarettir
    daha önce de yazdım islam böyle şeyleri haketmeyecek kadar yüce bir dindir
    evreni
    Amerikan eperyalizmini
    Yahudi zülmünü
    kapitalist sitemi
    beşeri hukuku
    tartışın
    bu tartışma ne yahu
    diğer başlıkta biri de insanların eskiden kuyruğu vardı diye ateist evrimci fikirleri ciddi ciddi yazdı
    hay Allahım nereye gidiyoruz
    Mehmet bunu beğendi.

  12. #28
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Alıntı Darul_Beka Nickli Üyeden Alıntı
    hakperest kardeşim ne mantıkla 9 yaşında çocuğun evlenmesini savunuyorsun anlamıyorum
    bunun ne dini ne mantiki ne de ilmi açıklaması yok
    9 yaşındaki çocuğun evlenmesini iddia etmek sübyancılıktır
    buna islami kılıf bulmak daha çok iğrençtir
    islam evrene hükmediyor
    tartışılan şeye bak
    bu en başta islama hakarettir
    daha önce de yazdım islam böyle şeyleri haketmeyecek kadar yüce bir dindir
    evreni
    Amerikan eperyalizmini
    Yahudi zülmünü
    kapitalist sitemi
    beşeri hukuku
    tartışın
    bu tartışma ne yahu
    diğer başlıkta biri de insanların eskiden kuyruğu vardı diye ateist evrimci fikirleri ciddi ciddi yazdı
    hay Allahım nereye gidiyoruz
    Hangi mezheptensin

  13. #29
    Yahayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    25-01-2014
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    4.552
    Adı geçen
    49 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Yahayy
    Al işte adam mübahtan helalden bahsederken sadece 1400 yıl önce ve Arap yarım adasında geçerli parametreleri dikkate alarak konuşuyor.
    Kafa bu şekilde çalışıyor işte malaesef.
    Bir de kafasına göre yaptığı kıyaslar bizatihi Allah'ın emri oldu mu deymeyin keyfine.

    Şimdi senin ilim sandığın garabetin nasıl bir garabet olduğunu sana canlı göstereyim.
    Maliki mezhebi var değil mi meşhur Malik bin Enes...

    İyi dinle şimdi..
    Az önce kıyas yaparak işte tarlanız diyor tarla ne demek verim veren, demekki mahsul veren yer kastediliyor diye kendi kıyasını yaptın ya.

    Buharideki hadis rivayetine göre bahsetiğin Bakara 233 ayetin tefsirinin nüzlünün, Hz Ömerin yandım Allah ben ne yaptım diye hz peygambere geldiğini,
    ya Resulallah böyle bir fiil işledim hata mı ettim demesi üzerine bu ayetin inerek, bak ayet diyor ki kadınlar sizin tarlanız nasıl isterseniz öyle yanaşırsınız ayetinin nazil olduğunu, yani canını sıkmana gerek yok diyerek Ömeri rahatlattığını söylüyor.

    Bunu ayetin tefsirinde Kurtubi direk alıyor, Razi de sanırım aynı şekilde, bu ayet ve esbabı nüzülü hadis ışığında İmam Malikin bunu caiz görüğünü hatta etrafındakilere de fetva verdiğini söylüyor.
    Hatta imam Malik tıpkı Ömer gibi böyle bir fiil işledim kınanır mıyım şeklinde fetva soran birine, az önce o fiilden dolayı guslettim diyecevap veriyor. Kendi kaynaklarında mevcut. Hatta Suyuti'nin ed-Durr-ul Mensur, Darekutni'nin Garaib-i Malik eserlerinde Abullah ibn-i Ömerin bu ayetin nuzul sebebinin bu olduğu, apaçık bi ifade ile daha nasıl helal olacak dediği yazıyor, okuyabilirsin. Maliki mezhebinde anal seks mübahtır, o yüzden kimse bu mezhebin fıkhını yazmaz bu konuda, şimdi
    koskoca mehzep imamı İmam malikte bildiğin küfre girdi senin nezdinde, tüh ne olacak şimdi, had uygulayıp kafasını kesememeleri de o günün ulul emrinin ayıbı napalım artık.
    Bırak oral seksi ters ilişki için söylenenler bunlar
    şimdi hemen fitne, fesa muhabbetine gireceksin, neden çünkü çaresiz kalınca yine slogan atmaya başlayacaksın, çünkü kafanda güya
    dünyayı kurtaracak bir islam modeli var, sen birebir Allah'ın sözcüsüsün.

