Etiketlenen üyelerin listesi

Hiç birimiz yolunacak kazlar değiliz. Bankaların, GSM operatörlerinin, DSL sağlayıcıların vs. kurum ve şirketlerin hezimete dönüşen sözde hizmetlerini, saç baş yolduran müşteri temsilcilerini şikayet edebilirsiniz. Ama lütfen(!) hakaret etmeden! Not: Karşı tarafa söz hakkı doğacak durumlarda mail adresimiz açıktır. Bununla birlikte üyelerin hakaret ya da doğru olmayan ifadelerinden forum yönetimi sorumlu değildir. Hakaret görüldüğü takdirde yorumun tümü silinir. Bilginize...

Bu konu 3149 kez görüntülendi 9 yorum aldı ...
Şikayet var! 3149 Reviews

    Konuyu değerlendir: Şikayet var!

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 3149 kez incelendi.

  1. #1
    Meryem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    06-07-2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    7.644
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Meryem

    Hiç birimiz yolunacak kazlar değiliz.

    Bankaların, GSM operatörlerinin, DSL sağlayıcıların vs. kurum ve şirketlerin hezimete dönüşen sözde hizmetlerini, saç baş yolduran müşteri temsilcilerini şikayet edebilirsiniz. Ama lütfen(!) hakaret etmeden!

    Not: Karşı tarafa söz hakkı doğacak durumlarda mail adresimiz açıktır. Bununla birlikte üyelerin hakaret ya da doğru olmayan ifadelerinden forum yönetimi sorumlu değildir. Hakaret görüldüğü takdirde yorumun tümü silinir. Bilginize...

  2. #2
    Büşra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-06-2011
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    21.043
    Adı geçen
    124 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Büşra
    Taraflar birbirlerine hakaret ederek kişiliklerini zedeledikten,
    muhatab o küfre maruzz kaldıktan sonra silmek ne anlama geliyor pek kani olmuş değilim,

    Şöyle bir cihaz olsa da yorumlara hakaret yazıldığı an anlayıp deşifre etse,kimse ağzını bozmasa
    kimse de şahid olmasa,
    kim bilir teknoloji bu bir gün belki olur,inş diyelim...

    teşekkürler...

  3. #3
    Meryem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    06-07-2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    7.644
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Meryem
    İnsanın nefsinden daha ilkel ve idrakinden de daha teknolojik bir cihazın mümkün olabileceğini zannetmiyorum.

  4. #4
    Büşra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-06-2011
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    21.043
    Adı geçen
    124 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Büşra
    insanlar cihazlaşıyor sa neden olmasın dermişim

    Malesef öyle...

  5. #5
    türkü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    18-07-2007
    Mesajlar
    4.913
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @türkü
    tüketici hakları dernegi ile ortak bir çalışma mı bu, bi işe yarayacak mı, yoksa protesto ediyorum başlıgı dolup taşmak üzere az biraz da şikayet edelim bakalım bişeyler olur belki düşüncesi ürünü mü
    bu bir soru degildir.

  6. #6
    Erkam. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    25-03-2007
    Yer
    BURDUR
    Yaş
    26
    Mesajlar
    8.441
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Erkam.

    Vodafone faturalı hatta geçmiştim. Faturalı hattan kontörlü hatta geçiş talebinde bulundum. Fakat bana fatura kesim tarihi itibariyle geçiş yapılacağı söylendi. Aşağı yukarı 60 TL civarında vergi ücretinin faturaya yansıtılacağı söylendi. Bende tamam dedim.

    Sonra kontörlü hatta geçişi iptal ettirmek için 542 nolu çağrı merkezindeki görevliyle konuştum ve iptal talebimin kabul edildiğini ve kontörlü hatta geçiş yapılmayacağı ve faturalı hattımı kullanmaya devam edebileceğim söylendi.

    30 Ağustos 2011 itibariyle mesaj geldi ve hattımın kontörlü hatta geçtiği söylendi. Aynı gün telefon açtım derdimi anlattım işlemi iptal ettirmek için; fakat bugün 4. gün halen cevap gelmedi. Faturaya 60 TL'lik vergi parasını yansıtmak için ağırdan aldıklarını düşünüyorum. Her arayışımda güncelledik talebinizi ilgileniliyor deniliyor; fakat 4 gündür hiçbir haber yok. Lütfen acilen ilgilenilsin. Eğer Vodafone bu talebi iptal etmez de faturaya yansıtarak bu ücreti bana ödettirirse bir daha Vodafone kullanıcısı olmayacağım.

    Dedim ve bana dönüş yaptılar sorun çözülmüştü emin olmak için bir daha aradığımda ise talebinizi aldık dönüş yapacağız dediler ama halen dönüş yapılmadı.

  7. #7
    Meryem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    06-07-2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    7.644
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Meryem
    Alıntı türkü Nickli Üyeden Alıntı
    tüketici hakları dernegi ile ortak bir çalışma mı bu, bi işe yarayacak mı, yoksa protesto ediyorum başlıgı dolup taşmak üzere az biraz da şikayet edelim bakalım bişeyler olur belki düşüncesi ürünü mü
    bu bir soru degildir.
    Sen sormadın ama ben cevap vereyim yine de... Düşündüğün gibi değil, tamamen yaşadığım, tecrübe ettiğim saçma sapan olaylardan dolayı bir patlama anımda bu konuyu açmayı uygun gördüm.

    Kamer, mail adresimiz bellidir. Vodafone'dan birilerinin ilgisini çeker de cevap vermek isterse bize ulaşır.

  8. #8

    Yasaklı
    Üyelik tarihi
    08-11-2010
    Mesajlar
    0
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @veri
    internette sadece şikayetin yazılabildiği forumlar mevcut vodafon pek çoğunu takip ediyor.
    oralara yazmanızı tavsiye ederim.
    veya bölgenizdeki ilgili kaynaklara

  9. #9
    Meryem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    06-07-2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    7.644
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Meryem
    Akbank Fish kredi kartının yıllık kart aidatı 25 lira diye Boyner'de kart başvurusu yapıyorum, sonra bir bakıyorum aidat 50 liraya çıkmış. Müşteri hizmetlerini arıyorum, verdiği cevap aynen şu (üstelik bir de pişkince); "aaa evet kart aidatı arttı." Nasıl yani? 25 lira birden mi arttı? Aynı yıl içinde? Tek seferde?

    İşte bu nedenle türkü, konunun açılma hikayesi tümüyle bundan ibaret...

  10. #10
    Meryem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emektaremektar Kıdemli Üye emektaremektar
    Üyelik tarihi
    06-07-2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    7.644
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu
    @Meryem

    Tüketici kanunu gereği; "gelen paketi açıp kontrol etme hakkı"mı gaspeden Giyimkent şubesindeki laubali ve saygısız görevliyi şikayet etmeme rağmen dönüş yapmayan Yurtiçi Kargo ne işe yarar? Bu zamana kadar bana gelen tüm paketleri görevlinin yanında açan bilinçli bir tüketiciyim, "paketi açmak yasak" gibi saçma sapan bu cevabı ve ardından gelen terbiyesiz el hareketlerini yalnızca bu şubede ve sadece Yurtiçi kargoda yaşadım! Eğitim vermeden işe başlamaması gereken böyle cahil ve saygısız insanları biz mi terbiye edelim? Oraya buraya şikayet ederek biz mi bu adamlara işlerini öğretelim? Nedir yani??? Kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem ama bu iş bilmez elemanları en azından biraz bilgilendirin de müşteriye atarlanmasınlar, ayarlarını bozarım!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook platformu Giriş