    Aile'yi yok etmeye çalışıyorlarmış, be Allah'tan korkmaz adam, herkes kürsüden Mut'a nikahı der verir veriştirir,
    asıl sünni kaynaklara bakarsın ibn'i abidinden tut serahsiye,
    "Bir kimse, bir kadını belli bir ücret karşılığı zinâ etmek için kiralasa; ona zina haddi (cezası) tatbik edilmez!" der??
    Kaynak... Hz Peygamberin ashabına savaşta kadınsız kaldıklarında kadınlara giyim eşyası türünden hediyeler alarak rızaları ile birlikte olmalarına cevaz vermesi diyor,
    kaldı ki sanırım Buhari hadisi bu da.

    Adamlara bakarsın 10-20 den aşağı cariyesi seks kölesi olan yok, İmam malik dediğin zatın yüzlerce cariyesi ve haremi olduğu biliniyor.
    En hilm ve hikmet sahibi olanı bile desek Hz Alinin, Hz Ömerin 8-10 lardan aşağı evliliği, cariyesi olmamış.
    Yine Hz Ömerin tesettüre giren cariyelere nasıl davrandığı ve toplum için de bile tesettüre girmelerini yasakladığı alenen hadislerde mevcuttur.
    Lakabı bile var kırbaççı Ömer, üstüne dünya kadar ilmi araştırma yapılmış neden kırbaç kullanıyor diye, kapanan bir müslüman cariyeyi kırbaçla bir güzel dövmüş, hür kadınlara mı benzemek istiyorsun a Deffar(Kokmuş karı) dediği kaynaklarda meşhurdur.
    Neden bu kadar kırbaç kullanıyorsun diyenlere ben küçükken de böyleydim, Ukaz panayırında elimde kırbaçla insanları korkuturdum hatırlamaz mısın diey cevap veriyor.
    Bi keresinde müslüman bir cariye kadını döve döve kımıldayamayacak hale getiriyor, vicdanı sızlayan Ebu Bekir parasını verip kadını satın alıyor.

    İstersen hepsinin kaynağını sahih hadis kitaplarından teeek, tek veririm.
    Al sana aile hayatı, al sana ilim.

    Kafasındaki ütopik hayalleri gerçek sanıyor adam, kardeş uyan uyan, hayal aleminde yaşıyorsun.

  14. #30
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Aha metaforcu da geldi
    Kimi şia da senin gibi hz ömeri sevmez
    Sağ olsa kesin seni de kamçılardı

  15. #31
    Hakperest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    13-05-2013
    Yer
    :::::Armis:::::
    Mesajlar
    5.268
    Adı geçen
    33 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Hakperest
    Hem İslamoğlu hem de muhatabın söylediği tamamen yanlış veya kasıtlı yalandır. İkrime’den bu konuda hiç bir riveyete rastlamadım. Abdullah bin Ömer’in bu pis işe cevaz verme iddiası ise tamamen yalandır. Abdullah bin Ömer’in bu konuda cevaz verdiği nakli Nafii’ye nisbet edilir. Nafii ise bunun kendisine yapılmış bir iftira olduğunu, kendisinin İbni Ömer’den böyle bir cevazı nakletmediğini söylemiştir. Nesai Sünen-il-Kübra’da Ebi nadır’dan şöyle nakletmiştir.
    عن أبي النضر أنه قال لنافع مولى عبد الله بن عمر قد أكثر عليك القول أنك تقول عن بن عمر إنه أفتى بأن يؤتى النساء في أدبارها قال نافع لقد كذبوا علي ولكني سأخبرك كيف كان الامر إن بن عمر عرض المصØ*ف يوما وأنا عنده Ø*تى بلغ * (نساؤكم Ø*رث لكم فأتوا Ø*رثكم أنى شئتم) * قال يا نافع هل تعلم ما أمر هذه الآية إنا كنا معشر قريش نجئ النساء فلما دخلنا المدينة ونكØ*نا نساء الانصار أردنا منهن مثل ماكنا نريد من نسائنا فإذا هن قد كرهن ذلك وأعظمنه
    وكانت نساء الانصار إنما يؤتين على جنوبهن فأنزل الله تعالى * (نساؤكم Ø*رث لكم فأتوا Ø*رثكم أنى شئتم) *
    Ebi Nadr’dan rivayet edilmiştir ki; o Abdullah bin Ömer’in mevlası (kölesi) olan Nafie şöyle demiştir; “İbni Ömer’in kadınlara arkadan (haram yerden) yaklaşmaya fetva verdiğini çok kereler naklettiğin yayıldı.(Yani bu nakil doğru mu?)Nafii ona şöyle dedi: bu bana atılmış bir iftiradır. Ben sana işin hakikatini anlatayım. İbni Ömer bir gün Kur’anı açmış okuyordu. Tam نساؤكم Ø*رث لكم فأتوا Ø*رثكم أنى شئتم (Kadınlarınız sizin tarlanızdır, tarlanıza istediğiniz gibi gelin.[1]) ayetine gelince bana şöyle dedi; Ey Nafii bilir misin bu ayet ne emreder? Biz Kureyş’li bir topluluktuk kadınlara bir şekil yaklaşırdık. Ne zaman ki Medine’ye girdik ve Ensar’ın hanımlarıyla evlendik, kendi kadınlarımıza yaptığımızı onlara yapmak istedik.Onlar bunu çirkin görüp çok büyük bir günah addettiler. Ensar kadınlarına o dönemde yan taraflarından yaklaşılıyordu. Akabinde bu ayet indi. Kadınlarınız sizin tarlanızdır, tarlanıza istediğiniz gibi gelin.”
    Buradan anlaşılan kadınlar eski kocalarının yaklaşmış olduğu şeklin dışındaki yaklaşmaları haram zan etmeleri ve akabinde de her şekilde önden olmak şartıyla yaklaşmanın caiz olduğuyla ilgili ayet inmesidir.
    Bunun yanı sıra İbni Ömer’in dübür denilen yerden yaklaşmayı caiz görmediğine dair bir çok hadisler vardır. Bunlardan birisi Tahavi’nin rivayet ettiği şu hadistir;
    عن عبد الله بن عمرو ، قال في الذي يأتي امرأة في دبرها: « اللواطة الصغرى »
    Karısına arka, yani dübüründen yaklaşan birisi için İbni Ömer’in şöyle dediği nakledilmiştir. “Bu küçük livatadır”[2]
    İmam Tahavi bu ve benzer manadaki hadisleri naklettikten sonra şöyle demiştir;
    “Sahabeyi Kiram, Tabiinden ve Peygamber Efendimiz’den bu konuda sayılamayacak kadar hadis rivayet edilmiştir. Fakat biz bu hadisler çok olduğu için kitabımız uzamasın diye getirmedik. Madem ki Peygamber Aleyhisselam’dan kadına dübürden yaklaşmanın yasaklığıyla ilgili gelen hadisler tevatür derecesinde olunca, sahabe ve tabiinden de bunlara muvafık beyanlar bize ulaşınca böyle bir işlen uzak durup ona muhalif amel etmek vacip olur. Ebu Hanife, Ebu Yusuf ve Muhammed’in görüşleride böyledir. Allah en doğruyu bilendir.”
    Bu hadislerden bir diğerini de Nesai es-Sünen-il-Kübra’sında rivayet etmiştir;
    عن سعيد بن يسار قال قلت لابن عمر إنا نشتري الجواري فنØ*مض لهن قال وما التØ*ميض قال نأتيهن في أدبارهن قال أو يعمل هذا مسلم
    Said İbni Yesar’dan şöyle dediği nakledilmiştir; “İbni Ömer’e şöyle dedim: Biz bazı cariyeleri alıp onlara tahmiz yapıyoruz? O da tahmiz nedir diye sordu. Onlara dübürlerinden yaklaşıyoruz dedim. Bunun üzerine İbni Ömer: Müslüman böyle bir şey yapar mı dedi.” [3]
    Aynı sahabinin bir işe hem cevaz verip, hem de yukarıda nakledilen haberlerde olduğu gibi yasaklaması bir çelişki olacağına göre, burada önümüze iki ayrı ihtimal çıkıyor. Ya iftira edildi. Yukarıdaki Nafii hadisinde böyle bir durumun olduğunu görmüştük. Ya da cevazı rivayet eden raviler yanlış anlayıp yanlış rivayete sebep oldular. Peki bu kadar Arap diline vakıf olan insanlarda böyle bir yanlış anlama mümkün mü?
    Bakın buna benzer bir durum Peygamber Efendimiz’in başına gelmiş, önce soran kişinin sorusunu arkadan öne yani ferce yaklaşmak anlamış ve “evet caiz” demiş, adamın ısrarlı ikinci ve üçüncü soruşundan sonra“arkadan öne ise caiz, direk dübür (arkadan) ise caiz değil” demiştir. Bu da art niyet olmaksızın İbni Ömer rivayetlerinin yanlış anlama olabileceğini kuvvetli şekilde doğruluyor.
    عَنْ بْنِ الْجُلاَØ*ِ: أَنَّ رَجُلاً سَأَلَ النَّبِىَّ -صلى الله عليه وسلم- عَنْ إِتْيَانِ النِّسَاءِ فِى أَدْبَارِهِنَّ أَوْ إِتْيَانِ الرَّجُلِ امْرَأَتَهُ فِى دُبُرِهَا فَقَالَ النَّبِىُّ -صلى الله عليه وسلم- :« Ø*َلاَلٌ ». فَلَمَّا وَلَّى الرَّجُلُ دَعَاهُ أَوْ أَمَرَ بِهِ فَدُعِىَ فَقَالَ : كَيْفَ قُلْتَ فِى أَىِّ الْخُرْبَتَيْنِ أَوْ فِى أَىِّ الْخُرْزَتَيْنِ أَوْ فِى أَىِّ الْخَصَفَتَيْنِ أَمِنْ دُبُرِهَا فِى قُبُلِهَا فَنَعَمْ أَمْ مِنْ دُبُرِهَا فِى دُبُرِهَا فَلاَ ، إِنَّ اللَّهَ لاَ يَسْتَØ*ْيِى مِنَ الْØ*َقِّ لاَ تَأْتُوا النِّسَاءَ فِى أَدْبَارِهِنَّ.
    İbn-ül-Cülah’dan şöyle rivayet edilmiştir; “Bir adam Peygamber Aleyhisselam’a kadınlara dübürden yaklaşılması veya adamın karısına arkadan yaklaşmasını sordu. Peygamber aleyhisselam helaldir dedi. Ne zaman ki adam gitti. Onu çağırdı veya çağırılmasını emretti. Akabinde adama şöyle dedi: Nasıl dedin? (yani neyi kastettin?) Hangi delikten mi? Arkadan öne mi? Evet. (Yani o zaman caiz.) Arkadan arkaya mı? Hayır. (Yani caiz değil.) Muhakkak ki Allah haktan (doruyu söylemekten) haya etmez. Kadınlara arkalarından yaklaşmayın.”[4]
    alıntıdır
    Görüldüğü Üzere hz ömere bir iftira vardır

  16. #32
    alanyali07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    11-05-2008
    Mesajlar
    6.158
    Adı geçen
    5 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @alanyali07
    Alıntı Yahayy Nickli Üyeden Alıntı
    Al işte adam mübahtan helalden bahsederken sadece 1400 yıl önce ve Arap yarım adasında geçerli parametreleri dikkate alarak konuşuyor.
    Kafa bu şekilde çalışıyor işte malaesef.
    Bir de kafasına göre yaptığı kıyaslar bizatihi Allah'ın emri oldu mu deymeyin keyfine.

    Şimdi senin ilim sandığın garabetin nasıl bir garabet olduğunu sana canlı göstereyim.
    Maliki mezhebi var değil mi meşhur Malik bin Enes...

    İyi dinle şimdi..
    Az önce kıyas yaparak işte tarlanız diyor tarla ne demek verim veren, demekki mahsul veren yer kastediliyor diye kendi kıyasını yaptın ya.

    Buharideki hadis rivayetine göre bahsetiğin Bakara 233 ayetin tefsirinin nüzlünün, Hz Ömerin yandım Allah ben ne yaptım diye hz peygambere geldiğini,
    ya Resulallah böyle bir fiil işledim hata mı ettim demesi üzerine bu ayetin inerek, bak ayet diyor ki kadınlar sizin tarlanız nasıl isterseniz öyle yanaşırsınız ayetinin nazil olduğunu, yani canını sıkmana gerek yok diyerek Ömeri rahatlattığını söylüyor.

    Bunu ayetin tefsirinde Kurtubi direk alıyor, Razi de sanırım aynı şekilde, bu ayet ve esbabı nüzülü hadis ışığında İmam Malikin bunu caiz görüğünü hatta etrafındakilere de fetva verdiğini söylüyor.
    Hatta imam Malik tıpkı Ömer gibi böyle bir fiil işledim kınanır mıyım şeklinde fetva soran birine, az önce o fiilden dolayı guslettim diyecevap veriyor. Kendi kaynaklarında mevcut. Hatta Suyuti'nin ed-Durr-ul Mensur, Darekutni'nin Garaib-i Malik eserlerinde Abullah ibn-i Ömerin bu ayetin nuzul sebebinin bu olduğu, apaçık bi ifade ile daha nasıl helal olacak dediği yazıyor, okuyabilirsin. Maliki mezhebinde anal seks mübahtır, o yüzden kimse bu mezhebin fıkhını yazmaz bu konuda, şimdi
    koskoca mehzep imamı İmam malikte bildiğin küfre girdi senin nezdinde, tüh ne olacak şimdi, had uygulayıp kafasını kesememeleri de o günün ulul emrinin ayıbı napalım artık.
    Bırak oral seksi ters ilişki için söylenenler bunlar
    şimdi hemen fitne, fesa muhabbetine gireceksin, neden çünkü çaresiz kalınca yine slogan atmaya başlayacaksın, çünkü kafanda güya
    dünyayı kurtaracak bir islam modeli var, sen birebir Allah'ın sözcüsüsün.

    Aile'yi yok etmeye çalışıyorlarmış, be Allah'tan korkmaz adam, herkes kürsüden Mut'a nikahı der verir veriştirir,
    asıl sünni kaynaklara bakarsın ibn'i abidinden tut serahsiye,
    "Bir kimse, bir kadını belli bir ücret karşılığı zinâ etmek için kiralasa; ona zina haddi (cezası) tatbik edilmez!" der??
    Kaynak... Hz Peygamberin ashabına savaşta kadınsız kaldıklarında kadınlara giyim eşyası türünden hediyeler alarak rızaları ile birlikte olmalarına cevaz vermesi diyor,
    kaldı ki sanırım Buhari hadisi bu da.

    Adamlara bakarsın 10-20 den aşağı cariyesi seks kölesi olan yok, İmam malik dediğin zatın yüzlerce cariyesi ve haremi olduğu biliniyor.
    En hilm ve hikmet sahibi olanı bile desek Hz Alinin, Hz Ömerin 8-10 lardan aşağı evliliği, cariyesi olmamış.
    Yine Hz Ömerin tesettüre giren cariyelere nasıl davrandığı ve toplum için de bile tesettüre girmelerini yasakladığı alenen hadislerde mevcuttur.
    Lakabı bile var kırbaççı Ömer, üstüne dünya kadar ilmi araştırma yapılmış neden kırbaç kullanıyor diye, kapanan bir müslüman cariyeyi kırbaçla bir güzel dövmüş, hür kadınlara mı benzemek istiyorsun a Deffar(Kokmuş karı) dediği kaynaklarda meşhurdur.
    Neden bu kadar kırbaç kullanıyorsun diyenlere ben küçükken de böyleydim, Ukaz panayırında elimde kırbaçla insanları korkuturdum hatırlamaz mısın diey cevap veriyor.
    Bi keresinde müslüman bir cariye kadını döve döve kımıldayamayacak hale getiriyor, vicdanı sızlayan Ebu Bekir parasını verip kadını satın alıyor.

    İstersen hepsinin kaynağını sahih hadis kitaplarından teeek, tek veririm.
    Al sana aile hayatı, al sana ilim.

    Kafasındaki ütopik hayalleri gerçek sanıyor adam, kardeş uyan uyan, hayal aleminde yaşıyorsun.
    bu kadar kısıtlı yazıda bu kadar çok yalanı uydurmayı iftirayı koymayı nasıl becerdin hayret.

    cevaz verilen şekil itibarıyla ters ilişki ile cevaz verilmeyen ters ilişki tamamen farklı. olayı epey epey yanlış anlamışsın haha

    kafa artık nerelere çalışıyorsa
    Hakperest ve ihvanistanbul bunu beğendiler.

Sayfa 2/4 İlk 1234 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Ahlak
    By cicek demeti in forum SERBEST KÜRSÜ
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-02-2011, 23:54
  2. üstün ahlak
    By GENCAKINCI in forum İSLAMİ HAYAT
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 06-09-2009, 04:31
  3. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02-06-2007, 20:15
  4. ahlak
    By leyli in forum Sahabeler ve İslâmî Önderler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 24-07-2006, 15:57
  5. Ahlak
    By Vuslat Rana in forum İSLAMİ HAYAT
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 26-06-2006, 11:21

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş